HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Niels Jacobs 22-09-2020

Alleen telefonisch contact gehad! TV gekocht via de telefoon goede uitleg en service gehad!! 2weken later tv thuis geleverd helemaal na wens ! Alle belofte zijn ze nagekomen helemaal super

Bakker 22-09-2020

Jammer van de service. Dure 65 inch tv gekocht van meer dan 2000 euro. Tv is al stuk na 3 dagen. Blijkt in kleine lettertjes te staan doos 2 weken bewaren en dan moet je hem als je de doos dan ook nog zou hebben, zelf gaan brengen om hem om te wisselen. Jammer had toch wel meer van Platte tv verwacht. Mijn sonos arc haal ik lekker ergens anders en mijn toekomstige tv’s!

A. van de Ven 22-09-2020

Uitstekend geholpen. Goed advies gekregen. Netjes op tijd. Oude tv meegenomen. Voet was daarvan niet meer aanwezig maar dat was geen probleem.

Eric Vervaart 22-09-2020

Vandaag was het dan zover, de Sub van Sonos wordt geïnstalleerd. Nadat een tijdje geleden de Arc was geïnstalleerd. Wat was ik blij dat monteur xxxx weer langskwam, wat een kennis heeft deze monteur, wederom was hem weer niets teveel, sub geïnstalleerd, alle instellingen van de Sonos Arc nog nagelopen en waar nodig aangepast. De Shelf van Sonos vakkundig opgehangen. We hebben nog een Sonos 1 in de badkamer die we niet geïnstalleerd kregen in de nieuwe app. Tot ongenoegen van xxxx lukte het hem ook niet. In de loop van de middag ben ik nog teruggebeld door hem, had hij zelf contact opgenomen met Sonos, wat blijkt: de oudere Sonos 1 werkt niet samen met de nieuwe app. Morgen gaan we het zelf proberen om te installeren met de oude app. Nogmaals bedankt voor de geweldige service xxxx, je bent echt een aanwinst voor Platte TV.
Officiële reactie van HelloTV 23-09-2020

Beste Eric,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat goed om te horen dat u zo vakkundig bent geholpen door onze installateur, dat horen we graag! Hopelijk lukt het u om de Sonos 1 te installeren met de oude app. Als we u nog ergens bij kunnen helpen, dan weet u als te vinden. Heel veel luisterplezier gewenst met uw nieuwe Sonos set.

Marianne Neymann/ Ger Wessels 22-09-2020

Erg snel en zeer goed geholpen door verkoper xxxx. Wij kwamen om te kijken en advies te vragen. Doch xxxx wist ons, met zijn vlotte babbel, over te halen om een nog betere televisie te kopen. Hij vertelde vlot en makkelijk. Nu maar hopen dat, de termijn van 14 dagen om thuis te bezorgen ,klopt. En dat degene die het brengt en aansluit, doet wat wij gevraagd hebben. Xxxx zou dat regelen , dus we zijn benieuwd.

Jaquie 22-09-2020

Duidelijke website, goed geprijst producten, snelle levering! Shop is gemarkeerd als favoriet.

Anja Viedebantt 22-09-2020

Super behulpzaam geholpen.
Je kunt rustig rondkijken en ze brengen de tv zelfs naar je auto.
Waar vind je dat nog

Ramon Verboom 22-09-2020

Keurige jongen die de nieuwe tv netjes geplaatst heeft en een korte goede uitleg heeft gegeven.

Jos Fijn Boxmeer 22-09-2020

Ik ben blij verrast door de grote Servicebereidheid van de medewerkers.... en ......van de vestiging Nijmegen. Dit was de tweede tv die ik daar kocht. De installatie bij mij thuis verliep vlekkeloos. Ga zo door, de klant tevreden en daardoor ook jullie.

Ronald 22-09-2020

Een hele nette winkel waar men de tijd voor je neemt en op professionele wijze uitleg over de producten geven.
Een goed advies wat voor jouw als klant het beste product is, en dat is zeker niet de duurste aankoop.
Eerlijk en oprecht!

Ashia en Zishan 22-09-2020

Wij hebben een TV gekocht.
De monteur/installateur (*) kwam langs om de tv te installeren op 21-09-20. Hij was op tijd en erg vriendelijk. Hij heeft ons geadviseerd welke kabels goed zijn voor onze nieuwe tv en die hebben wij ook van hem gekocht. Wij zijn zeer tevreden over de manier hoe monteur/installateur (*) voor ons de tv heeft geïnstalleerd + als extra service heeft hij onze bedrading recht gezet om hierdoor overspannenheid van de stroom te voorkomen en wij het beste uit onze nieuwe tv kunnen halen. De monteur/installateur (*) heeft kennis van zijn vakgebied en een hele service gerichte houding. Hij is deze waardering waard.
Top en nogmaals bedankt! een 10 ++ !

Ab 22-09-2020

Heel vriendelijk en behulpzaam.
Sowieso ben ik er tevreden over mijn order bij Plattetv. Ik kende deze winkel eerst niet maar zal het nu overal aanbevelen bij vrienden en familie. Echt top service!!
Officiële reactie van HelloTV 22-09-2020

Beste Ab,

Wat leuk om te horen dat u voor PlatteTV gekozen heeft. Heel veel plezier gewenst met uw nieuwe aankoop en hopelijk mogen we je vaker verwelkomen in onze winkel.

Arnhem 22-09-2020

Voorafgaand aan het winkelbezoek in Arnhem gechat met de medewerker. Bij aankomst wist deze direct waar we voor kwamen.
Heeft ons prima geholpen. Ook fijn dat we onze oude TV in konden ruilen.
Bezorging was perfect en na een korte test werd de oude TV meegenomen.

Johnny 22-09-2020

De tv van mijn kleinkind was defect, deze gebruikte hij voornamelijk voor het spelen op de playstation, met een beperkt budget kwamen wij bij platte tv Nijmegen, en werden vriendelijk geholpen door verkoper (*), die creatief meedacht zodat wij de winkel met een prachtige 43 inch Philips 4k tv konden verlaten! Super service!!

Settle 22-09-2020

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Ik ging er nu voor het eerst naar toe, omdat ik tevens een concurrerende prijs verwachtte. Helaas zie ik dat ik ruime 50 euro teveel betaald heb.
Officiële reactie van HelloTV 23-09-2020

Beste Settle,

Zou u een mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin uw ordernummer vermeld? Dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen.

Bastiaan 22-09-2020

Op tweakers.net zag ik tegen de laagste prijs van de TV die ik al lang op mijn verlanglijstje had staan. De chat medewerker (*) heb ik hiernaar verwezen die zo vriendelijk was om mij de TV voor dezelfde prijs aan te bieden en de TV in Breda vast klaar te laten zetten. Daar de TV opgehaald en korting gekregen op de muurbeugel, HDMI kabels en mijn garantie mogen verlengen naar 5 jaar. Alles keurig onderhandeld met de verkoper. Hij hangt tevreden aan de muur!

Stein W 22-09-2020

Ik had een 65 inch Samsung gekocht, toen ik thuis was bleek te tv toch te groot. In de winkel ben ik heel er goed geholpen en kon ik hem gemakkelijk ruilen voor een maatje kleiner. De wisseling van de order was ontzettend snel geregeld en ben nu heel erg blij met mijn aankoop.

Johan 22-09-2020

Gewoon een vriendelijke en duidelijke uitleg over hetgeen wat je eventueel wil gaan kopen

JeroenB 21-09-2020

Wat een toppers! Goed advies en snelle reactie! Ook een mooie deal gekregen voor een geupgrade versie! Blijf zo doorgaan!

Gerk 21-09-2020

Ik vind de platte tv gewoon zowel website als de winkel super je word gewoon super geholpen klant vriendelijk niet opdringerig geven je alle ruimte die je nodig hebt om na te denken over een product die je wel graag zou willen hebben en geven jou ook alle uitleg. en vertellen de verschillen tussen zowel een tv of soundbar voor ieders wat wils mensen zou zeggen kom eens langs in de winkel en krijg alle uitleg die je nodig hebt voor de beste keuze

Wouter en Irene 21-09-2020

de monteur is echt een topper . Naast de professionele installatie legt hij ook alles erg goed uit . Zeer klantgericht !!!!! Een plezierige ervaring waardoor we graag weer terugkomen bij plattetv.nl

LOUIS 21-09-2020

Uitstekend in Utrecht geholpen. Snelle bediening,goede voorlichting,hulp met inladen en goed bereikbaar. Kortom een zaak waar je moet kopen

Jarno 21-09-2020

Goeie aanbiedingen op de site.
Je tv is makkelijk in te ruilen voor een goeie deal
Prima hulp online zowel in de winkel
Snel geregeld

Tevreden klant

Ko Eerdhuijzen 21-09-2020

Keurige shop en tijdens afleveren/ophangen TV vriendelijk, vakkundig en bij uitleg geduldige installateur.

C.Mercuur 21-09-2020

Zijn op 16 aug. jl. naar Platte TV in Naarden geweest, hadden goede ervaring met de koop van 2 tv's aantal jaren geleden. We wilden een nieuwe tv, versterker, subwoofer en 2 achterboxen aanschaffen die we op de site hadden gezien. Aangezien we al 2 frontboxen van Magnat in bezit hadden, wilden we er een mooi surround systeem van maken. Met deze informatie ging onze verkoopster yyy aan de slag en heeft met ons een prachtige deal kunnen maken, we hebben onze oude lg tv en denon versterker ingeruild en een LG OLED55CX6LA TV, DENON AVC-X4700H Receiver, Klipsch R-100SW sub woofer en 2Klipsch RP- 600M Ebony boxen aangeschaft. De planning was goed verlopen en inmiddels alles geïnstalleerd. Topkwaliteit voor een Topprijs!!! een heerlijke bioscoopsound, zijn er erg blij mee. De site van platte tv heeft mij een heel eind kunnen helpen met het vinden van de juiste apparatuur.