HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Paul 02-11-2022

Vakkundig en vriendelijke adviseurs die goed luisteren naar de wensen van de klant

Peter 02-11-2022

Goed en snel geholpen mede door de chat met X. Een goed product ontvangen tegen een hele scherpe prijs en binnen 1 dag geleverd.

HZ 02-11-2022

denon avr x2700h dap niet leverbaar nu avr x2800 gelevert na een jaar en 1 maand (Denon schuld )
Maar wat beter kan is klant waarschuwen dat 1ste niet leverbaar is en dat er een nieuw model is uit gekomen en dan deal sluiten

Frank 02-11-2022

Fantastische service! Via de mail heel goed geholpen en in de winkel ook heel goed!!

I.Arslan 02-11-2022

Medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Bedankt voor de snelle communicatie en levering!

Ger Bahlman 02-11-2022

Vandaag een tv gekocht bij hello tv. Geholpen door Thomas, een communicatief sterke en deskundige medewerker. die een ons een goed advies heeft gegeven.

G Bourguignon 02-11-2022

Hele fijne mooie winkel heel fijn geholpen goede uitleg.
Zin geholpen door Marc hele fijne ervaring.

Jan 02-11-2022

Goed en adequaat geholpen door een medewerkster. Ik had een aantal lastige vragen waar de verkoper een goed antwoord op wist te geven, De verkoper was goed op de hoogte van dit toestel. Eenmaal thuis zat het toestel met de beugel en sound-bar snel in elkaar, ook de installatie van het scherm was snel voor elkaar door de installateur DK waardoor het scherm de juiste kleur en eigenschappen kreeg om optimaal te genieten van de tv. Verder ondersteunt de soundbar Dolby Atmos en heeft het scherm ook een uitgang voor een extra subwoofer voor die unieke film ervaring. Al met al een super fijne tv en zijn prijs zeker meer dan waard.

Yvonne 02-11-2022

Fijn vriendelijk en goed geholpen door de verkoper.
Door de antwoorden was snel duidelijk of het betreffende artikel was wat ik zocht. Bedankt!

stoks 02-11-2022

vriendelijke mensen kunnen tegen een grapje mooien winkel ligt op een goede lokkatsie worden goed behandeld

Joep 02-11-2022

Ik heb per mail een offerte gevraagd voor de aanschaf van een Samsung Oled 65S95B onder inruil van mijn oude LG tv. Ik had contact met Justin. Er werd mij een heel goede deal aangeboden en daar ben ik op in gegaan. De TV moet nog geleverd en geïnstalleerd worden, dus daar kan ik nog niets over zeggen, maar eerdere ervaringen met dit bedrijf waren heel positief, dus ik ga er van uit dat dit ook nu geen problemen gaat opleveren.

Kootje 02-11-2022

Prima geholpen.
Goede uitleg van de diverse soorten tv's en hun mogelijkheden.
De verkoper heeft ook goed uitgelegd het prijsverschil.

Wim Groen 02-11-2022

Eerder een TV gekocht bij PlatteTV/HelloTV in Naarden. Deskundige adviezen en een goed prijs was reden om weer naar HelloTV te gaan. Nu voor een soundbar van Sonos ARC
We werden geholpen en geadviseerd door adviseur Thoren. Hij nam ruimschoots de tijd om ons de werking van Sonos Arc uit te leggen. en dat ook te laten zien. Al onze vragen en opmerkingen werden door Thoren adequaat voorzien van antwoorden. Na een uurtje luisteren , uitproberen en de prijsonderhandeling hebben wij een goede keus kunnen maken. Het is uiteindelijk de Sonos Arc met twee Sonos One SL boxen bij HelloTv.
De installatie is binnen 1,5 week afgeleverd en deskundig door Onno van HelloTv geinstalleerd in onze woonkamer. Genieten elke dag van het fantastische geluid ven mogelijkheden van deze installatie.

Wim Groen

Marco 02-11-2022

Scherpe prijzen, veel keuze, veel voorraad, overzichtelijke winkel in Amsterdam, duidelijk en uitgebreid advies en uitleg door verkoper Nick.

Joris 02-11-2022

Eindelijk een zaak waar men daadwerkelijk kennis heeft van het product dat ze verkopen! Bij HelloTV in Duiven een nieuwe tv aangeschaft, mooie winkel, scherpe prijzen en uitstekende service!

Peter 02-11-2022

Mooie shop en duidelijke uitleg over producten
Super mooie suroundset aangeschaft

Cees Zwietink 02-11-2022

21 oktober 2022
Als 75-jarige kijk ik veel naar de televisie;mijn huidige televisie was vier jaar oud toen ik op visite bij mijn drie jaar oudere zuster kwam zag ik dat zij een Philips 4K UHD televisie had aangeschaft van 43 inch.
Ik was er zeer van onder de indruk en heb daags nadat ik thuiskwam besloten dat ik toch ook toe was aan een mooie grotere televisie met twee maal zoveel pixels.
Ben op internet gaan kijken waar ik eventueel dezelfde televisie zou kunnen kopen.Zag bij alle aanbieders de opvallende site van “Hello TV”Hier kon ik via de chat om een deal vragen en tevens werd de mogelijkheid geboden om nog wat te krijgen voor mijn oude televisie.
Gesproken (gechat)met ***;hij heeft mij heel goed te woord gestaan en mij een aanbod gedaan,mits mijn televisie inderdaad nog helemaal goed was, met een korting en inruil van € 174,00.
Terecht wees hij mij er op dat ik wel een speciale kabel moest hebben namelijk HDMI 2.1 en een verzekering voor een jaar extra . voor het bezorgen en installeren werd € 59 in rekening gebracht. hierna heb ik via de chat de bestelling geplaatst.
De volgende dag kwam mijn zoon op bezoek en ik vertelde mijn verhaa, hij wees me erop dat hij voor mij een HDMI 2.1 kabel had.Hij raadde mij aan dat ik voor het geluid er een soundbooster bij moest bestellen.
De volgende dag via de chat weer contact gezocht met hello tv. Krijg nu ***aan de chat en vertelde mijn verhaal en hij was zo attent om mij er op te wijzen dat binnen enkele ogenblikken ****weer aan de chat kon komen. Met ***** besproken dat ik een soundbooster erbij wilde hebben. Ik dacht een Philips,maar hij wees mij erop dat ik met een mooie deal beter een Denon DHT -S416 kon nemen. Tevens besproken dat ik geen nieuwe kabel nodig gehad aangezien ik die al van mijn zoon had gekregen. Gesprek werd beëindigd en de factuur en bestelling stond enkele minuten later op mijn mail.
Via ideal de rekening betaald. Na twee dagen kreeg ik een app -je met daarin de lever-en installatie datum van 1 november ‘s morgens tussen 10 en 12.
Gisteren om 10:15 uur ‘s morgens stond de installateur ***bij mij voor de deur.Bijzonder vriendelijke en kundige jonge man.Hij heeft alles heel rustig geïnstalleerd en mijn oude televisie geïnspecteerd.
Daarna aan mij uitgelegd hoe de nieuwe Zappers werkten,alsmede Netflix en Via play geïnstalleerd.
CONCLUSIE:
Ik ben zeer blij dat ik voor “Hello TV”heb gekozen,op alle fronten bijzonder prettig geadviseerd en geholpen,inmiddels al aan een aantal mensen mijn ervaringen gedeeld.

M.vr.gr.

Patrick de Bakker 02-11-2022

Geweldige service, enorm vriendelijke medewerkers, zeer goede prijzen! Ook voor inruil kun je er terecht.

Guido Boysen 02-11-2022

Uitstekende service. Vriendelijke en kundige monteur die netjes werkt en duidelijk communiceert.

Jarl Brouwer 02-11-2022

Na aanschaf van mijn nieuwe TV is de installateur DK bij mij langs geweest en heeft alles tip top in orde gebracht. Hij nam alle tijd om alle nieuwe foefjes vd TV te laten zien en heeft de TV helemaal ingesteld op mijn wensen. Ook het ophangen vd TV ging hij zeer nauwkeurig en netjes te werk. Al met al een dikke TIEN voor DK!!

Ben 02-11-2022

Zeer attente medewerkers. Halen de inruil tv uit de auto. Laden de nieuwe in. Geven goed advies.

Casper 02-11-2022

Ik had via de chat een online deal gemaakt voor een 5.1 Sonos installatie, deze gingen we ophalen in de winkel. Bij aankomst keken we ook even bij de tv's en werden wij geholpen door een van de medewerkers. Hij kon zeer goed het verschil uitleggen tussen diversen tv's en luisterde goed naar onze wensen.
Hierna zijn we teruggekomen op de order voor Sonos, deze werd heel soepel afgehandeld en alles was op voorraad. Bij het afrekenen hebben we nog hele duidelijke uitleg gekregen over extra (swap) garantie.
Deze swap garantie houdt in dat wij de komende drie (kan tot 5 jaar) bij problemen, de componenten naar de winkel kunnen brengen, waar ze het omruilen voor een nieuw exemplaar en dat zij de afhandeling van de reparatie op zich nemen.

Al met al een goede ervaring gehad in de winkel met een mooie deal, maar vooral vriendelijk en behulpzaam personeel.

Koen 02-11-2022

De keuze was vanwege familie en een kennis die eerder een tv hadden gekocht. De actie van LG was scherp en we werden in eerste instantie prima geholpen via de app service en daarna in de winkel in Breda uitstekend geholpen met zeer goed uitleg! De TV was op voorraad en thuis geïnstalleerd. Alles werkt perfect! TOP!!!

Wlentjes 02-11-2022

Mooie winkel en goede prijzen.
Een 9 omdat het best lang duurde voordat ik geholpen werd. De hulp was prima.

Kees 02-11-2022

Prima geholpen goede betrouwbare afspraken en service ga op deze manier zeker doo