HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Niels 20-02-2021

Vandaag na een prettig contact via de chat een soundbar van Samsung gekocht. De doos was iets wat groot dus de medewerker heeft geholpen deze mee naar de auto te dragen, goeie service!!

Marcel 20-02-2021

Een goede TV voor een goede prijs. De TV is opgehangen door P****. Erg tevreden waren we over de goede service, zowel bij de aankoop als bij de installatie. Kundige medewerkers. Een aanrader!

Jolande 20-02-2021

Ik ben een nitwit op technisch gebied. Gelukkig kon ik al mijn vragen zonder schroom stellen aan Thoren, die mij geduldig en lichtvoetig door het proces van een nieuwe televisie kopen heeft geholpen.

Larissa en Marcel Almere 20-02-2021

Danny is een zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Danny had zeer veel geduld en nam uitgebreid de tijd om alles uit te leggen.

Gerrit 20-02-2021

Ondanks dat de winkel in eindhoven wegens corona gesloten is heb ik via de telefoon toch een fijne soundbar gekocht die zeker aan mijn verwachtingen voldoet.
Bedankt verkoper nick voor je goede advies.

mooiplaatje 20-02-2021

Vanwege corona ben ik niet echt in de winkel geweest maar bij de overdracht van de TV bij de winkeldeur werd ik enthousiast en goed geholpen. Ik kreeg ook veel nuttige tips voor het zelf installeren van de TV. Telefonisch vooraf was het contact ook prettig en werden zaken uitgebreid toegelicht.

Hido 20-02-2021

Ik was opzoek naar een nieuwe tv en omdat de winkels gesloten zijn door de corona moest ik online kopen. Wat opzoeking gedaan op het internet en terecht gekomen bij Plattetv.
Dat je een ruil kon doen en ook een mooie deal kon afsluiten heeft bij mij de doorslag gegeven.
Alles via de chat geregeld. Ging heel vlot en alles was heel duidelijk. En ook een vriendelijke operator aan de overkant met heel veel geduld :) waarvoor dank.
Thuis geleverd en de oude tv meegenomen op afgesproken tijdstip.
Als ik toch een minpunt moet zeggen, dan miste ik Paypal bij de betalingsmogelijkheden...
Voor de rest op en top service!

Wim 20-02-2021

Vandaag onze tv ontvangen. **** de bezorger heeft de tv keurig afgeleverd . Leuk en gezellig personeel daar, een aanrader

Theo 19-02-2021

Vaandaag is onze nieuwe tv en versterk geïnstallerd door Alex van Platte TV Eindhoven. Hij heeft de tv keurig opgehangen, alles met elkaar verbonden en nam ruim de tijd om alles uit te leggen. Hier waren wij zelf nooit uitgekomen. De versterker zal alsnog omgeruild worden omdat de uitgang voor de pickup niet naar behoren werkt. Kortom, zeer tevreden over Platte TV en met name over Alex.

Sas 19-02-2021

Klantvriendelijk, meedenkend, goede service en fijn contact om te overleggen en te bezorgen.

Mitch 19-02-2021

Top bedrijf goeie service! Had een tv gekozen waar ik toch niet zo tevreden over was. Kom hem netjes om ruilen. Goed geholpen en altijd scherpste prijs.

Raymond 19-02-2021

Top service. En je kunt er goed handelen over de prijs 👌 Alleen parkeren is lastig.

Germ Jan 19-02-2021

Aanschaf van meerdere Sonos producten. Samen met medewerker meerdere afspraken gemaakt omtrent de koop. Hierbij een persoonlijke aanbieding op maat gekregen

Peter 19-02-2021

Verkoper Aron hielp mij online net zo goed als face to face. Klantvriendelijk, flexibel, grote kennis van zaken en vanuit mijn belang handelend.

Eva 19-02-2021

Ik heb een stereotoren besteld voor de 50e verjaardag van mijn man. 3 keer gecheckt of het product op tijd binnen zal zijn (via chat, mail en telefoon) en drie keer bevestigd. Ook werd er toegezegd als het toch niet op tijd geleverd zou kunnen worden, ik op tijd op de hoogte gesteld zou worden. Ik wordt niet op de hoogte gesteld, maar het product komt toch niet. Op een bepaald moment wordt zelfs gezegd dat zij het product die dag of uiterlijk de volgende dag binnen verwachten en twee dagen later is dat toch pas op z'n vroegst over 8 werkdagen. Daar sta je dan zonder kado. Als ze de levering die dag binnen verwachten, moeten ze weten dat het op dat moment onderweg en binnen Nederland is. Als dat niet het geval is, kletsen ze uit hun nek als ze zeggen het die dag te verwachten. Dus of ze liegen, of ze hebben mijn product naar een ander gezonden en moet ik nu wachten op een volgende zending.
Officiële reactie van HelloTV 19-02-2021

Beste Eva,

Wat vervelend om te vernemen dat het cadeau voor uw man helaas niet op tijd binnen was, onze oprechte excuses daarvoor.

Ik begrijp dat hierover inmiddels contact met u is geweest en uw aankoopbedrag retour wordt betaald. Hopelijk geeft u ons een volgende keer de kans om te laten zien dat wij echt beter kunnen! U bent altijd van harte welkom.

Jelske - PlatteTV

Anoniem 19-02-2021

Voor Plattetv.nl gekozen ivm de gunstige prijs. We werden goed geholpen middels de chatfunctie. Levering en montage verliepen vlot.

H. Mulder 19-02-2021

Zeer correct, juiste informatie ook al was er vertraging i.v.m. gladheid en hevige sneeuwval. Installateur D heeft alles perfect opgehangen en geïnstalleerd Duidelijke informatie en uitleg. Zij zeer tevreden

Hans 19-02-2021

De winkel uit Naarden heeft een goede service en is erg klantvriendelijk en heeft een goede prijs.

Kleijn 18-02-2021

Woensdag via de chat de keuze gemaakt voor een tv ,Afgesproken was donderdag leveren ,echter omdat ik donderdag maar geen mail kreeg hoe laat ze gingen komen en ook geen mail met dat de betaling goed was gegaan toch maar even bellen.
Nee meneer hij staat op zaterdag ,maar ik had juist verteld/geschreven dat zaterdag niet uit kwam omdat ik weg moest.
Maar uiteindelijk maar zelf in Zoeterwoude gaan halen op donderdag en geholpen door een uiterst vriendelijke meneer.
Eenmaal thuis aangekomen en 1 uur verder nog steeds geen beeld (reuze handig zo gebruiksaanwijzing die er niet bij zit) herkend de tv de decoder niet op een of andere manier.
Dus ik via de chat vragen wat ik fout doe ,maar een of andere dame wist zeker dat het aan ziggo moest liggen ik zeg nog nee hij herkend de decoder niet ...nee meneer als ie dat doet komt het door ziggo.
Heb de chat maar uitgegooid want zo kwam ik dus ook niet verder ,en wonder boven wonder kwam ik via het menu afstandsbediening? Opeens bij de keuze of er een decoder aanhing.
En ja toen hadden we beeld.
Tv is prachtig maar heb er een hard hoofd in of ik dit nog ooit gaat leren want tot dusver is het abracadabra.

Marco 18-02-2021

Had een oudere TV besteld, was niet op voorraad, ze kwamen met aanbod een beter toestel voor zelfde prijs, heel erg tevreden.

Strieder 18-02-2021

Super goed advies gehad toen wij onze televisie kochten in Breda.
Na een paar weken kregen wij een klein probleempje met de TV.
Geen probleem de LG tv werd gewoon de omgeruild voor een nieuwe.
Ik ben erg tevreden met de goede services

I 18-02-2021

Snelle levering, goede communicatie
Wel veel mail met de vraag voor extra aanbiedingen.

Anoniem 18-02-2021

Supergoede deal gemaakt bij plattetv.nl Thoren heeft mij uitstekend geholpen. Conclusie: superservice voor een superprijs!

Anoniem 18-02-2021

Als je de juiste persoon aan de lijn hebt komt het allemaal goed en is de service prima.

Tom 18-02-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe televisie en ik was eigenlijk alleen georiënteerd op OLED. Ik ben uiterst goed geholpen door Thoren van PlatteTV.nl en heb uiteindelijk gekozen voor een Full Aray LED omdat uiteindelijk hier meer voordelen aan zitten in vergelijking met een OLED. Ik heb een goede deal kunnen maken inclusief een ophangbeugel. Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Sony KD-55XH9299. Nog een dagje wachten en dan kan ik gaan genieten van deze prachtige TV. Thoren is een uiterst vriendelijke en geduldige medewerker die veel kennis heeft en je laat inzien wat een goede keus is en waarom.