HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Sander 06-09-2021

Ben vriendelijk geholpen vandaag! Uitstekende service. Kwam eigenlijk voor een andere tv, maar heb me laten adviseren door de verkoper en met een andere tv naar huis gegaan.

John 06-09-2021

Uitstekende service gekregen bij aankoop van een TV. Vriendelijk en behulpzaam.

Ivenho 06-09-2021

Alles helemaal top gewoon alles ging snel en correct en ze waren ook uitermate vriendelijk

A.j.p. 05-09-2021

Ruime opzet van alle produkten. Zeer deskundig advies van het personeel gekregen op vragen mijnerzijds

Jeroen Nauta 05-09-2021

Na PlatteTV op internet ontdekt te hebben, de winkel in Groningen opgezocht, prachtige winkel, zeer veel keus en vriendelijk en vooral vakkundig personeel. Ben zeer kieskeurig en zij hebben echt alle tijd en aandacht gegeven om de perfecte tv te vinden die aan mijn wensen voldoet. Na een model gehad te hebben die thuis toch tegen viel heb ik kennis mogen maken met de ongelofelijk goede service van PlatteTV. De zorg die ik op voorhand had: is het een betrouwbare winkel met goede service? Het antwoord is: de service is ongeëvenaard, denken echt in het belang van de klant en geen enkele moeite wordt gespaard om de klant zo goed mogelijk te helpen. Zeer tevreden, grote complimenten voor de personeelsleden die zelfs de moeite nemen om in overleg met elkaar tot het beste advies/resultaat te komen! Nogmaals dank voor de perfecte service en de prachtige TV!

A.J.B. van der Linden 05-09-2021

Bij platte tv mooie tv met soundbar gekocht, waarbij ze me een mooie aanbieding hebben gedaan.
Tv op laten hangen en laten installeren.
Onze monteur was Edwin, aardige jongen met kennis en verstand van zaken.
Hij heeft de tv netjes opgehangen en daarna de randapparatuur aangesloten.
Gechecked of alles werkte en daarna wat dingen uitgelegd over de tv.
Echt hele goede service en een mooie aanbieding.
Kan platte tv aanraden voor een ieder.

Zoë 05-09-2021

Twee keer naar de winkel in Groningen geweest voor advies. Beide keren erg goed geholpen en rustig de tijd genomen voor alle vragen die we hadden. Nuttige informatie die we niet snel zelf online vonden. Moeite dus zeker waard dus geweest om langs de winkel te gaan.

Jacqueline 05-09-2021

Vandaag heel prettig en deskundig geholpen door verkoper van platte tv Eindhoven.
Nam uitgebreid de tijd en liet verschillende mogelijkheden aan ons zien.
Met een zeer tevreden gevoel de winkel uitgelopen!

ron fens 05-09-2021

we kregen van mijn schoonvader het advies om eens te kijken bij platte tv
voor het aanschaffen van een Philips Oled tv tegen redelijke prijzen en hebben wij een bezoek gebracht in de winkel in Rotterdam en zijn we goed geholpen door verkoper,en een philipsoled tv 55inch 855,12 gekocht,alleen jammer dat hij de schoonmaakspray voor een te hoge prijs heeft aangeboden,kan bij andere bedrijven goedkoper,maar voor de rest goed geholpen

Gerard 05-09-2021

Mooie Sony tv gekocht in de winkel te Zoeterwoude. Vriendelijk en vakkundig geholpen door verkoper.

k.mommers 05-09-2021

Aardige medewerkers, ik ben zeer goed geholpen. had een tv maar bleek te groot kon ik zonder probleem om komen ruilen. en de prijzen zijn ook beter dan ergens anders! service is uitstekend!

Ron 05-09-2021

Mooie ruime winkel en goede service.
Goed geholpen en een mooie korting afgesproken. Zeer tevreden.

Wiard 05-09-2021

Dit is alweer de 5e TV die ik bij Platte TV heb gekocht.
Ik ben zeer tevreden over hun aanbod, service en klantvriendelijke benadering.
Mijn nieuwe TV is met zorg en oog voor detail netjes aan de muur bevestigd door deen installatie medewerker.

Jaap 05-09-2021

Heldere website, razendsnelle assistentie via de chat (dankjewel Ronald!). In een paar stappen een uitstekende deal gesloten. TV was op voorraad, zelf opgehaald bij het filiaal Utrecht. Gratis parkeren voor de deur, hartelijke ontvangst, TV stond netjes klaar. Aanvullende productinformatie gekregen, en assistentie bij het inladen. Dankjewel Danny! Heel prettige winkelervaring én zeer tevreden over onze nieuwe TV.

Gusto 05-09-2021

Fijne overzichtelijke winkel, waar je op je gemak keuzes kunt maken , ook vooral door de goede en eerlijke uitleg van de verkoper. Ook de prijs is to van andere aanbieders heel goed
Ik dacht daardoor de juiste keuze te hebben gemaakt. Ben heel tevreden met mijn oled tv.

Iris 04-09-2021

Snelle en goede service bij het bestellen van onze nieuwe Tv. Ivm drukte zou het even kunnen duren dat bezorgd zou worden, maar binnen 3 dagen staat onze nieuwe tv en is onze oude meegenomen.

Ahmed 04-09-2021

Very good customer service and fast delivery, delivery guy is also very helpful and helped me with packing my older TV

Kees 04-09-2021

Zeer goed geholpen door Ralf K., zeer correct en beleefd, geldt ook voor het overige personeel van Platte TV Breda!

Na een soundbar te hebben aangeschaft welke helaas niet geheel aan mijn verwachtingen voldeed, deze probleemloos kunnen omruilen voor een draadloze speaker (Denon Home 350).

Geweldige service en concurrerend met de 'standaard' internetwinkels.

Laura 04-09-2021

Goed, snel en zeer vriendelijk geholpen door Michael uit Nijmegen. Advies was erg duidelijk en helder en een goede service! Top! Ik kan niet wachten totdat m’n aankoop er is!!!

P Luijben 04-09-2021

Omruilen van de TV was geen enkel probleem. We werden goed geholpen om te kijken wat dan wel een goede TV voor ons was.

Harrie 04-09-2021

Ik ging voor de beste koop van de Consumentenbond uit 2020, maar die was moeilijk leverbaar. Als alternatief boden ze mij de opvolger van dat model aan uit 2021 met een flinke korting waardoor ik nagenoeg hetzelfde kwijt was. De verkoper had goed zijn best gedaan om ook de garantie en wat accessoires aan de hand te doen. Uiteindelijk voor een complete service.
Op het toestel is weinig aan te merken, super beeld, wel jammer dat er geen optie is om de afstandsbediening te koppelen aan de decoder.

Denis 04-09-2021

Zeer prettig door Daniël geholpen in Utrecht. Heeft via zijn kennis goed en duidelijk de verschillen aangegeven en ons met zijn advies geholpen de keuze te maken. Een 10!

Mario 04-09-2021

Erg fijne winkelen in Breda, goed geholpen door Ralf. Hij heeft netjes alles uitgelegd en laten zien wat de verschillen zijn. Vooral laten zien is wat je op internet niet kan ervaren. Je hebt er ruime keuze in ieder budget. Prijzen verschillen (+/-) niet veel met de overige bekende electronica winkels. Mijn inzicht is dat ze daar veel meer weten over TV,s dan de standaard electronica zaak.

John keereweer 04-09-2021

zeer vakkundig geholpen prettige winkel en goede service mooie overzichtige winkel

Probleem email 04-09-2021

Mijn ervaring in de winkel is top alleen online kopen was niet prettig daar ik naar een aanbieding van Julie een melding kreeg dat het bod was ingetrokken ik heb s,Avon’s gemaild dat ik akkoord ging en de volgende dag is mij gemaild akkoord ik ben naar de winkel gegaan heb daar de mail laten zien van intrekken bod in eerste was ik pistof daarna is mij door de winkel uitgelegd dat dit een misverstand was ik heb dit verteld omdat ik het klantonvriendelijkheid vond Groetjes. C Kerssens