HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5386 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Tim 20-01-2023

Perfecte service en netjes aan de muur gemonteerd.

Monteur was vroeg ter plaatsen en deed snel zijn werk.

Ronny Changoe 19-01-2023

X heeft tv geïnstalleerd bij ons, wat een geweldig monteur en service. Hij neemt de tijd, denkt mee, service gericht en super vriendelijk. We zijn dus hartstikke tevreden.

Rodney Zandkuijl 19-01-2023

Ik ben bekend bij HelloTv Naarden en Amsterdam erg fijne winkels.
Ben fijn geholpen in Amsterdam! Top meid met verstand van zaken.
Super service ook!

Wim 19-01-2023

X was ruim op tijd , Heeft alles duidelijk uitgelegd en de tv voor mij ook aangepast voor de Tmobile aftsandsbediening. Adviseerde mij ook over de nieuwe stereo installatie welke in in toekomst wil aanschaffen. Daarnaast wilde hij ook nog helpen om de lege Samsung doos naar boven te brengen . Dus X is de volgende keer zeker welkom. Hij is zeer beleefd

Thom 19-01-2023

Prima geholpen door Daan bij HelloTV in Eindhoven
De verkoper was vriendelijk en gaf duidelijke informatie , nam ruim de tijd voor mijn vragen. Ik had vooraf nog contact via de chat en heb nav de chat een bezoek gebracht aan Hello TV in Eindhoven en de verkoper heeft een mooie deal gemaakt TOP

Ser 19-01-2023

Ik ben vanaf mijn eerste contact via de website/chat enorm goed geholpen. De expertise druipt er vanaf bij alle medewerkers zowel in de winkel als online. Ik kan dit bedrijf echt aanraden, voor ieder advies en hulpvraag word je perfect geholpen. Een zeer tevreden klant die echt iedereen zou aanraden om je tv hier te kopen. Prijs en kwaliteit is perfect en de enorm empathische medewerkers maken het een perfecte buying trip! Ga zo door jongens!

Ellen 19-01-2023

Prettige ongedwongen sfeer, ruime winkel die overzichtelijk was. We werden op een zeer professionele wijze geholpen. De verkoper had kennis van zaken, was duidelijk in zijn uitleg, nam de tijd en luisterde naar onze wensen waarop hij kon inspelen.

Hellotv 19-01-2023

Vriendelijk geholpen, veel informatie gekregen. Ruime keuze van zowel tv ‘s als soundbar. Extra service is optioneel....

Michael 19-01-2023

Super service! Uitstekende kennis van zaken. Communicatie en inplannen van de afspraak verliep soepel

Hans v. Dongen 19-01-2023

Naar aanleiding van de keuze en scherpe prijzen op internet, kwam ik terecht bij HelloTV. Op het net een keuze voor een toestal gemaakt met een prijsopvraag.
In zoeterwoude is een vestiging waar ik mijnvoorkeur tv hebt bekeken.
Zeer vriendelijk personeel, die vakkundig een demo en uitleg heeft gegeven.
De installatie verliep zonder problemen en vakkundig. Raad een ieder aan, om hier je TV te kopen.

Rico 19-01-2023

Compleet aanbod van TV's en goede service. Ook de aanwezigheid van zowel online- als fysieke winkels is erg fijn. Ik ben prima geholpen door Boris.

Dick 19-01-2023

Ruim aanbod van televisies. Vriendelijke en deskundige verkoper Ramon. Op advies van mijn zoon, die eerder in deze zaak een geluidsinstallatie had gekocht, voor HelloTv Zoeterwoude gekozen. Jammer dat er bij de LGtelevisie geen papieren gebruiksaanwijzing aanwezig is.

Eddy 19-01-2023

Goed geholpen en goeie uitleg door Marco gekregen. Volgende televisie koop ik hier weer. En een goeie korting.

Frank 19-01-2023

Deskundig en vriendelijk geholpen door Boris. het is plezierig dat de winkel een breed scala aan mogelijkheden biedt, alle topmerken zijn aanwezig.

Marc Buurman 19-01-2023

Veel keuze en vriendelijk personeel. Tv heb ik gelijk mee kunnen nemen. Toppie

Gerard roothans 19-01-2023

Thomas heeft goed geholpen. En goed advies gegeven. Daarom beveel ik deze winkel aan!

Carl Barten 19-01-2023

Snelle en adequate reactie bij mailcontact. Goede deal kunnen maken voor een nieuwe Samsung TV. Hierdoor goedkoper dan bij andere dealers. Voor levering kort van te voren gebeld zodat de afhandeling vlekkeloos verliep.

Carin 19-01-2023

Professioneel, vriendelijk en alle tijd om keuze te maken. Mooie winkel en een goede prijzen. Dit was onze 2e tv hier en we komen hier terug!

C van Hooijdonk 19-01-2023

Kundig en betrokken en niet opdringerig. Ik ben alleen nog niet gebeld voor de leverdatum.

Job Maarse 19-01-2023

Uitstekend en vriendelijk geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv. Ook aangenaam om een verkoper te treffen die weet waar hij het over heeft.
Een zeer aangename ervaring!

Piet 19-01-2023

Mooie winkel met uitgebreide collectie. Goed en vakkundig geholpen en daarbij een nette prijs.

Dominique 19-01-2023

Wij hadden op 3-1-23 een Samsung Q-led Tv besteld en onze oude Tv ingeruild. Ik had eerst met een medewerker gechat en onderhandeld, wat zeer goed verliep. De deal was vrij snel gemaakt. Dat was al een pluim waard. Vervolgens werd de nieuwe Tv vrij snel geleverd. Een aantal dagen later. De Installateur/HelloTv bezorger was erg vriendelijk, belde ruim van te voren dat hij onderweg was en heeft alles netjes afgehandeld. Wij zijn zeer tevreden over HelloTv, de communicatie, bezorging en de deal zelf. Ik raad HelloTv dan ook voor iedereen aan. Mvg, Dominique

Jan Willem 18-01-2023

Fijne shop. Denken met je mee en weten veel van de producten af. Goed bereikbaar, fijne support via o.a. chat en goede prijzen.

Sjrani 18-01-2023

Ik ben super goed geholpen door XX. Echt een topvent! Hij legt alles heel goed uit, geen haast niets. Ik voelde me echt op mn gemak. Ik ben zeer tevreden.

Jaap 18-01-2023

ik heb 2 jaar geleden een sony tv 75 insch gekocht bij Platte TV na 2 en 5 weken gaat mijn beeldscherm kapot Hello TV heeft gelijk alles in het werk gesteld om een monteur van sony te sturen die nam nog de zelfde dag contact met mij op het lampje knipperde 4x rood dus beeldscherm kapot 5 weken uit de garantie sony een voorstel gedaan omruilen voor een refurbished zelfde model € 763 bij betelen
nou dan heb ik het helemaal gehad met Sony
hello TV heeft mij een heel scherp voorstel gedaan op een nieuwe Philips ambilicht oled 77 inch en heeft daar voor mij de kosten van Sony nog een afgehaald.nou dit is nog eens service
voor mij is Hello TV de beste winkel voor al je TV of hifi aperatuur
ze staan wel voor de producten die ze verkopen
super!!!!