HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5378 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Theo 23-06-2022

Prettig en deskundig geholpen bij de keuze en aanschaf van een nieuwe televise. Mijn vrouw en ik zijn vriendelijk en deskundig geholpen en onder het genot van een kopje koffie heeft Masie alle moeite gedaan om een goede voor ons deal te maken zodat wij een passende tv konden kopen. Wat voortreffelijk gelukt is.
Officiële reactie van HelloTV 23-06-2022

Beste Theo,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent in onze winkel. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en graag tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Piet 23-06-2022

Bij PlatteTV.nl een mooie Samsung Neo QLED 4K 55QN95A (2021) gekocht en netjes door hen bezorgd en bevestigd.
Super gedaan, keurig aangesloten op oa onze tuner/versterker-set en DVR!

Met dank aan het goede advies van PlatteTV.nl via de chat en de deskundigheid van hun monteur!!

Rowdy Oomen 22-06-2022

Onlangs had ik de briljante ingeving dat ik een andere TV wilde. Ik had eerst een LG OLED van 55-inch, maar omdat ik regelmatig game en OLED niet erg geschikt is (en blijkbaar in kan branden) ben ik dan ook overstag gegaan. Op naar het filiaal in ‘s-Hertogenbosch en ik werd op een gastvrije manier verwelkomd door Liam.

Mijn oog viel op de Samsung QN95A, en in de winkel werd ik ook vriendelijk geholpen en geadviseerd over deze TV door Liam. De QN95A is in één woord gewoon geweldig. Het scherm is helder, de kleuren spatten van je scherm en de zwartwaardes zijn fenomenaal goed te noemen voor een LED scherm. Weinig tot geen screenbleeding, waardoor je een prachtig zwart beeld hebt wanneer het moet. De TV heeft een hoge refreshrate en hierdoor kan ik mijn Xbox Series X en PlayStation 5 gebruiken op 120Hz met VRR aan en kent daarnaast weinig inputlag. Dit is ideaal voor iedereen die fanatiek een game speelt. Qua design is het een stijlvolle TV gemaakt van hoogwaardige materialen. De Connectbox zorgt ervoor dat je kabels mooi weg kan werken. Aangezien wij geen muur hebben om de QN95A op te hangen staat deze op zijn bijgeleverde voet. Een massief ding die ervoor zorgt dat de TV hoog staat, en dat is best fijn te noemen.

Qua geluid is de TV modaal te noemen, en doet wat het moet doen. Wil je echt genieten van muziek, geluidseffecten en spraak dan zorg je ervoor dat je een goede soundbar onder de TV hebt staan. Al met al is de Samsung 65QN95A een geweldige televisie waarvan ik zeker nog jaren plezier zal hebben. Dit met dank aan het behulpzame medewerker die mij kon voorzien van de juiste informatie die ik nodig had!

Conny 22-06-2022

Prachtige tv voor een hele mooie prijs, verkoper was zeer kundig en nam alle tijd voor ons. Ben zeer tevreden👍👍👍

Henk Hohle 22-06-2022

Fijne winkel ,prima geholpen ,deskundig personeel Mijn nieuwe Samsung TV QN 90 Qled 50 inch bezorgd en laten instaleren .fantastisch beeld een genot om naar te kijken bedankt Timo een10

Marko 22-06-2022

Mooie winkel in Zoeterwoude, met veel keuze aan tv's.
Medewerkers nemen de tijd voor je.

Ook 2x goed contact gehad met de klantenservice via de chat.
1e keer een vraag over 1 product en de 2e keer voor het afsturen van de bestelling.

Simon 22-06-2022

Vandaag in Eindhoven bij Marco een Roam van Sonos opgehaald.
Geweldige zaak, en geweldig personeel.
Kom daar vaak en graag.
Volgens mij is er geen betere retailer dan Platte tv.
Als de nieuwe tv va Philips er is dan gaan we daar weer shoppen. :-)

Thijs 22-06-2022

Niet heel veel tv's tentoongesteld in de winkel. Wel goede/vriendelijke service en goed advies. Ook mogelijkheid tot inruilen tv, voor een eerlijk bod.

Mo 22-06-2022

Wat een fantastische services zowel in de zaak wij waren in Breda en thuis. In Breda zijn we geholpen door XXX toffe gast en wist ons goed te adviseren dikke 10. Thuis werd onze tv opgehangen en geïnstalleerd door XXX en XXX ook een dikke 10 alles keurig netjes opgehangen geïnstalleerd uitgelegd.
Wat wil je nog meer?
Een winkel zoals deze vind je niet snel!

MK 22-06-2022

Deskundig geholpen, ideaal dat zij alles thuis werkend aansluiten, goeie prijszetting

Karel . Ouwerkerk 22-06-2022

Hallo .
5 juni de Samsung Soundbar HW-Q990B besteld zou 15 juni geleverd worden tussen 10.00 uur en 12.00 uur .
Krijg ik 09.50 uur telefoontje soundbar wordt nog niet geleverd te weinig leveringen gekregen pfffffff
Ik naar het filiaal waar ik het besteld had speciaal vrij genomen zie ik ook de verkoper dus mijn beklag bij hem gedaan , hij is gaan bellen en de soundbar werd om 16.00 uur geleverd.
Dit wilde ik even melden .
DAT BIJ PLATTE TV DE SERVICE SUPER IS .
DEZE WINKEL HEEFT ER WEER EEN SUPER TEVREDEN KLANT BIJ .
DUS HIER WORDT MIJN VOLGENDE TV GEKOCHT.
MVG Karel

Daniel 21-06-2022

Al eerder een TV gekocht in een ander filiaal, daarom wederom naar PlatteTV gegaan. Behulpzame verkoper, denkt mee maar pusht niet. Ander toestel in kunnen ruilen, de meeste concurrenten doen dat niet.

frank 21-06-2022

zeer correct geholpen en zeer duidelijke uitleg en meedenkend
TV gekocht in winkel nijmegen

Marijke en Wim Schook 21-06-2022

Wij hebben reeds diverse keren zeer goede ervaringen gehad met Platte TV. Zo ook vandaag.
Monteur xxxx heeft twee vloerstandaards met speakers geplaatst en verder alles geluidstechnisch ingeregeld. Prima werk. Petje af voor deze monteur die keurig netjes antwoordde op tal van onze (on)mogelijke vragen.

Jeffrey 21-06-2022

Medewerker xxxx heeft vandaag bij ons de TV opgehangen. Kan er kort over zijn: hele goede service, netjes gewerkt en bovenal een toffe gozer. Kon allemaal niet beter. Bedankt medewerker xxxx!!

Arjan 21-06-2022

Wij zijn prima geholpen met de aankoop van onze nieuwe Philips tv
De levering is ook snel

Dick L. 21-06-2022

Omdat we gaan verhuizen en wat verder van de TV gaan zitten, wilden we een nieuwe TV.
Uiteindelijk gekozen voor de Philips Ambilight 55OLED806. Ik dacht hem 'even' te gaan halen op de vestiging in Utrecht. Nadat een paar resterende vragen door de verkoper/adviseur waren beantwoord, kreeg ik ongevraagd advies voor garantie pixels, HDMI kabel en schoonmaken scherm. Was niet van plan omdat te doen maar ....... kwam met goede argumenten, met als gevolg dat ik er toch voor gekozen heb. Prima advies en vakbekwaam

Harry Pijpers 21-06-2022

Het betreft service op apparatuur die enige jaren geleden bij Platte TV is aangeschaft. Om wat voor reden dan ook waren alle instellingen verdwenen.
De sympathieke (*) heeft alles weer prima in orde gebracht. De afspraak kon gelukkig snel worden ingepland. Fijn om weer zonder stress te kunnen genieten van TV met surround geluid.

Jeroen Schuurkamp 21-06-2022

Voor platte TV gekozen omdat ik goed prijs kreeg voor mijn oudere televisie. Daarin werd ik goed en snel geholpen. De levering van de nieuwe televisie ging ook probleemloos en mijn oude televisie werd weer meegenomen.

Jeroen Alexander Van Arkel 21-06-2022

Beste prijzen.
Groot aanbod en vrijwel altijd op locatie op te halen. Dus direct customer satisfaction als iets er niet is.
Wordt een goed alternatief geboden. Vaak voor een gelijk en soms lager bedrag.
Onderhandelen over prijs is geen enkel probleem. Alle merken op voorraad en op zicht.
Daarnaast een mannen paradijs als je ook van Bastard, BGE of Weber houdt en playseat race spullen.
En dan nog mooie Sonos en concurrentie modellen voor subliem geluid.
Daar ga ik allemaal niet meer voor naar de ….

Kenneth 21-06-2022

IK had een verkeerde keus gemaakt en wilde een ander toestel. Zonder problemen is het omgeruild en wat ik zelf ook belangrijk vind dat ze vriendelijk en plezier in hun werk uitstralen.
Ik heb ook een extra garantie afgesloten. De TV wordt dan opgehaald en krijg je een leen TV. Ik hoop er nooit gebruik van te hoef te maken. Als dat wel zou moeten zal ik ook review daarover schrijven hoe ik geholpen.

Stephan van Engelen 21-06-2022

Vandaag voor de 1e keer in Den Bosch geweest (vorige keer Eindhoven) en wederom top geholpen. Goede uitleg, goede service, kennis van producten, er wordt echt tijd voor je gemaakt en vriendelijke medewerker. Voor ons de volgende keer weer Platte TV!

Ed 20-06-2022

Platte TV Rotterdam, Fijne winkel en een duidelijk overzicht van het aanbod van tv en audio.
De verkoper neemt alle tijd voor je en geeft een goed advies en luistert ook naar de wensen die je voor ogen hebt.
Na 2 uur een goede keuze kunnen maken na het beluisteren van de diverse soundbars en het bekijken van de televisie die ik voor ogen had.

In het kort, super geholpen

Theo 20-06-2022

Prettig en deskundig geholpen bij de keuze en aanschaf van een nieuwe televise. Mijn vrouw en ik zijn vriendelijk en deskundig geholpen en onder het genot van een kopje koffie eerd alle moeite gedaan om een goede voor ons deal te maken zodat wij een passende tv konden kopen. Wat voortreffelijk gelukt is.

Herman Berghout 20-06-2022

Rustig, deskundig, zeer prettig in de omgang, vlot en zeer netjes gewerkt.