HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Astrid 29-09-2022

HelloTV is een klantvriendelijke organisatie waar veel TV's van meerdere merken goed te zien zijn. Verkoopster S. op locatie Amsterdam heeft ons goed geadviseerd.

Stephan Koopman 29-09-2022

Fijne en snelle afhandeling. Daarnaast goed advies over eventuele aanvullende producten.

Zal iedereen hellotv aanraden!

Hans 29-09-2022

Na al meerdere tv's hier naar tevredenheid gekocht te hebben, besloten ook onze nieuwe tv hier te kopen. Zaterdag een 4k Samsung gekocht te hebben toch spijt gekregen ivm dikte van het scherm. Woensdag teruggegaan of de bestelling omgezet kon worden, dat was geen probleem en gekozen voor een 8k met aanzienlijk dunner scherm. Hele mooie deal gekregen en dus super tevreden naar huis gereden.

Drieltje 28-09-2022

Hello TV heeft een hele moderne winkel en webshop waar je met alle mogelijkheden kontakt kan maken met hun.
Ik heb even moeten wachten op mijn artikel maar werd netjes op de hoogte gehouden over de levertijd en binnenkomst, vandaag opgehaald in Rotterdam en super geholpen, het blijft voor mij een superzaak anno 2022

bianca 28-09-2022

om een tv te kopen was het zo geregeld, alleen om hallo tv te bereiken lastiger, telefoon werd niet aangenomen!

de monteur heeft ons uitstekend geholpen, echt alles uitgelegd en duidelijk en we zijn er erg blij mee!

Maya 28-09-2022

Prima winkel in Utrecht. Scherpe prijzen. Fijne servicegerichte verkoper die met je meedenkt. Goed geholpen!

Alex 28-09-2022

Via de chat informatie gevraagd en gekregen. Ook een mooie korting ontvangen. Na een tv te hebben besteld op zondag, werd deze op maandagochtend al bezorgd. Prima service!!!

Bakker 28-09-2022

Mooie winkel met goed advies in Rotterdam.
Kon ook zelf de bezorgdag aangeven in de winkel, werd door de leverancier goed op de hoogte gehouden door e-mail en sms hoelaat de levering zou zijn.

Marco 28-09-2022

Zeer goed geholpen met mijn soundbar (de Samsung q990b). Ben een tijd aan het zoeken geweest maar ben door hello.tv bij deze uitgekomen. Zondagavond besteld en we hadden deze topper dinsdag in huis.
Officiële reactie van HelloTV 30-09-2022

Beste Marco,

Bedankt voor de 10! Wat leuk dat je voor ons gekozen hebt voor de aankoop van je nieuwe Samsung soundbar. Heel veel luisterplezier gewenst en graag tot de volgende keer.

Jelske - HelloTV

Jasper 28-09-2022

Super zaak! Heel goed geholpen. Tonen ook oprecht interesse en denken nog even mee over kleine zaken.
Ook online prima geholpen. Alles was snel geregeld en er werd snel geantwoord.
Raad deze zaak zeker aan!

Dre020 28-09-2022

Persoonlijke benadering. De persoon die mijn vragen beantwoordde bleef dezelfde tot we tot een deal kwamen. Dit is de derde tv die ik bij plattetv/hellotv heb gekocht. Contact is altijd prettig zowel online als in de winkel. Tv werd netjes naar mijn auto gebracht en ingeladen. Heel tevreden.

Ian 28-09-2022

Goed geholpen in de winkel in eindhoven, alles meteen geregeld.
Scherpe prijs!!!

Installateur a is hier geweest, erg aardige vakkundige man.
Heeft de tv perfect opgehangen. Alles duidelijk uitgelegd. Erg tevreden!!

B.de Vries 28-09-2022

Het begint met een ruime keus voor iedereen met een kleine uitgave tot grote uitgave . Dan is er een prima uitleg over de keus die jij wilt maken . Ook wordt je vrijblijvend gewezen op extra toevoegingen op je tv . Bekabeling bv . Wat ook heel prettig is de snelle levering . Gewoon een top bedrijf voor mij geweest .

Paul Gerlach 28-09-2022

Ik vind de website erg gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk. Op de website heb ik een keuze gemaakt om een aantal tv's in de winkel te gaan bekijken.
Ik ben woensdag 28 september 2022 bij de winkel in Zoeterwoude geholpen door X. Hij heeft al mijn vragen deskundig, vriendelijk en naar volle tevredenheid beantwoord. Hij heeft mij met duidelijke argumenten zelfs kunnen overtuigen om een duurdere tv aan te schaffen dan ik in eerste instantie van plan was.
De winkel zelf vind ik nogal rommelig en onverzorgd overkomen.
Tip: klanten een kop koffie aanbieden.

Ids 28-09-2022

Goede deal kunnen sluiten en desgevraagd snelle levering en vakkundige installatie! Dat laatste is vandaag gedaan door X. Wat een fijne en aardige man, vakkundig en met kennis van zaken de tv aan de muur gehangen en ingesteld. Vooraf keurig gebeld en alles schoon en netjes achtergelaten en de oude tv meegenomen.

Willy 28-09-2022

Online besteld, zeer vakkundig en vriendelijk geholpen.
Bezorgd zoals afgesproken en de chauffeur/installateur X, heeft, alles prima geregeld en vakkundig uitgelegd, volgende koop is weer bij Hellotv.

Kevin 28-09-2022

Een tv besteld van 348 euro, top prijs/kwaliteit verhouding. Kreeg ik nog even een mailtje van HelloTV, of ik toch niet beter voor de nieuwste versie wilde gaan voor maar 378 euro. Na de product specificaties gekeken te hebben en naar de prijzen bij andere aanbieders, bleek dit een absolute topdeal te zijn. Gelijk op in gegaan natuurlijk. Super, zo'n proactieve houding van een bedrijf. Dank daarvoor.

Asa 28-09-2022

Voor.mij is hellotv lekker dichtbij . Bij aankomst vriendelijke personeel in voor een dolletje ... Hou ik van ... Ik had een dag eerder met zijn collega gechat over een tv en een aanbod gekregen en werd in de winkel niet moeilijk overgedaan . En deal rond gemaakt... Morgen wordt hij geleverd ....lekker.snel geen poespas

Rene Holtrigter 28-09-2022

We zijn klantvriendelijk door Michiel geholpen bij een garantieafwikkeling ivm inbranden van een LG Oled van 2018

Ad 28-09-2022

Op aanraden van anderen naar toe gegaan. Had een LG tv, beste uit de test van de Consumentenbond, op het oog maar verkoper adviseerde vanwege de apps een andere tv van Philips. Verkoper was vriendelijk en leek deskundig. Voor ons was kwaliteit geluid ook belangrijk en volgens verkoper was dit bij Philips toestel beter. Naar zijn advies geluisterd en Philips tv genomen. Volgens de Consumentenbond is geluid van LG echter beter. Wie moet je geloven? We hebben de tv nog niet maar zijn benieuwd naar de ervaringen ermee. Verder keurig volgens afspraak een appje gekregen voor het maken van een afspraak voor installatie.

Rene 28-09-2022

TV gekocht erg blij met de snelle en goede service incl het ophangen en installeren van de tv door Davy en Ron.

R. de Vries 28-09-2022

Ben zeer tevreden over service en voorlichting bij Hello TV Amsterdam , ook plaatsen en ophangen ging probleemloos

Annemarie 28-09-2022

Eén enkel persoon die mij een totaal verkeerde televisie heeft aangesmeerd. Kwamen met een artikelnummer voor een Android en Web os zou hetzelfde zijn.

Totaal geen kennis van zaken.

Wel in de vestiging Nijmegen prima geholpen. Desalnietemin veel kosten nadien gehad om de televisie met omleidingen te laten werken maar verdient niet de schoonheidsprijs.

Steef Coppens 28-09-2022

vlotte en snelle gratis levering na aankoop van een grote tv. De oude tv die nog boven stond is door de medewerker naar beneden gehaald. Prima service.

Jan 28-09-2022

Tv montagebeugel besteld. Kreeg het aanbod om een nieuw exemplaar wat alleen uit de verpakking is geweest tegen een gereduceerde prijs te krijgen met €20,- korting.
Helaas bleek de beugel uiteindelijk toch niet geschikt voor mijn tv. Aangezien de aankoop al meer dan twee weken geleden was gedaan was het retourrecht niet meer geldig.
Uit coulance de beugel toch nog terug kunnen sturen en mijn aankoopbedrag vergoed gekregen.
Super service waarvoor dank Hello tv!!