HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5171 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

fam. Kerkhof 11-09-2020

Zeer goede advisering. Volop keuze.
Klantvriendelijke benadering.
Deskundige installatie.
Geleverd volgens afspraak.

Minpunt: geen levertijd kunnen noemen van de Sonos geluidsapparatuur.

van zeland 11-09-2020

uitstekende deal kunnen maken. levering was stipt op tijd en service van monteur was geweldig; deze man is een uithangbord voor platte tv.
volgende keer zal ik zeker weer kontakt nemen met Platte tv
dikke tien.

Paul Houg 11-09-2020

JM heeft ons perfect geholpen. Hij heeft geluisterd naar onze wensen. Hij heeft nagedacht over de opstelling in onze woning. Hij waarborgde tevens de kwaliteit van de producten. Tot slot, kon hij een mooie deal maken, waarmee hij ons erg blij heeft gemaakt.

Tom0mie 11-09-2020

Top product geleverd. Levering en bestel proces ging soepel. Geen min punten ervaren.

Joost 11-09-2020

Het duurde even voor dat iemand ons kwam helpen. Als volgt kregen we een goede uitleg mbt de tv’s. Uiteindelijk met een korting de deur uit gegaan. De zelfde avond begonnen toch de twijfels. De ene tv had een sticker achter op zitten met een heel ander bedrag en de andere tv was uiteindelijk met korting maar €7 goedkoper dan via de website. De dag erna een aantal keer contact gezocht met de verkoper maar daar werden we ook niet echt wijzer van. Het enige wat de opties waren was terug brengen en geld terug of een tegoedbon. Dus aan het einde van de streep zijn we nog steeds niet een tevreden klant en zitten we nog in dubio wat me er mee gaan doen.

Mikiemike 11-09-2020

Meerdere keren gebeld mbt een lopende bestelling van een Sonos arc.
Sonos kon het product niet leveren. Ik ben steeds netjes te woord gestaan en heb een mail gekregen mbt de vertraging.

Vandaag de Sonos arc opgehaald super geholpen nu fysiek in de winkel.

Top winkel maar ook online is het een top bedrijf

Margo 11-09-2020

Zowel Jelle als Wouter van Platte tv Zoeterwoude hebben mij Fantastisch geholpen bij het kiezen van een nieuw tv toestel. Zij bevatten beiden veel kennis en beschikken over de juiste communicatieve vaardigheden die nodig zijn om een klant netjes te informeren en te helpen bij de aanschaf van het product. Ik kreeg koffie en korting... wat wil een mens meer? Absolute aanbeveler om deze winkel te bezoeken!

Margo 11-09-2020

Zowel Jelle als Wouter hebben mij Fantastisch geholpen bij het kiezen van een nieuw tv toestel. Zij bevatten beiden veel kennis en beschikken over de juiste communicatieve vaardigheden die nodig zijn om een klant netjes te informeren en te helpen bij de aanschaf van het product. Ik kreeg koffie en korting... wat wil een mens meer?
Absolute aanbeveler om deze winkel te bezoeken!

Pierre Landskroon 10-09-2020

In een rustige omgeving ga je gekust en te keur langs een veelvoud van platte TV’s van alle gangbare afmetingen en alle bekende merken. Er is meestal een goede deal af te spreken en wordt alle moeite gedaan om het de klant naar de zin te maken. De klant gaat tevreden naar huis.

Suzanne D. 10-09-2020

PlatteTV heeft een ontzettend ruime keuze van de beste en nieuwste kwaliteit TV’s. De personeelsleden zijn erg vriendelijk en de service is perfect. Installateur D weet waar hij het over heeft, is een echte vakman en helpt perfect met de installatie en uitleg hoe alles werkt. Draden zijn netjes weggewerkt. De TV is op zijn aanraden op de ideale hoogte aan de muur geplaatst.

C h Huige 10-09-2020

Yori een goede verkoper die verstand heeft van zaken een goede uitleg geeft prettig in omgang met klanten doet

G 10-09-2020

Goede service, nette medewerkers, snelle levering en uiteraard de beste, mooiste tv”s

Top👍🏼

Mark 10-09-2020

Zaterdag avond via de website een vraag gesteld, zondag ochtend (een vriendelijke) reactie terug ontvangen en zondag middag de nieuwe TV in de winkel te Arnhem opgehaald (waar een vriendelijke medewerker ons verder heeft geholpen). Clicks and bricks die werkt; erg blij mee.

Wim van der Kroft 10-09-2020

Shop is duidelijk, wordt snel gereageerd op mailtjes. Bezorging was prima op tijd, installateur rustig, vriendelijk en professioneel. Kortom, alles prima.

Jeroen Bootsma 10-09-2020

Meer dan uitstekend geholpen in filiaal Naarden door Tholen. Vakkundig, professioneel, goed luisterend naar onze wensen en aansluitend passende voorstellen ontvangen. Er werd zeer goed naar ons geluisterd, er werd alle tijd voor ons genomen en toen wij aangaven er nog even over na te willen denken kregen wij keurig het voorstel mee op papier. Een dag later terug naar Naarden en tot aanschaf over gegaan.
Volgende week wordt er geleverd en gemonteerd.
Wat een heerlijk bedrijf en een top advies. Voor wat ons betreft is het een echte aanrader!

Raimon 10-09-2020

Timothy van vestiging Zoeterwoude heeft mij prima geholpen en geadviseerd. Zeker met de extra garantie dus aangeboden wordt, tv is nog niet gearriveerd maar ben over de service dik tevreden.

Ton 10-09-2020

Erg fijn om bij Platte tv te winkelen je word snel erg goed geholpen en de koffie staat klaar.
Blij met onze nieuwe tv die wij onlangs hebben aan geschaft. Ook goede bezorging prima gegaan.
Blij dat wij jullie weer bezocht hebben in Zoeterwoude. Gr fam Haas

Marco 10-09-2020

Mooie en leuke winkel. Je wordt er top geholpen en voorzien van goed advies. Zal zeker de winkel aanbevelen.

Denissen 10-09-2020

levertijd super. bezorgen installeren en uitleg idem...

dikke pluim voor Sjoerd. zelfs 14 dagen proefdraaien.
maar dag 1 bevalt al prima

Marcel 10-09-2020

Net geen 10, service en uitleg in de winkel waren buitengewoon goed. Helaas slechte ervaring gehad na de aankoop en een hulpvraag, dit in een eerdere review kenbaar gemaakt. Hier kom ik op terug na een telefoontje waar ik mijn ei kwijt kon bij een vriendelijke meneer die de kwestie netjes heeft opgelost. Niet de oplossing heeft mij doen besluiten een 9 te geven maar het begrip dat deze meneer had voor mijn kwestie.

------------------------------------------------------------
Eerdere review 8-9-2020:
Na in de eerste instantie erg tevreden de deur uitgegaan met mijn aankoop een mooie recensie geschreven. Nu een paar weken verder en een vraag rijker ervaar ik dat service ook echt tot aan de deur is bij deze winkel. Nee, ik zou deze winkel niet aanbevelen voor als u op zoek bent naar service.

tempel 10-09-2020

leuke nette winkel
met mooie design
met zeer leuk en behulpzaam personeel
die de tijd nemen voor je zodat je de beste keuzes kan maken
ook telefonisch zijn ze zeer behulpzaam
helpen je zelfs mee je apparatuur in de auto te krijgen
echt een aanrader voor je tv en geluidsinstalatie
als ik weer apparatuur nodig ben ga ik zeker naar Plattetv Groningen

Sybrand de Jager 10-09-2020

Skip, beleefde vriendelijke kerel, niet bang voor honden en hij drinkt koffie met melk en suiker. Hij wist ook nog wat ie deed. Helemaal top. In no time stond onze Panasonic OLED TV te spelen. Nam er rustig de tijd voor.

John 10-09-2020

Een prettige winkel met deskundige medewerkers en een ruime keuze. We hebben hier al meerdere tv's gekocht. Geen agressieve verkoop maar een echt deskundig advies. De monteur(s) zijn geweldig. Gisteren heeft monteur Alex de tv opgehangen. Het was nogal wat passen en meten vanwege onze specifieke wensen wat geen enkel probleem voor hem was. Deskundigheid en klantvriendelijkheid had hij perfect in de vingers. We hebben nu een geweldige tv (LG oled) en een onbekommerde prettige levering en montage gehad. Ik geef een 9,5 omdat een 10 er alleen is als er echt niets meer te verbeteren is, en er is altijd wel iets ;-) bij wijze van spreken.

Cor 09-09-2020

Na 11 jaar was het tijd voor een nieuwe tv. Gekozen hebben we voor een LG Oled tv.
Onze vorige tv kwam ook van Platte TV (Nijmegen) dus op naar Platte TV, ditmaal Eindhoven daar we toch in Eindhoven moesten zijn. We zijn vriendelijk ontvangen en hebben veel tv bekeken, Platte TV heeft echt voor elk wat wils, na een Cappuccino en een goede uitleg van Jari over de mogelijkheden besloten een LG Oled 55 Inch aan te schaffen. Door de inruilactie werd het een mooi prijsje. Thuis de tv geïnstalleerd, is nog niet zo eenvoudig als het lijkt, maar indien nodig kunnen we Jari bellen. Prima service.

Joost 09-09-2020

De heren hebben veel kennis van de tvs.
Ze hebben mij erg goed geholpen om te kijken naar mijn behoeftes om de keuze te kunnen bepalen.