HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Aka 28-01-2024

Goede uitleg over garantie en verzorging van de tv en leuke kortingen wat andere winkels niet doen

André Veltman 28-01-2024

Ik hen vanmiddag mijn nieuwe tv opgehaald en de oude ingeleverd.
De deal die ik gemaakt heb was zonder meer goed.
Ik heb regelmatig contact gehad en zodoende mijn nieuwe tv besteld.
Degene die mij heeft geholpen was zeer attent.
Op een aantal vragen kreeg ik een positief antwoord.
Deze winkel is zeer zeker aan te raden.
Als ik weer iets moet hebben ga ik zeker naar deze winkel, toppie!

Patrick 28-01-2024

Super aardig personeel! Heel goed geholpen bij de aanschaf. Zeer aardige man die ons hielp. Nam de tijd om ons rustig de diverse modellen te bekijken.

Martin Twilt 28-01-2024

Goed advies over tv .
Maar over de verzekering en schoonmaakmiddelen bleef de verkoper iets te lang door gaan.
En op de teug weg zagen we de zelfde tv ergens anders voor 60 euro goedkoper.
Een beetje jammer.

Marcel 28-01-2024

Persoonlijke aandacht met goed advies. Betrouwbare winkel waar ik graag mijn tv koop.

Cherrel 28-01-2024

Ontzettend goed geholpen door Danny in filiaal Utrecht. Het was erg druk in de winkel, dus we moesten even wachten, maar zodra je aan deurt bent krijg je alle tijd en aandacht en wordt er heel duidelijk alle opties en mogelijkheden uitgelegd. Danny wist waar hij het over had en dacht echt goed met ons mee, had ook veel geduld voor ons en alle vragen die wij hadden.

Erg blij met ons aankoop, want nog belangrijker: het was scherp geprijsd, de goedkoopste aanbieder op dat moment.

Rene 28-01-2024

keurig geholpen, maar dat waren/zijn wij gewend van jullie. wij hebben vaker apparatuur bij jullie gekocht en elke keer prima geholpen en op alle vragen kwamen duidelijke antwoorden.

Rianne 27-01-2024

Ik werd snel en heel goed geholpen. Er werd ook goed meegedacht over een goede keus van de tv.

H.Elm. 27-01-2024

Hello tv gebruiksvriendelijk internetsite. Ik heb tv bij de winkel gekocht, klantvriendelijk medewerkers en mooie winkel. Snelle bezorging .

Ronald 27-01-2024

Klantvriendelijkheid. Goede prijs.
En prima uitleg over producten. Al drie tv's gekocht de laatste jaren en nu een Samsung Soundbar

soerinder sardjoe 27-01-2024

Prima winkel. Goede service. Duidelijke uitleg.
Kreeg een goed extra korting bovenop de actie korting.

Claudia Pasch 27-01-2024

We zijn erg prettig geholpen in de winkel.
Goede uitleg over de apparatuur.
De installatie thuis hebben ze ook goed gedaan, fijne jongens. Ze werken netjes, ook na de installatie hebben ze ons nog fijn geholpen met gebruiks vragen. Top... zeer aan te bevelen

Anoniem 27-01-2024

Wij zijn met veel geduld en uitgebreide uitleg geholpen bij de aankoop van een soundbar. Een dag eerder heb ik twee keer gechat met collega’s en deze gaven beide ook een goede uitleg. Het is fijn om in de winkel te kunnen luisteren naar de mogelijkheden.
Ik raad het een ieder aan en zeker alle leken op audiogebied, zoals ik ben.

A Kreemers l 27-01-2024

Omdat ik heel klantvriendelijk behandeld ben en ook een goede service heeft

Patrick 27-01-2024

Goed geholpen, ze weten waar ze over praten en adviseren goed. Ze komen niet meteen op je af of ze moeten helpen maar laten je eerst rondkijken, dit vind ik erg prettig.

Henk 27-01-2024

Via internet reeds uitgezocht, aan welke wensen de soundbar zou moeten voldoen. Via de website an HelloTV een mooie persoonlijke aanbieding ontvangen. C**** heeft ons in de winkel in Groningen keurig geholpen, zonder dat er enige dwang tot kopen was. Nu hopen dat de Sonos sounbar het ook waar maakt!

Appie 27-01-2024

Vakkundig geholpen.
Zonder opdringerig te zijn. En alles uit kunnen proberen om een goede beleving te hebben met mijn aankoop

Jack 27-01-2024

Monteur belde netjes van te voren en was zelfs nog voor de afgesproken tijd. Alles super netjes op gehangen. Daarna alles geïnstalleerd en uitgelegd. Zéér tevreden, een aanrader.

Monique 27-01-2024

Wij zijn vandaag bij Hello tv in Groningen geweest nadat we eerder een concurrent hadden bezocht. Wat een verschil in service! Waar de concurrent weinig uitleg had, tv niet meer op voorraad, werden we hier zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg, verschil werd getoond tussen televisies en zelfs de prijs werd aangepast onder de prijs van de concurrent. Wij bevelen Hello tv in Groningen dan ook ten zeerste aan en danken ***** voor de goede service!

Wendy 27-01-2024

Had de tv al via de chat aangekocht incl mooie inruilprijs voor mijn oude tv . In de winkel in Amsterdam werd ons nog een en ander uitgelegd. Ook nog kapotte pixels gezien.

Hans Pijnenburg 27-01-2024

Geweldige service
Super vriendelijk personeel
En de prijzen van de tv’s zijn oké 💪

Jan Peters 27-01-2024

Eerst heb ik mij goed georiënteerd op internet waarbij mij opgevallen is de professionele aanpak van Hello TV.
Op internet werd ik zeer goed geholpen en heb via dit medium de juiste winkel uitgezocht
Opvallend zijn de verschillen tussen Winkel Nijmegen t.o.v. Winkel Duiven.
De keuze was makkelijk Hello TV Nijmegen was de winkel waar ik mijn aankoop ging doen.
Ik werd aangesproken door D****, een uiterst deskundige jongeman.
Aangezien ik wat ouder ben (75 jaar jong) nam hij alle tijd, TOP.
Ik kwam voor eeen Qled tv, maar door het advies en voordeel van een fysieke winkel is het een Oled tv geworden.
D***** heeft de gave om e.e.a. rustig en duidelijk uit te leggen waarvoor hartelijk dank.
Ook het installeren van de tv wordt door Hello TV tegen een geringe vergoeding geregeld.
Ik vertrouw erop dat ook het installeren en het uitleggen goed zal verlopen.
Je kunt ten slotte "Je geld maar eenmaal uitgeven".
Vr.gr. Jan Peters

Peter MvP 27-01-2024

Vriendelijk ontvangst. Heel fijn geholpen en veel uitleg gekregen. Fijn dat er zoveel verschillende tv’s zijn geplaatst. Hierdoor kun je ook een goede afweging maken welk formaat past.

Ronald 27-01-2024

zo blij met me aankoop van de Lgoled77G3.
echt de kleuren spatten van het scherm,fijne winkel en heel
goed personeel.
ik ben heel goed geholpen daar en goede info gekregen over de tv.
mijn volgende oled tv ga ik zeker weer bij Hellotv halen.

P. Janssen 27-01-2024

Prettige winkel, goed bereikbaar en gratis parkeren voor de deur.
Deskundig en vriendelijk personeel.
Jammer dat je geen merken kunt vergelijken met hetzelfde beeld. Bijna elk merk heeft een andere promotiefilm.