HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Lia 21-07-2022

Vriendelijk personeel en een overzichtelijke winkel .
Wij werden ontvangen door …. sympathieke jongen ( sorry zijn naam ben ik vergeten ), hij kon veel vragen vooraf beantwoorden voordat we de juiste beslissing namen met Ramon . We kregen goed advies en uitleg ! Heerlijk kopje cappuccino werd ons aangeboden. Zeer tevreden over het resultaat. Eerst wordt de tv nog bezorgd en ingesteld daarna gaan we beleven of de TV bevalt .Ben zeer benieuwd .

Rinus 21-07-2022

In de winkel hadden wij al een goede indruk gekregen van de winkel met inventaris en ook van de verkoper en daarover een bericht geplaatst. Maar de bezorger/monteur Timo heeft ons omver geblazen met zijn vriendelijkheid, geduld en bovenal met zijn vakkennis. Deze jongeman is het voorbeeld hoe je met klanten moet omgaan. Perfect mensen. Voorbeeld voor zijn college in Nederland.
Oja, onze TV staat te pronken en werk uitstekend.
Dank je wel Hello TV en Timo.
Rinus,

Joeri 21-07-2022

Bij de aanschaf van een nieuwe tv ben ik bij HelloTV keurig geholpen door Lorenzo. Naar onze wensen werd goed geluisterd en een bijpassend advies gegeven.
Toen de LG OLED tv online goedkoper werd aangeboden dan in de winkel werd dit op initiatief van Lorenzo aangepast.

De tv hangt nu aan de geadviseerde tv beugel keurig strak aan de muur. Wij zijn er blij mee.

Sasja 20-07-2022

Geweldige verkoper, smeert je niets aan, weet waar je naar op zoek bent en kwam met de juiste tv naar mijn behoefte. Dezelfde middag is de tv thuis afgeleverd en geïnstalleerd.

Jean-Pierre 20-07-2022

In de winkel kreeg ik een goed advies en uitgebreid uitleg van de mogelijkheden en de verschillen. Na volle tevredenheid van eerste generatie LG Oled, nu maar weer voor LG Oled gekozen, maar dan een maatje groter. Toen de doos kwam is de afmeting even schrikken, maar als de TV hangt is het super en niks te groot. Gelukkig had ik voor de montage thuis gekozen. Dit had ik zelf niet zo snel en vakkundig kunnen doen. De vriendelijke en deskundige installateur heeft hem keurig opgehangen en de bedrading mooi weggewerkt. Ook de soundbar werd nog aangesloten en na een uitvoerige uitleg kon het genieten gaan beginnen. Kortom een top service voor een goede prijs!

Henny Rempe 20-07-2022

De shop oogt wat donker maar voelt later als een prettige omgeving,en doet rustig aan.

Pieter 20-07-2022

Met hellotv een goede prijsafapraak kunnen maken. Levering en plaatsing werd gedaan en werd keurig uitgevoerd. Ik ben erg tevreden met de installatie en uitleg door de medewerker van HelloTV!

Leon 20-07-2022

Een paar weken geleden naar volle tevredenheid 2 TV's gekocht bij de vestiging in Zoeterwoude. Keurig thuisgebracht en opgehangen. Na twee weken vond ik de tv voor de binnenkamer tocht iets te klein en wilde een grotere maat. Teruggegaan naar de winkel en binnen een half uur was alles omgeruild en nog die zelfde middag geleverd op mijn thuisadres door een eigen monteur/medewerker. Grote klasse, top service.

Frank 20-07-2022

Ik wist al wat ik wilde hebben. Samsung qn92a. Het enige wat ik nog niet wist was de prijs die die ik uiteindelijk zou gaan betalen. Ik ben mooi binnen mijn budget gebleven. Oa door wat korting die hij heeft gegeven.

Willem Feer 20-07-2022

ik heb voor deze schop gekozen via een familielid ? Bij binnenkomst was het zeer relax en bij een kopje koffie werden de tv's besproken welke het best voor ons was bv de grote / kleur enz enz .
klant vriendelijke verkopers met een prima uitleg en een vriendelijk vaarwel

Willem Feer 20-07-2022

Ik geef een 10....... Bij binnenkomst gelijk een goede sfeer en bij een kopje koffie werd er gelijk uitgelegd wat ik wilde groot -of kleiner beeld enz enz ik was er met mijn zwager (ook Klant) alles rustig en correct uitgelegd een groot compliment voor de klant vriendelijkheid ik zal iedereen aanbevelen om hier langs te gaan groetjes Willem

Jos Bakermans 20-07-2022

Zeer deskundig advies en uitstekende klantgerichte begeleiding in het aankoopproces van de voor mij beste TV.

Hans van den Bogert 20-07-2022

Ik ben zeer tevreden hoe ik ben behandeld, door een zeer vakbekwame en ervaren verkoper. In de winkel van Den Bosch.
Die goede uitleg geeft ,wat de mogelijkheden zijn. Wat het aanschaffen van een tv betreft.
Hij adviseerde ons ook op aanbiedingen.
Een zeer prettig persoon die weet waar hij het over heeft.
Ik kwam binnen omdat ik naar een meubelwinkel wilde, omdat hij nog niet open was, en plus tv wel open en nu ging ik de deur uit met een super tv voor een leuke prijs. Ook de persoon die het afleveren en instaleren, was een goede en vriendelijke medewerker die mooi op de afgesproken tijd binnen kwam.
Top zou graag deze winkel van plus tv in den Bosch aan mijn vrienden en kennisen kring willen adviseren.

---------------------------------------------------

R 19-07-2022

snel geholpen, goede service. spullen zijn netjes voor me in de auto gelegd.

Freek 19-07-2022

Top geholpen door een deskundige medewerker die niet schroomde om andere collega om hulp te vragen voor een nog beter advies. Goed gedaan Boris

Hans van den Bogert 19-07-2022

Hij adviseerde ons ook op aanbiedingen.
Een zeer prettig persoon die weet waar hij het over heeft.

Lex Abrahams 19-07-2022

Vandaag, ondanks de hitte, het was hier inmiddels 39 graden, mijn bestelde philips oled tv ontvangen. Mijn complimenten aan de uiterst vriendelijke monteur die mijn tv vakkundig heeft geïnstalleerd.
Officiële reactie van HelloTV 20-07-2022

Beste Lex,

Ook met warm weer komen we de TV bij je installeren. Zo wordt het voor jou nog aangenamer om de hitte van buiten te ontvluchten ;-) Veel kijkplezier gewenst.

Jelske - HelloTV

Joop Kers….. 19-07-2022

Zeer mooie nieuwe winkel makkelijk bereikbaar Zeer vriendelijk en kundig personeel De prijzen zijn concurrerend bovendien inruilmogelijkheden met acceptabele inruil prijzen. Nemen tijd voor je en geven goed advies. En dringen niet aan Je voelt je er prettig.

Frank van Pelt 19-07-2022

Online via LiveChat 2 tv's besteld inclusief montage.
Montage is naar super tevredenheid uitgevoerd; monteur heeft netjes om een stofzuiger gevraagd om de rommel op te zuigen.
Zeer tevreden over het geheel.

Paul T 19-07-2022

Geen gezever, gewoon goed en keurig advies. Mooie aanbieding gemaakt voor combinatie van tv, muurbeugel en BBQ met toebehoren.

Dennis 19-07-2022

Ik heb HelloTV gekozen vanwege de chatfunctie en daarop werd direct gereageerd.
En daarbij had HelloTV een goede korting voor de tv die ik zocht. Gevonden via Tweakers.net.

xxx heeft bij goed geholpen bij het maken van een deal en yyy heeft mijn tv geïnstalleerd. Dat is allemaal gegaan zoals gewenst. Dus een goede ervaring!

Richard ter Borg 19-07-2022

We zijn op een goede , niet opdringende manier geïnformeerd over onze aankoop.Op al onze vragen kregen we duidelijke antwoorden.Alles werd zorgvuldig en rustig uitgezocht.

dhr. van der Bij 19-07-2022

ondanks
de heren met "kennis" niet aanwezig
mijn lijst met voorkeur demo/showroom modellen niet van toepassing
alternatieven snel gevonden
toepassing tv uitgelegd
Onmiddelijk een nieuwe tv binnen mijn budget gadviseerd

Bart SvZ 19-07-2022

Prima geholpen bij HelloTV Naarden. (*) nam alle tijd en gaf ook voldoende advies om een goede keuze voor een tv te kunnen maken.

Lucien Brouns 19-07-2022

Heldere en ruime winkel met voldoende bekwaam personeel. Netjes en met voldoende keus. Snelle schriftelijke afhandeling en levering stipt volgens afspraak! Vriendelijk en deskundig personeel die goed advies geven en niets opdringen. Nemen de tijd voor je.