HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Demrub 16-09-2020

Goed en vriendelijk geholpen zonder opdringerig te zijn. gaf onze het juiste advies, hoewel ik al wist wat voor televisie en soundbar we wilden. Levering ook netjes geregeld, en op de juiste manier.

PJG Kerkhofs 15-09-2020

Nette overzichtelijke winkel waar je rustig eerst kunt kijken .
Daarna komen ze met goede uitleg en informatie zonder dat het opdringerig is.
Ook voor levering thuis goed advies eerst.
Ook een nette prijs voor je product.
Dit alles gaf de doorslag om hier een tv te kopen.

Ronald 15-09-2020

Wederom weer besloten om mijn electronica bij platte tv te kopen. Zoals de kern hiervoor heel vriendelijke geholpen bij het zoeken van het product dat ik nodig had. Hebben een mooie prijs afgesproken en het product Was de volgende dag al in huis. Zou plattetv voor iedereen aaanraden!

jeffrey026 15-09-2020

goede service door een goed persoon in de winkel in arnhem, goede informatie gekregen, vriendelijke personeel, goede mogelijkheden om alles te bewonderen, al met al wat een top service, aanrader voor mensen die graag meer informatie willen over wat ze kopen etc

Jo Bons 15-09-2020

We hebben voor deze winkel gekozen omdat het een winkel is met veel mogelijkheden en een goede prijszetting. Bovendien konden wij het oude toestel inruilen. Over de bediening en uitleg maar ook het advies zijn wij heel tevreden. Ook over onze wensen kregen we goede uitleg en advies. Het werd ons een stuk duidelijker omdat vaak de meningen over tv verschillen. Wij zijn zeer tevreden Jo en Jose Bons

maarten 15-09-2020

goeie shop, ruime opzet en veel keuze. Alles staat ook uitgestald zodat je het kan proberen.

Gerrie Tielemans 15-09-2020

Gister geholpen door ...., vandaag door ..... Beide veel verstand van zaken. Duidelijke uitleg en klantvriendelijk. Goede service. Zal zeker bij andere mensen aanbevelen. Winkel is in Eindhoven

Sjon 15-09-2020

Super. Goede communicatie en levering ook prima. Het product voldoet aan alle wensen. Is mijn eerste racestoel en zou deze ook aan anderen aanbevelen. Kortom: een welverdiende 10 voor Platte Tv. nl.

Tevreden koper uit Hilversum 15-09-2020

Als je een goed advies wilt en gedegen service kunnen wij deze winkel aanbevelen.

Wij hebben bij deze winkel een TV en Sonos aangeschaft. Hiervoor zijn we een paar keer terug naar de winkel geweest in verband met maten van stekkers en snoeren die weggewerkt moesten worden in de muur etc. Zelfs de aannemer werd keurig te woord gestaan. Vriendelijk personeel, kennis van zaken en men neemt alle tijd. Ze denken met de klant mee en het meest belangrijke er wordt absoluut geen opdringerig verkoop praatje gehouden.

Martinus 15-09-2020

Neemt de tijd mij telefonische te woord te staan, en een mooie aanbieding te maken. Na twijfel aan mijn kant voor een nieuwe model gekozen voor een mooie prijs. Levering moet nog plaatsvinden, maar t contact gaat prima.

Marco 15-09-2020

Prima en soepel geregeld. Ouder model niet meer leverbaar, nieuw model geleverd tegen kleine meerprijs. Netjes geïnstalleerd (monteur *).

Jai Badloe 15-09-2020

Gistermiddag een heel mooie TV gekocht bij Platte TV in Amsterdam. De medewerkers (* en %) hebben mij heel goed geholpen.
Ik ging voor een2018/19 tv omdat mijn budget niet toereikend was voor een nieuwe 2020 tv.
Uiteindelijk heb ik de 43PUS8505/12 kunnen kopen voor een lucratieve prijs.
Ik ben (* en %) zeer dankbaar voor deze mooie deal en deze prijs zou ik nergens krijgen.
Dus (* en %) bedankt.

Dirk Pieter 14-09-2020

Super geholpen online, reageren zeer vlot op vragen via email en chat. Had uiteindelijk een tv besteld echter bleek deze niet binnen een dag te leveren en ze boden mij een alternatief aan dat beter was dan wat ik besteld had. Heb de tv nog even bekeken in de winkel in Groningen en kon hem direct meenemen. PlatteTV is een bedrijf dat snapt wat klantenservice inhoud, geen praatjes maar helder en duidelijk.

Hebe 14-09-2020

Deze shop lijkt veel op Plasma-Discounter waar ik vaak kwam in Naarden.
Fijn dat het nu dichter in de buurt is. Platte TV ziet er geweldig uit en ik zal er zeker vaker komen. Perfect personeel, tot ziens.

Ron 14-09-2020

Zeer goed geholpen bij platte tv in Eindhoven met de aanschaf van de Sony kd65Xh9299 en geven goed advies. Heb telefonisch en mail contact gehad en reageren zeer snel. fijne winkel en.lekkere koffie.

Dennis 14-09-2020

OverZichtelijke website, bij media markt en bcc standaard verkoop advies upselling gericht. Bij jullie helder/duidelijk en eerlijk advies. Na prima geholpen te zijn in de winkel de tv maar gelijk gekocht en opgehaald in andere vestiging

Kylian 14-09-2020

Wij zijn bij binnenkomst gastvrij ontvangen. We hadden gebeld met een vraag en de verkoper die ons hielp wist meteen waar wij voor kwamen. We kregen uitgebreid en duidelijk advies.
De verkoper die ons geholpen heeft had uitstekende kennis van zaken.

Het is een mooie winkel. Kortom een echte aanrader

Toon 14-09-2020

Wij zijn keurig behandeld en hebben een correct antwoord gekregen op al onze vragen en wensen zodat wij snel tot aankoop konden overgaan, met dank aan Marco uit Eindhoven Ekkersrijt die ons fantastisch geholpen heeft

C.brokling 14-09-2020

Platte tv in zoeterwoude heeft mij uitstekend geholpen bij de aankoop van een soundbar ze hebben een uitmuntende kennis van zaken en leggen geduldig uit wat de voor en nadelen zijn van hun producten.

Eric Fintelman 14-09-2020

Super goede service. Vriendelijk personeel en prima prijzen ook nog. Wat wil je nog meer?

jesse den haan 14-09-2020

Goed geholpen door vriendelijk en mee denkend personeel. Niet gehaaid op verkoop maar wel op scherpe gepaste deals!

Pieter steenbeek 14-09-2020

Als eerste hadden we ons via internet laten voorlichten welke tv we moesten nemen. Tot zover ging het goed. De dag van bezorging dat ging fout. Bezorger belde dat hij onderweg was maar muurbeugel was er niet. Ik zou gebeld worden door adviseur gelijk. Na 2.5 wachten maar in de app geklommen maar ook dat werkte niet en moest maar wachten tot ik gebeld zou worden voor oplossing gebeurde weer niet. Weer zelf contact opgenomen met planning en na 5 dagen konden ze de tv met andere beugel brengen en 50 euro korting. Blij tv was er en beugel maar beugel andere manier van bevestigen. Maar gelukt. Tv hing. Wat een slecht beeld soms contact gehad met chat maar moest maar naar winkel me vrouw naar de winkel vriendelijke jongen hielp haar en moesten thuis even iets uit zetten in instellingen dan werkt de tv prima. Klopte niet ik ip vrijdag naar winkel minder aardige verkoper die alles wist en het lag aan ons en de processor. Tv was te groot. Onze schuld want wij kopen grote tv. Na half uurtje praten begreep hij dat we niet gingen trouwen met deze tv en hij zocht een betere voor ons uit klasse hoger en zou snel geruild worden hij ging gelijk regelen na 300 euro extra betaald te hebben vertrokken we er zo snel contact opgenomen worden. Je raad het al zelf maar planning gebeld en wat heet snel we moeten dus 1.5 week wachten voor dat ze hem komen brengen . Dat is snel grmmnmm nu nog hopen dat ze komen en alles compleet is
Officiële reactie van HelloTV 15-09-2020

Goedemorgen,

Wat vervelend om te vernemen dat u nog steeds niet kunt genieten van uw nieuwe TV. Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat een TV eenmaal thuis toch niet zo goed bevalt als verwacht, in dat geval doen wij ons best om samen met u tot een goede oplossing te komen.

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordergegevens even te mailen naar contact@plattetv.nl? Dan zoeken we graag even uit wat de actuele status van uw bestelling is.

Jelske
Plattetv.nl

Eddy 14-09-2020

Ik ben heel prettig, deskundig en volledig geholpen! Een aanrader deze winkel.

Essers 14-09-2020

Ik werd door vrienden enthousiast over de winkel. Zij vertelde heel goed geadviseerd te zijn. Dit was een reden om naar deze winkel te gaan. We zijn idd heel goed geadviseerd en op een hele nette en vriendelijke manier te woord gestaan. Geen gepush voor een bepaald merk of type tv maar geluisterd naar onze wensen en daarin geadviseerd. Een hele prettige winkelervaring

Djtom 14-09-2020

Net en deskundig eerlijk advies. Geen gladde verkoop praatjes. Zoals mijn eerdere aankoop wederom zeer tevreden.