HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5086 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Jeroen 29-11-2022

Snelle hulp, nette mooie winkel en behulpzame medewerkers. Mega assortiment, goede prijzen. Dus hup. Op naar hellotv

Ana 29-11-2022

Zeer vriendelijke service en personeel. Voor zijn klanten gaan ze extra mile naartoe. Wij zijn heel tevreden met onze nieuwe tv. Veel success Hello TV!

Mohamed 29-11-2022

Zeer vriendelijk en op de hoogte van alles.
Ik ging voor een andere tv uiteindelijk met een beter tv mee na huis gegaan.

Dion 29-11-2022

Een kundige en vriendelijke verkoper, die rustig op onze vragen antwoord had. Ook zijn wij via de mail prima geholpen

Linda 29-11-2022

Duidelijke site met mooie prijzen. Goedkoper heb ik het niet gevonden en de service is goed. Werd zelfs op maandag bezorgd. Fijn vriendelijk contact.

Melinde 29-11-2022

Mooie scherpe aanbiedingen en erg vriendelijk geholpen bij HelloTV in Groningen. Denken goed met je mee.

Chris 29-11-2022

Netjes en goed geholpen. Duidelijke uitleg en verstand van zaken. Ook met de drukte tijdens Black Friday nemen de verkopers de tijd voor je

Judith 29-11-2022

Zeer goed en snel geholpen (ondanks de drukte van Black Friday) door een vriendelijke verkoper. Hij dacht fijn mee in mijn wensen en hielp zo om de juist tv met accessoires uit te zoeken.

Richard 29-11-2022

Nette winkel met vriendelijk personeel, mooie deal kunnen maken op een soundbar waar ik heel tevreden mee ben. Helaas was ik mijn sleutels kwijtgeraakt en bleken in de winkel te liggen, na contact via de app werd ik netjes gebeld dat ze gevonden waren.
Top service

Henk 29-11-2022

+ Vriendelijke ontvangst met koffie.
+ Ondanks drukte snel geholpen.
+ Goede black friday aanbieding (-70 euro) via de site.
+ Vriendelijke, goede hulp bij het inladen van de tv, top!
- TV die we op oog hadden stond niet in de winkel, maar vanwege 2 weken proberen toch meegenomen.
- Aangeboden HDMI kabels erg duur, dat kan goedkoper.

Suggestie: Geen bezorging = gratis (of sterk goedkopere) HDMI kabel.

Theus 29-11-2022

al mijn vragen werden beantwoord en werd perfect geholpen. ook kon ik mijn oude tv inruilen voor een beetje korting wat fijn was.

KJ 29-11-2022

Gisteren in de winkel van HelloTV Breda geholpen door (*).
Wij twijfelden tussen de Samsung 85 inch versie 900b en de 800b. De twee tv's stonden naast elkaar en op verzoek werden twee dezelfde in testfilmpjes synchroon afgespeeld. Eerst de beelden van beiden vergeleken en daarna nog het geluid per tv. Wij twijfelden heel erg en daarna ook nog een vergelijkbare Sony bekeken. Ook zochten wij nog een bepaalde app in de appstore. (*) dacht goed mee en had veel geduld voor ons. Daarna hebben wij op basis van zijn eerlijke mening en advies onze keuze gemaakt.
De gehele beleving was heel goed! Wij kregen ruim de tijd ondanks dat het heel druk was in de winkel (Cybermonday).
Bedankt voor de goede service!

Joop 29-11-2022

We zijn zeer tevreden hoe we geholpen zijn en hebben goed advies gehad.Het was best druk in de winkel maar de verkoper bleef heel rustig en nam alle tijd om alles goed uit te leggen

René 29-11-2022

Ik ging voor een bepaald type tv vanwege de goede beoordelingen. Ik kwam thuis met een messcherpe aanbieding en een totaal andere tv dan gedacht. Een fractie duurder maar kwalitatief stukken beter, Inmiddels al wat uurtjes kijkplezier gehad.

Enrico 29-11-2022

Super geholpen door een enthousiaste medewerker die ook verstand van zaken heeft.
Goede keuze kunnen maken omdat de tv's in de winkel ook allemaal zijn uit te proberen.
Bedankt voor de prettige hulp en tot de volgende keer

Charles M 29-11-2022

Zoeterwoude shop heeft een zeer uitgebreid assortiment aan TV's en Sonos apparatuur. De zaak is ruim opgezet waardoor je een goed overzicht krijgt van de mogelijkheden van de verschillende producten. Personeel uitermate vriendelijk, neemt alle tijd voor uitleg en advies m.b.t. gewenste apparatuur. Ook bij drukte wordt er aandacht besteed en aangegeven dat een collega snel beschikbaar zal zijn. Ben geholpen door (*), zeer tevreden over zijn benadering en advies over de aanschaf van twee TV's. Winkel is aan te bevelen.

R. Hendrikse 29-11-2022

Prima geholpen bij het retourneren van een tv
Alternatieven aangeboden, vergeleken een tot een goede oplossing gekomen
Bedankt

Wim 29-11-2022

uitstekend en vriendelijk geholpen in de winkel. Enige minpunt was dat ik voor het telefonisch contact 30 min moest wachten.

Janine Suoth 29-11-2022

We zijn in Eindhoven naar de winkel geweest. Wat een leuk personeel. Vriendelijk, zin in hun werk en bovenal niet opdringerig. Ze zochten de beste deal voor ons en meteen met de tv naar huis. Wat een service, heerlijk.

Sjors Lamers 29-11-2022

We zijn zeer vriendelijk geholpen door de medewerker in de winkel.

Aangezien wij via internet al een aanbieding hadden gehad werd die prijs gelijk overgenomen

Mirjam 29-11-2022

Mooie Samsung The Frame gekocht voor een goede prijs in vergelijking met andere winkels. Werd voor me aan de muur gehangen. Zeer vriendelijk en deskundig. Contact via de site zou iets beter kunnen (chat werkte niet) , maar buiten dat om alleen maar positief

W Kamminga 29-11-2022

Ik ben top geholpen maar de tv had defecte pixels. Het was gelukkig geen probleem om een vervangend exemplaar te ontvangen. Goede service dus.

Jeroen 29-11-2022

Uitstekende service, goede kortingen. Ook ter plaatse excellente service, gasten lopen mee naar de auto om de spullen te laden.
Zeker een aanbeveling!

Wim 29-11-2022

Snel reageren duidelijk uitleg zeer vriendelijke uitleg en nakomen van de afspraak

Twan 29-11-2022

Vandaag een nieuwe soundbar gekocht bij Hello tv in Den bosch.
Heel erg vriendelijke en behulpzame verkoper hij nam genoeg de tijd voor ons en gaf zeer goed advies.
Ben er heel blij mee dat verkoper heel deskundig was en dat ze een hele goede service hebben.
Zeer zeker aan te raden.