HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

JJ 11-06-2021

Overzichtelijk winkel en vlotte bediening, goede informatie over de verschillende mogelijkheden met hun voor- en nadelen.

communicatie kan beter 11-06-2021

ik wilde bij platte tv een tv bestellen . maar dat gaat niet zomaar. je krijgt te maken met verschillende verkopers en toen ontstond er grote verwarring. ik ben bij deze zaak terecht gekomen omdat deze een van de weinige is waar je jouw oude tv kan intuilen tegen een goede prijs. ik heb mijn bestelling geannuleerd omdat de communicatie tussen de verkopers zeer slecht verlopen is.
ik wil nog wel een keer proberen te bestellen als de bestelling door een verkoper afgehandeld wordt. en niet door drie dan ontstaat er weer verwarring. maar zij bleven wel vriendelijk

Ronald 11-06-2021

We zijn enorm goed geholpen bij platte tv.nl
Er werdt echt de tijd voor ons genomen.
We zijn heel erg blij met de tv.

mz 11-06-2021

Prima geholpen, deskundig advies en ook de installatie is perfect gegaan.
Hier kan je goed je TV uitzoeken en kopen.

Gerrit 11-06-2021

Mooie winkel,
Geen opdringere winkelpersoneel. Goed geholepen en ik ben blij met mijn product.

Ricardo 11-06-2021

Na super veel gezever op de chat was ik er helemaal klaar mee,ik had een tv gekocht op dinsdag en die stond in Groningen. Vrijdag komt de tv meneer....dus niet. Hij komt maandag meneer......dus niet. Hij komt donderdag meneer, ik weer een vrije dag genomen maar u raadt het al geen tv op donderdag. We weten niet wanneer hij komt meneer. Ik belde de dichtstbijzijnde winkel in mijn geval Zoeterwoude. Daar kreeg ik XXX aan de telefoon en hij begreep mijn frustratie. Als u naar de winkel komt nu bekijken wij de mogelijkheden voor u zodat u toch tv heeft vandaag. Super vriendelijk geholpen door hem en hij had al gekeken naar mogelijkheden voor mij. Binnen een half uur verliet ik de winkel met een super mooie tv....zelfs een maat groter. Dat noem ik service. Nogmaals team Zoeterwoude bedankt voor deze geweldige service . Normaal had ik een 10 gegeven maar door de chat helaas een dikke 9 alsnog.

Dirk Groot Hulze 10-06-2021

Op 21-05-2021 schreef ik dat ik niet tevreden was met mijn aankoop.

Nadat ik mijn probleem had uitgelegd kreeg ik een service monteur die de tv ging instellen.
Deze kon niet anders dan bevestig dat de tv goed was aangesloten en ingesteld. Voor hem was dit een totaal onbekend probleem.

Na wat mails heen en weer heeft Platte tv mij gebeld om deze tv terug te nemen, en ik een voorstel kreeg voor een andere tv.
Ik koos nu voor een nieuw model 2021, deze kreeg ik met een redelijke korting voor het geleden ongemak.

Met deze service heeft platte tv het toch wel goed gemaakt.

Jacques 10-06-2021

Het gehele proces verliep erg professioneel. Vriendelijke en uitermate vakbekwame medewerkers. Van bestellen tot plaatsen.
Bravo aan de mensen van PlatteTV. Vooral XXX en XXX bij de bestelling en orderafhandeling en zeker Tim tijdens de plaatsing.

Jerry54 10-06-2021

Super goede winkel, ik heb hier al meerdere tv’s aangeschaft. Vrienden en Familie ook naar platte tv gestuurd en hebben hier ook hun tv’s gekocht. Altijd naar volle tevredenheid geholpen en de verkoper denkt ook met je mee om je naar volle tevredenheid te helpen. In een woord perfect.

Rob Van Zantvoort 10-06-2021

Heb een soundbar gekocht bij het filiaal op ekkersrijt. Hier heb ik ook al eerder mijn tv gekocht. Ik werd er snel en goed geholpen. Mijn ervaring hier is dus zeer positief.

Jan 10-06-2021

De vriendelijkheid, behulpzaamheid en kennis van het product is de reden van deze score.

Herman 10-06-2021

Zeer vriendelijke en professionele jongens. Prima geïnstalleerd en duidelijke uitleg over TV en afstandsbediening. Klasse!
Officiële reactie van HelloTV 10-06-2021

Beste Herman,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen om een review te schrijven over uw ervaring met ons. Het is erg prettig om te lezen dat u zo tevreden bent over uw aankoop bij ons en de installatie van uw TV. Heel veel kijkplezier gewenst en als we u nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het uiteraard graag.

Jelske - PlatteTV

Andre 10-06-2021

Bij platte tv in Amsterdam geweest.
Geholpen door verkoper
Super uitleg en geduld echt perfecte advies gehad.

Henk 10-06-2021

Vandaag in Groningen platte tv top geholpen door Marco top tv top prijs en top service

Anjelies Stokvis. 10-06-2021

Ik ben heel blij!! De Kamado die als eerste bij mij aan kwam daar zaten helaas twee barsten in. in eerst instantie dat via internet willen regelen met de garantie. Dat was wat minder en traag. Ben toen naar jullie winkel gekomen en daar wel netjes geholpen. Vandaag heb ik nu een nieuwe gekregen die wel helemaal heel is en ik ben er blij mee. Ik heb m inmiddels in elkaar gezet en gaat vanavond gebruikt worden.
Ik moest er nu alleen wat langer op wachten en dat vond ik wel een beetje vervelend.
Ben erg blij dat ik m nu heb!!👍👍👍

Filip 10-06-2021

Top service! Snel reactie en goeie deal kunnen maken. Tv zou in de middag geleverd worden maar ivm file/drukte pas begin avond gekomen. Netjes gebeld door Stijn ( medewerker ) dat hij zo snel mogelijk komt en onderweg was. Was klantvriendelijk en behulpzaam. Tv is binnen , binnenkort soundbar kopen bij platte tv.nl. Als ik weer een goeie deal krijg natuurlijk😝 bedankt!

Frans 10-06-2021

Ik heb de Sony KE 48A9 aangeschaft. Het toestel voldoet aan al mijn verwachtingen. Helder beeld en de geluidskwaliteit is goed. Ben door Danny geholpen. Hij wist heel goed te vertellen wat de mogelijkheden zijn van de tv. Heeft ook keurig geholpen om de TV in mijn auto te leggen.

Willem 10-06-2021

Goed advies en goed geholpen, vriendelijk personeel en overzichtelijke winkel.

Arie Uijens 10-06-2021

Site heel gebruiksvriendelijk en heel makkelijk om met steun van de chatfunctie gezamenlijk tot de juiste keuze te komen.
Levering en installatie prima verlopen.
Kortom: Deze winkel is zeer zeker aan te bevelen.

Elseline 10-06-2021

Vriendelijk en goed geholpen bij het uitzoeken van tv en soundbar. Er werd met mij meegedacht en verschillen goed aangetoond. Ook zag de winkel er verzorgd uit. Ben zeer tevreden!

Pieter 10-06-2021

We worden hier in Breda altijd heel fijn en netjes geholpen vriendelijk personeel

Rein 10-06-2021

Prima winkel, uitstekende info en klantvriendelijk!
Er wordt meegedacht met de klant om uiteindelijk tot het beste resultaat te komen. Deskundig personeel. Bovendien scherpe prijzen!!!

Martin Weijmans 10-06-2021

Zeer enthousiaste en deskundige medewerker. Hij nam de tijd om alles te laten zien en uit te leggen. Daarnaast kwam hij ook met een, voor ons, scherp aanbod die wij hebben geaccepteerd.

Ton L 10-06-2021

Super Tv aangeschaft Philips 70pus8535, echter ging ik eerst voor de 65pus8535, na eerst veel rond gekeken te hebben moest het deze worden, bij Platte tv kun je online een betere prijs aanvragen dus na dat te hebben gedaan ging er nog 100 euro van de aanschafprijs af, dit was dan ook de reden om de tv te gaan halen, zo gezegd zo gedaan, in Groningen werd ik in de winkel vriendelijk ontvangen en verder geholpen door medewerker Marco, alles werd netjes uitgelegd en de tv werd ik geholpen om de tv in de auto te krijgen, een maal thuis gekomen tv uitgepakt en ge installeerd maar tot mijn grote schrik witte strepen horizontaal over het scherm tv defect, gelijk contact gezocht met Marco van Platte tv, overduidelijk de tv is defect en moet worden vervangen dit zou echter pas na het weekend gebeuren omdat de tv niet meer voorradig was, ik moest de tv maar even stallen mocht ook in de schuur van Marco daar de tv toch al stuk was, echter mijn vrouw wou dit niet en deze besloot dan ook ik breng de tv terug naar Platte tv, zo gezegd zo gedaan, mijn vrouw en zoon beiden in de auto samen met de tv, onderweg naar Groningen vraagt mijn vrouw aan mijn zoon waar heb je de oude tv gelaten want hij had alvast ruimte gemaakt uh zecht mijn zoon die heb ik aan een buur jongen gegeven, nou dat is lekker dan zitten wij het hele weekend zonder tv , maak je niet druk zei mijn zoon we vinden vast wel een oplossing, aangekomen bij de winkel tv uitgeladen en naar binnen, Marco ontvangt ze wederom vriendelijk en ze overleggen even en mijn vrouw en zoon besluiten om toch maar voor de 70" tegaan daar ze deze nog wel op voorraad hadden staan wederom een mooi aanbod van Platte tv gekregen, een maal thuis gekomen tv uitgepakt en geïnstalleerd alles gelijk perfect, daarom geef ik Platte tv een 10 en kan ik ze bij iedereen aanraden die opzoek is naar een nieuwe tv.

zeer tevreden klant.

Anne-Marie 10-06-2021

Wij werden enthousiast door de goede website en de vriendelijke chatmogelijkheid! Tom heeft ons goed geholpen, denkt met je mee en heeft ons de juiste keus laten maken! Zo blij met onze aanschaf.