HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jordan T 23-02-2023

Ik kwam hier om een tv te kopen waar mij op de mail een aanbieding voor was gedaan, uiteindelijk goed geholpen door Gilson en er met een andere tv die beter bij mij past vandoor gegaan!

Topservice ik zou dit zeker aanbevelen

Jose 23-02-2023

In de winkel in Doetinchem net een Samsung Oled gekocht, super fijn geholpen en al mijn vragen beantwoord zonder verkoop praatjes.

Pip 23-02-2023

Erg goed geholpen door Collin, in de zaak in Den Bosch. Heeft zelfs de tv nog in onze auto gezet voor een ons.

B.p.s 23-02-2023

Vriendelijk personeel goed advies wou eerst een phillips 65 inch ma na advies van verkooper toch maar een lg genomen prima en bedankt goeie service

Jan 23-02-2023

Op 27-11 (blackfriday weekend) samsung ktv gekocht met €300 cashback. Nu 14 weken later en diverse keren contact via WhatsApp nog steeds niets ontvangen. Realiseer je goed als je iets bij/van Samsung koopt dat het lang duurt voordat je iets terug krijgt. Als je het al krijgt.
In het verleden zijn er tientallen klachten bij Radar en Kassa binnengekomen over dit gedoe.
Over Hello TV niets te klagen maar msszouden ze als grote afnemer de druk bij Samsung iets kunnen opvoeren.

Peter 23-02-2023

Wij zijn bij de vestiging Rotterdam op een vriendelijke en professionele wijze geholpen door Ralf.
Niets was te veel we waren op zoek naar een tv en een soundbar, alles werd goed uitgelegd en op onze vragen kregen we uitgebreid antwoord.
Deze verkoper dacht ook met ons mee.
Ik zal deze winkel zeker aan iedereen aanbevelen.

Peter 23-02-2023

Deze verkoper dacht ook met ons mee.
Ik zal deze winkel zeker aan iedereen aanbevelen.

tim 23-02-2023

Je word snel, vriendelijk en professioneel geholpen. Ze geven adviezen waar echt iets aan hebt en geen gebakken lucht. Voor een volgende TV ga ik hier zeker nog een keer naartoe

Jos ligtenberg 23-02-2023

Overzichtelijk en de verkopers hebben echt verstand van zaken. En dat is wel heel fijn als je je gespaarde centjes ergens achter wil laten. Ik heb binnen 4 maanden een tv en later een soundbar gekocht en ben echt 100% tevreden. Keurig geholpen en super voorgelicht.

Erik 23-02-2023

Tv, wall mount en soundbar gekocht voor een prima prijs.
Goede voorlichting en meedenken.
Tv had helaas een fabrieksfout waardoor deze omgeruild moest worden.
De afspraak hierover verliep enigzins stroef maar daarna netjes en snel zonder probleem omgeruild door een zeer vriendelijke monteur.

jeroen 23-02-2023

netjes geholpen eerst online daarna in de winkel in eindhoven. Nooit inruilprijs ontvangen voor mijn oude toestel en al snel een afspraak gemaakt om het thuis te bezorgen.

Dave 23-02-2023

Goed advies over aankopen en uitstekendw service door Pepijn bij montage en installatie

Edwin 22-02-2023

De shop is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Bij aanvraag krijg je mooie prijzen voorgelegd en krijg je uitstekende service. Helaas was mijn soundbar defect, min puntje was dat ik na 8 weken zelf contact zocht en toen te horen kreeg dat hij niet meer te repareren was. Wel weer een mooie aanbod gekregen voor een nieuwe. Kortom uitstekend te spreken over deze webshop en winkel. Soundbar en tv gekocht bij deze shop.

Fam. Bos 22-02-2023

In onze zoektocht naar een soundbar voor de woonkamer goed advies gekregen van de medewerker, meerdere laten horen en uitgelegd. Op basis hiervan een uitgekozen en er zeer tevreden mee.
Voor de aanstaande aanschaf van een nieuwe Tv gaan we zeker ook weer even in deze winkel kijken (vestiging Breda)

Jelte 22-02-2023

Goed advies. De dynamische internet prijs werd direct gematcht in de winkel. Hierdoor hebben wij voor een scherpe prijs een mooie tv kunnen meenemen. Veel deskundig personeel dat pro-actief helpt, zelfs met inladen. Erg tevreden met deze service.

Justin 22-02-2023

Hello TV Duiven.
Twijfelde tussen 2 modellen. Na kundig advies van de experts in de winkel. Die oprecht naar je luisteren en meedenken in je keuze.
En een mooie inruil actie. Een nieuwe TV & Soundbar rijker. Zou worden bezorgd tussen 1 a 2 weken. Nou nee hoor.. 2 dagen was genoeg om het te bezorgen 💪💪

Koop met bezorging en installatie LG OLED65CSLA 22-02-2023

Snel een deal gesloten met Sabrina op 20 feb en de volgende dag geleverd en geinstalleerd gekregen. Bezorger en installateur Marwan deed zijn werk goed en had het duidelijk vaker gedaan. Was netjes en geduldig met uitleggen, ondanks dat het mij vaak te snel ging met de uitleg hoe hij door de menu's bladerde. Had de settings al voor een groot deel goed ingesteld en de tv op wifi en randapparatuur aangesloten. De oude tv meegenomen, maar de (enorme) doos van de nieuwe tv laten staan in geval van retour of klachten. Hoop dat de tv bevalt en mij jaren plezier zal geven!

Greywolf 22-02-2023

Alles ging heel snel en werd heel goed en vriendelijk geholpen. Ze hebben vandaag mijn tv in mijn slaapkamer geïnstalleerd deze ging net zo snel en soepel als in mijn woonkamer. Wat ik ook bij HelloTV heb aangeschaft. Ben er zeker heel blij mee en ik raadt iedereen aan om bij HelloTV langs te gaan voor advies en informatie!!!

Piet 22-02-2023

Goed geholpen met de installatie en klantvriendelijk.
Monteur had kennis van zaken

Bart 22-02-2023

op zondag adhoc besloten een nieuwe tv te kopen. Via de chatfunctie op de site de tv gereserveerd in de winkel in Nijmegen en meteen op kunnen halen. Ter plekke heel vriendelijk ontvangen en geen verkoperspraatjes hoeven aan te horen of onzin verhalen over waarom een andere tv beter zou zijn ofzo. Gewoon professioneel en aardige mensen.

Peter 22-02-2023

Gastvrij en gezellig team in Naarden, deskundig en meedenkend over de voor ons beste keuze. Wij hebben, ook thuisgekomen, de juiste mooie Samsung TV gekocht voor een redelijke prijs.
Ruime winkel en parkeren voor de deur.
Uitstekende koffie.

Jan Oosterhout 22-02-2023

Bij Hello tv in Breda een samsung tv gekocht. Kreeg bij aanschaf heel goed advies en nadien bij de installatie een prima service !! Kon er met al mijn vragen terecht. Kortom klasse zaak.

jan jegerings 22-02-2023

nette winkel ruim van opzet. zeer goed te woord gestaan en vriendelijk geholpen ,ze nemen de tijd voor je .

john 22-02-2023

Prima plek (fil. Doetinchem) om tv,soundbar ed te kopen. Personeel denkt mee, geeft goeie tips en werkt met faire prijzen.

Peter 21-02-2023

Gastvrij en gezellig team, deskundig en meedenkend over de voor ons beste keuze. Wij hebben, ook thuisgekomen, de juiste mooie Samsung TV gekocht voor een redelijke prijs.
Ruime winkel en parkeren voor de deur.
Uitstekende koffie.