HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bert 30-01-2024

2e hands tv aangeschaft. Prima prijsje, goed geholpen, aardige mensen. Parkeren op het terrein, tv keurig verpakt en in de auto gelegd voor me.

Gewoon prima, meer kan ik er niet van maken want het is alles wat ik zoek in een winkel.

AikB. 30-01-2024

Zeer kundig geholpen met aankoop van samsung tv en samsung soundbar, zeer tevreden met onze aankoop👍, de winkel in Groningen heeft een ruime keus tv's en soundbars

W. Heger 30-01-2024

Heel ruime opzet in de winkel. Banken om op je gemak de beeldschermen te bekijken. Wij hadden een toestel gereserveerd. Als we dan alles zien zie je ook onderscheid. Een leuke, zeer vriendelijke verkoopster gaf ons de informatie die we wilden weten. Ze liet ons verschillen zien. Ze was rustig en je merkte dat ze kennis van zaken had. Dat gaf ons veel vertrouwen. We zijn met een ander toestel, zeer tevreden, naar huis gegaan. Dank je wel (*).

Maarten Vers 30-01-2024

Receiver stond apart, zoals gevraagd.
Ik werd vriendelijk geholpen.
Kortom: een positieve winkelervaring.

Bianca 29-01-2024

Tv online gekocht, snelle reacties via de chat/ mail, snelle levering van de tv en goede nette bezorg en ophang service door die ons meenam in alles wat hij moest doen om de tv op te hangen. Er werd netjes gewerkt en alles werd schoon en opgeruimd achtergelaten.

A. Kleinhuis 29-01-2024

Super netjes geholpen, zowel online als bij de bezorging en het installeren.

10 29-01-2024

Goed bereikbare winkel, waar het personeel vakbekwaam en met vakkennis onze wensen wist om te zetten in de juiste keuze.
Ook bij de aanvullende mogelijkheden en services die hellotv biedt werd de tijd genomen om ons duidelijk te maken voor de juiste keuze.
In een woord een top aankoop

Nancy 29-01-2024

De site is gebruiksvriendelijk. Kan makkelijk tv's vergelijken. Communciatie via Whatsapp voor de levering, ging heel goed. Martijn heeft de tv super netjes opgehangen en geinstalleerd en heeft zeker de tijd ervoor genomen voor uitleg, die ik daarvoor nodig had. Inclusief tips gegeven die ik nodig had voor de registratie van de tv en de garantie etc. Hartelijk dank Martijn!

Anita Kerkhof-Reinicke 29-01-2024

Ten eerste al goed geholpen in de winkel. Daarna uitstekende service bij het ophangen door medewerker. Hij denkt mee hoe het beste aan te sluiten waardoor er bijna geen snoeren te zien zijn en is bijzonder vriendelijk. Zullen hem zeker aanbevelen bij anderen

JK 29-01-2024

Hele nette winkel met kundig en behulpzaam personeel.
Goed en eerlijk advies en prettig contact zowel voor- als na de verkoop.

Er werd netjes geholpen met het uitladen van de oude televisie, deze werd teruggezet naar fabrieksinstellingen en men hielp met het inladen van de nieuwe televisie in de auto.

André 29-01-2024

Ik ben goed geholpen door Jelle in Zoeterwoude. Heb een 8k tv Samsung en 900c soundbar gekocht. Alleen jammer dat ik thuis kwam en aan het uitpakken was er geen speaker standaard s waren. Die had ik graag als advies willen horen en had ik ze mee kunnen nemen. Voor de rest was het goed en er was veel kennis aanwezig bij Jelle. Top vent

H.K. de Vor 29-01-2024

Zeer goede voorlichting welke tv voor ons het beste is. We kregen ook nog korting op de prijs, omdat Mediamarkt tv's verkocht zonder BTW. Ook dit werd door ons als positief beoordeeld. Prima zaak om een TV te kopen.

Mike 29-01-2024

De showroom voor gebruikte TV's stond vol prachtige toestellen, en een eventuele klacht werd keurig genoemd. De toestellen stonden allemaal aan, en doormiddel van een "loop video" konden de tv's goed vergeleken worden. Wel hadden er wat meer toestellen mogen staan, hoewel er veel stonden.

Verder heb ik een prima TV gekocht, super blij mee.

Ton de Kruijk 29-01-2024

Na info bij de cons.bond bij Hello tv gekomen.
Goed en vlot kontakt.
Goede prijs voor een kwalitatief zeer goede tv.
Installatie prins en heel goede installateur.

Isnija 29-01-2024

Erg vriendelijke en professioneel geholpen. Ik kwam voor een tv, maar de verkoper was er eerlijk over en zijn toen toch voor een andere gegaan! Ook nog korting gekregen.. was fijn dat het in ons budget paste. Blij met de aankoop. Nu aansluiten en genieten van de tv.

Roy 29-01-2024

Top bedrijf met een goede service.
TV geïnstalleerd door Rodrigo.
Een betere kan je echt niet wensen.

Jaap 29-01-2024

Goede ervaring met HelloTV. Ik had in eerste instantie contact via email betreffende de televisie die ik wilde kopen. In het weekend ben ik naar de winkel gegaan, om toch de televisie even in het "echt" te zien. Prima geholpen en ze namen ook de per email toegezegde korting over in de winkel. Mooi dat het toestel wat ik wilde ook nog op voorraad was en ik meteen mee kon nemen.

Simone 29-01-2024

Wij zijn zeer tevreden geweest over de service in de winkel! We werden goed geholpen, hij was heel erg aardig en wist ook precies waar hij over sprak. We zijn heel blij met onze aankoop!

A. Radder 29-01-2024

Ik heb voor deze winkel gekozen vanwege aantrekkelijke aanbieding en goede bereikbaarheid. In de winkel voortreffelijk geholpen door verkoper

Jurgen in het groen 29-01-2024

Goede winkel met personeel die weet waar ze over praten en altijd een mooie prijs weten te maken als je er een tv koopt

Ed 29-01-2024

Ik werd vriendelijke en snel geholpen de vragen die ik had duidelijk beantwoordt.
En ze alles was op voorraad.

Fred 28-01-2024

Heel vriendelijk geholpen door een verkoper we kwamen voor een 2022 model maar door een mooie deal toch voor een samsung 65q77c gegaan met een bijpassende soundbar hw-q990c allebij 2023 modellen na de koop gedaan te hebben werd alles keurig in de auto gezet ga zo door en dit alles in de vestiging in Naarden

Gien 28-01-2024

Prettige sfeer in de winkel, eerlijke informatie. Goed en vriendelijk geholpen bij het kiezen van een TV

Willem 28-01-2024

Super service! , tijdens de kortingsdagen gemaild voor korting voor een Sony Bravia. Kreeg 10 minuten later een mail terug met daarin vermeld dat de korting op het toestel wat ik wilde minimaal was maar dat ik het nieuwste model met een aanzienlijke korting kon krijgen waardoor ik uiteindelijk het nieuwste model had voor nagenoeg dezelfde prijs als het oude model! Kon het toestel gelijk ophalen in de winkel. Daar ook goed geholpen en geadviseerd. Super mooie TV en erg blij mee! Score is dan ook 10 uit 10 !

Annemarie 28-01-2024

Hele fijne winkel. Vriendelijk geholpen. Denken met je mee. Ga je met een tevreden gevoel de deur uit. Behulpzaam vakkundig.
Toppers daar!