HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Mohammed 01-04-2022

Absoluut de nummer 1 als het gaat om service, kennis en klantvriendelijkheid.

Richard 01-04-2022

Kan niet anders dan een 10, besteld en 2 dagen later alles keurig geïnstalleerd en werkend
Mooi toestel voor een goede prijs

Guus 01-04-2022

Mijn eerste bezoek aan plattetv Rotterdam
Goed advies gekregen van ... zijn advies was gelijk zichtbaar bij installatie van mijn gekochte Denon soundbar binnen 5 min was het gepiept nog bedankt voor de koffie (niet een vies bekertjes maar een gewoon kopje) ik wens jullie goede zaken in deze mooie winkel.

Marcel 01-04-2022

Verkoper..... van t filiaal Amsterdam
Was zeer professioneel erg vriendelijk goede uitleg kwamen snel tot een deal

K.vander Meulen 01-04-2022

De shop is prima, alles staat mooi uitgestalt in de zaak. We zijn door onze schoonzoon getipt om voor Platte TV te gaan. We zijn bijzonder goed geholpen door...... met goede uitleg over de stand van zaken wat TV betreft met een fijne kop thee en koffie. We hebben op..... zijn aanraden gekozen voor 5 jaar garantie helemaal TOP. Goed zaken doen met...... een aanwinst voor de zaak. Fam.. ....

John 01-04-2022

Verkoper XXX nam alle tijd om vragen professioneel te beantwoorden en demonstreerde de speakers uitgebreid, echt Top!

Rien 01-04-2022

Zeer goed geholpen en geïnformeerd.
Er is zelfs geholpen met het dragen van de tv naar de auto! Top service

Benlahcen 01-04-2022

Aardige gozer, goed en betrouwbaar advies gehad. Tv voldoet ook aan de eisen hebben er goed plezier mee.

Richard 31-03-2022

Mooie winkel met een groot assortiment waar ik al meerdere tv’s heb gekocht.
XXX heeft mij super geholpen, denkt mee met de klant.

Ingrid 31-03-2022

Gisteren besteld en een dag later al geleverd. Wat een service. Sneller kan niet. Heel vriendelijke installateur van de tv.

Jan 31-03-2022

Ruim assortiment; redelijke prijzen. En ik slaag altijd. Kom al lang bij Platte-tv. Geen opmerkingen, behalve dat het afhalen van de artikel bij het magazijn wel wat beter geregeld mag worden. Duurt lang, je moet buiten wachten. Nogal spartaans en niet van deze tijd.

Anna 31-03-2022

Expert op gebied van televisie. Prijs/kwaliteit uitstekend. Laat je verassen en ga langs. Medewerker Dax uit filiaal Utrecht heeft mij erg goed geholpen.

Coos Tieleman 31-03-2022

Prima advies van verkoper en goede antwoorden op mijn vragen kortom het was prettig om bij de winkel in Nijmegen mijn aankopen te realiseren

Esther 31-03-2022

Wij kwamen een tv ruilen, erg goede service en super vriendelijk geholpen.
Nu lekker genieten van de tv en soundbar die we erbij hebben gekocht.

Michel 31-03-2022

Scherpe prijs maar werd uitgedaagd om te onderhandelen ;-)

Flinke korting, op tv én extra garantie.

Tv keurig binnen afgesproken periode en tijdsblok geleverd.

Al met al een zeer positieve ervaring gehad!

Harald Peeters 31-03-2022

Werd goed geholpen en er wordt meegedacht. De medewerker liep ook mee naar mijn auto om te helpen inladen.

Sandra 31-03-2022

Blij met mijn nieuwe lg smart tv, fijn geholpen in de winkel in doetinchem vriendelijke service

Marjan 31-03-2022

Dinsdag bij Platte Tv in Groningen een tv gekocht.
vandaag bezorgd,door skip.
Ik werd gebeld en installateur vroeg of hij eerder kon komen.
Dat kon, dus de tv werd keurig geïnstalleerd,
Installateur nam alle tijd voor mijn tv, installatie en uitleg naar mij toe.
Geen gehaast, en dat vind ik vooral prettig.
Ben dik tevreden,en erg blij met alles.
Ik adviseer zeker Platte Tv ,s aan. Goede service.👍

Marjan 31-03-2022

Afgelopen dinsdag heb ik een bezoekje gebracht bij de Platte TV,s in Groningen.
Mooie ruime zaak, en heel overzichtelijk.👍
Voor elke portemonnee een tv. de verkoper heeft mij geïnformeerd over verschillende tv's welke mijn interesse hadden.
Alle tijd, voor alle vragen die ik had .
Ik had een goed gevoel,in de winkel,en bij Robert.
En dat is voor mij belangrijk.
Dus overgegaan tot de koop van een mooie nieuwe tv.
Helemaal blij mee.👌

L.van Gaal 31-03-2022

Keurig opgezette en ruime winkel met vriendelijk personeel en volop keuze.
Ruime gratis parkeergelegenheid recht voor de deur.
Duidelijke uitleg van de verkoper op al mijn vragen en over de verschillen in tv's
Ook goede tips over de tv en zijn mogelijkheden.
Ze komen hun afspraken na. De site kwam ik tegen op het internet.

Martin 31-03-2022

Goede gedegen voorlichting, daardoor goede keuze kunnen maken uit het aan bod wat aan onze voldoet

johan 31-03-2022

uitstekende sevice door Skip (Groningen)nstalleren van gekochte tv en duidelijke uitleg omtrent niet kunnen inruilen oude tv, helaas had ik in de winkel al inruilvoorstel ontvangen,maar bij de controle van oude tv, bleek er toch een defect(beeldscherm) te zijn. En kon men de geboden inruilvoorstel niet hanteren. Goed onderbouwd , en terecht dus. helaas kostte het mij wat xtra, maar toch zeer tevreden over installeren .

Ron 31-03-2022

Vorige week de Philips 55OLED806 tv gekocht samen met de Denon S517 soundbar. Ik had hiervoor al een tv met ambilight en ben opnieuw erg tevreden over deze tv. Soundbar is wel echt een vereiste, het geluid van alleen de tv is echt wel dof.
Prima geholpen door een kundige medewerker bij PlatteTV locatie Doetinchem. Tv en soundbar direct meegenomen, dus ik kan niets noemen over de bezorging. De beugel van Vogel die ik erbij gekocht had, was bedoeld om de tv strak aan de muur te hangen, maar bij opening van de doos werd expliciet aangeven dat het ambilight mooier uitkomt als de tv een afstand van 15 tot 20 cm van de muur komt. Daarom de Vogel beugel terug gebracht en gebruik gemaakt van de beugel die ik al had opgehangen bij mijn vorige tv. Retourneren van de beugel was geen probleem en ook inruilen van de HDMI 2.1 kabel voor een langere kabel was geen probleem. Al met al erg tevreden en ik hoop nog lang plezier van deze tv en soundbar te hebben.

Sas Merian 31-03-2022

Ik ben bij PlatteTV gekomen via mond-op-mond-reclame, dat werkt toch het beste. Ik ben ERG goed geholpen in de winkel, uitgebreide uitleg over verschillende modellen tv's.
Op het audio vlak is het heerlijk dat je even ongegeneerd herrie kunt maken in de shop om te horen wat voor geluid je kunt aansluiten op je nieuwe tv.

De montage is 4 dagen later gedaan. Er werd netjes gebeld van tevoren. De montage, en ook de installatie trouwens, verliep prima en daarna weer een uitgebreide uitleg over wat de tv kan (Samsung Neo QLED 75") en daarna de uitleg over de soundbar. Bijzonder vriendelijke mensen in de winkel en bij je thuis. Ik zou echt iedereen aanraden om hier nieuw speelgoed te kopen!

Yke 31-03-2022

Superservice, goed product kunnen testen in winkel qua geluid. En daarna, want product niet op voorraad in winkel, snel geholpen en wordt product thuis geleverd.