HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5180 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Rico 23-01-2024

Goed online geholpen en een top Deal kunnen maken voor mijn oude soundbar ik kan zeker HelloTV aan raden

Iloon 23-01-2024

Mijn man en ik waren op zoek naar een grotere nieuwe smart tv. Na flink gezocht te hebben, Hellotv gevonden. Wij wilden graag de 58 inch Philips, maar ik kreeg een mail dat we de nieuwere 55 inch voor een kleine bijbetaling konden nemen.
Goede keus, haarscherp beeld en 55 inch is uiteindelijk toch groot genoeg!

Jack 23-01-2024

Ik ben in de HelloTV winkel in Groningen naar volle tevredenheid geholpen door...... Hij heeft mij een prachtige tv aangeraden en ook verkocht met een zeer leuke korting en goede inruilprijs voor mijn huidige goed werkende 55 inch LG. Uitstekende voorlichting gekregen, ook over bekabeling etc. Ik heb in augustus jl ook n vriend aangeraden naar HelloTV te gaan. Ook voor hem hebben we toen een fijne deal kunnen maken. Al met al ben ik erg tevreden. HelloTV Groningen is wat mij betreft een echte aanrader.

Peter 22-01-2024

Keuze was gebaseerd op tv-commercial en nieuwsgierigheid Zeer tevreden over hoe ik geholpen ben. Had een bepaald model gekozen, maar ben daar later op teruggekomen en kon zonder enig probleem de bestelling veranderen. Echt een zeer goed advies gekregen over benodigde HDMI-kabel(s) en specifieke tv-beugel. Meedenken met een soundbar was ook een prettige ervaring. Kortom… een zeer fijne ‘koopervaring’.

Geert 22-01-2024

Heel ruime keuze en vriendelijke medewerkers.
Ze geven je eerst de tijd even rond te kijken zonder er meteen bovenop te vliegen.

Marry 22-01-2024

Online snel en vakkundig geholpen. Leuke korting gekregen en kon de TV dezelfde dag nog ophalen bij een filiaal in de buurt. Daar ook snel en vriendelijk geholpen. Het allermooiste zou nog zijn als er ook fysiek geholpen wordt met installatie en afstelling. Daarom geen 10

Jan van Bree 22-01-2024

Ik heb een 75 inch 8k. Samsung t.v. Gekocht,heel goed geholpen, alleen op factuur verplaatsen van huidige tv. Naar slaapkamer staat niet vermeld,graag ook vermelden. Wel installatie van aankoop, Dat is bij aankoop afgesproken. Verder erg tevreden.,graag zo snel mogelijk ,bezorgen.

Jan Dop 22-01-2024

Zeer ruime moderne winkel, heel overzichtelijk, ook voor accessoires. Zeer vriendelijk personeel, dat heel goed meedenkt met client.

KV 22-01-2024

Ik werd geholpen door een medewerker die niet alleen veel verstand had van zijn werk, maar ook goed meedacht en de tijd nam. Ik ben een zeer tevreden klant en ik kan iedereen aanraden hier je televisie etc aan te schaffen.

Carlo dallinga 22-01-2024

Bij de zoektocht naar een nieuwe tv geweldig geholpen in de winkel en ook in 1 avondje geslaagd.

Wel met een grotere tv weg gegaan dan ik zelf voor kwam. Maar de korting die ze hier geven is echt geweldig!

Echt een aanrader om hier een tv te kopen!

André Otten 22-01-2024

Mooie overzichtelijke winkel. Voldoende keus en leuke acties. Goede service en zeer behulpzaam personeel.

Arno 22-01-2024

Eerst via chat contact gehad over inruil oude soundbar. Goed voorstel gekregen en een Sonos set besteld. Al snel volde bericht dat het klaar stond in filiaal van mijn keuze (Zoeterwoude).
Volgende dag opgehaald. Vriendelijk en netjes geholpen door xxx.

Gisela 21-01-2024

Ik stond iets voor openingstijd voor een dichte deur en liep daarom terug naar de auto. De verkoper zag het gebeuren en deed daarop de deur van het slot. De verkoper, heeft mij prima uitleg gegeven over de Sonos producten die ik heb aangeschaft. Hij was vriendelijk en geduldig, liet me de kwaliteit van de producten beluisteren en gaf het juiste advies. Bij het afrekenen attendeerde hij me op een mogelijke BTW korting die er in de loop van de week wellicht aan zit te komen. Deze kan ik achteraf claimen. Dat noem ik eerlijke handel en goede service. De zware dozen werden ook nog naar de auto gebracht.

T van der Torre 21-01-2024

Ik vind het een super winkel en heel goede informatie praten niet met je mee heel fijn personeel

Henk Molenaar 21-01-2024

Prijs kwaliteit verhouding prima,. Voldoende parkeerplaatsen. Vriendelijk en ter zake kundig personeel.

NB email adres is wel juist kan de review niet verzenden door jullie matige applicatie.

Angelique 21-01-2024

een nette overzichtelijke winkel met een ruim aanbod aan tv’s. Goed geholpen in de winkel. Rustige winkel.

Patty 21-01-2024

De verkoper nam uitgebreid de tijd, zeer goed advies, heeft me alle verschillen laten zien en uitgelegd, geduldig, vriendelijk niet slijmerig. Zo tevreden dat mm ouders binnenkort een tv komen kopen. Pluspunt voor het helpen sjouwen naar de auto!!
HelloTV 23-01-2024

Hallo Patty,

Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent dat we binnenkort ook je ouders mogen adviseren bij het uitzoeken van hun nieuwe tv. We zien ze graag verschijnen en wensen jou heel veel plezier van je nieuwe tv.

Jelske - HelloTV

Walter van der Veen 21-01-2024

Mooie shop en verkopers die veel expertise hebben! Service om zo een vervangend toestel te krijgen totdat de nieuwe er is, is echt een top service.

H. De Waal 21-01-2024

Perfect geholpen cq geadviseerd bij HelloTV Duiven omtrent een Samsung Soundbar HW-Q990C ( wat een geweldig geluid) en ook een mooie inruil voor mijn “oude” soundbar.
Alles bij elkaar zeer goed geholpen.

Patrick 21-01-2024

Fantastisch aanbieding gehad van HelloTV, deze was gewoon niet te weigeren. Tevens vriendelijk en correct geholpen door de medewerker.

Sirt 21-01-2024

Ik heb eerst telefonisch contact gehad met HelloTV om e.e.a te bespreken. Hierbij ben ik zeer goed geholpen door verkoper.
We hadden al snel een deal en ik kon de volgende dag de TV, soundbar en muurbeugel ophalen in filiaal Rotterdam.
In de winkel zijn we ook bijzonder klantvriendelijk geholpen door verkoper. De heerlijke koffie stond klaar voor ons.
Hij was bijzonder goed op de hoogte van TV technologie etc. Ook is alles goed uitgelegd van begin tot eind.
We kregen een "hondje" mee om de apparatuur naar de auto te vervoeren, die dichtbij op de 1e verdieping van de parkeergarage stond.
Chapeau voor HelloTV in Rotterdam!

Fatma 21-01-2024

De verkoper heeft ons heel goed geadviseerd en alle benodigde informatie gegeven om een juiste keuze te maken.

Nick 21-01-2024

Wij zijn buitengewoon goed geholpen in de winkel in Rotterdam. Na een eerste orientatiebezoek rond november 2023, hebben wij gerichte technische, operationele en estetische vragen beantwoord gekregen en besloten een TV te kopen bij HelloTV. Uitvoerige professionele uitleg ontvangen en de afronding van de aankoop verliep eveneens zeer correct. Geen druk gevoeld om te kiezen en kopen. Op alle vlakken zeer vriendelijk en professioneel geholpen.

Erik 20-01-2024

ondanks dat de eerste tv niet helemaal was wat het moeten zijn (niet de schuld van Hello tv) is de manier waarop Tijmen het daarna oploste was naast een goede oplossing ook erg prettig, mede ook de snelle en adequate manier van reageren.
Tijmen laat zien hoe je van een klacht een kans maakt. wat een kanjer!
ik ben zeer tevreden met de uiteindelijke oplossing

ArdWe 20-01-2024

Colin in Den Bosch heeft ons heel prettig geholpen
We gingen voor LG maar na goed advies toch gekozen voor de Sony Bravia
Gelijk meegenomen en zelf geïnstalleerd/ ging goed.