HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5127 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Zeer tevreden klant 17-11-2021

Bij online aanschaf prima begeleid. Vond de 65 inch tv toch te groot. Omgeruild voor kleiner exemplaar. Ook daarbij prima geholpen en goed advies. De levering en installatie/plaatsing geheel naar wens. Men nam de tijd en er was alle ruimte om vragen te stellen, die dan ook weer professioneel beantwoord werden. Alles goed verlopen en men eindigde met de vraag: kunnen wij u verder nog met iets helpen?
Antwoord....neen. "Nou, dan wensen wij u een fijne dag verder....en heel veel plezier met uw aankoop.
Conclusie......zó hoort het!!!

Roy 17-11-2021

Een te gekke winkel met vriendelijke personeel. Had veel over gelezen tijdens het surfen op internet. De desbetreffende persoon die mij te woord stond, had veel geduld en luisterde naar mijn wensen. En deed ook nog eens zijn best om mij te helpen kiezen naar een goede soundbar. De eindresultaat was dat ik met een goede soundbar naar huis ging. Eenmaal thuis was er iets mis met de soundbar helaas. Het had een goede soundbar moeten zijn. Deze had alleen goede reviews op het net. Bleek toevallig dat ik net diegene was met pech. Weer terug naar de winkel en omgeruild met een andere zonder problemen! Erg blij mee met de soundbar! Geluid is perfect voor mijn wensen. Bedankt en tot binnenkort voor wat uitbreiding 😁

Nvt 16-11-2021

Aan de voorkant mooie praatjes en alles is mogelijk, echter de service bij problemen is ver te zoeken. Dan wordt alles teruggelegd bij jou als klant.
Officiële reactie van HelloTV 17-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad, dat is niet de service die u van ons mag verwachten. We lossen dit graag voor u op. Zou u een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl met daarin uw ordernummer of wat meer informatie?

Jelske - PlatteTV

familie Bolhuis 16-11-2021

PlatteTV maakt waar wat ze schrijven op de website. Dus zelfs bij een al zeer scherp geprijsde TV kregen we nog extra korting omdat er op de site stond vermeld 'vraag naar de korting'. Verder goed, snel en vriendelijk geholpen. De extra garantie is wat ons betreft een aanrader.

Kreike 16-11-2021

Vriendelijk & deskundig geholpen door verkoper xxxx. Heel veel uitleg gekregen over de verschillen van de diverse tv’s met de diverse merken.
Ontzettend blij met de uiteindelijke keuze en prachtig beeld en geluid!

N Srivatsav 16-11-2021

I was initially confused by the availability of so many options, not to mention the specific differences between Sony and Philips TVs in my desired price range. But salesman xxxx from Doetinchem was super helpful in helping me select the right TV, and even wrapped it into an astounding deal! Thanks PlatteTV, I'm loving it.

Tonny 16-11-2021

Hele mooie, ruim opgezette, moderne winkel. Heel veel TV's op voorraad. Goed en fijn geholpen door deskundig personeel, die echt verstand van zaken hebben. Mooi en duidelijk dat alle merken bij elkaar in een soort van huiskamer staan om zo goed de verschillen te kunnen zien. Ook fijn dat je gratis voor de deur kunt parkeren.

Doortje 16-11-2021

Snelle service en aardig wat keuzes met een goeie prijs. Tv gekocht en thuis bleek hij toch te groot. In de winkel een afspraak gemaakt om hem te ruilen voor een kleinere en dat was geen probleem. Ook werden de tv's opgehaald en gebracht (als je een extra service hebt). Je kan zelfs je tv laten aansluiten en installeren voor een X bedrag. Ik ben er blij mee!

Nijmegenaar 16-11-2021

Fijne winkel om naar binnen te wandelen met voldoende keuze aan tv's om te kijken wat je wilt. verder goed geholpen door de grote beer van Nijmegen. die mijn dooddoeners moeiteloos wist aan te vullen waardoor er een fijn contact was en mij de juiste keuze liet maken met welke tv ik de deur uit lopen. Voelde me vrij om te kijken alvorens ik werd lastig gevallen met kan ik u helpen. heel fijn dat er ongedwongen met je wordt omgegaan, daarna hele duidelijke uitleg ober de verschillende produkten die bij mij zouden passen.

Ga door met deze klantvriendelijkheid, voor niets gaat de zon op(dooddoener)

Een echte kijkwinkel! 16-11-2021

De Platte TV in Den Bosch een uitstekende shop. Een verademing (opluchting) na een eerder uitputtend en frustrerend bezoek aan ........ die tegenover de Platte TV shop ligt. Bij Platte TV wordt je gezien en mag je ook uitgebreid zien. Je kijkt er je ogen uit en de salesperson neemt me inzichtelijk mee op mijn weg. Kortom: ik was er heel snel uit wat ik wilde. Ook de after sales was uitstekend alsmede een vlekkeloze installatie. Bij ..... kijken ze je weg! bij Platte TV wordt je gezien, mag je alles zien en zien ze je ook graag terug. Een echte kijkwinkel dus.

Juul 16-11-2021

Een goeie deal gekregen vandaag via de chat daarna meteen naar Amsterdam gereden om mijn tv in te ruilen en mijn nieuwe tv opgehaald ik ben erg goed geholpen door ... vriendelijke man en heeft zelfs nog met mij samen de tv in de auto gezet

Drew 16-11-2021

Een mooie Samsung Neo tv uitgekozen, 3x is de levering uitgesteld, wat erg jammer is! Uiteindelijk heeft van PlatteTV Naarden een mooi alternatief aangeboden. Goede service en heel klantgericht!

Jan 16-11-2021

Ik ben goed voorgelicht over de voor- en nadelen van verschillende TV’s, niet alleen het verhaal, maar ook door de verschillen te laten zien en horen. ...nam er echt de tijd voor en kwam toen met een goede aanbieding.

A. Janssen 16-11-2021

Super goed geholpen door .... in de winkel van Platte TV te Utrecht. Compleet, accuraat, aardig en behulpzaam.

Laros 16-11-2021

1,5 jaar geleden kochten we een nieuwe TV bij Platte TV Utrecht. Ivm een verhuizing hadden we nu een grotere tv nodig. Omdat we tevreden waren over de vorige tv hebben we per mail advies gevraagd welke we nu dan moesten nemen. Na paar mailtjes en een belletje door verkoper waren we er uit en een paar uur later konden we al van onze nieuwe tv genieten.
Fijn om nog wat extra tips te krijgen van de verkoper, die zowel telefonisch als per mail erg aardig was.

Anton m 16-11-2021

Was weer perfect goede service en weer prettig geholpen met dank aan .... vestigingen in Naarden top bedankt

Yardi 16-11-2021

Een mooie overzichtelijk winkel met vriendelijk en professioneel personeel.
Goed advies gekregen bij onze keuze van aanschaf

Tevreden klant uit Groningen 16-11-2021

Uitstekend geholpen door deskundige medewerker die op alle vragen goed antwoord had. We hebben een set luidsprekers gekocht die we vooraf in de winkel konden beluisteren. Helaas wel veel bijgeluiden in de winkel, waardoor we kleine details niet konden onderscheiden. Adviseur beloofde ons dat we de luidsprekers thuis mochten uitproberen en als het niet bevalt weer terug mogen komen. We hebben ze gekocht. De volgende dag werden ze al thuis geleverd en we zijn er heel blij mee.
Officiële reactie van HelloTV 16-11-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent in de winkel in Groningen. Uiteraard willen we graag dat u een product koopt waar u oprecht tevreden over bent, dus thuis uitproberen behoort zeker tot de opties. Wat fijn dat u er blij mee bent!

Jelske - PlatteTV

Harry Roosendaal 16-11-2021

De locatie was wat moeilijk te vinden maar wat een mooi ruim opgezette winkel. We vonden het erg prettig dat bij binnenkomst er niet meteen iemand in je nek stond te hijgen met de woorden ,kan ik u helpen. Na wat rond te hebben gekeken kwam er een verkoper op ons af en heeft ons na een prima uitleg over de tv een soundbar onder het genot van een heerlijk bakje koffie geholpen. Wij zullen deze winkel zeker aanbevelen bij onze kennissen en vrienden.

Louis van Leer 16-11-2021

Ik ben in deze winkel geholpen op een manier zoals ik graag zou willen. Niet opdringerig maar rustig en zeer ter zake kundig. maar ook het inleven van mijn behoefte aan welke televisie. De medewerker was zeer vriendelijk en zorgde ook voor een lekker kopje koffie. Ik kom hier zeker terug

Rene R 16-11-2021

Wat een top verkoper bij klanten service erg goed uit gebreid uitleg gekregen over mijn aankoop een prachtige Philips 65 oled 806 .
Ik zal zijn naam niet noemen uit privacy maar hij werk er al ruim 18 jaar in Nijmegen alles ook perfect wat we mondeling besproken hebben ook op de factuur gekregen zeer verzorgd keurig netjes een dikke vette tien plus.

Faysal 16-11-2021

Ik ben zeer goed geholpen, medewerker heeft met me mee gekeken naar een tv van Philips. Het model dat ik wou hebben, bleek een verouderd model, medewerker heeft me geadviseerd een nieuwer model te nemen en dat was een goede keus. Ik heb een fikse korting gekregen en een top service, medewerker heeft me geholpen de tv in de auto te plaatsen. Nogmaals Hartelijk dank

John 16-11-2021

Keurig, ik kan niet anders zeggen. De ontvangst in de winkel in Eindhoven was zeer prettig en er werd alle tijd genomen voor een goed advies wat resulteerde in een andere TV dan ik eerst van plan was aan te schaffen. Ik ben nog nooit eerder bij PlatteTV geweest maar ik hoop dat ze de bij een eventuele volgende aanschaf er nog steeds zijn. Andere winkels kunnen hier zeker wat van leren, zo hoort het.

Plattetv Utrecht. 16-11-2021

goed geholpen en goed advies gekregen over de TV zeker een aanrader om daar je TV te kopen.
En niet alleen over de TV voor de Barbecue kunnen ze je daar ook mee helpen.
Dus de jongens daar hebben daar een brede kennis over de artikelen die ze daar verkopen.
Top winkel de PLATTETV UTRECHT.

Gjalt van der Molen 16-11-2021

Gisteren begaf mijn oude tv het. Via chat bij platteTV uiterst correct en efficiënt een nieuwe besteld en opgehaald bij een van hun winkels. Daar was de verkoper goed op de hoogte en zeer behulpzaam. Perfect dus.