HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Suos 02-05-2023

Tijdens mijn bezoek ben ik vriendelijk te woordt gestaan, ik had wat twijfels en eigenlijk al een keuze gemaakt, toch nam hij de moeite om te kijken of het idd de beste keuze was. ik had wat last vd keel en kreeg direct een glaasje koud water. waarrdoor ik wat makkelijker kon praaten. Ook toen ik vertelde dat ik die technische diepgang waardeer maar ik dat niet nodig had kreeg ik gewoon advies op maat. Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik behandeld ben.

Rinus 02-05-2023

Een goede en duidelijke webshop, goede informatie bij de producten en een snelle levering en de prijs is goed.

Gerardo 02-05-2023

Onze Samsung TV kon tijdens de garantie periode niet gerepareerd worden. Het was een model 2020 en we kregen een model 2023 aangeboden. We kozen voor installatie door Hello TV. De monteur was eerder aanwezig dan de afgesproken tijd, maar dit werd keurig telefonisch overlegd. De monteur nam uitgebreid de tijd om alle apps en de wifi aansluiting te realiseren. We konden alles vragen en uitproberen. Wij zijn zeer tevreden

Braynzz 02-05-2023

Voorheen bij plattetv (nu HelloTV) een tv gekocht, helaas net iets voor 6 jaar defect geraakt (niet meer te repareren). Ondanks dat de communicatie eerst niet vlekkeloos verliep (verkoper, reparateur, leverancier) is Hellotv uiterst vriendelijk en behulpzaam geweest. Nieuwe TV is inmiddels ontvangen en ben uiterst tevreden met de services van HelloTV.

Olof Olsson 02-05-2023

Mooie nette winkel in Rotterdam. Na wat gezoek op het net bleek hellotv prijstechnisch niet onder te doen ten opzichte van alle online winkels. Ik heb liever persoonlijk contact met een verkoper en moet zeggen dat viel niet tegen. Ben netjes geholpen door ..... die met nog wat goede tips kwam. Nette korting gekregen op tv en op de speciale hdmi kabel. Ik was zeer tevreden en kijk uit naar mijn nieuwe tv die morgen kosteloos bezorgt wordt.

J.H Jansen 02-05-2023

Via de website een en ander opgezocht en uiteindelijk in filiaal Breda een nieuwe tv met soundbar gekocht, Vriendelijk geholpen en goede uitleg mogen ontvangen. TV en Soundbar thuis laten aansluiten door vakkundige medewerker en ook nu een goede uitleg over de geïnstalleerde installatie mogen krijgen. Van mij krijgen ze een dikke tien voor het geheel. Blijf zo doorgaan, Hartelijk dank van een tevreden klant.

jon 02-05-2023

Ik wist van te voren al welke TV ik wilde hebben. Prijs was ok. Stond binnen 10 min weer buiten met mijn TV. Dus een beoordeling ??........Tja...prima zaak !

Ioannis T 02-05-2023

i bought a oled tv, lg sl55 the best price on nl. and the service is great.

Gerard en Linda Brands 02-05-2023

Prijs goed, informatie goed, superklantvriendelijk. Denken mee in oplossing.

Tony 01-05-2023

Heel fijn en vlot contact via de chat en mail en bij aflevering een hele vriendelijke bezorger en tevens medewerker van een van de filialen. Ik geef een 10 want ik zou geen verbeterpunten weten.

Paul 01-05-2023

De service die we kregen was van zeer hoge kwaliteit. Ze namen echt de tijd voor je, legden alles uit over alle producten en wezen je niet meteen de weg naar de meest dure apparatuur. Echt een aanrader!!! Dank je wel voor de goede service (*) van Hellotv Utrecht
Officiële reactie van HelloTV 02-05-2023

Beste Paul,

Bedankt voor de 10! Wat leuk om te lezen dat je onze service als zo prettig hebt ervaren, daar doen we het voor. Heel veel plezier gewenst van je aankoop en hopelijk zien we je nog eens terug.

Jelske - HelloTV

Davy Bongaarts 01-05-2023

Mooi overzichtelijk.
Zeer goede uitleg.
Zeer goed geholpen .
Zeer toegankelijk en ben zeer te spreken over de tv.

Saadje 01-05-2023

Helaas is mijn televisie kapot gegaan, dus was ik op zoek naar een andere, vanmiddag langs gegaan naar Mediamarkt, en daar zag ik hele mooie televisie maar €1899-, en voor mij gevoel niet zo goed geholpen waardoor ik nog twijfelde.
Thuis even wat research gedaan en zo kwam ik terecht bij Hello Tv ( zag hele goede referenties en positieve geluiden) en kreeg een hele mooie korting op de televisie die ik graag wou hebben voor €1599-, maar ook enorm goed geholpen in Groningen die mij goed heeft uitgelegd het verschil tussen Qled en Oled en met mee ging denken wat goed bij mij past.
Samen zijn wij tot de conclusie gekomen dat de televisie heel goed bij mij past in verband met gamen en films kijken.
Heeft ook geholpen om de televisie in de auto te krijgen.
Zeer goede service en uitleg en ben tevreden tot zover met mijn aankoop.

Mark 01-05-2023

Afgelopen zaterdag tv gekocht in den bosch, super geholpen door een verkoper met veel kennis en enthousiasme zelfs na sluitingstijd nog alle tijd voor je.
Voor een volgende aankoop komen we zeker terug.

Johan van Wanrooij 01-05-2023

Prima geholpen, vriendelijk personeel en een goede deal gescoord. Hellotv was stukken goedkoper dan andere aanbieders en met goede garantie opties. En ben zeer tevreden met mijn nieuwe tv.

Mich 01-05-2023

Uitstekend geholpen door de verkoper, met mijn vragen na de aankoop, en ook door de monteur, een zeer vriendelijke en kundige monteur, die de TV keurig heeft opgehangen.
Van de aankoop tot en met de levering topklasse!

Evert-Jan Hellemink 01-05-2023

In de winkel advies en een demo gekregen. Erg vriendelijk en deskundig.
Ik heb gekozen voor een buitenkansje. Een Sonos Sub en Roam.
Perfect geleverd en helemaal puntgaaf. Ziet er uit als nieuw en zeker niet gebruikt. Verpakking was ook nog ongeopend. Dus wederom een mooie deal van HelloTV

Uitstekend geholpen 01-05-2023

We wilden via de site een artikel aanschaffen. Hiervoor hebben we via de mail contact gehad met medewerker.
We werden heel vriendelijk en netjes te woord gestaan. Al onze vragen werden beantwoord en we hebben nog een leuke korting gekregen ook.
Het artikel werd zeer snel geleverd.
We zijn uitstekend geholpen.

Thijs 01-05-2023

Afgelopen zondag binnengestapt bij HelloTV in Utrecht. Waren op zoek naar wat advies welke TV goed bij onze wensen zou passen. Verkooer nam uitgebreid de tijd om alle verschillen toe te lichten en uiteindelijk hebben we direct de perfecte TV gekocht. Topservice.

P.v.remmerden 01-05-2023

Wederom op een prettige en niet dwingende manier geholpen. Fijne winkel en vriendelijk personeel.
We waren alleen te snel klaar om de overheerlijke koffie te nemen.

Niek 01-05-2023

Bezorger/installateur belde keurig en ruim van tevoren op, dat hij langs zou komen. De tv is met zorg uitgepakt en geïnstalleerd. Hij was keurig netjes en vriendelijk.

Robert 01-05-2023

Goed en geduldig geholpen. Verkoper wist waar hij het over had en was erg vriendelijk.

Y. 01-05-2023

In Amsterdam geweest en mega goed geholpen. Super behulpzaam en deskundig advies van B

Dick van der Poort 01-05-2023

Prachtige groot opgezette winkel met zeer ruime keuze uit verschillende merken en soorten. Ook de speciale ruimte waar je verschillende schermen naast elkaar kunt zien, sprak me erg aan. De kennis en klantvriendelijkheid van de verkoper maakten dat we goed begeleid een keuze konden maken.
Onze schoonzoon, Herco Beukelaar, een klant van HelloTV maakte ons opmerkzaam op jullie.

M. van Iperen 01-05-2023

Wij zijn bij Hello tv terecht gekomen via onze buren, die enthousiast waren. Wij vonden het een keurige winkel, vriendelijke verkopers die de tijd namen voor uitgebreide uitleg. Ze waren niet opdringerig, dus wij zijn tevreden.