HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Ruud 16-02-2021

Goed advies meedenkende verkoper goede service prettig om met hun zaken te doen

brian 15-02-2021

op zondag goed geholpen in de chat door (*) met het uitkiezen van mijn tv voor de slaapkamer.

En vandaag is alles netjes geregeld met het ophalen van mijn tv.

En natuurlijk geheel via de Corona regels

Elly 15-02-2021

Zeer goede en prettige ervaring met de medewerkers van Platte TV heb via de chat een Samsung Qled 55 K4 gekocht.
Vrijdag besteld en maandagmiddag al in huis
Geïnstalleerd met alle geduld alles heeft uitgelegd en geregeld
Zeer tevreden en een aanrader om hier je TV te kopen. Ze zijn via de chat altijd bereikbaar
Een zeer tevreden klant
Officiële reactie van HelloTV 16-02-2021

Beste Elly,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat leuk om uw ervaring met ons terug te lezen, we zijn erg blij met u als tevreden klant. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

S 15-02-2021

Vriendelijk en kundig advies van installateur gehad. Het ophangen ging vlot en heeft in goed voorgelicht waar je rekening mee moet houden bij het bepalen van de positie van een tv. Ook extra kabels en een service pakket gekocht nadat we goed voorgelicht waren.

J Busscher 15-02-2021

Goed advies, fijne korting en snel geleverd! 👍🏻
Er is goed meegedacht met het type tv en het formaat.
Alles rechtstreeks via filiaal in Groningen.

Ger Versteeg 15-02-2021

Prima geholpen in een zeer mooi uitziende zaak waar ik helaas in Coronatijd niet mocht rondlopen. Netjes en correct geholpen door plezierig personeel.
Een dag later nog geld teruggekregen omdat zij de laagste prijs garantie hanteerde

Jeroen 15-02-2021

Ik had mijn keuze al op de Sony Bravia KD-65AG9 laten vallen. PlatteTV had de mogelijkheid om je oude televisie ook nog in te ruilen, dit in tegenstelling tot vele andere (Web) winkels. Het e-mail contact (helaas had ik langs hun winkel willen gaan, maar dat kon natuurlijk niet vanwege Covid) met PlatteTV verliep snel. Bij installatie door installateur "D" bleek dat toch een aantal puntjes door afdeling verkoop niet goed was gecommuniceerd.
Installateur "D" heeft dat tijdens zijn bezoek allemaal perfect opgelost.
Hij nam ruimschoots de tijd, was netjes, vriendelijk en deskundig!

Sander Verschoor 15-02-2021

Heb in 2020 televise gekocht bij PlatteTV en had servicevraag omtrent de afstandsbediening. Binnen een week heb ik nieuwe afstandsbediening opgestuurd gekregen zonder enige betaling. Service is vaak een ondergeschoven afdeling bij bedrijven; bij PlatteTV is het een zeer gewaardeerde houding. Hulde!

Bart van der Haven 15-02-2021

de manier zoals ik geholpen werd is fantastisch, ik ben invalide dus kan echt niets en nu alles geregeld is afgesteld. wij zijn zeer tevreden en is ook logisch want dit is in onze familie de vierde tv via jullie en het leuke is er valt op de prijs aftedingen

Ton Klijs 15-02-2021

Vanwege corona en sluiting van de winkels alle info online bekeken.
Na vele vergelijkingen toch gekozen voor de Platte TV en een LG Oled gekocht.
Online en met de chatfunctie uitstekende informatie en hulp gekregen.
Ook de installatie bij mij thuis verliep uitstekend.
Mijn oordeel: SUPER

ronald 15-02-2021

alles was zo als afgesproken . tv stond klaar . netjes volgens de regels na 4uur . verder heel vriendelijk geholpen goede uitleg en duidelijk, alles zag er keurig uit.

Henk 14-02-2021

top service door platte tv naarden via de chat een mooie deal gemaakt en alles mooi afgehandelt thuis gebracht wat een top winkel

Peter 14-02-2021

Hele goede zaak
luisteren naar je
als je iets stuurt krijg je zeer snel contact
medewerker heeft meegeholpen hem in de auto te zetten. Kortom keurig

Rick 14-02-2021

Na online bestelling een keurige nette mail over het bestelde product ontvangen dat deze verouderd is. Hierna een aanbieding met advies voor de beste soundbar voor bij de tv gekregen en bestelling gewijzigd.

Ik ben zeer te spreken over het meedenken met de klant en niet blind je producten verkopen.

Remco 14-02-2021

Ik ben door verschillende medewerkers geholpen en ben door allen goed geïnformeerd. Ik wilde graag een tv die uitstekend werkt voor het gamen en deze heb ik dan ook gevonden en gekocht. Ik heb zojuist mijn nieuwe tv geïnstalleerd en ben er zeer tevreden mee tot nu toe! Hardstikke bedankt voor de hulp en de aantrekkelijke korting!

Noud van der Steen 14-02-2021

Via mijn zoon bij jullie terecht gekomen en perfect geholpen, goede uitleg, scherpe prijzen en Nick heeft zelfs mijn aankoop mee naar de auto gesjouwd ( door de sneeuw ).
Topbedrijf!!

robert 14-02-2021

super , het klant contact was erg fijn ! We werden goed op de hoogte gehouden.
Nette bezorging ook !
Niet via een pakketdienst maar gewoon van Platte TV zelf ! Echt top ! Voor een volgende keer weten we u weer te vinden.

F.F. 14-02-2021

Ik ben inmiddels vaste klant gedurende vele jaren en kom hier steeds weer terug vanwege de combinatie tussen een scherpe prijs, geweldige service en klantvriendelijkheid. Ook nu via de chat meerdere malen contact gehad om info in te winnen over de aanschaf van een nieuwe tv. Via e-mail de aankoop bevestigd en dezelfde dag konden we de nieuwe tv ophalen. In de winkel kregen we tips over hoe we het scherm het beste konden behandelen en hoe we het meest optimale kijkervaring kunnen bereiken. Ik kan deze winkel eenieder aanraden.
Officiële reactie van HelloTV 16-02-2021

Beste F.F.,

Wat fijn om te lezen dat u al vele jaren steeds weer bij ons terug komt, zelfs nu onze winkels helaas tijdelijk gesloten zijn, dat waarderen we enorm. Gelukkig kon u toch nog langskomen om uw TV af te halen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en hopelijk wederom tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

g.snijder 13-02-2021

wij zijn door Skip geholpen met het plaatsen van een tv met sound bar ten eerste hij was eerder dan afgesproken klasse, alles uit gepakt uit gemeten waar alles moest komen te hangen gekeken wat de beste plek was aan de muur en toen alles op zijn plek gehangen heel secuur gewerkt . wij zijn heel tevreden over hoe alles is gegaan.

Jan 13-02-2021

Tijdens de livechat kreeg ik al een goed gevoel bij deze winkel. De mooie tv die ik uiteindelijk heb gekocht bij Platte tv is vandaag ( 13-2-2021) afgeleverd en geplaatst.
Ron, de jongeman die dit keurig heeft gedaan, is een vakman en werkte zeer nauwgezet.
Een heel beleefde jongen en uiterst bekwaam. Gaf goede uitleg over de werking van de tv.
Een zeer prettige ervaring met Platte tv. Chapeau.

Joey 13-02-2021

De tv is geleverd en geplaatst door een hele fijne, vriendelijke jongeman! Tijdens het klaar maken van de tv hebben we een gezellig gesprek gehad, hij heeft me ook verteld dat ik hem altijd kan inschakelen al zou ik de tv toch op willen hangen. Al met al, geweldige service!

Joey 13-02-2021

Leon 13-02-2021

Complimenten voor het team uit Zoeterwoude. Zeer tevreden over het telefonisch advies en het helpen met een juiste keuze te maken. Ik raad platte tv zeker aan!

Hopi 13-02-2021

Had 3 weken geleden LG 65CX. Prima service en door R strak en mooi opgehangen. Op aanraden van R toch gekeken naar GX serie. Omdat GX nu mooi geprijsd was is deze omgeruild en weer netjes gemonteerd. prima service.

Huub 13-02-2021

Perfect geholpen mat de aanschaf van LG oled tv. Vriendelijk personeel. Ce tv werd bezorgd door een uiterst vriendelijke meneer (Erik)