HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Anoniem 14-10-2021

Vorige week een nieuwe tv gekocht in de winkel in Utrecht. Vooraf hadden we goed gezocht en georiënteerd. We kwamen dus met een specifiek model aan in de winkel. Toen we het model aandroegen kregen we gelijk deskundig en overtuigend advies dat we voor hetzelfde geld een nieuwer model konden krijgen. Al met al een goed verhaal. De verkoper wist duidelijk waar hij het over had. De tv (met de duidelijk toegelicht toebehoren) is de volgende ochtend gelijk om 9 uur geleverd. Ook nu, een week later, nog steeds tevreden met de aankoop. Al met al een echte aanrader. Goede service, vriendelijke verkoper en goede informatievoorziening.

Tevreden klanten 14-10-2021

Wij zijn geholpen door twee zeer enthousiaste en deskundige medewerkers. Men nam alle tijd om onze (vele) vragen te beantwoorden. Wij kwamen via vrienden, die zelf erg enthousiast waren over de dienstverlening, bij dit filiaal in Utrecht. Hiervan hebben we absoluut geen spijt, getuige onze beoordeling.

Familie Visser 14-10-2021

Veel keuze , zeer vriendelijke en behulpzame medewerker . Wist veel over de verschillen van de producten te vertellen . Goede uitleg

Antoon 14-10-2021

Mooie winkel met voldoende parkeer gelegenheid. ( RT ) Goede ontvangst en goede uitleg over diverse TV's Wij zijn zelfs van merk verwisseld.

ing.Ronald 14-10-2021

Na wikken en wegen heb ik gekozen voor Platte TV. De service vriendelijkheid is top en een mooie demo winkel.
Ik ben heel blij en trots dat ik een mooie grote 65” LG G1 RLA Oled scherm tegen de muur heb hangen en lekker plat tegen de muur. Ik heb een prachtig scherp groot beeld en geniet er dagelijks van om naar films bijv. van Netflix te kijken. Iedere dag weer een feest om naar te kijken. Alleen de bestelde Sonos ARC Soundbar werd met 2 maanden vertraging geleverd, door leveringsproblemen bij de Sonos importeur. Ik blaim Platte TV hier niet voor, want daar kunnen ze er niks aan doen!
Gisteren is mijn Soundbar geleverd en netjes tegen de muur onder mijn LG TV gemonteerd. Het geheel ziet er netjes en gelikt uit. Over een tijdje koop ik nog twee Sonos satelliet speakers.
Eerst wil ik ervaren wat de sound is van die mooi uitziende Sonos ARC is.
Conclusie: super TOP aankoop en beveel Platte TV bij iedereen aan!
Enne……uhhhhh, ik ben niet betaald door Platte TV om deze lovende review te schrijven zoals vandaag 14 oktober 2021 in het AD kennelijk meestal het geval is 👌👍
Officiële reactie van HelloTV 14-10-2021

Beste Ronald,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Het is ontzettend fijn om te lezen dat u onze service als zo prettig heeft ervaren. U heeft een zeer mooie keuze gemaakt met de LG OLED G1 i.c.m. de Sonos Arc. Heel veel kijk- en luisterplezier gewenst en we staan natuurlijk graag voor u klaar om u te adviseren op het gebied van uitbreiding van uw Sonos set.

Jelske - PlatteTV

Wim 14-10-2021

Zeer goede service en gekwalificeerde medewerkers. Top zaak met enorme voorraad die je allemaal werkend kunt zien. Zo werden mijn mijn vragen omtrent de Samsung type QN95A Neo Qled 55 inch zo goed beantwoord. Zodat ik met een enorme korting gelijk tot de aankoop overging!

Eline Nijmegen 14-10-2021

Man met de bril uit het zuiden van het land heeft ons een kijkje gegeven in de wonderen wereld van televisies. Erg veel kennis, prettig gesprek en een mooie televisie gekocht.

Michiel 14-10-2021

Mooie tv kunnen kopen voor een goedkope prijs. Ben geholpen door Jelle in een vestiging in Amsterdam.

Ad Huisman 13-10-2021

Bij platte tv nijmegen zijn wij vandaag fantastisch en in alle rust geholpen door een medewerker met bril.
We haden een idee voor tv en soundbar deze optie hebben we als eerste doorlopen, met bekijken van de producten en door het vragen van ons en zeer goede adviezen van deze verkoper kwamen we uit op een geheel ander product waar we ontzettend blij mee zijn. We zijn zeer tevreden over het advies en de manier van behandelen door deze medewerker. Man met bril bedankt.

Kleijwegt 13-10-2021

Mooi beeld en geluid. Snelle levering 6 dg na aanschaf. De oude tv is direct meegenomen voor een inruil door een vriendelijke bezorger

G springer 13-10-2021

Vakkundig personeel zowel bij de aankoop als bij de levering en montage is er prima advies gegeven. Ook de prijs van het product was goed kortom een fijne webwinkel.

Marijn 13-10-2021

PlatteTV shop Den Bosch is een nieuwe vestiging bij ons in de buurt. De winkel oogt ruim en schoon. We zijn vriendelijk en kundig geholpen door *** onder het genot van een drankje. Het goede advies heeft ons doen besluiten om voor een Oled tv te gaan van LG. We wachtten nu op de levering en de installatie.

R. Loep 13-10-2021

Uiterst vriendelijke en deskundige bediening. De verkoper nam de tijd en de winkelinrichting is zakelijk maar smaakvol.

Frans 13-10-2021

Mooie overzichtelijke winkel in Rotterdam.
Goed geholpen, verkoper was vriendelijk en heeft kennis van zaken en nam de tijd.
Liet voorbeelden zien voor de juiste keuze.
Bezorging en installatie was ook perfect.
Het adres voor een nieuwe tv.

Rob Bruijnrob19@gmail.com 13-10-2021

Super professioneel geholpen tegen een scherpe prijs. Goede tips kwa instellen enophangen van de tv.

Marcel 13-10-2021

Ik werd goed geholpen door de medewerker. En uitleg gekregen over de verschillende soorten tv. Heb toch weer een mooie tv uit gezocht

Jari 13-10-2021

Heel goed geholpen, duidelijke en goede uitleg over de TV en ophangbeugel en er werd bij binnenkomst meteen iets te drinken aangeboden !

berry van den berg 13-10-2021

bij de platte tv hebben wij ook kort geleden een sony oled tv gekocht en nu de sonos arc. super blij mee. hele goede service en vriendelijk. je krijgt antwoordt op alle vragen en willen het zelf naar je auto brengen. wat een service. kortom, we zijn blij met platte tv en komen graag weer terug.
groet,
berry

Sander 13-10-2021

Heb bij Platte TV een driedubbele slag geslagen. 1) Door gebruik te maken van een Buitenkansje (2de hands) van Platte TV.nl spaar ik het milieu door hergebruik en mijn portemonnee. 2) bij Platte TV heb ik mijn oude TV in kunnen ruilen tegen een keurige prijs en 3) scherpe prijs voor de totale deal, incl. 1 jaar garantie. De deal is volledig via de chat verlopen. De verkoper heeft direct foto's en een video in de chat met ons kunnen delen, erg klantvriendelijk. Wij zijn meer dan tevreden.
Officiële reactie van HelloTV 13-10-2021

Beste Sander,

Kijk, dat is nog eens leuk en voordelig (online) shoppen! Wat ontzettend leuk om te lezen dat u zo enthousiast bent over uw ervaring met ons. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV

R de Groen 13-10-2021

Nette en goede informatie winkel ziet er prima uit en is zeer overzichtelijk. Alleen proberen ze je een soort extra verzekering aan te smeren. Maar goed daar ben je zelf bij

Stefan Evers 13-10-2021

Ik zocht een nieuwe tv en kwam een site tegen van PLATTE TV. De site was erg duidelijk en gebruiksvriendelijk. Ik was nieuwsgierig geworden en wilde een bezoek brengen aan hun showroom. Bij binnenkomst was ik verrast door de omvang en manier van presenteren. Er hing een goede sfeer in de zaak. Ik werd geholpen door A. uit Breda. Deze man hielp mij stap voor stap om een (juiste) keuze te maken. Niet te opdringerig, maar wel met de juiste manier van het geven van aanvullende informatie. Toen hij mij ook nog wat tegemoet kwam in de prijs, heb ik de knoop doorgehakt. Tevreden ben ik naar huis gegaan met een hele mooie TV.

R Vd Stelt 13-10-2021

Super goed geholpen door J**** in Rotterdam, hij heeft zeer veel kennis van de tv’s!! Heel vriendelijk,we zijn erg blij met de aankoop van onze nieuwe tv!

Thedex 12-10-2021

Handjeklap kan hier nog!!
Een Samsung HW-Q800A soundbar uitgezocht, en meteen de knop "vraag om korting" aangeklikt.
En ja, binnen 10 minuten heb je een veel scherpere prijs die met gemak het laagste was icm met de huidige cashback actie van Samsung. Het apparaat kon ik meteen ophalen bij de winkel, en mijn aanbieding stond daar al netjes verwerkt in het systeem.

Kelly 12-10-2021

Na ons fantastische uitleg van verkoper xxxx , een geweldige televisie aangeschaft. Hij was geduldig, duidelijk en had alle kennis in huis. Hield rekening met ons budget en legde uit wat dan de beste televisie hiervoor was. Ook hield hij rekening met wensen zoals geluid, aantal hertz en beeldkwaliteit.

Hij heeft zelfs nog geholpen om de televisie in de auto te laden, wat nog wel een dingetje was en hij even geduld moest opbrengen omdat er eerst nog een kinderstoel gedemonteerd moest worden. Dit alles na sluitingstijd!!!! Super bedankt verkoper xxxx en zeker tot de volgende keer.

Cor Elmendorp 12-10-2021

Prima geholpen en meegedacht in mogelijkheden door medewerker xxxx. Alles werd keurig netjes in de auto geladen. Ook duidelijke uitleg over de diverse garantievormen.