HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Blije consument 26-01-2024

Dit is voor mij de twee bezoek die ik heb gebracht aan de Hello tv winkel in Rotterdam. Beide keren dat ik er geweest ben zijn wij zeer vriendelijk geduldig deskundig en bovenal EERLIJK geholpen. De verkoper heeft ruim de tijd voor ons genomen en geen vraag was teveel gevraagd. Deskundig en vooral met een glimlach zijn wij geholpen. Hello tv Winkel in Rotterdam aan de vierhavenstraat is zeer mooie ingericht en netjes van binnen. Ik zou zeggen, wil je deskundig en netjes geholpen worden, bezoek dan de Hello tv filiaal in Rotterdam.

Jan 26-01-2024

Fijne winkel en behulpzame mensen,monteur was erg kundig en correct. Perfecte aflevering van de televisie en soundbar

Emma 26-01-2024

Vandaag heb ik een tv en een soundbar gekocht bij Hello TV in Den Bosch. Ik heb er niet zoveel kennis van, maar XXXXX wist alles uitstekend uit te leggen en te demonsteren. Zij heeft mij perfect geholpen en heeft een juist advies gegeven. Ook vond ik haar heel erg vriendelijk. Ik ben tevreden de deur uit gegaan! Hartelijk dank.

Marcel 25-01-2024

Goed geholpen en nog een mooie korting gekregen.
Volgende dag al geleverd.

G 25-01-2024

Prachtige overzichtelijk winkel, Vriendelijke verkoper,
Duidelijke uitleg en eerlijk advies.
Zeer tevreden

Arjan 25-01-2024

Fijne winkel met prettige atmosfeer. Met goede service, aandacht voor de klant en personeel met productkennis.

DJW 25-01-2024

Had me thuis al voorbereid over de aankoop van een soundbar. De verkoper liet me de verschillen tussen enkele soundbars horen en adviseerde mij gelet op mijn gebruikerswensen. De uiteindelijke aankoop heb ik nu een aantal dagen in gebruik en ik ben er zeer tevreden over. Dit mede door het advies van de verkoper die hiervoor alle tijd nam.

Jen 25-01-2024

Erg fijne winkel. Zeer goed geholpen. De verkoper neemt alle tijd voor je, en heeft erg veel verstand van zaken. Zou iedereen aanraden hier te komen. Zeer scherpe prijzen ook.

Arold van Tilburg 25-01-2024

Ik heb via de website een deal afgesloten voor een goed prijsaanbod.
Besloten om daarna zelf naar de winkel te gaan in Eindhoven om daar alles te regelen.
De eerste indruk van de winkel is dat alles er netjes en overzichtelijk uitzag.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de vragen wat ik stelde daar kreeg ik een volledig en duidelijk op.
Het product werd dezelfde dag nog verzendt klaar gemaakt om te versturen naar mijn woonadres.
Hier kunnen veel concurrenten zich een voorbeeld aan nemen, met een woord gezegd een top winkel.

Rafael 25-01-2024

Klantenservice was bij aanschaf uitstekend. Monteur die kwam om te TV op te hangen was ook geweldig! Wel zou ik willen vragen van HelloTV of ze hun monteurs wat minder achter de broek aan willen zitten, want de extra klantenservice werd enorm gewaardeerd.

R.Los 25-01-2024

Goed geholpen door de verkoper.
Geeft een duidelijke uitleg en luistert ook naar mijn vragen waarop ook een duidelijk antwoord op gegeven wordt.
Helpt mee de gekochte tv in de auto te zetten.

Rob 25-01-2024

Goede reactie gekregen en advies
En ook verder gaan kijken op andere locaties

WG 25-01-2024

Onze TV is gisteren door A. geïnstalleerd. A. heeft met oog voor detail en in zeer goed overleg de TV aan onze niet standaard wand van het wandmeubel bevestigd en daarna alle randapparatuur aangesloten. Alles werkt naar grote tevredenheid. s' Avonds ook zeer plezierig naar de nieuwe Philips OLED gekeken.

Mick 25-01-2024

Kort en krachtig: goed, behulpzaam en zeer klantvriendelijk; zowel de mensen van de verkoop als degene die komt brengen en ophangen. Niets dan lof!

Iwan 25-01-2024

Duidelijke webshop met ruime keuze, goede prijzen en vriendelijk / behulpzaam personeel.

Familie smits 25-01-2024

Wij hebben een mooie sonos art zwart gekocht met goede service van de mannen in Breda. We zijn goed geholpen door Tom, Denyon en Tim wel in de winkel, email als telefonisch. Service en beleefdheid is daar echt top. Super mooie winkel en goede medewerkers die weten waar ze over praten. We komen zeker nog een keer terug om uit tebreiden merkt onze soundbar.

Charity 25-01-2024

Ik vind de shop lekker overzichtelijk en alles staat duidelijk erbij. Personeel super vriendelijk en meedenkend in mijn budget ben zeer zeker goed geholpen en tot een goeie deal uitgekomen. Bedankt.

Walter Almeida 25-01-2024

wat fantastisch Ik heb een Sony Soundbar HT-5000 and Subwoofer SA-SW5 de geluiden in mijn woonkamer is spectaculair dit werd mogelijk door Winkel Hello TV filiaal in Rotterdam ik werd geholpen door Tessa Mail ik zeg (BEDANKT). Als je wil electric kopen niet twijfelen gaan bij Hello TV.

Gerard 25-01-2024

Via de chat met Daniel een mooie tv besteld met goede inruil. De levering en plaatsing door Edwin en Valentijn was voortreffelijk! Ik raad iedereen HelloTV van harte aan. Een dikke 10 voor deze Topfirma!

E Boven 25-01-2024

Heel deskundig uitgelegd, neemt de tijd voor een klant. Tussendoor krijg je een kop koffie. Ook de afwikkeling ( financieel) is perfect. Kortingen zijn bespreekbaar

G de Kogel 25-01-2024

Prettige communicatie. Medewerkers die de TV kwamen ophangen, werkten netjes en rustig. Enige tegenslag tijdens de werkzaamheden werd keurig opgelost.

Catalin 24-01-2024

Ik kwam voor de eerste keer naar de hellotv-winkel en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was van de spullen (vooral) en de producten. Ik kwam met de bedoeling een Oled TV te kopen en kreeg verschillende opties aangeboden (in hetzelfde assortiment met dezelfde prestaties) en een gedetailleerde uitleg van de producten. Het personeel was vriendelijk en probeerde mij elke functie uit te leggen. Ik ging blij weg met een Oled-tv voor een eerlijke prijs. =))

Erwin 24-01-2024

Prima uitleg over div soorten tv en zeker geen opdringerige verkoper
En ook meedenken
Of wel TOPPER

Kracht 24-01-2024

Prettig gewinkeld en netjes behandeld. De persoon die ons heeft geholpen heeft alle voor een nadelen verteld. Ook heeft hij in het kort aan gegeven hoe bepaalde dingen te veranderen bij instellingen. Deze winkel is een aanrader in Groningen en zeker niet duur over de prijs valt daar te praten.

Geslaagde keuze 24-01-2024

UItgebreide voorlichting en afweging van de keuze voor de TV. Verkoper nam aan tafel alle tijd om voor- en nadelen te bespreken en ook om financieel verstandige keuzes te maken. Wat in de winkel opvalt is de relatieve rust door de ruime opstelling en groepering van merken.