HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sem 27-09-2021

Erg goed geholpen door de desbetreffende medewerkers. Denken mee en maken er een mooie deal van!

F.W. Zwarts 27-09-2021

Zag op de website dat er een winkel vlakbij was en hebben er ook een tv gekocht. De verkoper was prima en heeft goed geholpen om voor ons een goede tv uit te zoeken aangezien wij al op leeftijd zijn.

Martin Bannet 27-09-2021

Prima site, duidelijk en prettig geprijsd. Bestellen ging prima via de chat. Bezorgen en installeren via Joris was goed. Rustig persoon en wist prima de tv te plaatsen. Ook de juiste kabel kwam nog ter sprake, kost natuurlijk weer geld. Was beter geweest als bij de koop e.e.a. Was verteld dat een 8k kabel wel nodig was. Maar goed Joris was van goede wil en alles werdnaar tevredenheid opgelost. Nu lekker genieten van deze prachtige tv. Platte tv weer bedankt voor alles.

Anke 27-09-2021

Hele mooie winkel met fijne service! Goed advies gekregen van Lloyd tijdens het uitzoeken van een tv. Deze aangeschaft en mee naar huis genomen, thuis bleek er toch iets niet te werken en contact opgenomen met plattetv. Dit ging allemaal heel soepel en we werden goed geholpen. De tv teruggebracht en Lloyd heeft heel fijn meegedacht met een nieuwe optie. Supertevreden de winkel verlaten en nu heel erg blij met de nieuwe tv!

Frank 27-09-2021

Prima winkel goede service snel geleverd goed geholpen in winkel en via de website goede prijzen en advies

Ruud 27-09-2021

Nadat ik al geruime tijd besteed heb in het uitzoeken van een nieuwe TV was ik bij de Samsung Neo QLED 4K 55QN95A uitgekomen. Ik kom van een LG Oled af waar de display nu voor de tweede keer is ingebrand. De maat was vol, dat begrijpen jullie wel. Ik keek regelmatig op de PlatteTV website en zag plotseling dat de door mij uitgekozen TV die tijdens de kortingsweken maar liefst 500 euro goedkoper geworden was. En met de cashback actie van Samsung kwam ik uit op een bedrag van 1600,-. Dus nog dezelfde dag naar de winkel gegaan en er eentje "opgehaald". Ik werd door denk ik Thomas geholpen en die ging serieus in op mijn vragen die ik stelde. Dat maak ik nog wel eens anders mee. Heb zelf 20jaar in een audiowinkel gewerkt dus ik weet wat er in winkels speelt. Nu....de TV bevalt erg goed. Je moet er wel rekening houden dat hoewel de installatie erg makkelijk gaat dat je persoonlijke voorkeur een rol kan spelen. Voor mij stond de standaard instelling te fel en te rood. Dus dat heb ik aangepast. Was even zoeken, maar dan leer je het toestel ook kennen. De afstandsbediening werkt prima, maar ik gebruik al jaren de Logitech Harmony remote. Geluid van de TV kan ik niets van zeggen, aangezien ik altijd afspeel via mijn geluidsinstallatie. Kortom ik ben er erg blij, zeker na die domper van de LG.

Jordi de Quaasteniet 27-09-2021

Via een vriend van me kwam ik hier terecht. Wat een mooie en ruime winkel! Ik ben slechthorend en werd hier zeer goed geholpen. Ze praten heel duidelijk en de gebruiksvriendelijkheid is helemaal top! Alles wordt netjes geregeld. Ik kom hier zeker graag terug voor Sonos. Een dikke aanrader!!

Wytse 27-09-2021

Geweldig geholpen door Bob uit filiaal Nijmegen. Zeer attent op mail en super geholpen bij mijn keuze van een tv. Dank dank.

Vinnie 26-09-2021

Top geholpen, snel en vakkundig.
Had een bepaald idee voor ogen. En ben daarmee goed op weg geholpen.

Manuel Gomez Fervenza 26-09-2021

Goed geholpen, vriendelijke mensen, goed prijs.veel keuzen van goede kwaliteit.

Nass 26-09-2021

Jordy heeft mij uitermate goed geholpen in de Plattetv winkel van Rotterdam. Behalve uitstekende productkennis, beschikt hij ook over een hele fijne klant gedreven aanpak. Geen standaard salespitch maar een persoonlijk en passend advies op maat! Ben zeker blij met de aankoop en de winkel beveel ik aan bij vrienden en collega's. Succes in Rotterdam!

Monique 26-09-2021

Fijn geholpen bij het kopen van een tv in Amsterdam. Prettige verkoper, gaf goede adviezen.

Jan 26-09-2021

Prima advies gekregen en een heel mooie Sony TV voor een heel nette prijs meegenomen. Ik ben er erg tevreden mee. Let wel op dat je niet in gaat op alle speciale aanbiedingen zoals (heel dure) HDMI kabeltjes.

Henk 26-09-2021

Prima advies en service over de LG OLED C1 en natuurlijke een mooie scherpe prijs gekregen. Helemaal tevreden.

Jan 26-09-2021

Ben op één zeer goede manier geholpen door de verkoper. Heb één leuke deal gesloten bij de aankoop van een LG oled c1 tv 65 inch en in ruil van mij oude tv.dus zeer prettig winkelen bij platteTV zaak raad het zeker aan.

Dina 26-09-2021

Wij hebben hier een tv gekocht en zeer fijn geholpen door Jordy. Niet opdringerig en goede uitleg over verschillende tv’s. Bedankt Jordy

Jenny 26-09-2021

Wij hebben vandaag voor de 3e keer een tv gekocht bij platte tv. Ook vandaag hebben wij weer een mooie korting gekregen en zijn wij keurig geholpen. De auto zet je zo voor de deur en tv konden wij gelijk meenemen. Tot de volgende keer.

Ale 26-09-2021

Vriendelijk en deskundig geholpen door Karan. Ook de prijzen zijn redelijk.
Ruime keus in zowel tv, soundbar als ophangbeugels.
Levering, gratis, na 2 dagen is ook netjes.

spasma 26-09-2021

Fijne service gehad in de nieuwe winkel in Groningen van PlatteTV. Goed geholpen en goeie uitleg gehad van Marco over onze nieuwe The Frame televisie. Top!

Renate Esman 26-09-2021

Leuke vlotte kerel, maar vooral duidelijke uitleg. Dat heb ik nodig, ik ben een digibeet

Alex 26-09-2021

Keurig en zonder poespas geholpen door Rafael in de PlatteTV winkel te Zoeterwoude.
Eerlijk advies en vergelijk. Deze winkel + personeel is een absolute aanrader.

R 26-09-2021

De winkel in Zoeterwoude is goed bereikbaar en vlak voor de deur kan je gratis parkeren. Een ruime winkel met vriendelijke medewerkers. Ik ben geholpen door Timothy. De medewerkers nemen uitgebreid de tijd om de klanten te helpen een goed product te kiezen. Ik heb een oled-tv gekocht . Bij plattetv was de prijs het laagst!

Henri 26-09-2021

Het maakt niet uit op welke manier je contact zoekt met Platte TV. Of het nu de website / chatbot of in de winkel is, je wordt altijd perfect geholpen! Geduldig vragen beantwoorden en belangrijker meedenken en het juiste advies geven.
De juiste houding en gedrag, advies en prijs hebben ons doen besluiten om hier onze 3 platte tv's te bestellen en niet verder te kijken bij andere partijen.
Zeer tevreden over de extra garantie mogelijkheden en creativiteit die Burak van Team Zoeterwoude liet zien.
Kan niet wachten totdat de TV's geleverd worden. Super organisatie!

Mandy 26-09-2021

Zijn erg klantvriendelijk en helpen je aan een goede tv, de tv die ik wou was een oudere maar kon voor een goede prijs een nieuwe en betere TV bij hun kopen!

Nicole 26-09-2021

Ik ben vriendelijk, goed en snel geholpen. Geen gepush en scherpe prijzen..