HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Yves 22-02-2022

Ik heb de 22e zowel bij de nieuwe modellen als de gebruikte rond gekeken, en er werd enorm fijn met me mee gedacht over welk model het beste bij mijn behoefte paste. Er werd ook totaal niet moeilijk gedaan toen ik vroeg of er misschien een doos met extra plastic gemaakt kon worden in verband met de regen. De vriendelijke meneer hielp me zelfs de tv op mijn fietsje laden.
Tijdens het rondlopen in de winkel kreeg ik een kopje koffie, ik heb helemaal niks aan te merken op het personeel of het pand, gewoon goeie handel. Mij zien ze de volgende keer gewoon weer terug.

P.H.W. 22-02-2022

Ik werd keurig in de winkel door een vriendelijke medewerker geholpen. Het bestelde artikel (Neo Qled TV) stond klaar om meegenomen te worden .De medewerker liet mij, op mijn verzoek, ook nog meerdere soundbars zien en liet ze spelen. Op basis hiervan kon ik goed mijn keuze maken. De winkel is ruim met veel luister en kijk hoeken waar je rustig op gerieflijke banken kunt zitten te luisteren en kijken.

Robert 22-02-2022

Vorige week binnen gelopen bij Platte TV vestiging in Utrecht om toch nog maar eens te kijken naar de verschillende tv's die ik op het oog had. Uiteindelijk goed geholpen door verkoper xxxx, hij nam uitgebreid de tijd om de verschillen duidelijk uit te leggen en te laten zien. Hierdoor uiteindelijk ook de knoop door gehakt welke tv het ging worden. Daarna ook nog de tijd genomen om te kijken naar een audio set, ook hierin merk je dat de medewerkers weten waar ze over praten. Ik kan je echt aanraden als je een nieuwe tv wilt kopen om bij deze winkel langs te gaan voor de kennis en kunde.

Er was nog een puntje wat ik later met de after sales heb besproken, medewerker yyyy, en dat is ook goed opgelost.
1 ding is zeker als ik ooit weer een nieuwe tv nodig heb kom ik hier terug.

John 22-02-2022

Vandaag weer terug geweest omdat ik nog vragen had over mijn Denon subwoofer die ik gister had gekocht samen met een Heos soundbar en ook deze keer nam verkoper xxxx alle tijd om mij te woord te staan. Het issue is opgelost en ik ben wederom zeer tevreden naar huis gegaan.

Ja zeker ruime keuze aanwezig van diverse merken 22-02-2022

Het was druk maar het was de moeite waard.
We werden vrij snel geholpen met eerst een korte rondleiding.
De verkoper had goede kennis van zaken en wist waar die over praatte.

Van Laarhoven 22-02-2022

Zeer kundig en betrouwbaar advies. De installatie werd op en prettige manier gedaan. Vriendelijk, kundig en elke vraag werd goed beantwoord. Klasse. Wij zijn zeer tevreden. Volgende keer komen we hier zeker terug.

Steven Schoemans 22-02-2022

Top contact bij aanschaf en een fantastische installatie door medewerker xxxx! 100% een dikke pluim voor ze!

R..G.Heusinkveld 22-02-2022

Wij zijn door ...... geholpen. Een fantastische uitleg en zijn zeer tevreden over al de uiteenzetting
vakmanschap en vriendelijkheid in de winkel in Naarden.
Zowel onze vorige tv toestellen in de winkel in Naarden gekocht , dat brengt ons ook weer terug.
Voor ..... heel veel sukses en nogmaals dank voor al je inzet.

Kitty en Jos 22-02-2022

Wij zijn zeer te spreken over PlatteTV. In de winkel in Zoeterwoude werden wij heel goed geholpen door .... Plezierig in het contact en heel deskundig. Nam alle tijd ons te begeleiden in de keuze voor een nieuwe televisie. Absoluut geen verkoper die je iets wilt opdringen. Dit was dus al een heel prettige ervaring. Toen de televisie werd bezorgd waren ..... van PlatteTV degenen, die de TV kwamen installeren en aansluiten. De ‘oude’ TV hebben zij volgens afspraak naar een kamer op de verdieping gebracht, daar opgehangen en aangesloten. Het contact met hen beiden was heel plezierig, ze waren ook heel deskundig en werkten heel netjes. Namen ook de tijd om alles op een goede manier te installeren en aan te sluiten. Verder hadden ze ook in de bedrijfsbus kabels en muurbeugels bij zich, dat was heel prettig, want - ondanks het feit dat wij het goed had voorbereid - waren die kabels en een muurbeugel achteraf toch nodig. Kortom een heel goede en plezierige ervaring met de winkel van PlatteTV en zijn medewerkers.

John 22-02-2022

Keurige winkel en vriendelijke verkopers. Ze hielpen ook de aankoop in de auto te zetten

Roelf 22-02-2022

Bij Platte tv een yamaha soundbar gekocht, en uitstekend geholpen bij mijn keuze met een duidelijke uitleg van de werking en voor en tegens van het apparaat, de verkoper was duidelijk en meedenkend.
De winkel is ruim opgezet en heeft veel merken staan ook is er een sound room om geluidsboxen of sound bars hoorbaar te testen.
ik raad deze winkel aan.

Rob 22-02-2022

Vandaag een nieuwe tv gekocht en super geholpen. Goed geadviseerd en blij met de aanschaf.
Ook was het geen probleem om te helpen om de tv in de auto te leggen.
Dank je wel (*) voor je uitleg en vakkundigheid.

Verheugd 22-02-2022

Zijn professionele geholpen .wist waarover hij praten Netjes. En vriendelijk

Hans Bos 22-02-2022

Zeer goede uitleg van de medewerker, alle vragen mijnerzijds goed uitgelegd
Prettig contact.
Al na een paar uur geleverd en monteur nam ze tijd en alles ingesteld tot alles perfect was.
Een grote verademing.

Jan Wijnakker 21-02-2022

Eerst naar de website gekeken, daarna toch nasr de winkel gegaan. We stellen prijs op persoonlijk advies. We zijn gied en uitvoerig te woord gestaan en hebben daardoor de juiste keuze kunnen maken.

v.d.Steege 21-02-2022

Juiste uitleg en verschil tussen de diverse soorten tv’s. Verschil tussen LED, QLED e.d in leken taal. Uitgelegd bij de diverse tv”s. Perfect, overgegaan tot aankoop. Tevens accessoires zoals juiste HDMI en verzekering voor de duur van 5 jaar. Nette pakket prijs gemaakt.

John 21-02-2022

Kom hier altijd. Altijd goed en deskundig advies en prima prijzen. Alles onder het genot van een goed bakkie koffie!

Eduard 21-02-2022

Zeer goed geregeld. Nieuwe soundbar vandaag gekregen. En binnen 5 minuten toen die aangesloten was een appje vd buren of het wat zachter kon. Bezorger heeft het allemaal goed uitgelegd voor het installeren. Zal zeker vaker een apparaat kopen bij jullie.

Jan Kruit 21-02-2022

Goede prijs en uitstekende medewerkers die mij te woord hebben gestaan. De monteur die langs kwam om de tv op te hangen was zeer vriendelijk en samen de ideale hoogte bepaald van de tv.
Kortom, geweldige service!

Leon 21-02-2022

Bij PlatteTV.nl inmiddels mijn tweede tv gekocht. Na de koop en nog voor de levering bleek dat de tv, die al voor mij afgeprijsd was en een inruilkorting ontvangen voor mijn oude toestel, dat de prijs tijdelijk was verlaagd. Hierop heb ik telefonisch contact opgenomen en kreeg als extra nog € 50,00 korting, terwijl de deal al was gesloten. Dat is uitstekend van het bedrijf (medewerkster ...) Het geldbedrag van € 50,00 euro werd direct na levering teruggestort op mijn creditcard. Ik heb wel enkele malen via de chat contact gehad over teruggave van het bedrag, maar vermeld werd dat volgens hun administratie de terugstorting al was geregeld. Het duurde wel even, maar dat foutje zat bij mijn creditcard maatschappij. Ik heb via de chat ook mijn excuses aangeboden aan plattetv, want hun trof geen enkele blaam. Ik ben zeer tevreden over Plattetv.nl.
Goede prijs, levering conform afspraak en nakomen extra "bonus"super goed. Betrouwbaar. Vele internetbedrijven kunnen aan de klantvriendelijkheid en klantgerichtheid van Plattetv.nl een voorbeeld nemen. Ik beveel dit bedrijf zeer zeker aan.

Maikel 21-02-2022

Goede service en duidelijke uitleg over het product. Daarnaast prima geprijsd!

jos 21-02-2022

de shop in den Bosch ziet er prachtig uit. Goede uitleg gehad van ... Ook het contact met de webshop ging goed. na installatie van de tv hadden we nog wat vragen en ook toen weer goed geholpen.

Monique 21-02-2022

Winkel met fijn, kundig en geduldig personeel, goed advies en mooie prijs kunnen maken.
Wij hebben voor deze winkel gekozen in eerste instantie voor de goede prijs, dat wij ook nog zo goed geholpen zijn was wel het laatste duwtje om tot aanschaf over te gaan.

René 21-02-2022

PlatteTV is misschien niet de goedkoopste winkel om je nieuwe tv aan te schaffen (en zeker niet de duurste), maar ze zijn wel fysiek aanwezig (in Eindhoven). We kregen goed advies en bovenal uitstekende service! Geen problemen bij het omruilen toen een defect optrad en ook niet bij een beschadigd tweede exemplaar (onbeschadigde verpakking, dus de winkel trof geen blaam). Niet zoeken naar argumenten om 'geen service' te verlenen, gewoon direct goed. Een winkel om terug te komen en aan anderen aan te bevelen. De snelle service en de fysieke aanwezigheid zijn een beperkte meerprijs meer dan waard.

Frank 21-02-2022

Ruime showroom met goede keuzes van diverse merken. Uitstekende voorlichting door de verkoper over de verschillen in techniek voor wat betreft de verschillende merken. Verkoper was goed op de hoogte en voor vragen die hij niet direct kon beantwoorden, ging hij bij een collega te rade. Mede vanwege de plezierige verkoper hebben wij direct 2 tv's hier gekocht.