HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Bijzonder vriendelijk personeel
Ik ben door jordy geholpen dat is de Bom
Geduldig meedenkend vriendelijk

Avl 27-11-2022

Prima geholpen in Doetinchem, duidelijke uitleg over de aanbiedingen van Black frayday, de televisie en kabel en garantie bijkopen. televisie netjes in de auto gelegd,

Kers 27-11-2022

Kom er altijd graag vriendelijk personeel en een goede service . Kwam voor een soundboard maar heb ook een nieuwe tv

Ted 27-11-2022

Simon, who helped me in the store, was friendly, helpful, and knowledgeable. He understood why I preferred one LG model C1 instead of the newer C2 model. He understood the possibility and implications of dead pixels in an OLED tv, (my area of professional expertise). He made a sound recommendation concerning extra insurance. He understood the consequences of mounting on a concrete wall and made a note on the purchase order.

Janneman 27-11-2022

Een prachtige winkel met vriendelijk personeel dat je goed adviseert en zeer behulpzaam is.

Sakina 27-11-2022

Vandaag in de winkel in Amsterdam geweest. Ik werd door een hele vriendelijke medewerker geholpen! Hij was deskundig geduldig vriendelijk en een top prijs gekregen! Kom zeker hier terug en raad het iedereen aan!

Ivan 26-11-2022

Goede service in de winkel. Advies gekregen en black friday korting. Kortom een retailer zoals vroeger, ben al dat online prijzen gedoe een beetje zat. Voor goede service betaal ik graag wat extra!

jan 26-11-2022

komen binnen wordt gelijk gevraagd kunnen wij u helpen en gelijk een bakkie koffie van de gastvrouw en binnen half uur sonos set gekocht door heel goed advies toch nog beter advies als via de chat wat al heeeel goed was alleen jammerdat ze weinig met prijs junnen doen

Henk Bosman 26-11-2022

Heel erg goed geholpen en geadviseerd door Chris van vestiging Groningen! Alle rust en tijd voor ons om een goede beslissing te nemen bij de aankoop van onze nieuwe tv.

Mike de Jong 26-11-2022

Top winkel, veel keuze en advies en alle top TV’s zijn er te zien. Prachtige winkel met vakkundig personeel!

Herman 26-11-2022

Ben zeer goed geholpen op de website dankzij de leuke en vriendelijke chat. De medewerker gaf mij goed advies en een goede deal. De website werkte snel en is zeer overzichtelijk. Een aanrader voor iedereen om rond te kijken.

GEONIEUS 26-11-2022

Ik was op zoek naar een tv. Ben in de winkel van hello tv snel en zeer vriendelijk geholpen. Deskundig en klantgericht personeel. Ik heb ook gebruik kunnen maken van een mooie actie. Ik ben dus zeer tevreden.

Rieti 26-11-2022

Mooie ruime zaak
Keurig ingericht
Wanneer moet wachten zijn er zitjes en koffie
Bijzonder vriendelijk personeel
Ik ben door jordy geholpen dat is de Bom
Geduldig meedenkend vriendelijk

Koen H. 26-11-2022

Heel deskundig geholpen, met veel geduld voor de mierenneuker die ik ben. De cappuccino's die me werden aangeboden waren een leuke extra. Uiteindelijk de voor mij beste tv aangekocht. Top!

Dol 26-11-2022

Wat een geweldige winkel en zijn heel goed geholpen en een dikke 10 verdiend en door wie we zijn geholpen heeft alles goed uitgelegd en was zeer geduldig en ook veel aandacht naar ons toe in 1 woord geweldig

Dol hoogeveen 26-11-2022

Wat een prachtige winkel zijn erg goed geholpen en echt heel goed uitgelegd allemaal dik tevreden zeker een dikke 10 verdiend en een hele goede verkoper die met ons alles heel goed gedaan heeft dank jullie wel

M .Janssen 26-11-2022

Bij aankomst vriendelijke ontvangst geen opdringerige verkopers. Als je uitleg vraagt wordt je kundig geïnformeerd en geduldig te woord gestaan. De betreffende verkoper was geduldig en luisterde goed naar wat onze wensen waren. Fijn om zaken mee te doen.

Marc 26-11-2022

Keurig geholpen, alle vragen die ik had zijn goed beantwoord.
nette korting gekregen.

ben zeer tevreden over de keuze van mijn tv.

Lucien 26-11-2022

Had mijn huiswerk gedaan en kwam de winkel binnen met het idee wat ik wilde
Kopen. Verkoper heeft goed geluisterd en mij naar een andere , betere, tv geloodst en daarna gevraagd voor welk bedrag ik hem zou nemen. Ik heb mijn budget verteld en hij heeft geregeld dat hij voor dat bedrag mee kon. Echt goed geholpen en zeer goed persoonlijk advies gekregen, waarvoor 🙏

Evert Scholma 26-11-2022

Ik werd heel goed geadviseerd bij mijn aanschaf en het installeren van de muurbeugel en tv was werkelijk top. De medewerker van Hello TV heeft alles naar wens geïnstalleerd. Wij hadden problemen met het signaal en deze topmedewerker heeft alles voor ons hersteld. Dit konden wij zelf nooit bedenken. Hij had ook nee kunnen zeggen en dan hadden we nog 14 dagen op Ziggo moeten wachten. Hello tv is voor ons een echte aanrader 👍

Bauke 26-11-2022

Sympathieke verkoper. Daarnaast is de winkel echt prettig en ruim opgezet. Als slechthorende had ik wat aanvullende inhoudelijke vragen en heeft men echt hun best gedaan om hier in mee te denken. Uiteindelijk zullen we, door de complexiteit van Bluetooth, hoortoestellen, mini Jack en speakers samen moeten ontdekken of t werkt. Aan hello tv ligt het iig niet!

Francien 26-11-2022

Prima service en uitleg , geen onzin maar duidelijkheid en eerlijkheid , daarom hebben wij de soundbar gekocht bij hello tv

Samsung Frame 2022 26-11-2022

Helder advies. Veel keuze. Prettige service. Met dank aan Danny. ###########

Ed Nanlohy 26-11-2022

Supergoed geholpen door Marco in Groningen. Gelukkig was het nog niet druk en had hij tijd om mij te helpen. Uiteindelijk tot de keuze gekomen doe goed voelde. Een supermooie Sony smart tv en Sonos move. Merci Marco

Twan 26-11-2022

Vandaag een nieuwe soundbar gekocht bij Hello tv in Den bosch.
Heel erg vriendelijke en behulpzame verkoper hij nam genoeg de tijd voor ons en gaf zeer goed advies.
Ben er heel blij mee dat verkoper heel deskundig was en dat ze een hele goede service hebben.
Zeer zeker aan te raden.