HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Albert 06-12-2022

Wij kopen al jaren onze tv's bij Hello tv (voor heen was dit plattetv.nl). en altijd was het vanaf het moment van kopen/leveren meteen goed voor elkaar.
Helaas was het deze keer niet zo.
Drie dagen achter elkaar werd ons beloofd dat morgen onze tv geleverd zou worden en dat wij daarvoor thuis moesten zijn i.v.m. een handtekening die gezet moest worden en het mee helpen dragen van de tv. Tot 2 keer toe werd het echt op het laatste moment afgezegd en daar mee bedoelen wij hij kon tot 17.30 geleverd worden en om 17.25 kregen wij dan een mailtje met sorry het lukt niet om vandaag te leveren. Dit geintje heeft ons wel twee vrije dagen kost. Toen onze nieuwe Samsung tv eenmaal geleverd werd op de derde dag laat in de avond. Bleek de tv kapot te zijn telkens knal oranje beeld uit het niets. wij hebben geprobeerd om te bellen maar na 45 minuten wachten, zijn wij het maar via de chat gaan proberen.
Dit is echt waardeloos.
Gelukkig was er een nette medewerker die ons te woord stond en nadat wij een paar foto's van onze Samsung tv beeld hadden toegestuurd hij ons de kans gaf om onze Samsung tv terug te brengen naar de winkel en een nieuwe daarvoor te mogen uitkiezen.
Toen wij bij de winkel aankwamen kregen wij netjes eerst iets te drinken en konden wij ons verhaal doen.
Wij hebben toen in plaats van een Samsung tv voor een Philips tv gekozen en die kregen wij na wat gepingel mee voor het zelfde bedrag.
Dit was natuurlijk wel netjes, maar voor de extra gemaakte kosten hadden ze ons wel mogen compenseren.
Als ze ons een goed werkende tv hadden geleverd dan hadden wij niet onze vrije zaterdag op te hoeven offeren om een tv om te ruilen.
En na 3 dagen wachten en twee opgenomen snipperdagen die wij ook al kwijt waren was dit geen goede deal.
Hopelijk blijft deze tv wel goed werken!

Map van der Sommen 05-12-2022

Niets dan lof over Hello.TV. Denk dat jullie een dikke 10 verdienen. Vanaf de aankoopdatum op 15 november tot en met de installatie vandaag 5 december prettig contact gehad en altijd snel antwoord op vragen pet e-mail. Top web winkel!!

Bas 05-12-2022

Ik ben super goed, klantvriendelijk (koffie :-) en efficiënt geholpen bij Hello TV Naarden door (*).

Terrence 05-12-2022

Voor Hello TV gekozen vanwege de leuke aanbiedingen die ze altijd wel hebben maar met black friday was het helemaal feest. Eerst online goed en snel geholpen. Daarna goed, duidelijk en enthousiast geholpen door de verkoper in de winkel (Amsterdam).

Jesse 05-12-2022

Ik ben zeer tevreden over mijn bezoek aan deze winkel, de medewerker die mij heeft geholpen was erg vriendelijk en had veel kennis.

Fiona 05-12-2022

Tv online gekocht. Meerdere email wisselingen gehad mbt aanbiedingen en uitbreidingen etc. Alles netjes en snel beantwoord en een mooie deal gekregen.

Vandaag is de tv geïnstalleerd. Opnieuw netjes te woord gestaan. Vriendelijke installateur die erg behulpzaam was met de aansluiting en uitleg.
Helaas hebben we er niet aan gedacht om de receiver te testen. Deze blijkt niet goed te zijn aangesloten en geeft geen geluid door en foutmeldingen. De tv moet helaas dus nog even van de muur af om dit te herstellen.

Tevreden Klant 05-12-2022

Afgelopen maand LG tv gekocht bij Hellotv. Twee weken later was de TV € 150,00 goedkoper door BlackFriday. De verkoper heeft de prijs direct aangepast naar de huidige prijs. Wij hebben de TV laten bezorgen en laten installeren. De monteur werkte netjes en heeft perfect werk afgeleverd. Hellotv is voor ons een toppertje.

Jessy 05-12-2022

Uitstekende service en vriendelijk personeel. Wij zijn erg blij met onze aankoop en de verzekering er bij die deze winkel aanbied.

Rafael 05-12-2022

Super goed geholpen, vriendelijk, duidelijk en goede uitleg over verschillende Tv's.

Theo Mudde 05-12-2022

Ik heb vandaag mijn Sonos Arc gekocht in de winkel in Nijmegen. Ik ben erg tevreden met de manier waarop ik in de winkel geholpen ben. De medewerker was vriendelijk en dacht goed met me mee. Voorafgaand aan mijn bezoek aan de winkel had ik contact via de chat. Ook dat verliep snel, soepel en vriendelijk. Kortom, ik ben erg positief over HelloTV. En, oh ja, het apparaat is super!

Kor Dijkstra 05-12-2022

Wij hadden al onze tv hier gekocht en werden ook nu weer zeer prettig geholpen door verkoper Chris.
We waren op zoek naar een nieuwe versterker..Chris voorzag ons van informatie die helemaal op mijn verminderd gehoor was afgestemd, ook het advies om de keuze van versterker goed op onze speakers thuis af te stemmen was een welkom advies. En met de servicetip.. mocht ik er met installeren niet uitkomen, word de installatieservice alsnog opgestart. De koop was onder het genot van een kopje koffie snel gesloten.
Ik kan iedereen Hellotv in Groningen aanraden...

Vestiging Doetinchem 05-12-2022

Mooie aanbieding ontvangen. Helaas door toedoen van een vervoeren een kapotte tv geleverd gekregen. Binnen 2 tellen werd alles geregeld en ik geniet nu van mijn mooie tv

Oscar 05-12-2022

Een hele nette prima shop. Mooi strak en duidelijk ingericht. Nette vriendelijke verkoper. De onderbouwing van de prijs van de TV kan ik snappen. Alleen had ik helaas misschien nog iets meer korting verwacht. 2 kennissen van mij hebben ook bij Hello TV gekocht en die hebben goed kunnen onderhandelen heb ik mij laten vertellen. Uiteindelijk ben ik wel zeer tevreden weggegaan hoor met een nieuwe TV.

Hans Deenen 05-12-2022

Keurige ruime winkel met deskundig personeel (Colin van Kemenade). Zeer functionele geluidsruimte. Heb in alle rust en met de juiste adviezen een goede keuze kunnen maken. Zeer tevreden.

Oplichters pur sang.

Je neemt een tv. Alles gaat super vlot tijdens de koop. Maar mocht er iets mankeren aan de tv dan keren ze je de rug. Ook kan je geen aanspraak maken op de garantie en tevens ook niet op de extra betaalde garantie en service van 3 jaar!

Alle medewerkers van Hello Tv houden je voor de gek. Beloven iedere dag dat de bestelling dezelfde dag verzonden zal worden. Inmiddels maanden later en nog steeds niet. Weg geld. Reageren niet meer op mails. Brutale medewerkers. Kortom een horror bedrijf.

X

Officiële reactie van HelloTV 05-12-2022

Goedemiddag Yasmina,

Dat klinkt helemaal niet goed zeg! Wat vervelend om te moeten lezen dat je zo ontevreden bent over de afhandeling van jouw bestelling.

Graag zou ik even jouw ordergegevens ontvangen zodat ik kan uitzoeken wat er allemaal mis is gegaan en tevens voor een concrete oplossing kan zorgen.

Wil je mij middels een mailtje via contact@helloTV.nl tav Tim even wat details toesturen?

Tim
HelloTV

Beste Tim,

Leuk dat er nu wel gereageerd kan worden op mij. Wat je mij vertelt krijg ik al maanden te lezen. Ik krijg ook geen reactie meer op de mail. Via chat lastig communiceren en wordt er van alles beloofd en niets nagekomen. Nu ik iets openbaar gaat het wel sneller. Jammer!

Aangezien ik maanden hetzelfde te horen krijg wil ik nu van jou een mail ontvangen met de volgende informatie:
- bevestiging van verzending remote
- track n trace.

Als het goed is hebben jullie mijn mail in het systeem staan. Ordernummer is: 597976.

Ik hoop oprecht wat te horen. Er komt nog een officiële klacht jegens HelloTv en je collega’s.

Officiële reactie van HelloTV 06-12-2022

Goedemiddag Yasmina,

Ik zie aan de track and trace dat de afstandsbediening vandaag bij je is afgeleverd, hopelijk is het hiermee naar tevredenheid opgelost.

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.

Tim
HelloTV

Jos 05-12-2022

Hello TV heeft een duidelijke en goede website. Communicatie via chat verloopt snel.
Door Menno in Rotterdam goed en deskundig geholpen. Rustige winkel, veel keuze en goed geprijsd.
Samsung QE55S95B gekocht. Bevalt prima !
Keurig geleverd met duidelijk dag en tijdslot. Levertijd (door drukte) iets langer dan gezegd. Maar niet onoverkomelijk.

AA 05-12-2022

Vriendelijk mensen zeer professioneel en uiterst behulpzaam.
Goed bereikbaar voor elke vraag en overleg over producten en service

Piet Joosten 04-12-2022

Ik ben erg professional geholpen. Kreeg duidelijke uitleg en omdat mijn eerste keuze niet voorradig was onverwacht een goede aanbod voor een nieuwer model.
Behulpzaam personeel. Ik ben heel erg tevreden met mijn TV. Dank hiervoor.

Adri Timmerman 04-12-2022

Hello TV Den Bosch: Prettig winkel en goed geholpen door deskundig personeel. Het is wel verstandig dat je zelf van te voren goed heb bedacht wat je wil want ze kunnen de neiging hebben je iets anders aan te praten. Maar als je weet wat je wil wordt je prettig geholpen.

Auke 04-12-2022

Had de reclame op de TV gezien. In de winkel keurig geholpen en een goede keuze kunnen maken.
De monteur melde zich een kwartier van te voren voor installatie thuis.
Nette beleefde man die prima de werking uitlegde.
Kortom dik tevreden.

J van Doorn 04-12-2022

Leuke en vriendelijke medewerker. Goed en snel geholpen door de medewerker.

Michiel 04-12-2022

De reden om naar deze shop te gaan was omdat HelloTV deze zondag open was en wij ons eigenlijk alleen wilde oriënteren op een nieuwe (wat kleinere) televisie. Wij werden niet opdringerig maar op verzoek zeer prettig geholpen door Ricardo die kundig overkwam en goed adviseerde.
Hierdoor zijn wij eigenlijk direct tot zaken gekomen, dus dat is het effect van goede service!

Jeroen 04-12-2022

Zeer kundige service en uiterst klantvriendeljk. Aanrader om hier je tv te kopen.

DVR 04-12-2022

Mijn partner en ik zijn vandaag ontzettend goed geholpen door Leon, een hele vriendelijke medewerker van het filiaal in Den Bosch. Wij zijn leken en dit is onze eerste tv, maar behulp van Leon’s advies en kennis hebben wij een tv gekocht waar we erg blij mee zijn.

We kunnen de winkel en hun personeel zeker aanraden!

Akin 04-12-2022

Binnen twee weken de tweede aankoop gedaan. Goede deal, goede service. Echt een aanrader