HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Hilfe 16-09-2022

Ik had belangstelling voor een bepaalde televisie. Via de chat kreeg ik een beter model voorgesteld. Vervolgens een zeer scherpe prijs. Aangeschaft en de volgende dag thuis bezorgd. Ook dat verliep vlot en communicatief. Echt een prima ervaring.

Gerrit 16-09-2022

Vandaag in de winkel van hello tv Duiven een Samsung Neo Qled 8k 65 inch tv en een Samsung soundbar gekocht.
Het eerste contact had ik via de website waarna ze me in de vesteging Duiven prima hebben verder geholpen.
De winkel is overzichtelijk en netje met heel veel keuze.
De medewerkers stonden mij netje te woord en waren zeer behulpzaam.
De levering van de tv en soundbar is morgen, en wij kunnen niet wachten.
Voor een nieuwe tv of soundbar kan ik u aanraden om bij hello tv Duiven binnen te lopen.

Tom 16-09-2022

Snelle en goede service: binnen een dag na aanschaf werd onze tv perfect door hun medewerker geinstalleerd. Dit gebeurde vlot en vriendelijk en met een gedegen uitleg.

Nicolette 16-09-2022

Installateur DK heeft vandaag mijn Samsung The Frame 2022 geïnstalleerd! Deze had ik een paar weken terug gekocht bij Hello TV, super fijn geholpen in de winkel! Maar de service van het installeren was helemaal top! Alles heeft hij zo ingesteld dat het naar wens werkt, super goed advies over ophang hoogte en qua garantie etc. Helemaal top! Zeker een aanrader!

Jan 16-09-2022

Tv en soundbar gekocht in Duiven. Wij hebben een goede uitleg gehad van ..,.. We hadden onze oude tv en soundbar ingeruild. Wij waren erg tevreden over de deal. En alles was volgens planning afgeleverd thuis.
Een zeer prettige ervaring.
Ik zou het iedereen aanraden.

Mvg
...

August 16-09-2022

We zijn heel snel geholpen en kregen een duidelijke uitleg van de verschillende mogelijkheden en bijhorende prijzen.

Youri 16-09-2022

Heldere uitleg over alle technieken van diverse televisies. Eerlijk en open over de verschillende mogelijkheden en niet opdringerige verkooptechniek. Blij met onze tv keuze!

Patrick 16-09-2022

Fantastisch geholpen door een verkoper met veel kennis. Tv was op voorraad en hebben we meteen mee kunnen nemen.

Jozef Blocken 16-09-2022

Top firma,een nog betere service is niet mogelijk,ik raad iedere Belg die wat nodig heeft kontakt te nemen met jullie , iedereen mag mij kontakteren om raad , doe zo verder jullie verdienen echt die tien vriendelijke groeten.... een Super tevreden klant

Kaver 16-09-2022

Wij hebben een bezoek gebracht aan de Hello TV in Duiven en zijn daarbij te woord gestaan door... . Hij heeft ons correct geholpen, alle mogelijkheden aangegeven. Dat wekte bij ons vertrouwen om de soundbar HW-Q800B direct te kopen.

Martijn Hermans 16-09-2022

Top verkoper, denkt goed mee! Denkt in mogelijkheden en met de klant mee! Oprecht en eerlijk advies van Paul

Boris 16-09-2022

Helaas was tv van de site niet meer leverbaar. Dus in winkel nieuwe keuze moeten maken. Prima voorlichting door..... die ook snel wist wat voor type toestel wij zochten.
Veel keuze en een schappelijke prijs.

Marieke 16-09-2022

Wat een goede keuze om mijn tv en soundbar incl. installatie aan te schaffen. xxx kwam zag en overwon, alles werkt perfect, ik heb prachtig beeld en geluid, hopelijk voor de komende 10 jaar! Dank allen voor de goed service op alle vlakken.

G Bosma 16-09-2022

Gister avond toch maar even naar groningen gebeld voor een super strakke deal natuurlijk.
hellotv , u spreekt met XXX, ik voelde dat XXX de friese taal ook beheerst.
we hebben echt veel lol gehad en naar enige tijd gekippeld te hebben over de prijs zijn we tot een super deal gekomen !
2x type 2021 philips 50 pus8536 en een samsung sounbar HW-Q800B plus 3 jaar extra garantie angekocht !
XXX jij bent een super aanwinst voor Hellotv !
Gr Gt de arabier !

t.v. 16-09-2022

wij kwamen op een advertentie af voor een showmodel (veel goedkoper) de verkoper bracht ons op andere gedachten en met een korting op een nieuwer model .
we zijn heel tevreden maar het instellen geeft nog wat problemen,i.v.m de c.i. module.
als ik er niet uit kom vraag ik u of er een oplossing voor is.

Jeroen Heijl 16-09-2022

erg prettige winkel. je kunt hier goed kijken naar alle tv's en je word prima en netjes te woord gestaan. over de prijs is altijd nog te onderhandelen. lekker een kopje koffie erbij, TOP. tevens kan je prima parkeren voor de deur.

gerard 16-09-2022

ze zyn eerlijk en oprecht. geen smoesjes maar recht doorzee.
en heel veel keus. ruime schoroom en prima spullen.
veel keus en een goede afhandeling,ook thuis de sevise is oke 100 prosent.echt heel goed van dit hello tv.

Evert 16-09-2022

Vond het een fijne shop, heb alles online besteld en ging allemaal goed en klantvriendelijk, top

Arnold 15-09-2022

Afgelopen week een Philips oled tv aangeschaft bij HelloTV Groningen. Na een tijdje twijfelen toch op locatie de tv bekeken, uitgeprobeerd en vergeleken met andere modellen. De scherpe prijs, het stukje service en de expertise van Chris hebben mij overtuigd om het toestel aan te schaffen. Daar heb ik geen moment spijt van gehad want de tv is werkelijk prachtig. Door op locatie te komen werd alles goed duidelijk en kon ik overige accessoires ook gelijk meenemen (en hoefde ik dus niet verder te zoeken).

Al met al en mooi aanwinst voor in huis en is het zeker de moeite waard om naar de fysieke winkel te komen.

erwin wever 15-09-2022

Prima kerel die de tv kwam brengen. Samen even opgehangen en alles was weer prima.
Bedankt boys….

R. de Winter 15-09-2022

Vandaag installateur DK ontvangen en ben zeer tevreden met de aflevering van de nieuwe tv (aan de muur opgehangen) en de professionele manier van uitleg en service.
Zeket een aanbeveling 👍

Robert-J 15-09-2022

Nadat ik te laat een kapot (!) buitenkansje had ontvangen volgde een niet erg klantvriendelijke aanpak om e.e.a. op te lossen. Telefonisch is Hello TV heel slecht bereikbaar en weinig responsieve , niet-klantgerichte mails volgden de hele dag door. Uiteindelijk werd ik gebeld door Thoren die tijdens een heel prettig gesprek erin slaagde mijn humeur weer te draaien. Hij deed me een heel goede aanbieding en nu staat er een geweldige 2022 65 inch Sony OLED in de huiskamer, inclusief gratis geleverde muurbeugel. Dat is meer en beter dan waar ik in eerste aanleg voor ging. Goed opgelost, dank!

Henk 15-09-2022

De tv die ik wilde kopen was niet meer leverbaar. De klantenservice heeft mij prima geholpen en goed geadviseerd voor een vervangend type. TV conform afspraak op de gevraagde dag geleverd.

de Wilt 15-09-2022

x was de vriendelijkheid zelve en heeft ons fantastisch geholpen. Hij was ter zake kundig en heeft goed uitgelegd hoe e.e.a. werkt. Hij heeft de afstandbediening naar onze wens op de KPN tool gezet, waardoor we maar een afstandbediening nodig hebben.

Hans 15-09-2022

Goed geholpen in Den Bosch, mooie winkel en deskundig personeel, kon in alle rust alles beluisteren en goede adviezen van Lein