HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Mischa Wals 16-05-2021

Snelle en deskundig advies. Nemen alles met je door zodat je thuis niet teleurgesteld bent.

MartinG 16-05-2021

Keurige zaak en vriendelijk personeel.
Nemen de tijd voor je en geven goed advies. Ze denken met je mee. Heb er al vaker wat gekocht en raad het mijn vriendenkring ook altijd aan.
Vandaag was mijn dochter op zoek en tijs heeft haar goed advies gegeven. En mede daardoor is mijn dochter ook geslaagd. Top bedrijf.

Karin 16-05-2021

Ik kreeg een aanbeveling van mijn schoonzoon die onlangs bij Platte TV in Zoeterwoude was geweest. En na mijn bezoek vind ik Platte TV ook echt een aanrader! Goed advies gekregen en de verkoper heeft meegedacht over al mijn wensen zodat we geslaagd en tevreden de winkel hebben verlaten.

RA 16-05-2021

Heel erg fijn geholpen door Tom! Deskundig en rustig advies. Niet opdringerig. Zeer ruime keuze uit grote schermen

Van Woerkom 16-05-2021

Goed geïnformeerd. Leuk personeel. Lekker koffie gedronken toen we even moesten wachten. Snel geholpen

Joan 16-05-2021

Ontzettend goede, kundige en vriendelijke verkopers bij plattere.nl. Wij zijn geholpen door een goede verkoper. Winkel heeft voor alle maten, soorten en budgetten een prachtige tv. Makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg. Ik ben een meer dan tevreden klant!

Rwp 16-05-2021

Super goed en vakkundige medewerkers waren hier al vaker geweest vandaar nu ook weer terug

Marcel 16-05-2021

Geholpen in Utrecht door een goede verkoper. . Goede uitleg gegeven over de diverse televisies en vriendelijk Geholpen. Onze volgende tv gaan we zeker weer in Utrecht kopen

Jan Driedonks 16-05-2021

Op de website had ik de Samsung Frame bekeken en vervolgens een prijsopvraag gedaan. Per mail kreeg ik vrijwel direct een aantrekkelijk aanbod. Omdat we nog twijfelden over het model zijn we in de winkel in Utrecht gaan kijken waar de televisie aangesloten stond. Goed advies gekregen en vervolgens de televisie aangeschaft (met pixel verzekering, hier betaal je extra voor) We werden later die dag zelfs nog gebeld door de verkoper om ons te attenderen op de actievoorwaarden voor het aanvragen van een gratis Frame. Kortom, zeer tevreden!

Sandra meyers abazar 16-05-2021

Heel goede uitleg gekregen over een mooie sony tv . Veel moeite gedaan om de vergelijking te doen tussen 2 tv’s

Marrie 16-05-2021

Gisteren al heel goed geholpen door een verkoper waarvan we geen naam weten. Vandaag terug en geholpen door een verkoper die ons ook super heeft geholpen! Nu maar hopen dat we geen spijt gaan krijgen van de tv die we laten bezorgen.. 🤪👍

Wazir 16-05-2021

Goede service, dit is mijn 2e tv die ik daar koop. Er is altijd ruimte om te onderhandelen. Goede korting gekregen. Top service!

Danny 16-05-2021

Ik werd erg netjes en correct door jullie medewerker geholpen en zeer correct op alle punten gewezen.

Hogen 16-05-2021

De shop heeft de beste prijzen, goede inruilprijzen en hun volledige ophang en installatieservice is super! De monteur kwam ruim op tijd, heeft zelfs het oude tv meubel opzij geschoven, stof gezogen, kabels vervangen en de tv perfect opgehangen. Ik ben superblij!

Roy van der Weijden 16-05-2021

Allereerst de beste deal weten te scoren bij plattetv.nl na contact opgenomen te hebben met de top 6 op tweakers.net. Ik ben daar geholpen door Sabrina. Niet drammerig, maar o.b.v. ben ik wel overgehaald om voor een nieuwer model te gaan. (De prijs was na de deal namelijk praktisch hetzelfde als het oude model). Ze was volledig op de hoogte van specs, prijzen, concurrentie etc. Vervolgens snel geholpen in de winkel (Utrecht). Verkoper heeft de tv netjes en voorzichtig in de auto geplaatst. Ik geef niet snel een 10, maar zelfs na goed nadenken over deze review: er zijn GEEN minpunten. Top! Superblij met mijn LG 65” G1! No-nonsense: gewoon de beste tv voor de beste prijs dezelfde dag opgehangen.

Edgar63 16-05-2021

Prima service en uitstekende kwaliteit en natuurlijk de prijs.
Alles snel geregeld en binnen een week stond de vriendelijke monteur op de stoep die niet op een minuutje keek. Top service.

Luc en Janet 16-05-2021

Wij zijn op 14-02-2021 In de nieuwe winkel in Groningen geweest. we werden geholpen door een zeer vriendelijke jonge man Ajay. wij moeten zeggen dat deze jongeman de tijd nam en ons alles duidelijk uitlegde had kennis van zaken en wat ons opviel was dat hij excuses gaf dat alles nog niet helemaal klaar was in de nieuwe zaak knap omdat te doen wij vinden deze zaak zeker een aanrader

Michel kliphuis 16-05-2021

Kom hier al jaren en wordt altijd perfect en correct geholpen door de ervaren mensen vandaag door Redney waardoor ik geen miskoop had. 👍

Mark 15-05-2021

Ze geven heel goed advies via de website en uiteindelijk zijn wij in de winkel geweest om de televisie in het echt te zien en de collega gaf daar ook nog advies over de aanschaf van de televisie. Uiteindelijk hebben we de tv aangeschaft.

Gerhard Jansen 15-05-2021

Giga veel informatie, ik dacht hij houd nooit meer op.
Voor en nadelen zijn zeer duidelijk uitgelegd.
Top verkoper

Jeroen 15-05-2021

Vandaag om 17:40 liep ik de winkel van plattetv Naarden binnen.
Werd snel geholpen door R.
Na wat vragen aan mij ging hij kijken wat voor mij de beste keus was.
Na wat uitleg van hem zijn we bij een mooi samsung toestel uitgekomen.
Iets boven ons budget was die eigenlijk maar met een beetje korting namen we hem toch maar gelijk mee naar huis.
Vriendelijk en goed door R.
Hangt er nu een mooie tv aan de muur.
Zeer blij mee

ghw 15-05-2021

Het bedrijf in Doetinchem heeft mij prima geholpen, veel tips gekregen en goede afspraken gemaakt. Prettig gesprek met goede voorlichting

t.keller 15-05-2021

we zijn zeer snel geholpen en hebben een zeer goed advies gekregen.vriendelijke mensen.

Mike1978 15-05-2021

Fijne begeleiding bij de definitieve keuze van het merk en type TV in de winkel na al een voorselectie te hebben gemaakt op de website. Online zijn de specificatie's al goed te verglijken en te zien of de mogelijke keuze op voorraad is. Het is fijn om de tv's ook toch nog in het echt te kunnen zien voor aankoop, het echte ontwerp van een tv is toch moeilijk te beoordelen van een foto.

Fam. H.J.de Groot uit Oudewater 15-05-2021

Als je door Corona zo n tijd “binnen” moest blijven, is het fantastisch om deze winkel te bezoeken! Na binnenkomst voelden we ons direct geholpen door een verkoper die alles wist! Je merkt dat hij al 17 jaar werkzaam is in dit bedrijf! De informatie die hij ons gaf voelde goed en betrouwbaar. Als we al een vraag hadden, wist hij het antwoord al. Wij waren op een korte vakantie hier, maar dit was onze mooiste vakantiedag van dit jaar!