HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bien 11-09-2022

Fijn te woord gestaan en geadviseerd door medewerker. Mooie keuze kunnen maken.

Mai-lin 11-09-2022

Geweldige winkel, alles goed opgesteld overzichtelijk en duidelijk. Had ook al veel op hun site gekeken, maar wilde toch de tv zo zien. Ook de man die ons hielp heel vriendelijk, behulpzaam en gelijk snapte wat wij wilden. Probeerde ook niet een veel duurdere tv te verkopen, wat in andere winkels wel het geval was. Kortom een echte aanrader deze winkel en ook de site!

Ilona 11-09-2022

Fijne winkel
Vriendelijk personeel
Goede deals via de site
Veel aanbod op de site
Kortom 100% tevreden klant

Jolanda 11-09-2022

Verkoper is zeer deskundig en kon ons goed adviseren. Wij zijn erg goed geholpen en voelden ons welkom in de winkel

BY FaMe 11-09-2022

Monteur is een visitekaartje voor zijn werkgever. Zorgvuldig en secuur te werk gegaan bij de installatie van de TV. Heldere uitleg over de bediening en mogelijkheden van de TV. Ook gewezen dat het "kastje" van de provider niet meer voldoet om een optimale weergave van het beeld te omtvangen.

Tatum 11-09-2022

Heel erg blij met onze nieuwe tv! Erg goed geholpen en goede informatie en advies gekregen!

Stefan 11-09-2022

Zeer fijne verkoper in de Eindhoven. Meerdere alternatieve bekeken zonder de druk van 'je moet kopen' te voelen.

Winkel in eindhoven.

E 11-09-2022

Snelle afhandeling. Goeie service in winkel Naarden en top geholpen via de chat

Jeroen vTienen 11-09-2022

Heb de tv via de website gekocht bij verkoper, zij us van de winkel in Breda, ze wist gelijk wT ik wilde en heeft meet plezier deze tv verkocht, super fijn met haar onderhandeld.

Matt 11-09-2022

Ik was al geruime tijd op zoek naar een specifiek OLED model van Panasonic. Afgelopen week zag ik dat er een aanbieding was, ook bij Hello TV. Gelukkig kon ik mijn oude Panasonic daar óók nog voor een mooie prijs inruilen, zodat het voor mij financieel heel aantrekkelijk werd. Ik heb de t.v. ook meteen gekocht en twee dagen later kwam een heel vriendelijke medewerker de nieuwe t.v. brengen en de inruil t.v. heeft hij meteen meegenomen.
Al met al heb ik nu een OLED t.v. met een fenomenaal beeld en geluid en kan niet wachten tot de volgende film die we weer gaan kijken!

Marga 11-09-2022

Super fijn geholpen door verkoper in Zoeterwoude. Hij nam echt de tijd om onze vragen te beantwoorden. Gaf goed advies en daarom was het niet moeilijk om een beslissing te nemen en de tv aan te schaffen. Echt super.

Harold Kok 11-09-2022

Deal snel gesloten, goede prijzen en via de mail een upgrade voorstel ontvangen over mijn bestelde product. Ik mocht een nieuwere versie kiezen tegen een kleine bij betaling met een flinke korting. Top service en goed advies in de winkel. Ook de chat bij vragen is snel en staan je vriendelijk te woord.

Resokario 11-09-2022

Alles klopt! Mooie en goede website, chat functie werkt snel en erg goed.
Jullie prachtige winkel in Groningen bezocht en uitmuntend geholpen door Marco!! Daarnaast ook nog een hele mooie deal kunnen sluiten.

Kortom: ik ben een zeer tevreden klant!!

Leon 11-09-2022

Vandaag bij Hello tv Eindhoven een tv aangeschaft, uitstekend geholpen door Daan. Vriendelijke man die rustig en duidelijk uitleg heeft gegeven. Nette winkel waar je een beetje ‘zoals vroeger’ een tv kunt kopen en over de prijs kunt praten.

Sergio 11-09-2022

Vandaag een tv gekocht bij hellotv, super geholpen en goede uitleg erbij gekregen. Ik zeg volgende tv weer.

DaanC 11-09-2022

In november een 8k tv gekocht die is kapot gegaan en was niet meer te maken … hellotv heeft zijn uiterste best gedaan om ons tegemoed te komen … inmiddels hebben we de samsung 75qn900b aan de muur hangen … nogmaals bedankt .. een meer als tevrede klant

Mj alderliefsten 11-09-2022

Prima toestel fijn geholpen snelle levering volgende keer weer een dikke 10
Tv zoals een tv hoort te zijn prachtig beeld geluid goed geen min punten

Jesse 11-09-2022

Ben in Amsterdam geweest. Duidelijke, vlotte informatie over verschillende toestellen. Ruim opgezet en onder het genot van een drankje.

Quint Willemsen 11-09-2022

Het is een prachtige winkel in Utrecht. Ik had eerst een tv online besteld maar door goed contact met de klanten service de tv kunnen ophalen in de winkel wat mij beter uitkwam. De winkel zit immers op loopafstand van ons kantoor.

Helenie 11-09-2022

We hebben thuis besproken hoe we de aankoop wilde doen en smiddags kregen we een beter aanbod en dat was heel fijn. Televisie koop je niet ieder jaar en alles is zo veranderd daarom was het advies erg fijn.

Mariette 11-09-2022

Enorm goede service bij Hello TV gehad. Dat deze serviceverlening nog bestaat is een wonder. Eerst in Zoeterwoude onwijs goed geholpen door de medewerker, die heeft zich uit de naad gewerkt om voor ons de soundbar de volgende dag te laten bezorgen met hun eigen dienst. Want postnl daar wil ik geen zaken meer mee doen. Zaterdag werd de soundbar door een medewerker gebracht, die moest eerst nog even naar Naarden om de soundbar op te halen uit het magazijn. Die hebben voor de terugrit voorzien van genoeg Coca Cola.
Medewerkers, nogmaals dank voor jullie inspanning en service. Geweldig!!!
En niet te vergeten, de soundbar is top!!

Groeten Mariëtte en Fred

Jose Tavares 11-09-2022

Ik ben tevreden hoe ik ben geholpen
Vriendelijke medewerker goed service
En goed prijs

B@B 11-09-2022

Fantastische televisie met goed beeld. Zeer netjes geholpen via de chat betreft korting op een nieuwe tv. Ik raad het zeker aan om via de chat een gesprek aan te gaan en om hulp bij uw keuze te maken.
Justin topper

Davy 10-09-2022

Ontzettend behulpzaam geholpen met goed advies. Hierdoor een andere, betere en goedkopere keuze gemaakt.

BYFaMe 10-09-2022

Vandaag is de TV geïnstalleerd door EH. Deze man is een visitekaartje voor zijn werkgever. Aankomst op de afgesproken tijd. Secuur gewerkt en heldere uitleg na de installatie. TOP!