HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5173 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Sjaak van Wolven 23-11-2020

ben naar volle tevredenheid geholpen in de winkel van platte tv in Doetinchem ik ben ook helemaal tevreden met mijn nieuwe samsung tv

J.G.J. van der Gun 23-11-2020

Ondanks de drukte ( Black Friday ) Perfect geholpen(Utrecht) Vriendelijke medewerkers , Nette uitstraling , TV opstelling netjes per merk , Vakbekwame verkopers. Kortom met een GOED gevoel de aankoop afgesloten !!

Piet 23-11-2020

Leuk geholpen. Goede uitleg van de mogelijkheden van de apparaten, waardoor de keuze moeilijk was. Uiteindelijk toch kunnen kiezen. Blij met onze nieuwe televisie, die we uitgekozen hebben.

Ron 23-11-2020

Zeer goed geholpen en een mooie prijs.

Door de drukte duurde het alleen wel erg lang maar goed dat zal het overal wel zijn

Gerlinda Doorenbos 23-11-2020

Na ons laatste bezoek in Maart jl. waren wij erg enthousiast over de winkel en de jongen die ons hielp. Echter vonden wij gisteren dat de winkel heel erg rommelig was, overal dozen, pallets, ingepakte tv’s in plastic. Ook vinden wij de jongen die ons hielp niet erg professioneel overkomen, terughoudend, niet op de hoogte van prijzen (moest 2x weglopen om een prijs te bekijken terwijl wij aangaven geïnteresseerd te zijn in 1 soort product, dus bij de eerste keer kijken was het meenemen van een prijslijstje handiger), gaf aan dat de prijs een “black Friday prijs was, terwijl deze prijs al maanden hetzelfde is dus absoluut geen aanbieding Oid ivm black friday.
We hebben gekocht, maar het had leuker, beter, gezelliger, anders gekund.

Beste Gerlinda,

Vervelend om te vernemen dat u na een goede ervaring nu een minder goede ervaring in onze winkel heeft gehad. Dat betreuren we enorm, onze excuses daarvoor. Hopelijk zien we u in de toekomst nog eens terug, zodat we u dezelfde service kunnen bieden als tijdens uw eerste bezoek.

Mir 23-11-2020

Installateur van Platte Tv was netjes op tijd met alle greedschappen. Hij had gelukkig ook HDMI kabels die ik vergeten was om bij te bestellen. Hij hielp en dacht mee met het boren van gaten in de wandkast en nam geen genoegen tot alles in milimeter goed was geregeld. Zeker een vakman met een glimlach. Service was boven mijn verwachting.
Ook adviseerde hij over verzekeringen voor de tv die ik uiteraad kocht vanwege zijn fijne manier van uitleggen.

Michel van Stijn 23-11-2020

Hele fijne een duidelijke site. Alles werd precies geleverd zoals afgesproken. Daarnaast ook gewoon een goede deal. Niets te klagen, erg tevreden!

Gerard Jansen 23-11-2020

Ondanks de Corona situatie werden we vlot geholpen. Heldere uitleg over de mogelijkheden, waardoor we deze
De dag konden overgaan tot een aankoop.

PJ 23-11-2020

Shop is gemakkelijk te vinden en overzichtelijk ingericht.Zeer vriendelijk en behulpzaam geholpen door zeer klantgerichte-en vriendelijke verkoper.
Niet opdringerig en ook een kopje koffie maakt het persoonlijk.Met plezier een nieuwe TV gekocht.Volgende dag geleverd, en bezorger hielp met uitpakken en installeren. Kortom zeer tevreden xxx.

Dirk van Straaten 23-11-2020

Hup. Even op maandag rond 12.00 naar de PlatteTV winkel in Utrecht. Lekker rustig en Heerlijk parkeren voor de deur. En zo naar binnen. Na het handen ontsmetten en een " Goedemiddag" liep ik meteen naar de tv's die ik op plattetv.nl uitvoerig had bestudeerd inclusief reviews. Uit het enorma aanbod van tv's had ik al een keuze gemaakt. Maar ja plaatjes op internet zijn geen echte tv's. Met een kopje koffie en wat extra advies heb ik denk ik 10x heen en weer gelopen tussen mijn 2 favorieten. Uiteindelijk de knoop doorgehakt. Helaas was mijn keuze niet meer op voorraad in de winkel. Maar daar ging het mij ook niet om. Morgen wordt de tv gratis thuis bezorgd.
Eenmaal thuis gekomen zag ik alles netjes zoals afgesproken in mijn mailbox.
En nu zal ik toch even geduldig moeten wachten op mijn nieuwe aanwinst.
Ik ben gewoon goed geholpen en ik heb geen slap of irritante verkoopverhaaltjes gehoord.

Line 23-11-2020

Wij zijn erg goed geholpen door een medewerker die daar al 13 jaar werkt!
Hij heeft alle voors en tegens goed uitgelegd !

Levi 23-11-2020

Waardeloze toko, zowel via telefoon als WhatsApp onbereikbaar. Qua installateurs zit het wel goed maar dat is ook het enige waar ik een punt voor geef.

Beste Levi,

Wat vervelend dat u deze ervaring met ons heeft, dat betreuren we enorm. Helaas is het op dit moment vanwege Black Friday enorm druk, waardoor de bereikbaarheid niet zo is als u van ons mag verwachten. Kunnen we u nog ergens mee helpen? Dan kunt u een mail sturen naar contact@plattetv.nl.

Evernote 24-11-2020

Hi Jelske,

Dit gaat niet over de Black Friday periode maar over jullie online winkel an sich.

Mijn aankoop is ruim voor Black Friday gedaan, tot het betaalverzoek werd er aardig gereageerd maar nadat er betaald was totaal niet meer.

Dit heeft verder dus niets met Black Friday te maken maar alles met onderbezetting en gebrek aan service!

Levi

Hans Eliens 23-11-2020

Platte TV, Arnhem. Tweemaal geweest. 1x ter orientatie en 1x voor de aanschaf. In beide keren zeer prettig geholpen met fijn advies. Topverkopers, nergens dwingend alleen maar adviseren. Top.

Bram 23-11-2020

Via de website middels een chat met een medewerker een korting kunnen bedingen van 200 euro. Op de aanschaf van de televisie is dat meer dan 10% korting. De chat medewerker kon goed zien waar deze televisie op voorraad was. Bij het ophalen van de televisie heeft de zeer kundige winkel medewerker mij keurig geholpen met het snel afrekenen en brengen naar de auto. Minpuntje is dat de medewerker mij probeerde een extra garantie te verkopen. Dat komt niet door hem natuurlijk! Dat moet hij ongetwijfeld van zijn leidinggevende. Bij thuiskomst blijkt de televisie eentje te zijn voor de Zuid Europese markt vermoed ik. Er zit naast een Netflix knop op de afstandbediening, ook een knop met het logo van 'Rakuten'. Niet dat ik dat heel belangrijk vind overigens. Maar dat is toch een klein minpuntje. Al met al is deze winkel wat betreft prijs gewoon de beste.

Beste Bram,

Bedankt voor het schrijven van uw review en fijn om te lezen dat u zo goed geholpen bent bij de aanschaf van uw nieuwe TV. Wij verkopen echter geen Zuid Europese modellen, maar alleen TV's bestemt voor de Nederlandse markt. Rakuten is een video streamingsdienst die standaard op de afstandsbediening van de betreffende TV zit.

Veel plezier gewenst met uw nieuwe TV en hopelijk tot de volgende keer.

Carla 23-11-2020

We zijn correct geholpen in het filiaal in Doetinchem
Wij hebben een tv en Sonos Playbar en 2 Sonos One SL speakers gekocht.
Sandro nam alle tijd voor ons om het allemaal uit te leggen op een relaxte manier. Echt niet te beroerd om dingen voor ons na te kijken etc. Dus wij zijn super tevreden over het filiaal in Doetinchem en zouden het zeker aanbevelen.
Op zondag zijn we naar Platte TV in Nijmegen gegaan om 2 Sonos tafelstandaards te kopen maar dat was een tegenvaller. Op de eerste plaats was het er heel rommelig en we hebben lang gewacht voordat we aan de beurt waren. Nadat we eindelijk werden geholpen en wij vertelden dat we 2 Sonos tafelstandaards wilden kopen, werd er gelijk gezegd dat ze geen tafelstandaards hadden. Dit zonder dat de verkoper het nakeek in de computer of iets dergelijk. Dat was dus een domper, we hadden het gevoel omdat het druk was dat de verkoper er geen moeite voor wou doen. Het filiaal in Nijmegen gaan wij niet meer naar toe maar Doetinchem zeer zeker.

MvdG 23-11-2020

DAB+ receiver gekocht voor een scherpe prijs. Geleverd volgens afspraak. Keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van bestelling.

Chris 23-11-2020

Nadat ik via de chat een mooie deal had kunnen maken, besloot ik de tv zelf af te halen in Breda. Het was lekker druk in de winkel en de verkopers namen voor iedereen voldoende tijd. Nadat ik in deze snoepwinkel een aantal rondjes had gemaakt kwam ik tot de conclusie dat ik wellicht niet de juiste keuze had gemaakt. Vijf vragen van JM bevestigde dit en vervolgens werd mij een advies geboden. Prijspakkers en dealmakers zijn erg leuk, maar als je ook gaat voor een gedegen advies ben je bij Plattetv.nl aan het juiste adres.

Een 100% -tevreden klant 23-11-2020

Mijn teleVISIE:

Al vanaf het eerste telefoontje duidelijk dat kennis van zake goed was.
Daar kwam na bezoek aan de winkel de op de klant afgestemde service nog bij!

janj 23-11-2020

Na een beetje info gezocht te hebben op de bekende site's. Ben ik naar de winkel te Breda geweest. De verkoper heeft goed geluisterd naar mijn wensen en een aantal verschillende TV.s laten zien/ruiken en proeven..Daaruit een keuze gemaakt met de verkoper en tot nu toe HEEEEEEEEEL tevreden..

Monique Donkers 23-11-2020

Mooie winkel, makkelijk bereikbaar en je kan je auto makkelijk voor de deur kwijt. Vriendelijk personeel.. tv wordt ondanks drukte voor je in de auto gezet.
Twijfels over de bijgeleverde hdmi kabel die van 70 euro naar 40 was afgeprijsd en die ik uiteindelijk voor 35 meekreeg omdat ik tegelijkertijd op internet keek. Naderhand op de site van platte tv gekeken en de kabel die ik heb meegekregen is optisch anders dan die van 69 euro. Ik ga er vanuit dat de kabel vergelijkbaar of beter is met de op de site vermelde kabel ?, maar als leek heb ik daar te weinig verstand van.
Ik had tijdens de verkoop ook graag een chromecast willen aanschaffen die volgens de site voorradig zou moeten zijn maar wat kennelijk toch niet het geval was. Jammer.
Ik beveel deze winkel zeker aan maar zou er wel bij aangeven zelf al goede research te doen.
Verder uiteraard ontzettend blij met de nieuwe tv.

van der Wel 23-11-2020

Een erg vriendelijke en behulpzame medewerker. Als je geholpen wordt, neemt de medewerker ruimschoots de tijd om al je vragen te beantwoorden.

Rogier 23-11-2020

Snel antwoord, goede aanbiedingen, enthousiast behulpzaam en vakkundig in de winkel.. gewoon precies zoals het hoort!

M&H 23-11-2020

Ben op zaterdag samen met mijn vrouw naar de winkel van platte TV in Groningen geweest. uitstekende uitleg en advies gehad van Andre nam alle tijd voor ons ,ondanks dat er meerdere klanten in de winkel waren. heb een prima offerte meegekregen met het juiste advies, Ben maandag terug gegaan en heb daar de LG oled 65 gekocht. TV is inmiddels door hen prima geïnstalleerd ..ANDRE TOP GEREGELD

Richard 23-11-2020

Prima geholpen verkoper had snel mijn wensen door. Snel en vakkundig geholpen. Een fijne winkel. Ga zo door.

William 23-11-2020

Via internet gezocht naar een nieuwe home-cinema. Nadat merk en een aantal types waren bepaald, bij platte TV uitgekomen. Via het contact formulier een mooi aanbod gekregen met inruil van het huidige apparaat. Omdat ik nog wat vragen had, naar de winkel in Eindhoven gegaan en daar perfect geholpen door Marco, die op alle vragen snel een antwoord heeft en het ook duidelijk uitlegt. Hier mijn keuze kunnen maken en de bestelling geplaatst tegen het via de mail gekregen aanbod. Een aantal dagen later de home cinema opgehaald. Het was erg druk in de winkel, dat zegt ook wat. Bestelling werd keurig afgehandeld. Top, Marco nogmaals bedankt. Ik kom hier zeker terug.