HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5191 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

RV 28-02-2021

Na uitstekend telefonisch advies van JM uit Breda hebben we een perfecte soundbar aangekocht met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bestellen gaat gemakkelijk via de website en het product kon de volgende dag al worden geleverd.

johan 28-02-2021

Keurig en netjes geholpen via mail. Verder de uitvoering thuis was perfect. Duidelijk netjes en kennis + advies van de monteur was prima.

Bens van Altena 28-02-2021

Voorafgaand aan de afhaal afspraak heb ik via de chat contact gehad m.b.t. een aanbieding en inruil voorstel.

Ik kreeg een prima inruilprijs voor mijn oude systeem op een nieuw aan te schaffen Sonos systeem. Deze hele procedure liep goed, snel en professioneel!

Tijdens het afhalen ben ik uitstekend geholpen door een vriendelijke en proffessionele medewerker, ik ben snel geholpen en mijn technische vragen werden goed beantwoord.

Kortom , het gehele proces is excellent uitgevoerd.

Een product leveren kan iedereen maar de PlatteTv organisatie is de markt een heel eind vooruit!

Ik beveel de PlatteTv organisatie van harte aan.

.......

Jeroen Heijl 28-02-2021

Het is prettig in deze tijd van Covid19, dat je via een live chat al je vragen kan stellen en een goed advies terug krijgt. Zeker nu dat je de tv niet live kan zien in de winkel. Prima advies gehad. Wat een mooie tv is de LG Oled 55inch CX6. TOP en bedankt voor jullie kundig advies.

Marcel heikoop 28-02-2021

Deze shop heeft hele goede hulp en service ben heel erg tevreden hoe ze het hebben gedaan.

Helemaal blij met Plattetv.nl 27-02-2021

Vandaag mijn Sony KD 75XH9096 geleverd gekregen door Plattetv.nl. Super beeld ben van LG 50Hz naar deze 120Hz gegaan, wat een verschil. Keurige bezorger, netjes op tijd. Speciale dank aan verkoopster Tessa, super geholpen, prima adviezen en een goede inruil, blij mee!

Sander 27-02-2021

Nergens goedkoper, goeie service en tja veder niks op aan het merken dus en aanrader.

Bart 27-02-2021

Super goede hulp via het chatprogramma gekregen. Door een interruptie bij mij werd de chat afgesloten, maar bij een tweede poging werd ik meteen weer door verbonden naar mijn eerste contactpersoon. Het persoonlijke aanbod werd meteen nogmaals aangeboden en heb dit meteen aangenomen. Nogmaals dank

Derk-Jan 27-02-2021

Fantastisch geholpen, uiteraard eerst online, duidelijke uitleg en goede prijs betaald voor mijn nieuwe tv.tv is precies hoe ik het verwachtte en hoopte

Ganesh 27-02-2021

Super service PlatteTV; really one of the most friendly/informed folks; Even during covid times, their level of service is too good;

I can recommend them very highly; My next tv will also be from PlatteTV; The whole process of buying TV from PlatteTV is smooth like butter!

These people brought me lots of sunshine during these difficult covid times;

Keep up the good work; See you next time for my purchase of my next tv in future!

Amini Rastegar 26-02-2021

Ik heb al iets bij deze winkel gekocht en ben zeer tevreden en hoop een vaste klant te blijven.

Eric 26-02-2021

Fantastisch dat zie nog bestaan: winkels die aan inruil doen. De vorige tv kwam ook al hier vandaan en dan na 6 jaar nog een leuk bedrag krijgen voor de tv én een prima prijs voor de nieuwe tv....helemaal top !

Ria 26-02-2021

Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zowel bij de chat als bij het bezorgen en omruilen van de tv

Bart 26-02-2021

Netjes door xxxxx geholpen met de aanschaf van een nieuwe televisie, ook de mogelijkheid tot leveren op een bepaalde dag is geen probleem.

jeroen 26-02-2021

Goed Geholpen en leuke korting . Yamaha RX - 880 zwart en top geholpen door xxxxx van PLATTE TV .

Loek 26-02-2021

De Sony 43X7056 is prachtig. Ik ben er heel blij mee en door de inruilaktie van plattetv.nl was hij ook nog eens zeer prettig geprijsd. Het beeld spat er af en vooral de Netflix films in HD zijn super. Het geluid is ook prachtig.
Instelmogelijkheden voor beeld en geluid zijn legio en erg eenvoudig.
De afstandsbediening van de TV is eenvoudig en de directe toetsen voor Netflix en Youtube zijn ideaal.
Minpuntje is het ontbreken van de NPO en RTLXL app. We hebben dit simpel opgelost door een chrome-cast dongel in combinatie met telefoon of tablet. Bovendien kun je programma's direct vanaf de TV opnemen via een memory-stick. Ik had geen betere TV kunnen kopen voor dit geld en ik raad Platte-tv aan als leverancier. Ik ben heel blij met het advies van Timothy van de vestiging Zoeterwoude. Via e-mail wisseling met xxx kwamen wij tot onze keuze.
Vakmensen daar aan de Rijneke Boulevard, ik kon de TV geheel corona-proof op afspraak ophalen en werd bijzonder vriendelijk geholpen.

Rene 26-02-2021

fijne shop. via de online chat een tv uit kunnen zoeken voor een mooi bedrag. fijn dat een bedrijf als platte tv een extra korting geeft. al met al zal mijn volgende aankoop hier zeer waarschijnlijk weer zijn

Peter Muller 26-02-2021

Na een eerdere goede ervaring, nu een goed gesprek gehad over mijn favoriete merk Philips. Helaas werd het geen 75 inch meer voor pappa maar een 70 die uitstekend voldoet. Vlotte communicatie en plezierige bezorging. Alles volgens plan, dat is wat je wilt.

Olof 26-02-2021

Nette prijzen, correct geholpen op afstand wegens de corona ellende. Uiteindelijk zeer keurig geïnstalleerd in onze showroom door installateur
PlatteTv Bedankt.

B. Herz 26-02-2021

I chose Plattetv because of price but was pleased with the service and quick delivery.

Modje 25-02-2021

Ik had een LG OLED 55CX gekocht bij Plattetv.nl, geholpen via de chat op de website door Thomas van de winkel in Amsterdam. Ik heb van hem de laagste prijs gekregen die ik zelf heb gevonden van een andere officiële LG dealer die een promotie hield. Ik ben door Plattetv.nl duidelijk via mail gecontacteerd over de status van men order tijdens elke stap. Daarna het toestel binnen de 48u ontvangen via PostNL. Na een drietal weken had ik toch liever een maatje kleiner gehad, de LG OLED 48CX. Terug contact opgenomen met plattetv.nl via hun chatfunctie op de website met de vraag of ik deze kon omruilen, werd zonder gedoe voor mij geregeld, ik kreeg daarna zelfs nog wat geld terug omdat het toestel dat ik had gekozen nog wat in prijs was gezakt. XXX krijgt van mij een 10/10 omdat hij duidelijk en vriendelijk communiceert en omdat hij mij telkens snel en behulpzaam heeft verder geholpen. XXX van de winkel uit Eindhoven is deze dan bij ons thuis gratis komen omruilen, dit waarschijnlijk omdat het dichter tegen België ligt dan Amsterdam. Er werd op voorhand via mail duidelijk gecommuniceerd om een datum af te spreken en op de dag zelf zijn we ook nog eens via telefoon gecontacteerd met het exacte uur dat hij ging aankomen. XXX krijgt van mij een 10/10 voor zijn stiptheid en voor zijn duidelijke en vriendelijke communicatie.
Ik raad iedereen dan ook aan om je spullen bij plattetv.nl te kopen, je krijgt er de laagste prijs die je kan vinden in België en in Nederland en ze geven je een service waar een ander nog wat van kan leren!

Harm-Jan Boering 25-02-2021

Helaas door de corona ziet de winkel er niet uitnodigen uit. Dat is begrijpelijk. TV was snel gepakt en afrekenen ging prima aan de tafel voor in de zaak. Klein puntje van kritiek, vraag vooraf aan mensen naar hun parkeerkaart, want nu kwam ik er zelf mee toen de rekening al betaald was en de uitrijkaart niet meer gemaakt kon worden.

Tim 25-02-2021

Goede service, erg klantgericht! Ze dachten mee. Verder eigenlijk geen aanmerkingen! Zouden er zo weer bestellen!

Jw 25-02-2021

Vandaag nieuwe tv ontvangen. Super vriendelijke hulp met installatie en tips. Erg tevreden. Ook de a-z service alsnog afgenomen. Met goed gevoel en veel plezier nu genieten van nieuwe tv!!

HW Hopman 25-02-2021

Platte TV in Naarden!
In 1 woord,GEWELDIG!!
Ze hebben grote voorraad en je wordt geholpen door verkopers met passie voor elektronica.
Daarnaast hebben ze ook mooie prijsafspraken.
Officiële reactie van HelloTV 26-02-2021

Beste HW Hopman,

Bedankt voor het schrijven van uw review en het mooie compliment voor onze winkel in Naarden. Heel erg fijn om uw goede ervaring terug te lezen. Heel veel plezier gewenst van uw aankoop en hopelijk zien we u nog eens terug.

Jelske - PlatteTV