HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Alberti 26-12-2022

Mooie winkel ,veel keus en de bediening is goed,niet van je moet maar zelf kijken en als je hulp nodig hebt of vragen staan ze klaar.

Ralph 26-12-2022

Hello TV Naarden, zeer vriendelijk geholpen en de uitleg over de verschillende features was zeer duidelijk. Daardoor super blij met de Samsung Oled in combinatie met de Sonos Arc. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen!

Boumans 26-12-2022

Ze proberen online optimale service te verlenen, na een klacht contact opgenomen online kan dit alleen. Veel mailverkeer, iedere keer iemand anders die antwoord waardoor veel dezelfde vragen. Na contact met Samsung, die gaf advies om de tv om te laten ruilen, opnieuw gemaild, weer diverse mails verder. Tv werd ivm met de drukte 3 weken later omgeruild, hadden op de dag zelf de verkeerde tv bij zich. Gelukkig werd dit dezelfde dag nog opgelost, keurig opgelost echt goed geholpen. Ze proberen echt goede service te verlenen, maar dit hapert dus soms nog.

Wim 26-12-2022

Zojuist waren we in de vestiging Amsterdam van Hello TV. We hebben onder de kundige begeleiding van Sanne een goede keuze kunnen maken en een mooie TV gekocht. Geen moeite was teveel en vooral de kennis van zaken van haar viel ons positief op.
Nu gaan we op de levering van onze nieuwe Samsung TV wachten

edwin 26-12-2022

topwinkel ,,goede professionele uitleg van aardig personeel en nemen de tijd voor je.

probleempje gehad met een product en werd zonder moeite omgeruild voor een ander product ,

ik heb al meerder producten bij hun gekocht en dat ging ook top . echt een aanrader ging het overal maar zo ..en als er iets is kan je ze bellen of chatten .gaat heel makkelijk..

Marcel 26-12-2022

Lorenzo uit filiaal amsterdam heeft me erg goed geholpen de besproken tv was helaas niet meer op voorraad hij heeft me een beter model kunnen aanbieden voor bijna dezelfde prijs. Ook hielp hij nog even mee op de tv in de bus te laden. Zeer tevreden de winkel verlaten

een TV-winkel met prima service 26-12-2022

Een ruim opgezette shop. Een prettig ontvangst en prima info over de gewenste tv

Felix 26-12-2022

Mooie winkel met mooie artikelen, je wordt er goed en snel geholpen (ook via de mail overigens) en je ben er snel klaar!

Cobie Groenhorst 26-12-2022

Van goed advies voorzien ,vriendelijk en zeer behulpzaam.
Voor het uitzoeken van mijn TV en Soundbar.

René van Rossum 26-12-2022

Online super goed en vriendelijk geholpen. Een mooie deal gemaakt. Verder word er erg goed meegedacht zonder veel te pushen.
Er word flexibel meegedacht over de bezorging.
Ik ben hellotv zeker aanbevelen

Max 26-12-2022

Verast door het personeel, vriendelijk en behulpzaam.
Op zoek naar een Sonos Soundbar werden wij keurig geholpen.
Wisten wat we wilden maar kregen toch de kans om van alles te horen.
Thuis alles geïnstalleerd kwam er niet helemaal uit nog even bellen en opgelost.
Prachtige zaak.
Heel prettig geholpen.
Een aanrader.
Voor ons een dikke 10.

Henry 26-12-2022

Ging voor soundbar van LG. Verkoper gaf als alternatief de kwalitatief betere soundbar van Samsung. De reviews hierover bekeken, en deze gekocht. Had dezelfde soundbar ook online gezien voor €50 goedkoper. Daarom kreeg ik €25 van de prijs af. Vriendelijke jongeman die mij geholpen heeft.

Richard 26-12-2022

Ik ben in de winkel Rotterdam tv’s wezen kijken, nadat ik op de website van Hello tv mezelf al had geïnformeerd. In de winkel kreeg ik toch nog een paar extra tips zodat ik nu de juiste tv heb gekocht. Bedankt!

Martin 26-12-2022

Professionele hulp van een medewerker die tijd voor mij had.Een verademing g!!

Herman 25-12-2022

Een tv van phillips 65oled807 gekocht wat een geweldig mooi beeld . En heel goed geholpen door Cris. r uit Groningen .als je daar niet de tv kan vinden die jij graag wilt dan moet die nog gemaakt worden

Frits Kamps 25-12-2022

Goed advies over apparatuur. Toen bleek dat mijn bestelling niet meer mogelijk was, kreeg ik voor dezelfde prijs een nieuw exemplaar. De bestelling werd conform belofte snel en tijdig geleverd.

Karel Eeckeleers 25-12-2022

Super deal aangeboden gekregen, geholpen door klantvriendelijke medewerkers en perfecte levering de volgende dag, voor vele anderen is HelloTV een voorbeeld hoe het moet zijn ...

Bas 25-12-2022

Goede en snel service en prima kortingen,en snelle levering van het toestel!dik tevreden

K.HARDOAR 25-12-2022

Service optimaal,alleen telefonisch moeilijk bereikbaar Best tevreden met de installateur

Sebas 25-12-2022

Helder advies via de chat over zowel tv als geluidsinstallatie, goede communicatie over levering en installatie (planning, updates) en prettige samenwerking met de monteur die de tv installeerde (mix van helpen, overleggen en tijd om mijn eigen werk tegelijk kunnen doen).

Frederique Spigt 25-12-2022

Een bijzonder goede service. Vriendelijke en glasheldere uitleg bij de aankoop van mijn nieuwe TV. Vooral omdat er zoveel keuze is, was dat erg fijn. Niet alleen hulp bij de keuze, maar ook werd mijn nieuwe Tv netjes in mijn auto gezet. Geweldig!

Rowan 25-12-2022

Ik ben super eerlijk behandeld en ik had niet het idee dat ze mij "de beste" tv's probeerde te verkopen. Top service.

evelien 25-12-2022

We hebben in het verleden een tv aangeschaft bij deze vestiging.
Nu ook een tv aangeschaft. Het lijkt of de kleuren in de winkel anders zijn als thuis. vind het beeld erg donker. Verder werd er erg de nadruk op gelegd om een extra verzekering af te sluiten. met als reden dat maakt het verschil in service.
Kan nog steeds niet wennen aan de kleur. ontevreden. veel geld betaald en niet blij

Jos 25-12-2022

Verkoper dacht goed mee met de klant. Fraaie inrichting en duidelijke opstelling van o.a. de tv's.

Lydian Dol 25-12-2022

Ontzettend vriendelijk en behulpzaam zijn wij geholpen in Groningen. Goeie uitleg en erg kundig. Superservice! Een dikke 10!