HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bregtje 07-12-2021

21 november Samsung the frame gekocht, even wachten tot hij geïnstalleerd kon worden. Vandaag kwam medewerker xxxx en die heeft dit keurig gedaan, zeer tevreden over service en zou Plattetv zeker aanraden.

Stan de Wijs 07-12-2021

Professionele uitstraling. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Geven duidelijke uitleg op vragen. Zijn geduldig naar de klant toe. Goede kwaliteit / prijs verhouding..

E. van Woerkens 07-12-2021

Ben via internet bij PlatteTV Utrecht terecht gekomen. 1e indruk: prachtige en voor de klant goed overzichtelijk ingerichte zaak. Correcte en vriendelijke klantgerichte benadering. Ondanks drukte in de zaak werd rustig de tijd genomen om informatie te geven en gericht te informeren hoe kijkafstand tot TV is i.v.m. aanbeveling grootte van het scherm.

GESLAAGD 07-12-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe TV en zijn vol lof geslaagd bij de Platte TV in Doetinchem.
Wat zijn wij fantastisch geholpen door Laurens die ons in alle rust keurig uitleg gaf.
Ook qua prijs was PLatte TV zeer gunstig ten opzichte van andere winkels.

Super bedankt.

JN uit Zutphen
J

Michel 07-12-2021

Platte TV vestiging 's-Hertogenbosch. Goede bereikbaarheid en parkeren geen probleem. Heel duidelijke uitleg van ... gehad over alle soorten smartTV's. Uiteindelijk een goede deal gesloten met 5 jaar volledige garantie van Platte TV.

Jos 07-12-2021

Ik heb telefonisch contact opgenomen met plattetv voor een setje speakerstandaards nadat ik eerder dit jaar al een soundbar had gekocht bij plattetv Nijmegen. Het is mogelijk om te praten over de prijs. Na mijn akkoord heb ik de standaards laten reserveren en het lag zoals afgesproken klaar in de winkel in Nijmegen. De winkel in Nijmegen ziet er professioneel uit. De indeling is per merk en er is geen overdaad. Er is ook de mogelijkheid om in een fauteuil jouw eventuele aankoop te bekijken en te beluisteren. Ik ben onder de indruk.

MarcoH 07-12-2021

De winkel in Groningen bezocht. Grote, ruim opgezette winkel met meer dan voldoende parkeerplaatsen. Zeer netjes geholpen door een medewerker. Multiroom speakers gekocht van Denon. De deal die ik aangeboden kreeg voor de inruil van mijn oude soundbar overtrof mijn verwachting. Kortom: Top!

Jasper 07-12-2021

Nadat ik aan het begin van de week van blackfriday een nieuwe samsung Qled qn95 had gekocht bij Platte tv en zeer tevreden was over deze winkel, toch maar besloten om onze 2e tv ook gelijk maar te vervangen, wederom ben ik weer zeer goed geholpen in deze mooie tv winkel, terwijl het erg druk was op black friday werd er alle tijd voor mij genomen door de zeer vriendelijke en vakkundige medewerker Loyd, hij heeft mij alles duidelijk uitgelegd over de verschillende tv’s en ben voor de tweede keer in de black friday week naar huis toegegaan met nogmaals een hele goede deal.

Jasper 07-12-2021

Ik ben supergoed geholpen bij Platte tv, Robert heeft mij zeer uitgebreid geholpen met vinden van een nieuwe tv, ik zat te twijfelen tussen een oled en een qled tv en door Robert zijn advies en het laten tonen van de verschillen toestellen ben ik zeer tevreden, ik was eerst naar de mediamarkt geweest en daar was de verkoper veel minder op de hoogte van de verschillende televisies en daar staan de tv’s veel minder goed opgesteld om de tv’s en hun beeldkwaliteit goed te kunnen vergelijken.

hao 06-12-2021

De medewerker was er pas tegen 17:30 uur.
Het had volgens hem op een vorig adres wat tegen gezeten.
Hij heeft ook niet gevraagd of ik er de voorkeur aangaf dat hij een mondkapje zou opzetten.

-Hij heeft niet zoals wel in de voorwaarden staat onze 3 favoriete apps ( Netflix, NL Ziet en Prime) geïnstalleerd.
-Ik heb geen uitleg over de TV gehad.

Hij werd tijdens de installatie door zijn chef gebeld en moest ook snel terug naar de zaak, hij heeft verder wel keurig zijn best gedaan.
Maar het had allemaal toch net wat beter gekund.

Jos reuser 06-12-2021

Dhr van kemenade ontving onsop zeer prettige manier en legde ons onder genot van een kop koffie alles goed uit.Ook over de tv,s en de soundbar op het tv beeld en geluid en de benodige zenders. Wij hebben de zelfde dag opgehaalt .Ookeen medewerker de tv in de auto gelegt .Geen kwaad woord overde service zal mijn familie ook hier over inlichten .Bedankt medewerker.Een 10 isop zijn plaats.

Cruquius 06-12-2021

Geweldige service van jullie monteurs.
Goede uitleg van de mogelijkheden.
Echt een aanrader

Rody Stiller 06-12-2021

Ik vind platte tv echt goed, ik heb al 2x een televisie besteld bij platte tv en je krijgt er hele scherpe deals! Service is perfect ze doen niet moeilijk alles verloopt soepeltjes! Waarom ik voor platte tv heb gekozen is omdat ik hun goed vertrouw, en omdat ik zoveel goeie dingen heb gehoord van andere over platte tv.

Harry 06-12-2021

Prettig en vakkundig geholpen door medewerker in de winkel Utrecht.
Vooraf prijs opgevraagd via website en hier ook snel geholpen met een goede aanbieding.

Hennie 06-12-2021

We zijn fantastisch geholpen met de aankoop van onze nieuwe tv.
Zeker omdat we geholpen zijn door een nieuwe medewerker, en wij zijn eerste klant waren die hij te woord stond. Heel netjes en professioneel.

Kuiper 06-12-2021

Een showroom met wat minder omgevingslicht laat de toestellen goed tot hun recht komen. (filiaal utrecht) Het is een erg fijne regeling dat je een toestel een tijdje uit kunt proberen, en om kunt ruilen als deze toch niet helemaal bevalt. Mijn volgende televisie zal ik waarschijnlijk ook weer kopen bij platte tv.

Willem Jan Soeterik 06-12-2021

Ruime sortering met duidelijke omschrijving van produkten met prijsindicatie en zeer vakkundige en prettige uitleg van xxx

lili 06-12-2021

In de winkel Utrecht een televisie gekocht voor op de slaapkamer. Xxx heeft ons een goede en duidelijke uitleg gegeven. We gingen voor de samsung maar het is de LG geworden en deze was ook nog goedkoper.

M.Vlietstra 06-12-2021

Goede bediening. Snel geholpen. Morgen hopelijk product in huis. Beoordeling verkoper is positief. Wachten is nu op de aankoop. Verder tevreden over dit bedrijf.

Melanie 06-12-2021

Ik heb een Samsung The Frame gekocht bij Platte TV in Naarden. Goed geholpen door xxx in de winkel om tot de juiste keuze te komen en later ook door yyy online met wat additionele vragen. Prijzen zijn scherp en aanbod helemaal goed! Als ik voor de extra soundbar ga in de toekomst, ga ik zeker terug!

Maarten 06-12-2021

Gisteren via de chat een tv besteld, de LG55NANO886PB. Hier werd de belofte gedaan dat de tv de volgende dag, vandaag, geleverd zou worden. Hierop vrij genomen en af gaan wachten op de komst van de Tv.
Omdat ik geen mail of verzend bewijs had gekregen, heb ik toch voor de zekerheid contact gezocht. Ik kreeg te horen dat de tv vandaag pas binnen zou komen bij Platte TV en deze onmogelijk vandaag bij mij geleverd kon worden. Er werd zelfs gesteld dat de tv nog later zou kunnen arriveren dan morgen.
Inmiddels had ik mijn oude tv al verkocht en inmiddels geen tv tot mijn beschikking.
De compensatie vanuit Platte TV was een 4K kabel, echter heb ik deze al, en dat gaf ik aan. Iets anders was er onmogelijk. Toen werd er in de strekking gezegd DAT IK DE ORDER DAN MAAR MOEST ANNULEREN ALS IK ZO ONTEVREDEN WAS. Wat is dit voor reactie naar een klant?!
Naar de compensatie moest ik zelf vragen. Niet dat ik daarop uit ben, maar ik vind dat ik nu de dupe ben als klant van een belofte vanuit het bedrijf. En nu zit ik met 2 kinderen zonder tv voor de komende paar dagen wellicht! En Platte TV vind het maar de normaalste zaak blijkbaar….

Dani 06-12-2021

Professioneel & vriendelijk geholpen door Marc in Utrecht! Prima winkel, goed advies en blij met de aankoop.

PlatteTV (Zoeterwoude) 06-12-2021

We zijn bij PlatteTV (Zoeterwoude) op een zeer kundige en vriendelijke manier geholpen en kan je vanaf een sofa op een zeer relaxte manier een tv uitzoeken. Ik heb dit bij de concurent nog niet eerder gezien. Wat een geweldige formule van PlatteTV, raad het iedereen aan daar een tv uit te zoeken.

KeesvdS 06-12-2021

Goed geholpen, eerst via de chat functie contact gezocht. Daar hebben ze gekeken of er voorraad was in de winkel. Daarna zijn we naar de winkel gegaan. Even wachten maar de koffie staat al voor je klaar en we zijn goed en snel daarna geholpen.

Platte tv in Zoeterwoude 05-12-2021

Makkelijk bereikbaar. Vriendelijk en deskundig geholpen door Jelle P, heel duidelijke uitleg waardoor wij een juiste keuze konden maken. Dus een cijfer 10.