HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Eliza 01-01-2023

Vriendelijke service nemen de tijd voor je en deskundige uitleg
Tenslotte weggegaan met een mooie aankoop

Nico van den Bogaard 01-01-2023

DH de monteur kwam met zijn collega mooi op tijd aan bij mij in Zevenaar. De oude TV werd vakkundig van de beugel gehaald en gedemonteerd. Vervolgens dan de nieuwe TV uit de doos en in goed overleg hebben we dan samen de hoogte bepaald. De HDMI kabels bleken die besteld waren iets te kort en er hier werd direct goed op geanticipeerd, waarna langere kabels uit de bus kwamen en de factuur werd hier soepel op aangepast en opnieuw in de mail gezet, waardoor de betaling ook vlot verliep. In de winkel zelf ook met de keuze goed geholpen door vriendelijke vakkundige mensen allemaal. Ik zou deze winkel in Duiven zeker aanraden.

Tanja 01-01-2023

Wij zijn in Utrecht geholpen door “C” een zeer deskundige vriendelijke medewerker. De medewerker nam uitgebreid de tijd om ons te adviseren. Het was duidelijk dat “C” wist waar hij het over had. Uiteindelijk een keuze gemaakt en als het goed is wordt de tv komende week gratis thuis geleverd. Wij zijn in ieder zeer tevreden over de service van Hellotv en kunnen ieder aanbevelen om hier naartoe te gaan en je te laten adviseren.

Marco 01-01-2023

Super aanbieding gehad bij het kopen van een nieuwe LG 75 inch tv. Voor de oude tv een leuke inruil prijs ontvangen. Ook toen bleek dat ik de tv niet in de auto kon meenemen een super service geleverd en de tv de volgende dag netjes thuis ontvangen.

HS23 01-01-2023

TV werd snel geleverd voor een prima prijs! Ook is de extra service die geboden wordt top!

VanEndschot 01-01-2023

Wij hebben onze tv gekocht in de winkel in Breda. Gekozen voor Hello Tv ivm de scherpe prijzen, gezien op internet. De medewerker heeft ons goed geholpen met het uitleggen van de verschillen in de tv’s die we op het oog hadden. Ons de tijd gegeven erover na te denken, niet teveel druk gelegd of zo. En er kon nog een aantrekkelijke korting gegeven worden wat altijd leuk is en de keuze soms makkelijker maakt.
De medewerker hielp zelf met het dragen van de doos en het in de auto zetten.
Al met al zeer tevreden!

Rob 01-01-2023

In de winkel in Den Bosch goed geholpen door Liam. Het toestel moet nog geleverd worden maar tot dusver helemaal tevreden met de service!

edwin 01-01-2023

echt een top zaak , vriendelijke mensen met verstand van de producten en een mooie overzichtelijke zaak met mooie prijzen , ze doen ook nergens moeilijk over als het om de prijs gaat ..en behulpzaam
echt een aanrader .

Alfred 01-01-2023

Vriendelijk, deskundig en nemen de tijd. Ook nog een kortinkje kunnen scoren. Kort om, tevreden klant.

Tom Meijer 01-01-2023

We hebben de TV online gekocht. De communicatie via de mail verliep vlot en duidelijk. De aanbieding die ons werd gedaan was mooi en hebben we geaccepteerd. Ook de levering was supersnel!

Ghijs 01-01-2023

Mooie overzichtelijke winkel en vriendelijke medewerkers met verstand van zaken. Ze gaven eerlijk advies en ik liep met een hele toffe deal (buitenkansje) de deur uit!

Mojtaba 01-01-2023

It was really great and smooth. My best purchase in the Netherlands. I asked for a discount and received a very nice email with great discount and instruction.

Dirk Molenaar 01-01-2023

Geweldig geholpen, verkoper was super rustig en goede uitleg. Niks was te veel. Alles opgezocht en bij de auto gebracht. Gewoon Top

Peter D 01-01-2023

Was op zoek naar een nieuwe tv. Op de site van hello-tv geruime tijd gezocht naar het verschil tussen Qled en Oled, maar dat verschil kun je het beste bekijken in een winkel. In de winkel van hello-tv in Eindhoven, ben ik goed geholpen, om op de laatste vragen een bevredigend antwoord te krijgen. Het is dus een Samsung Oled-tv geworden.

Frank 01-01-2023

Uitstekend geholpen in de vestiging Duiven .goed advies en een goede deal kunnen sluiten.

v.d.Barselaar 01-01-2023

Het personeel heeft er in iedergeval verstand van. Fijn geholpen. De plus en de minpunten besproken.

Ruud 01-01-2023

Rustig rond kunnen kijken. Vriendelijke verkoper. Uitstekende voorlichting. Neemt de tijd en dringt niets op. Fijn goed contact. Blij met onze nieuwe TV.

Roy 01-01-2023

Beide heren gaan zorgvuldig te werk , ze werken netjes en geven goed advies.

Sonneveld 31-12-2022

We zijn ontzettend goed geholpen door Liam vandaag. We kwamen binnen zonder enige kennis en er werd met ons samen gekeken naar onze wensen en wat wij belangrijk vinden aan een TV. Liam nam de tijd voor ons om alles te laten zien en uit te leggen. De tv was niet op voorraad maar word over 2 weken bezorgd. Super klantvriendelijk en verstand van tv’s..

EB 31-12-2022

Vandaag een soundbar gekocht bij HelloTV. Goed kunnen luisteren, goed advies. Ze nemen goed de tijd. Daardoor kan het gebeuren dat je wat langer moet wachten op drukkere momenten. Prijs was elders goedkoper, maar prijs werd netjes gelijk getrokken.

Stefan 31-12-2022

Erg netjes geholpen, tv is helemaal naar wens, met alle apps die ik me maar kan wensen. Goed geluid, mooi beeld. Ik ben blij!

Ron 31-12-2022

Correct geholpen. Er werd niets opgedrongen.
Inruilen van de oude (4 weken) tv ging soepel.
Afleveren ging zoals ik gewend ben netjes en correct.

Lucas 31-12-2022

Alles perfect, van voorlichting, adviseren tot en met bezorgen op de goede dag.

Arie Luijendijk 31-12-2022

Via mijn zwager bij deze winkel/site uitgekomen. Via internet een tv uitgezocht, maar toch even naar de winkel gegaan om het beeld te ervaren. In de winkel werden we uitstekend geholpen en kwamen we uit bij een mooiere, grotere en voordeligere tv dan dat ik had opgezocht. Super!!

Y saber 31-12-2022

Heb een tv gekocht in Zoeterwoude bij hello tv . Bij binnenkomst werd ik netjes begroet door DAX , ben netjes te woord gestaan en goed advies, niet van dat opdringerig gedoe. Dus heb ik daar mijn keuze gemaakt. Is echt een aanrader voor iedereen die een tv of wat anders wil. En de service zou allemaal via hello tv gaan wat ik ook prettig vindt.👍🏾👍🏾