HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5174 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frè Dik 25-11-2021

Jes. " PLATTE TV '' Daar koop je de mooiste televisie
Uniek is wel, het zijn allemaal mensen met heel veel visie
Zelfs een beetje hulp, was echt niet nodig
Wat snel duidelijk werd, het was totaal overbodig
Met veel gevoel werd de TV geïnstalleerd.
In dat word door ons rijkelijk gewaardeerd
Dit was voor ons al nummer twee
Wij zeggen dan ook, Platte TV is helemaal oké

Marco B 25-11-2021

Na enige verwarring blijkt mijn bestelling toch op tijd geleverd te kunnen worden. PlatteTV heeft zijn best gedaan om mij te bereiken en excuses aangeboden voor de verwarring. Lijkt het toch allemaal nog goed te komen.

Ad en Yvonne 25-11-2021

Op aanraden van onze dochter zijn we bij jullie winkel terecht gekomen. Stonden versteld hoe groot hij was, en hoe we geholpen werden. We wisten wat we wilden, dat was al makkelijk. Leuk geholpen, prima uitleg.

Jesper 25-11-2021

De medewerker (CK) kwam snel ter zake omdat ik aangaf een specifieke wens te hebben. Hij kwam met een goed alternatief en hebben een scherpe deal kunnen maken. Afronding ging ook uitermate vlot en hij had verstand van zaken. Top

Joep 25-11-2021

Ik wilde een nieuwe tv kopen en wist niet welke ik moest kiezen. Samen met de verkoper ben ik door een verkoper op een prettige manier geholpen in mijn keuze.

Joke de Heus 25-11-2021

Hadden gezegd drie weken maar onze tv komen ze vrijdag al plaatsen top hoor goede service.

LG65G1 25-11-2021

I bought my TV during black Friday promotion. Even the store was very busy. The staffs was still very patient to answer my questions and gave me suggestions to fit my requirement. I am very satisfied with their service and had a good shopping experience

Peter 25-11-2021

Onlangs heb ik bij PlatteTV in Nijmegen een de Sony Bravia XR-65A84J bij gekocht.

Inmiddels heb ik hem nu bijna 3 weken in gebruik en wat een toptoestel!

Ik moet de grote beer dan ook hartelijk bedanken voor zijn advies en het maken van een keuze. Hartelijk dank! Ik vind het altijd lastig bij zo'n grote aanschaf, maar geen minuut spijt van.

Tevens is het een overzichtelijke winkel, met veel aanbod en prima koffie en scherpe prijzen.

Dhr. Torn Broers 25-11-2021

Prima website en prima winkel. Na het bekijken van een aantal TV's op de site er toch voor gekozen om ook fysiek de weergave te ervaren. De vestiging in de Den Bosch is ruim opgezet en heeft een heldere indeling. Je hebt er de mogelijkheid om de tijd de nemen om vanaf een lekkere bank, in vergelijkbare setting als thuis, een keuze te maken. Dit overigens niet alleen voor TV's maar ook voor het vergelijken van aanvullende geluidssystemen zoals soundbars en multiroom audio oplossingen.

Ik ben geholpen en ik ben zelden zo uitvoerig, kundig en geduldig van advies voorzien door een verkoopmedewerker. Na een mooie deal en een keurige afhandeling ben ik erg blij met de aankoop.

Een aanrader voor de kritische koper die voor kwaliteit gaat.

S.J. 25-11-2021

Ik ben in de winkel in Nijmegen geholpen. Ondanks de drukte namen ze alle tijd voor me om duidelijk uit te leggen welke keuzes er waren die bij mijn eisen pasten! Ben tevreden over service en product, raad het zeker iedereen aan even langs de winkel te gaan. Heel erg bedankt we zijn er blij mee!

Vincent 25-11-2021

Vriendelijk geholpen en er werd uitgebreid de tijd genomen om alle opties door te nemen. Goed gevoel aan over gehouden.

Jeroen 25-11-2021

Vanaf het eerste moment in de winkel tot aan de installatie. Kan ik alleen maar mijn complimenten uitgeven. Verkoopster ( Amsterdam ) open, eerlijk en alles prima uitgelegd. Black friday actie zeer netjes aangepast op de lopende offerte. ( zeer netjes en eerlijk vanuit platte tv)

Monteur netjes 30 min voor aanvang gebeld. En zeer kwalitatief vakkundig de tv/soundbar opgehangen.
Daarna alles netjes aangekoppeld aan allerlei apparatuur. En alles gekoppeld aan de lg65gr televisie.

Monteur heeft de tijd genomen om alles netjes uit te leggen over de instellingen en hoe wat op te zoeken.

Kortom, niet maar dan ook niets te klagen over plattetv en de service.

Ga zo door en bedankt.

Leon 25-11-2021

Perfecte service, verkoop en binnen 24 uur levering van Sony Bravia. Montage is vandaag gedaan, het ziet er perfect uit!

E. Wassink 25-11-2021

Je wordt hier zeer netjes en zeer deskundig geholpen. Er is ruimte voor onderhandeling wat een fijn gevoel geeft.

Wim Bouts 25-11-2021

Wij zijn prima en eerlijk geholpen door de verkoper/adviseur van Platte Tv - Breda
We hadden eerst een televisie uitgezocht van een ander merk waarop de verkoper ons de voor en nadelen van deze televisie vertelde en ons daarna een tv van een ander merk liet zien. Uiteindelijk zij we met het advies meegegaan en de televisie aangeschaft. Ook de man die de tv thuis bracht en aansloot
was prima. Alles werd duidelijk uitgelegt. Goed bedrijf en zeker een aanrader om je electronica aan te schaffen.

Martin Hooijmaijers 25-11-2021

Net na binnenkomst al gelijk een bakje koffie aangeboden gekregen, bij alles wat we vroegen werd er zeer duidelijke uitleg over gegeven, dit nog nooit meegemaakt bij andere zaken, voor mij en mijn vrouw krijg je een hele dikke 10, Ook niet geprobeerd om naar een ander toestel te kijken maar overal werden de + en de - duidelijk uitgelegd, wat ons betreft een super verkoper met heel veel kennis over de artikelen

geenen 25-11-2021

super goed geholpen en zijn zeer vriendelijk uit leg was echt zeer goed .
gewoon een goede aanrader

P 25-11-2021

Ik ben zeer goed geholpen in de winkel. Ik heb advies gekregen over alles wat ik wilde weten ook binnen een half uur lag de tv al in mijn auto en ben ik een gelukkige klant van platte tv geworden. Nogmaals heel erg bedankt voor alle hulp.

Jose Avila Cuenca 25-11-2021

Goed geholpen, duidelijke uitleg bij vragen. Er was niets teveel!
Veel keuze, mooie winkel en ruim ingericht.
Ook de verkoper erg vriendelijk!

Peter vd P 25-11-2021

Kwam voor een lg C1, ging naar huis met een G1. Niet zeker of dit nou een compliment is of niet, maar ik ben blij dat de verkoper mij op het andere toestel heeft geattendeerd.

Wat ik vooral waardeerde is de onderhandeling, geen poespas en een scherpe prijs waardoor we uiteindelijk een deal hebben kunnen sluiten. Ook nog een garantie pakket erbij van 5 jaar.)(met een nette prijs)

Tv was op voorraad en direct mee naar huis kunnen nemen. Een collega heeft meegeholpen de tv (55") in de auto te zetten.

Helaas hebben we nu pech en is de tv kapot, hopelijk is de service net zo goed. We hebben er vertrouwen in.

Bianca 25-11-2021

Super geholpen. Hij legt alles goed uit en is erg behulpzaam. Hele fijne winkel en de TV en de soundbar zijn ook geweldig!

Tiny Gruyters 25-11-2021

Keurig en goed geholpen, we hadden zelf de keuze voor de tv al gemaakt. De verkoper (Rick) heeft toch nog andere mogelijkheden laten zien, zodat we zeker de juiste keuze hadden gemaakt. Goed gewezen op alle valkuilen in de garantie.

Joop Wolsleger 25-11-2021

Vandaag een Samsung 8K gekocht bij Platte Tv ik werdt geholpen door Shivan met een prima uitleg over de tv onder het genot van een lekker bakkie koffie over de ins/outs van deze mooie tv was erg onder de indruk van dit model Samsung Neo QLED 8K 65QN800A (2021) zeer scherp beeld en goede geluids kwaliteit en een goede prijs kwaliteit ben zeer tevreden naar huis gegaan

Han Schaars 25-11-2021

De verkoper heeft ons netjes en deskundig geholpen. We zijn dan ook zeer tevreden.

Franklin 25-11-2021

Vandaag is de tweede bezoek aan jullie winkel.
De eerste was puur om te kijken, wat is de verschil tussen jullie en de andere winkels.
Er is echt een grote verschil.
PlatteTv is echt mooi en mooi ingericht.
En de personeel is zo vriendelijk, en weet waar Over ze praten. Dus gelijk een televisie gekocht.