HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Marc van den Bergh 15-02-2023

Ben heel goed geholpen en precies volgens afspraak alles thuisbezorg gekregen. Had achteraf nog een vraag en ook die werd binnen 24e beantwoord per mail. Voor mij een dikke 10 waard. Weet nu waar ik de beste prijs en service krijg!! Ga zo door!!

Martin 15-02-2023

Klantvriendelijk geholpen en al het nodige gedaan mij goed te helpen
Product helaas niet op voorraad echter informatie bleek goed te zijn waardoor toch gekocht

Giuseppe 15-02-2023

Mijn ervaring met Hello TV beschrijf ik als onpersoonlijk. Niet klantvriendelijk. Bij mijn aankoop is het met het type toestel verkeerd gelopen en daar had Hello TV geen boodschap aan. Ik kon het toestel natuurlijk wel terugsturen. Maar mijn aanbieding ( voordeel) was ik dan kwijt. Alles verloopt via de whats app, telefonisch terugbellen werd niet gedaan. Voor mij de 1e keer, maar ook de laatste keer!
Officiële reactie van HelloTV 15-02-2023

Goedemiddag Giuseppe,

Jammer om te vernemen dat je het contact met ons als niet plezierig hebt ervaren, dat is zeker niet de bedoeling.

Ik heb het contact met jou even opgezocht en zie inderdaad de verwarring omtrent de geaccepteerde aanbieding, uiteraard denken we graag mee in oplossingen maar helaas was het voor ons niet haalbaar om de duurdere TV te leveren voor de prijs van de goedkopere, sorry!

We hopen dat je ondanks alles heel veel plezier mag hebben van jouw mooie Samsung TV en mocht je de omruiling alsnog overwegen tegen de aangeboden meerprijs dan horen wij dat graag.

Tim
HelloTV

R. de Vries 15-02-2023

uitstekende service , vriendelijk en deskundig, alsmede voorlichting en uitleg
alles werkt zoals afgesproken

Wil 15-02-2023

Ik krijg hier altijd een goede deal, en prima service. Medewerkers willen natuurlijk verkopen, maar geven wel prima en kloppend advies. Nu ook weer 100 euro retour voor een ingeruild toestel, bovenop de korting. Blij met mijn nieuwe versterker!

Martin 15-02-2023

ik heb voor HelloTV gekozen vanwege eerdere goede ervaringen in 2018. Nou had ik dus begin 2023 een nieuwe TV besteld, maar deze beviel toch niet helemaal. Zonder enig probleem heb ik een andere uit kunnen kiezen en is de TV omgewisseld. Daarnaast bood HelloTV een goede prijs voor mijn inruil TV. Ik zou niet weten hoe dit nog beter kan... ook krijg je vrijwel direkt antwoord op emails. Goed hoor.

John 15-02-2023

Gisteren deze TV 58PUS8507 gehaald bij de vestiging in Breda , goede services.
Had via de website (chat) al een strakke prijs afgesproken en een goede korting gekregen.
Raad zeker de (web) winkel aan .

Adje 15-02-2023

Goed geholpen in Duiven. Tv was niet op voorraad maar kreeg een leuke korting op een ander beter model.

Gerritje 15-02-2023

Vriendelijk personeel goed geholpen en alles was op voorraad. Ik ben erg tevreden.

Robert van den Brink 15-02-2023

Superstore in Naarden! Mooie zaak hoor en super vriendelijk en behulpzaam personeel! Mooie korting ook gehad! Mijn adres voor TV’s, kan niet beter

Wouter 15-02-2023

In eerste instantie kende ik HelloTV niet, gezien de aanbiedingen had ik een klein beetje een achterdochtig gevoel of de website wel betrouwbaar was. Kort onderzoek naar onafhankelijke reviews namen dit gevoel meteen weg. Zeker nadat ik de verkooplocaties had ontdekt.
Wat bleek, voorheen heb ik een soundbar en speaker van Denon gekocht bij PlatteTV in Utrecht.

Tijdens het chatten werd ik heel gezellig en goed geholpen door Mikky, nadat ik eerder van Ivo een mooi aanbod had ontvangen.

Tussentijds een wijziging doorgevoerd omdat ophaal afspraak voor mij niet ging lukken.
Dit was geen enkel probleem.

De nieuwe tv werd meteen de volgende dag bezorgd en voldoet aan alle wensen die wij hebben.

Zijn er super blij mee.

Hello TV, ga zo door, van jullie dienstverlening wordt ik blij.
Jullie hebben er een ambassadeur bij!

R. Kessels 15-02-2023

Online gekeken naar een tv en Sonos systeem. Na (naar wat we dachten) goed te hebben gekeken en de bestelling te hebben geplaatst, bleken we toch wat vergissingen te hebben gemaakt met de gekozen producten. Hiervoor was keurig gebeld en de oplossingen + financiële gevolgen doorgenomen. Bij het afhalen werden we geholpen bij het inladen van de spullen. De service was top en wij kunnen dan ook niet anders dan een 10 geven!

Stijn Jansen 15-02-2023

Ik was op zoek naar een betrouwbare webwinkel om mijn nieuwe televisie te kopen. Na het doen van wat onderzoek, kwam ik terecht bij HelloTV. De website was gemakkelijk te navigeren en de selectie van televisies was uitgebreid. Bovendien werden alle specificaties en functies van de televisies duidelijk weergegeven, waardoor ik gemakkelijk kon vergelijken en de juiste keuze kon maken.

Eenmaal besloten welke televisie ik wilde, plaatste ik mijn bestelling en was ik aangenaam verrast door de snelle verzending en levering. De televisie arriveerde in perfecte staat en werkte zonder problemen. Ik was erg blij met mijn aankoop.

Maar het was niet alleen het product dat me tevreden stelde - de klantenservice van HelloTV was ook uitstekend. Ik had een vraag over mijn bestelling en werd snel en vriendelijk geholpen door de klantenservice. Dit gaf me het vertrouwen dat HelloTV er alles aan deed om een geweldige klantervaring te bieden.

Kortom, ik zou HelloTV van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe televisie. Hun website is gemakkelijk te gebruiken, de productselectie is uitstekend, de verzending is snel en de klantenservice is top. Ik ben blij dat ik voor HelloTV heb gekozen en zal zeker in de toekomst weer bij hen kopen.

Peter 15-02-2023

Geweldige verkoper die er verstand van heeft. Zeer behulpzaam.
Al de derde tv die ik gekocht heb.

Halil 15-02-2023

Onlangs een ‘55 LG TV aangeschaft (5-2-23). Bij nader inzien bleek het toch te klein, en wilde het ruilen voor een ‘65 LG. Een mailtje gestuurd (7-2) dat ik eventueel zelf langs wilde komen om te ruilen (als ondernemer herken ik dat dubbele verzendkosten nooit leuk zijn). Nooit reactie op de mail gehad. Nu wilden mijn ouders de ‘55 wel overnemen, dus heb nog een andere ‘65 (elders) besteld. Beetje jammer dit, bij problemen of ruilen geeft men blijkbaar niet thuis.

Urtha Mirella 14-02-2023

Vriendelijke/behulpzame medewerkers die met je meedenken en goed adviseren! Heb hier in het verleden ook tv’s gekocht en toen ook al erg tevreden. Daarom nog een keer terug gekomen en zal dat in de toekomst waarschijnlijk ook weer doen.

Jaap 14-02-2023

Online een tv aangeschaft bij HelloTV. Via de chat snel en eerlijk geholpen. Het toestel met een mooie prijs kunnen aanschaffen.

Albert 14-02-2023

Superservice door medewerker xxxx, goed advies gegeven , alle voor en nadelen gemeld waardoor we een goede keuze passend bij ons hebben gemaakt.
Veel keuze gezien niet te vergeten een mooie strakke prijs betaalt.

M.A van Bloemendaal 14-02-2023

We zijn heel goed geholpen in de winkel in Naarden! Echt hele duidelijke uitleg! We raden Hello tv zeker aan.
Prachtige tv daar kunnen kopen.

Rene 14-02-2023

Goede communicatie.
Goede deal kunnen sluiten.
Goede inruilprijs voor mijn oude tv.
Zou het een ander ook aanbevelen

Henri en Lida Ritzer 14-02-2023

Al vaak langs deze gefietst. Toch maar een keer naar binnen gegaan. Goede en nette ontvangst. Goede en duidelijke uitleg gegeven over de TV door medewerker xxxx. Hij nam goed de tijd en luisterde ook goed naar onze vragen. Ook deze werden op een goede en heldere wijze beantwoord.

Werner 14-02-2023

De shop is duidelijk en helder.
Ik heb gekozen voor hello tv, omdat ik in het verleden hier meer gekocht heb en zeer tevreden ben over de snelle levering en service.
Ik heb in het verleden ook eens gebruik moeten maken van de garantie, en dit was uitstekend geregeld dmv een monteur aan huis.
De levering was snel.

Jack 14-02-2023

Aantrekkelijke prijzen en vakkundig personeel. In de winkel wordt je goed geïnformeerd. Ook vragen via de mail worden snel beantwoord.
Prima zaak.

Ron 14-02-2023

Prima service, goede communicatie aangaande het tijdvak, vriendelijke bezorgers.

Sjaak Benard 14-02-2023

Alles over winkel Zoeterwouden top. vriendelijk, vakkundig, en bovenal geduld daar het even duurde voor ik alles in kan en kruik had. Dank met name aan ... top

13 februari 2023
Had een probleem met de voet van de tv.. de winkel heeft het prima opgelost. Vandaag hebben zij de voet omgeruild voor andere voet. Zaak prima opgelost. En zo als in eerder rev al aangeven ook professioneel en vriendelijk personeel. Top bedrijf.

26 januari 2023
Betreft garantie probleem. Ik had een tv gekocht neo qlet 93b van Samsung bij Hello tv Zoeterwoude. Daar was wat mee. is 2x omgeruild, nu deze is wel goed qua beeld en geluid. Dat was natuurlijk in eerste instantie heel netjes en daar dan ook een 10 voor gegeven. Echter deze staat deze scheef op de voet naar achter hellende, zou zo horen maar in hun mail is tegenovergestelde het geval aangegeven. Ook op internet staat dit model tv wel netjes recht waterpas. Ook voorgaande tv s stonden ook recht, wellicht heeft iemand anders deze tv ook, staat die wel recht op voet ???. Voet staat ook goed vast is zelfs door winkel zelf gemonteerd en sluit wel mooi aan. Omdat deze tv al gelijk aankoop is geruild zien ze geen rede het probleem bv door andere voet als dit helpt op te lossen. Dat is wel erg jammer. Hebben andere ook dit probleem met dit type tv dat hij scheef op de voet staat of heb ik gewoon weer pech ????.

24 januari 2023
Op zich was ik heel tevreden over de service aanvang van Hello Tv Zoeterwoude, omdat er netjes service was voor het vervangen van mij defecte tv. Al heeft wel een randje. Wat ik namelijk wel iets minder lijkt t zijn is de afronding. De omgewisselde qled 93b Samsung tv is wel goed van beeld en geluid dus enerzijds heel blij, vandaar ook mijn eerdere 10, Maar deze staat in hoek wat naar achter gekanteld op de voet i.p.v. mooi haaks recht zoals internet en vorige tv. Dit zou zo horen volgens winkel Zoeterwoude. Echter in de mail van 18-1-2023 15:12 werd wat anders gezegd,... dat de voet dan mogelijk niet vast zat wat suggereert (gelijk met vorige tv en de tv s op internet) dat hij niet scheef hoort te staan. De voet zit echter goed vast dus dat is het probleem niet heb ik terug geschreven, echter hoor ik niets meer van ze. Dus de afwikkeling van dit probleem liet dus in tegenstelling tot voorgaande probleem wellicht iets te wensen over.

18 januari 2023
Afgelopen maandag heeft Hello tv Zoeterwouden Joey mijn 50" Neo QLED 4K 50QN93B geplaats.
Ik ben super tevreden over de winkel maar met name ook de medewerkers. Zowel de service, vriendelijkheid, kwaliteit en keuze hoeveelheid. Top bedrijf ga zo door met het goede werk. Gr Sjaak