HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5178 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

willem 17-10-2022

Hier praten beroeps mensen die weten waar het over gaat en je daar ook op wijzen.
Ze hebben ook de kwaliteit van het product voor ogen want dat staat garant voor lange levensduur en niet te vergeten met de nieuwste technieken met een waar genot om naar te kijken in dit geval een Samsung tv Neo Q led 8k 65 inch maar er zijn ook nog andere merken zodat je zelf naar smaak een gerichte keus kan maken.
Mijn advies is ga rustig in de winkel kijken dan zie je wel hoe het er voor staat !

J.Jut 17-10-2022

Ideale winkel om op je gemak met goed advies de juiste keus te maken, goede bediening. De plaatsing van de TV was zeer goed

Judika 17-10-2022

Afgelopen weekend gebruik gemaakt van mijn totaalpakket waarin een omruilgarantie zit. We hebben uiteindelijk gekozen voor een maatje groter voor de TV. Dit is geen probleem bij Hello TV. De televisie is nog niet binnen, gisteren alles probleemloos met onze vaste verkoper xxx in Rotterdam geregeld. Alle keren is het met de levering en montage heel goed gegaan. De monteur installeert je tv totaal naar je wensen, een echte aanrader om dit erbij te doen. Daar wil je zelf niet voor tobben.

M Harkema 17-10-2022

Geholpen door xxx op locatie Groningen.
Super geholpen en obv details woning en omgeving een juiste 65inch QLed TV aangeschaft en voor een eerlijke prijs!

R.Pietersma 17-10-2022

Duidelijk verhaal met uitleg en keuzehulp TV. Financieel aantrekkelijk een hoge korting.
Verkoper wist waar hij het over had. Mooie showroom waardoor je alles goed kon bekijken.
En product op voorraad. Elders uitverkocht.

Familie Hanegraaf 17-10-2022

Wij zijn uitstekend geïnformeerd bij de vestiging in Den Bosch (door Collin).
Hij gaf een objectief en eerlijk advies over wat voor onze situatie het beste zou zijn, rekening houdend met ons budget. Vriendelijk en deskundig vatten het goed samen!

JANNIE 17-10-2022

Mijn zus had er al een daar gekocht en dat waren goede woorden wat ze gezegd had en ik werd er keurig geholpen ze namen de tijd voor je ,en gaven rustig antwoord op mijn vragen

Tom 17-10-2022

Goede service, hulpvragen via chat worden meteen behandelt. Alles is prima geregeld en vakkundig personeel , en natuurlijk goed geprijsde tv's van alle merken te verkrijgen. Ook kun je een extra garantie afkopen zodat je je niet hoeft druk temaken ,mocht een tv kapot gaan.

Jos 17-10-2022

Deze LG 55G25lLA tv gekocht bij hello tv omdat deze erg goed uit andere revieuw kwam.
Zelf wezen kijken in Doetichem en werd prettig geholpen en de verkoper had verstand van zaken.
Niet opdringerig en gaf mij alle tijd en dacht met mij mee.
Kan deze zaak zeker aanbevelen.

Anne-Marije 17-10-2022

Onwijs goed geholpen in de vestiging in duiven! Er werd goed mee gedacht, uitleg gegeven, een super scherp prijsvoorstel gekregen en de bezorging werd tot in de puntjes geregeld!

Ik ben onwijs happy met mijn Samsung frame tv!

William 17-10-2022

Ik ben goed geholpen door HelloTV via WhatsApp en heb later een afspraak kunnen maken. Daar ben ik goed geholpen door verkoopster: S. in de winkel van Amsterdam. Ik heb hier za 15 oktober een mooie Sony televisie gekocht, personeel was behulpzaam en klantvriendelijk met goede uitleg. Ik raad deze winkel zeker voor andere mensen aan.
- W

Mooie top producten waar je van kan genieten. 17-10-2022

Prachtige web site kan niet beter je stuurt een mail en je krijgt direct antwoord mooie winkel ruim en overzichtelijk mooie producten tegen scherpe prijzen zeer goede tekst en uitleg en alle tijd niks moet dat geeft een fijn en vertrouwd gevoel en je kan inruilen en dan geven ze er ook nog een zeer goede prijs voor ze mogen van mij een 10 hebben dat hebben ze meer dan verdient ga zo door daar maak je de mensen blij va.

Leo Zevenbergen 16-10-2022

Goede service en vriendelijke medewerkers. De winkel is ruim opgezet en veel keuze.

A.Fischer 16-10-2022

Mijn vorige LG heb ik ook in deze winkel gekocht, goede service en ter zake kundig pertsoneel, dit nieuwe bedrijf maakt veel reclame en uit mijn nieuwschierigheid ben ik gaan kijken of deze winkel nog steeds uitstralen en service kunnen verlenen.
Het gevoel wat ik had was positief en waren zeker terzake kundig ( dat ben je in mijn ogen al gouw als je zelf door de bomen het bos niet ziet). vriendelijk geholpen maar wat mij wel opviel is dat ik via de chat iemand gesproken heb en de informatie die ik vroeg kreeg ik geen goed antwoord op, maar werd wel constant gepuched om een deal te maken met korting, en werd verzocht om naar de winkel te komen.

Stijn 16-10-2022

Uitstekende uitleg van mogelijkheden aanbod t.v. door de verkoper, uiterst vriendelijk en betrouwbaar.

Ronald Hageman 16-10-2022

Vriendelijk personeel. In de winkel in Doetinchem moet je na het betalen naar een hal om het gekochte product op te halen

Vinnie 16-10-2022

Deskundige begeleiding bij aankoop tv.
Nemen ruim te tijd om de vragen en opmerkingen te beantwoorden.
Zeer vriendelijk personeel

BEN 16-10-2022

We hadden nog nooit gehoord van Hello TV maar door zoeken op het Internet kwamen we uit bij de Hello TV winkel in Duiven.
Zeer fijn en deskundig geholpen en ook nog een leuke korting.
Bovendien nog een heerlijk kopje koffie.

Piet Verschoor 16-10-2022

De winkel ziet er fantastisch uit, met een ruime keuze. De voorlichting is verhelderend en professioneel. Geholpen door Simon in Zoeterwoude op een zeer prettige manier. Elke gestelde vraag werd beantwoord. De aftersales kan ik nog niet beoordelen omdat de tv nog maar net is aangeschaft. Kortom een aanrader en over die aftersales maak ik mezelf gevoelsmatig geen zorgen. Kortom Top!

Boes 16-10-2022

Prettige, mooie winkel, rustig qua achtergrond. Vriendelijke, prettige verkoper met kennis van zaken, duidelijke informatie, meedenken met wensen klant, Winkel is goede aanwinst voor Duiven en omgeving.

Waterlelie 16-10-2022

Ik ben heel goed geholpen via de chat en een leuke korting gekregen en ook uiteindelijk is de soundbar een succes ,een mooie aanwinst bij onze TV ,nu genieten maar 😊

Gerrie 16-10-2022

Erg snel en vriendelijk geholpen, helaas is de tv een dag te laat bezorgd, daarna weigerden de bestellers de oude tv mee retour te nemen na een stevige discussie hebben ze dat alsnog gedaan

Frank 16-10-2022

Snelle reactie en een supergoede omni channel klantbeleving. Goed geholpen in de winkel.

Patrick 16-10-2022

Snel accuraat en bijzonder goed geholpen. Ook de communicaties tussen collegas was bijzonder goed.
Een prijsverlaging werd ook direct doorgevoerd in een oudere offerte. Erg blij mee. Heel fijne service. Kom hier zeker terug.

Hoogkamp 16-10-2022

Deskundig advies gehad over het aanschaffen van onze nieuwe TV. Prima prijs kwaliteit en een vriendelijke medewerker.