HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5393 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

john de laat 11-10-2022

zeer goede service klant vriendelijk heel te vreden.ook prima geïnstalleerd met goede uitleg

hello tv zoeterwoude 11-10-2022

De monteur die bij ons de tv geinstalleerd heeft was een heelvriendelijk persoon, aangegeven dat mijn man beginnende alzheimer heeft hij met veel geduld de dingen diverse malen uitgelegd. Chapeau. Hij heeft netjes gewerkt geen rommel achtergelaten. Hij heeft ook goed uitleg gegeven op welke hoogte het beste was voor het ophangen van de t.v. De monteur heeft duidelijk uitleg gegeven over de afstandsbedieningen dat is voor ouderen heel fijn, want wij zijn hier niet mee opgegroeid.

Gerard de vente 11-10-2022

Zeer vriendelijk en erg behulpzaam ben zeer tevreden met de tv
Bij bestellen van de tv werd zeer snel gereageerd en een goede aanbieding voor de inruil tv gegeven.fe nieuwe werd ook zeer snel geleverd met een tel.vooraf bij levering

hello tv zoeterwoude 11-10-2022

Wij kenden deze winkel niet maar zijn gewoon naar binnengelopen want ik wilde graag een frame tv.
Wij werden zeer goed geholpen en diverse modellen werden getoond en uitgelegd de voordelen en nadelen. wij zijn tot aankoop overgegaan. zeer vriendelijk geholpen door M.M. Veel geduld ivm beginnende alzheimer echtgenoot heeft hij alles rustig uitgelegd. Hele fijne geduldige verkoper.

T.J. Brouwer 11-10-2022

Super geholpen bij de aanschaf van een nieuwe tv.
Zorgvuldig geïnstalleerd.

Peter K 11-10-2022

Redelijk snelle reactie, goede prijs en bij het afhalen ook een goede service

Benjamin 11-10-2022

Zeer mooie shop met prettige sfeer en goede demo opstelling. De medewerker gaf ons goed advies en was duidelijk in de communicatie en de verschillen tussen de verschillende tv's. Daarnaast uiteindelijk een scherpe prijs gekregen, zeker een aanrader!

Johan 10-10-2022

Ben super geholpen in de winkel een eerlijk en goed advies van de medewerker en een mooie prijs kunnen maken

Antony 10-10-2022

Ik heb meerdere topervaringen gehad met Hello TV. Het team is super enthousiast, behulpzaam en meedenkend. De service is veruit fantastisch! Daarnaast hebben zij hele scherpe aanbiedingen, adviseren zij jou in welke tv bij je past en smeren ze je geen onnodige dingen aan. Ik heb mijn vaste adres voor televisies, soundbars en daarbijhorende accessoires gevonden! Bedankt mannen en keep up the good work!

W.P. Willemsen 10-10-2022

Heb in het verleden ook al een TV bij de toen Platte TV winkel aangeschaft , en goede ervaringen opgedaan.
Ik had een inruil aangevraagd en daar kwam een redelijke vergoeding uit.
Maar zo’n nieuwe LG OLED wil je wel gezien hebben.
Dus op naar Utrecht , in de showroom werd ik heel goed en deskundig geholpen en geadviseerd en over de inruilprijs viel ook nog te praten !
Ik had alleen geen inruil Tv meegenomen, omdat dat veel gedoe is , en je weet ook niet of je het in de winkel wel eens wordt.
Wij kwamen overeen dat ik het inruilbedrag nog mee zou betalen en na inspectie van mijn oude TV ,
het inruilbedrag zou worden terug gestort.
De oude TV is thuis beoordeeld en getest (hij was prima ).
De monteur heeft ook nog de instellingen van de nieuwe TV afgeregeld.
De terugbetaling kwam kort daarna .
Terugkijkend op gehele proces van inruil aankoop en aflevering , komt de Fa. Hallo TV
er verdomt goed vanaf , ben ook zeer tevreden !!!

Senna 10-10-2022

De bereikbaarheid per e-mail heb ik als zeer prettig ervaren. Ik heb een Samsung frame tv besteld. Bij het uitpakken zag ik een vlek die niet op de tv hoorde. Per e-mail heb ik de klacht doorgegeven en op dezelfde dag nog kreeg ik een reactie. Een week later kreeg ik een nieuwe tv en de oude werd meegenomen. Vriendelijke mensen, beleefd en behulpzaam.

Mark 10-10-2022

Ik ben tevreden over de klantenservice van hellotv. Er werd voor een tv waarin ik geïnteresseerd was een goede deal aangeboden. Ook toen ik uiteindelijk voor een kleinere tv ging kon ik een mooie deal sluiten door het gebruik van een zgn tweedekansje.

Janet 825067 10-10-2022

Vriendelijke en enthousiaste verkoper in Doetinchem. We kwamen ons orienteren voor een TV. Door de fantastische uitleg gingen we met een hele mooie Samsug TV en soudbar naar huis. Toevallig woont de verkoper dicht bij ons in de buurt en heeft alles nog keurig geïnstalleerd. Top service!

Han 10-10-2022

Prima winkel in Duiven, mooi assortiment en erg goed geholpen door kundig iemand die wist heel goed uit te leggen welke TV aan mijn wensen voldeed.

Klaas 10-10-2022

Duidelijke webshop, ook erg fijn dat je een persoonlijke aanbieding kunt krijgen op het apparaat waar je geïnteresseerd in bent, fysieke winkel waar je kunt beoordelen of je keuze goed is, met goede zakelijke hulp van de verkoper en prettig als je vragen hebt, persoonlijk dus niet met een robot of per mail.

Jan 10-10-2022

je wordt op een ongedwongen manier geholpen en voorzien van allen informatie. Daarnaast kun je er je oude toestel inruilen en scheelt dat weer een hoop 'Marktplaats' gedoe.

Fam. Olthoff 10-10-2022

Zeer goed en vriendelijk geholpen hij heeft alles goed uitgelegd over de tv zijn zeer tevreden. Ook in de winkel super geholpen. Zal zeker hello tv aanraden.

Jos van Santen 10-10-2022

Eindelijk, na bezoeken aan andere winkels, hier WEL goed en terzake kundig geholpen, doordat de verkoper de juiste vragen stelde kwam ik er achter welk merk en type voor mij de juiste was/is. enige minpuntje is dat het toestel niet op voorraad was , maar wordt nu 1 dag later GRATIS bezorgd. TOP

Teunissen 10-10-2022

Super fijne mensen, de nieuwe tv functioneerde niet naar behoren na telefonisch contact hierover werd ik gelijk binnen 24 uur terug gebeld met de mededeling dat de TV omgeruild kon worden echter hetzelfde type was op dat moment niet voorradig maar wel een ander beter type, zonder te vragen kwam de verkoper met een heel gunstig en redelijk voorstel in mijn voordeel, de volgende tv ga ik weer bij hellotv halen

Jacqueline 10-10-2022

Fijn geholpen bij Hellotv Naarden. Er wordt de tijd voor je genomen en naar je geluisterd zodat je met een goed gevoel met de bij jouw wensen passende aankoop weer huiswaarts keert.

Klantvriendelijk/eerlijk 10-10-2022

wij zijn vandaag in de winkel in Doetinchem geweest en zoals gewoonlijk zijn we weer een stuk wijzer geworden. We krijgen altijd een eerlijk advies van de manager en er wordt niks opgedrongen.
We worden altijd vriendelijk geholpen en ze nemen echt serieus de tijd voor je. We komen zeer zeker weer terug !
Daarentegen zijn we gisteren in het nieuwe filiaal in Duiven geweest en daar komen we zeker niet meer terug ! Deze manager was onbeschoft en zeker niet klantvriendelijk.. alleen al de opmerking : " weet u wel hoeveel televisies wij moeten verkopen om het draaiende te houden "? Jammer ! wat ons betreft zou er een andere manager moeten komen daar.

Ger Snijders 10-10-2022

TV van 1 jaar oud ingeruild. Dit ivm aanstaande verhuizing , waar de kamer kleiner is dan de huidige.
Ik ben echt s u p e r goed geholpen bij Hello TV Breda. Gaan van 77 inch terug naar 65 inch. De inruilprijs was boven verwachting en er is tevens een nieuwe verzekering van 5 jaar opgemaakt.
Wij waren al jarenlang klant van Platte TV. Nu dus Hello TV. Willen we graag zo houden.

Henk 10-10-2022

Bestellen ging prima voor een zeer scherpe prijs. Werd keurig geholpen. Echter bezorging door post nl liet te wensen over. Telefonisch slecht bereikbaar. Maar werd in de zaak in Utrecht meer dan prima opgelost. Heel vriendelijke medewerkers!!
Ga volgende keer weer naar Hello tv in Utrecht. Hele goede service daar! Werd zelfs geholpen de spullen in de auto te leggen.top!!!

Dennis 10-10-2022

Goed,netjes,behulpzaam,en zeker niet te opdringerig geadviseerd,over de aankoop van een nieuwe tv! Top vriendelijk personeel in filiaal Duiven. 👍

Marc Gerritsen 10-10-2022

Werd door mijn collega hierna verwezen, schone winkel, behulpzaam, goede voorlichting, zou er in de toekomst zeker weer iets kopen.