HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Mark 30-11-2021

Goede service, fijn geholpen door de medewerker. Na zelf met een model te zijn aangekomen werd ik geadviseerd om een ander model te nemen die beter bij mij past. Dit advies klopte inderdaad en ben ik met een mooie deal naar huis gegaan.

J 30-11-2021

De verkoper heeft duidelijk een goed beeld van wat hij verkoopt.
Niet te veel pushen en de klant over elk merk informeren.
Heel erg fijn geholpen

Ad Harpers 30-11-2021

Via chat kontakt gezocht en zeer snel en keurig beantwoord. Goed advies voor de te kiezen TV. Zelf opgehaald in winkel Utrecht en werd ook hier prettige en snel geholpen. Dit is nu mijn tweede tv die ik hier gekocht heb en ben ook nu weer zeer tevreden.

m&e 30-11-2021

Ik moest per se die dag kiezen vanwege black friday. Mijn vader koopt dezelfde tv 2 dagen later maar mag toch nog gebruik maken van de black friday deal en blijkt 100,- minder te betalen dan ons. Ik voel mij een beetje opgelicht.

Van lent 30-11-2021

Net en vriendelijk personeel, die alle tijd voor vrij maakt om tot de juiste beslissing te komen. Bedankt voor de goede uitleg!

L.M. 30-11-2021

Ik ben vandaag heel vriendelijk door verkoper (*) in het filiaal in Groningen geholpen
Kreeg eerst een lekker kopje koffie aangeboden, daarna duidelijke uitleg gekregen over de tv die ik graag wou kopen. Ik kreeg alle tijd om vragen te stellen. Na mijn aankoop behulpzaam om de tv in mijn auto te laden.

Meijer 30-11-2021

Kleinschalig en compacte winkel met mooie en goede audio-apparatuur tegen de scherpste prijs.
Vriendelijk en kundig personeel.

van den Boogaard 30-11-2021

Via internet bij deze winkel uitgekomen en van horen zeggen. Keurige winkel. Netjes en vakkundig geholpen ondanks het feit dat het (erg) druk was. Tijdens het wachten een kopje koffie.

Mark 30-11-2021

Gister op pad gegaan voor nieuwe TV! In de winkel super geholpen door (*) vestiging Utrecht! Dik voor elkaar! Kan niet wachten tot deze geleverd wordt! Top zaak Platte TV

Bert Eckhardt 30-11-2021

(*), heeft ons vanaf het begin tot het einde zeer professioneel geholpen. Wist heel veel van de Oled tv te vertellen en een goede verkoopster.

Lalita 30-11-2021

Goede informatie en klantvriendelijk personeel. In de winkel goed geholpen en verkoper had kennis van zaken

Cees v Rossen 30-11-2021

Keurig geholpen door (*)! Heel behulpzaam!
Fijn dat we in deze winkel in Utrecht verschillende geluiden van soundbar en de verschillende tv's konden bekijken.
Mooie afspraak over de prijs kunnen maken. Top!

Rene P 30-11-2021

duidelijk site, prachtige winkel in Rotterdam. De on-line medewerkster was professioneel, up-to-date en goed te bereiken, steeds snel antwoorden en zelfs in de chat kwam ze vriendelijk over.
Winkelmedewerker was volledig en niet bevooroordeeld. Hun keuze kwam exact overeen met de beoordeling van de consumentenbond. Prijs was ook nog eens prima

Thendriks 30-11-2021

Mijn mening over Plattetv.nl is dat ik uitstekend ben geholpen door (*) klantvriendelijk zoals het hoort mijn complimenten ook aan de juffrouw van de koffie .kom er graag nog eens terug

Amber 30-11-2021

Top service! Bij binnenkomst krijg je de tijd rustig rond te kijken om vervolgens perfect geholpen te worden door (*)!

Mars 30-11-2021

Prima winkel waar je prettig geholpen word!luisteren goed naar je en advies is prima!heb ook mijn tv daar gekocht en kocht de spullen in het hogere segment en daar kreeg ik goede uitleg bij!

F.H 30-11-2021

Goed en vriendelijk geholpen.
Nog tips gegeven waarmee we wat kunnen. Artikel- en registratienummer wat op de doos staat bewaren en idd hadden we dat en hebben we dat later nog nodig.
Goede tip!

Janet 30-11-2021

Netjes geholpen met duidelijke en vriendelijke uitleg. Geen gladde verkooppraatjes, maar informatie waar je echt iets aan hebt. Super service tot en met het inladen in de auto. TOP!

Geerding 30-11-2021

Een vriend van mij adviseerde mij om hier een nieuwe televisie te kopen. Vandaag geweest in het filiaal in Utrecht en ben vakkundig geholpen door (*).
We hebben een mooie televisie gekocht en zijn erg blij met de keuze, waar (*) ons goed in heeft geadviseerd. Ik raad dit zeker aan!

WR 30-11-2021

Ze goede en snelle service altijd! Altijd vriendelijk en beleefd. En de beste prijs van Nederland!

Irene 30-11-2021

Prima geholpen in de winkel door (*), die alle tijd voor ons nam. Al binnen een week kon de tv bezorgd en opgehangen/geïnstalleerd worden. Dat bedrag (89,-) is het zeker waard. De klus werd professioneel uitgevoerd door een vriendelijke monteur, (#).

Pim 30-11-2021

Super blij met onze nieuwe tv! Het bestellen verliep erg prettig, daarna kwam (*) bij ons langs en dat was de kers op de taart. Super vakkundig en heel erg aardig!
De tv hing al heel snel perfect aan de muur, en daarna nam (*) de tijd om alles uit te leggen. Wat een fijne ervaring! Nogmaals. dank (*)! Gr van een zeer tevreden klant!

Stefan weiser 30-11-2021

PlatteTV Breda heeft een mooi strakke showroom waar je onder het genot van een lekker bakje koffie rustig kan rondkijken voor een mooie tv en /of bijpassende audio installatie, Sony LG Samsung Philips / sonos / heos noem maar op , alle topmerken aanwezig ! Dit keer waren wij op zoek naar een nieuwe tv , op goed advies van (*) zijn wij uiteindelijk voor de Samsung Neo-qled gegaan, met de antireflectie filter kunnen wij overdag (bij veel lichtinval) ook optimaal tv kijken! Wij zijn heel tevreden met alle mooie opties die de Samsung NEO-QLed ons biedt. Kortom PlatteTV is voor ons de tv zaak van breda / NL waar wij graag onze elektronica aankopen doen!

J.A. Acero 30-11-2021

Deze schop is heel makkelijk te bereiken en er is voldoende parkeerruimte in de omgeving, de site van deze schop is heel duidelijk en gebruiksvriendelijk, de medewerkers zijn vriendelijk en heel hulpzaan, de services is echt 100%. Ik ben tevreden mee, ik raad jullie deze winkel.

Radjesh 29-11-2021

Ik raad iedereen naar plattetv ben heel goed geholpen door de verkoper zeer klantgericht en vriendelijk goed uitleg zeker niet alleen voor de verkoop.