HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Henk Hindriks 25-02-2023

Goede voorlichting, prima prijzen, ruime keuze en prima voorraad. Na aanvragen van de persoonlijke offerte bleek dat we een mooie prijs konden krijgen inclusief een cashback korting van Samsung zelf.

Bert 25-02-2023

De winkel was uitnodigend en gaf de tijd om rustig rond te kijken. De verkoper was vriendelijk had humor en dacht mee met onze wensen.

Ronald 25-02-2023

Ben goed geholpen. En netjes beneden gebracht naar mijn auto .en mij ook goed geïnformeerd dus aan te bevelen

Dave 25-02-2023

Dankzij HelloTV en hun geweldige service heb ik nu de beste geluidservaring ooit - bedankt voor de Samsung Q990b soundbar! Ik was op zoek naar een nieuwe soundbar om mijn thuisbioscoop compleet te maken, en HelloTV had precies wat ik zocht. De Samsung Q990b is niet alleen stijlvol en modern, maar het geluid is ook geweldig. Ik kan nu elk detail van mijn favoriete shows en films horen alsof ik in een echte bioscoop zit. Maar wat me het meest verbaasde, was de geweldige service die ik van HelloTV kreeg. Ze waren zeer behulpzaam en reageerden snel op mijn vragen. En het beste van alles, ze boden me een geweldige deal die ik niet kon weigeren. Ik ben zo blij met mijn aankoop en kan HelloTV ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige geluidservaring en uitstekende service! 🔊👍 #kwaliteit

Louis 25-02-2023

Samsung TV met soundbar aangeschaft bij Hello TV.
De ondersteuning en kennis en in het meedenken door P. voor een oplossing hebben wij als zeer prettig ervaren.
Wij kunnen iedereeen van harte aanbevelen bij Hello TV te kopen.

Jasper 25-02-2023

Wist wat ik wilde hebben, snelle service. Prima prijs. Tv echter wel licht beschadigd.

Bsbox10 25-02-2023

Nemen ruim de tijd voor je en voorzien je van eerlijk en goed advies. Ook als dat betekent dat je niet met het duurdere product weg gaat!

Marco 25-02-2023

Vandaag heb ik hier een tv gekocht. Bij binnenkomst werd ik direct geholpen. Mijn wensen duidelijk gemaakt en passend advies gekregen. De winkel zelf is erg overzichtelijk wat het winkelen prettig maakt.
Een aanrader en ik kom er zeker terug.

Jan 25-02-2023

Goede informatie, zowel in de winkel (Rotterdam) als via de mail. Afspraken worden nagekomen. Prettig contact.

Jasper 25-02-2023

25-02-2023

Vandaag eerst via de chat met Mikki gesproken die mij heel fijn heeft geholpen.
Daarna de tv in Naarden opgehaald waar ik heel vriendelijk ben ontvangen en ben voorgelicht.
Gewoon een hele prettige ervaring en zeker een aanrader!!

Ton 25-02-2023

Mooie winkel in Duiven, scherpe prijzen, maar vooral veel persoonlijke aandacht van de verkoper. Ik heb geen moment gevoeld dat M**** mij iets op wilde dringen. Hij nam de tijd om met mij de meest passende keuze te maken. Top!

Marion 25-02-2023

Prettig overleg over mijn wensen en duidelijke uitleg gehad over de verschillende opties. Gebaseerd daarop een net aanbod ontvangen wat langere tijd geldig bleef. Ondanks dat verkoop uiteraard het doel is me niet onder druk gezet gevoeld. Kortom fijn geholpen en tevreden over mijn aankoop.

Luc16 25-02-2023

Zowel via e-mail als chat snelle en goede respons. Idem in de fysieke winkel. Bellen was minder succesvol; waarschijnlijk door drukte op de lijn.
Klantvriendelijke behandeling in winkel te Rotterdam en goede adviezen over de aankoop.

Jan 25-02-2023

Mooie en overzichtelijke shop met scherpe prijzen. En je kan leuke mooie kortingen krijgen op je aankoop

Brandon 25-02-2023

Heel vriendelijk geholpen, denkt goed mee en weet wat hij moet vertellen over de TV. Top winkel.

Heyns 25-02-2023

zeer te vrede met het ontvangst in de winkel, zeer vriendelijk en behulpzaam bij de keuzen van het tv toestel philips48oled. Perfecte levering, goede instalatie en een exstra mooi beeld. BEDANKT

Super “Hello tv” 25-02-2023

Prachtige winkel waar alle tv merken te zien zijn. Vriendelijk en deskundig personeel.
De site werkt super en je kunt direct een mail ontvangen met een aanbieding voor de tv waar je interesse in hebt. Bezorgen is gratis en als je hem direct meeneemt helpt de verkoper de tv naar je auto te brengen. Service is top dus!!

Thijs coolen 25-02-2023

Na mijn eerdere review, is er netjes contact opgenomen.

Nu komen ze vandaag persoonlijk de tv brengen, dat noem ik nog een service!

Top top top

EugènevdStichting 25-02-2023

Gisteren weer erg goed geslaagd in de HelloTV shop in Duiven. Na de vorige aankoop van een soundbar waren wij op zoek naar een nieuwe TV. In korte tijd door goed advies overgegaan tot de koop van de nieuwste Samsung OLED TV. Goede inruil op onze oude TV gekregen dus de deal was snel gemaakt. Thanks HelloTV Duiven en tot de volgende keer!

Thijs 25-02-2023

Geholpen in Eindhoven, een keuze gemaakt. Netjes betaald, en afgesproken dat hij de volgende dag (zaterdag) geleverd zou worden.

Jammer genoeg had de medewerkers wat fout gedaan, ik de hele dag voor niks gewacht, de winkel gebeld en toen te horen gekregen dat er een fout gemaakt was… toch jammer van het wachten. Nu komt hij hopelijk maandag.

Arjan 25-02-2023

Prachtige samensmelting van verschillende kanalen, was echt onder de indruk. Inruildeal Sonos gemaakt via de chat, bevestiging plus factuur via de mail, ophalen in de winkel. Alles in goed vertrouwen, geen kleine lettertjes, gewoon top geholpen. Ga zo door!

Wilfred 25-02-2023

Voor de eerste keer bij Hello TV binnengelopen. Fijne winkel, waar je goed te woord wordt gestaan, en goed advies krijgt.
De tv besteld, en de volgende dag een WhatsApp bericht, voor het bezorgen en plaatsen van de tv.
Monteur belt als hij onderweg is, en geeft aankomst tijd aan.
Tv vakkundig opgehangen, en geïnstalleerd.
Ik raad iedereen Hello TV aan!

Ronald 25-02-2023

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen, met een knop alles aan zetten mijn Apple TV mijn TV en mijn soundbar. Voorheen was dit een drama alles apart als ik geluk had ging dat in één keer goed.
Nu is alles op elkaar afgestemd ik ging helemaal blij de winkel uit. Thuis gekomen toch nog een klein probleempje, even gebeld en het probleem was binnen een week opgelost. Dus prima sales en de after sales is ook zeker net zo goed. De heren in Den Bosch hebben mij keurig geholpen en dat tijdens de Carnaval. Het beeld is van mijn nieuwe Philips OLED WAUW wat een mooi beeld ,

Willem Boshuizen 25-02-2023

In de winkel zijn we perfect geholpen door het personeel en door de prima uitleg hebben we een televisie gekocht. Vandaag 22 februari werd onze televisie bezorgd en opgehangen. De 2 medewerkers X en Y, enorm vriendelijk en behulpzaam bij het uitleggen. Zelfs de kleine rommeltjes van piepschuim werd door hen weggehaald met de Stofzuiger. Al met al ; wij zijn super tevreden met alles! Van ons een dikke 10 . Beide heren? Onwijs bedankt

Ronald Wolthuis 24-02-2023

Fijne winkel in Breda met breed assortiment tegen zeer concurrerende prijzen. Vakkundig en vriendelijk geholpen door xxx die mijn wensen goed wist te vertalen naar het juiste product. Dit betrof een smart-tv waar ik bij het afrekenen nog een korting op ontving. Altijd meegenomen!