HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5200 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Michael Neeman 26-01-2024

Super prijzen, niet te verslaan! Daarbovenop is de klantenservice top en vriendelijk. Een aanrader voor iedereen die zou twijfelen. Onlangs een tv en nu een soundbar gekocht. Ik koop hier nog!

Louise 26-01-2024

Vriendelijk en goed geholpen. Verschillen van diverse tv’s werden goed toegelicht. Mooie winkel, alles mooi overzichtelijk. Hele fijne winkelervaring.

Edwin 26-01-2024

Top Zaak!
Ik kocht mijn nieuwe tv in Naarden.
Men heeft echt verstand van zaken, kreeg duidelijke antwoorden op mijn vragen.
Ik beveel deze zaak zeker aan!

Marco 26-01-2024

Wat een aardige en zeer behulpzame werknemer. Super geholpen en heel vriendelijk

Peter 26-01-2024

Ik vind hello TV een no-nonense organisatie die met kennis van zaken (o.a. audio) producten verkoopt voor een aantrekkelijke zeer concurrerende prijs en zelfs onderhandelbaar was. De dienstverlening en de service is zoals ik vind dat die moet zijn: klantgericht en eveneens no-nonsense!

Jos Boullart 26-01-2024

Heel erg goed geholpen met duidelijk en eerlijk advies.
..... heeft ons duidelijk de verschillen laten zien en deskundig geholpen met onze aanschaf.
Kortom alleen maar lof!

DT 26-01-2024

Mooie en ruime HelloTV shop in Den Bosch. Scherpe prijzen en ik kreeg een mooie inruilbedrag voor mijn oude apparatuur bij aanschaf van een Sony oled TV en soundbar. Ik werd heel goed geholpen. Personeel is vriendelijk en kundig.
Ik heb wel een klein verbeterpunt. Op de soundbar kon in de demo opstelling (op dat moment) alleen muziek worden afgespeeld. Men koopt een soundbar voornamelijk om films te kijken. Dus een film demo is zo gek nog niet.

Stephanie bogaars 26-01-2024

Vriendelijke jongen in de winkel, laat je eerst zelf kijken ipv dat ze meteen op je afvliegen.

Weet goed het verschil tussen de tv”s en konden de tv meteen meenemen. Wij komen zeker terug.

Groetjes uit valkenswaard.

Richard 26-01-2024

Snel, goed en vakkundig geholpen door een prettige medewerker, top winkel 👍🏻

Luc 26-01-2024

Hartstikke goed geholpen door... van Hello TV in Groningen Goede adviezen. Daardoor kon ik een betere keuze maken.

John C.D. 26-01-2024

In de winkel Den Bosch geweldig vriendelijk en erg service en klant gericht geholpen, mede gelet de inrichting van de winkel, de demonstratie mogelijkheden en het verkregen advies, had ik een 10 kunnen geven, maar de vriendelijke en handige Bashir die de soundbar ophing was wat gehaast en vergat mij te vertellen dat het serienummer voor de cashback aan de achterzijde van de soundbar zat. Daarbij was de woofer niet gepaarde evenals de andere twee speakers, maar dat is mij uiteindelijk zelf gelukt. Nu moest mijn zoon de soundbar weer van de muur halen want dat lukt mij als 82 jarige helaas niet meer maar toch een 9. die en 10 had kunnen zijn als alles helemaal okay was.

JM 26-01-2024

We zijn ontzettend goed geholpen, 3x geweest, 3x verschillende adviseurs gehad, maar door alle 3 top geholpen!

Tinus 26-01-2024

Wij zijn heel vriendelijk geholpen door ...., hebben van hem een hele goede uitleg gehad.
En een prima prijs voor onze tv. De service was ook Top.
Ze gaan zelfs mee om de tv in de auto te leggen.
en wij zijn heel blij met onze nieuwe tv. Ik kan iedereen aanraden om hier heen te gaan !!

Willem 26-01-2024

Bij HelloTV staat service, kwaliteit en goed advies hoog in het vaandel. Ik heb meerdere artikelen bij hen gekocht. En geen spijt van mijn aankopen.
De communicatie met XXX is altijd helder en afspraken worden na gekomen. Ook het installeren van de producten wordt proffesioneel gedaan. Ik heb nu een oled tv gekocht en kreeg een zeer goede inruil voor mijn qled. Wouw wat een kijkervaring zeker geen spijt van.
HelloTV 26-01-2024

Hallo Willem,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven over je ervaring met ons, dat waarderen we enorm! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de manier waarop wij je hebben geholpen bij het uitkiezen en installeren van je nieuwe OLED tv. Geniet van deze nieuwe kijkervaring en hopelijk tot een volgende keer.

Jelske - HelloTV

JohnZaandam 26-01-2024

Het was tijd onze oude LG OLED te vervangen ( ook bij jullie gekocht in 2016) . Ik had wat toestellen genoteerd om te bekijken in de showroom als voorbereiding. XXXX kwam bij ons om te informeren wat wij zochten. Na een paar vragen heeft hij uitgenodigd een toestel te HOREN ! Hij had gelijk ...dat was het! Het hele proces doorgelopen en de bestelling geplaatst. Wordt over 10 dagen geleverd, opgehangen en geïnstalleerd.

Marijke 26-01-2024

Heel vriendelijke en betrouwbare/eerlijke verkoper, die ook goed wist waar hij het over had. Mooie samsung tv kunnen kopen.

Bert 26-01-2024

nette winkel alles keurig bij elkaar.
zeer correcte verkoper alles netjes uitgelegd

Blije consument 26-01-2024

Dit is voor mij de twee bezoek die ik heb gebracht aan de Hello tv winkel in Rotterdam. Beide keren dat ik er geweest ben zijn wij zeer vriendelijk geduldig deskundig en bovenal EERLIJK geholpen. De verkoper heeft ruim de tijd voor ons genomen en geen vraag was teveel gevraagd. Deskundig en vooral met een glimlach zijn wij geholpen. Hello tv Winkel in Rotterdam aan de vierhavenstraat is zeer mooie ingericht en netjes van binnen. Ik zou zeggen, wil je deskundig en netjes geholpen worden, bezoek dan de Hello tv filiaal in Rotterdam.

Jan 26-01-2024

Fijne winkel en behulpzame mensen,monteur was erg kundig en correct. Perfecte aflevering van de televisie en soundbar

Emma 26-01-2024

Vandaag heb ik een tv en een soundbar gekocht bij Hello TV in Den Bosch. Ik heb er niet zoveel kennis van, maar XXXXX wist alles uitstekend uit te leggen en te demonsteren. Zij heeft mij perfect geholpen en heeft een juist advies gegeven. Ook vond ik haar heel erg vriendelijk. Ik ben tevreden de deur uit gegaan! Hartelijk dank.

Marcel 25-01-2024

Goed geholpen en nog een mooie korting gekregen.
Volgende dag al geleverd.

G 25-01-2024

Prachtige overzichtelijk winkel, Vriendelijke verkoper,
Duidelijke uitleg en eerlijk advies.
Zeer tevreden

Arjan 25-01-2024

Fijne winkel met prettige atmosfeer. Met goede service, aandacht voor de klant en personeel met productkennis.

DJW 25-01-2024

Had me thuis al voorbereid over de aankoop van een soundbar. De verkoper liet me de verschillen tussen enkele soundbars horen en adviseerde mij gelet op mijn gebruikerswensen. De uiteindelijke aankoop heb ik nu een aantal dagen in gebruik en ik ben er zeer tevreden over. Dit mede door het advies van de verkoper die hiervoor alle tijd nam.

Jen 25-01-2024

Erg fijne winkel. Zeer goed geholpen. De verkoper neemt alle tijd voor je, en heeft erg veel verstand van zaken. Zou iedereen aanraden hier te komen. Zeer scherpe prijzen ook.