HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5176 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henk 23-05-2022

Reageren direct op mail , is een fijne winkel met nette en fijn winkelpersoneel

Aad 23-05-2022

Prettig en professioneel geholpen door M. aan een fijne nieuwe TV. Het duurde even voordat we alles goed hadden geïnstalleerd. Met name de afstandsbediening was even uitzoeken. Maar dan heb je ook wat. We kwamen voor een andere TV vanwege een aanbieding maar we zijn blij dat M. ons een ander toestel heeft aangeraden. Dank daarvoor.

Jan en Diny Albers van der Linden van Lieshout 23-05-2022

Ons eerste contact met PLATTE TV. heeft ons verrast met de goede en vakkundige uitleg door U medewerking ***.
Vooral de tijd die besteed werd voor de combinatie die het uiteindelijk geworden is .
Wij zullen zeker vrienden en kennissen erop wijzen om U zaak te bezoeken.
Met vriendelijke groet

Edwin 23-05-2022

Dit was de eerste keer dat ik iets bij Platte TV heb gekocht en ben zeer tevreden. Het advies en begeleiding die ik kreeg in de winkel waren erg goed. Wat ik ook heel goed vond was de online support die ik kreeg via de chat. Nadat ik in de winkel was geweest had ik toch nog een paar vragen en daarmee werd ik online snel geholpen. Tot slot en niet onbelangrijk bieden zij een scherpe prijs. Kortom, goede service en scherp prijs zowel online als offline.

Chris 23-05-2022

Vestiging Nijmegen, verkoper Michael:

Heel fijn en geduldig geholpen. Ging met een goed gevoel de winkel uit (met een nieuwe tv). Samen met de verkoper de juiste keuze met betrekking tot mijn wensen/kwaliteit/prijs gemaakt . Geen verkoop praatjes maar naar mijn gevoel eerlijke info.
Ook nog een mooie korting gehad!
Tevreden klant

G. Pierlo 23-05-2022

Ons bezoek aan Plattetv was dik en dubbel waard. Je ziet de diverse tv's ophangen in verschillende omgevingen. En de mannen daar hebben zich goed verdiept in het adviseren van de klant. Goeie tips en inzichten kwamen naar voren waardoor we nu een prachtig product aan de muur hebben hangen. In het bijzonder wil ik Daan bedanken voor zijn geduld, duidelijk en ruim advies die ochtend.

Geert Bakx Roosendaal 23-05-2022

Bij binnenkomst waren alle verkopers bezig maar werd ons wel gelijk een kopje koffie aangeboden en 10 minuten later werden we al geholpen op een hele nette duidelijke manier, Top

S. 23-05-2022

Goede en duidelijke uitleg.
Wordt geluisterd naar de klant en gekeken wat bij je wensen past.

Manuel 23-05-2022

Zowel het advies, aankoop als montage waren super ! In de winkel goed geholpen met de juiste keuze maken, en de montage man zeer vakkundig. Een dikke 10 !

EV te Z 22-05-2022

Ik had thuis al een keuze gemaakt maar in de winkel bleek een ander toestel beter bij mijn wensen aan te sluiten. De verkoper heeft mij voorzien van eerlijk en uitvoerig advies waardoor ik uiteindelijk de beste keuze heb kunnen maken.

Sas 22-05-2022

Heel goed geholpen bij Platte TV Breda. Geduld en goed advies. Uiteindelijk een mooi Sonos product gekocht daar. Echt een aanrader!

Carola 22-05-2022

Heel goed geholpen , En we zijn super geholpen door Collin van het filiaal in Den Bosch. Goede uitleg van de verschillende merken en type's, onder het genot van een heerlijk bakje koffie.
Omdat we op de site hadden gezien vraag na de korting , Hebben we een superdeal kunnen sluiten.
Morgen krijgen we bericht wanneer ze hem komen brengen en ophangen en installeren. Ook dat was GEEN probleem bij PLATTE TV.
Top service en top verkopers. Veel fijner dat bij die giga grote bedrijven , nog lekker persoonlijk.
SCORE 10 , ga vooral zo door.

Ingrid 22-05-2022

Voor de eerste keer een aankoop gedaan bij platte tv. Ik werd geholpen door verkoper, een zeer ervaren verkoper. Ik ben onder de indruk van alle uitleg alle tijd en de vriendelijkheid. Ik kom zeker terug en raadt iedereen dit aan. Keurig wordt je geholpen. Voor mij een dikke 10.

HP 22-05-2022

Deskundig, vriendelijk, niet pusherig , alle tijd voor je nemen, betrouwbaar gevoel aan over gehouden
Gekocht in Groningen en geholpen door verkoper

Anton 22-05-2022

Zeer vriendelijk geholpen door de verkoper heeft verstand van zaken, nam alle tijd voor de vragen die we hadden, legde goed uit de verschillen tussen de tv types van LG C2 en G2 en het nieuw EVO systeem. Verder goede uitleg op papier iz het tot stand komen van de prijs, kregen een goede korting op de aanschaf van de onze nieuwe LG G2 .77 inch en LG Soundbar. Tevens konden we onze huidige Denon HEOS soundbar tegen een mooie prijs inruilen

Michel 22-05-2022

Hele mooie overzichtelijke winkel met vriendelijk personeel.
Het personeel weet waar ze het over hebben, en ondanks ik al vrij zeker van mijn keus was voordat ik de winkel binnen kwam, wisten ze me toch aan het twijfelen te brengen door me op een aantal punten te wijzen waar ik rekening mee moest houden van mijn alvorens gekozen product. Punten waar je niet aan denkt, verteld word of ziet op internet.
Ik zou deze winkel in Den Bosch zeker aanbevelen.

Jesse 22-05-2022

Fijne overzichtelijke winkel. Ze hebben vooral de nieuwere modellen in de winkel staan. Ben erg goed geholpen door verkoper in Utrecht met de wensen/voorkeuren die ik aan gaf en vragen zijn duidelijk beantwoord. Ook mooi meteen m'n oude tv zonder problemen kunnen inruilen.

Tonny van de Meerakker 22-05-2022

Wij zijn heel vriendelijk en professioneel
geholpen door verkoper in Eindhoven.

Koos Putker 22-05-2022

Heb hier eerder tv gehaald. Goede service. Ook nu weer goed geholpen , duidelijke uitleg. Wordt mooi op tijd geleverd. Echte aanrader

Pascal 22-05-2022

Prima geholpen in Utrecht. Goed advies van deskundige medewerker en zeer blij met de aanschaf van LG tv. Leuke inruilactie van de oude tv. Zeker aanrader voor een volgende aankoop.

Het Smaakstation 22-05-2022

Zijn super goed geholpen bij aanschaf nieuwe Samsung TV door Danny op Kanaleneiland te Utrecht. Hij heeft ons alle modellen van Samsung laten zien en verschillen goed uitgelegd. Zijn zeer tevreden over aankoop.

A van de Kraats 22-05-2022

Wij zijn keurig geholpen door Corne bij Platte tv Utrecht. Wij kregen een goede uitleg en waren zeer tevreden. Ook heel fijn dat er niks opgedrongen word. Echt super en zou het zeker aan andere aanbevelen. Echt top!!!!

Ad Bastiaansen 22-05-2022

Goede voorlichting, goede service en zou dit adres zeker adviseren bij vrienden en kennissen.

Martijn 22-05-2022

Extra betaald voor het A-Z service en garantie pakket omdat het om een duurdere TV gaat. Maar die service is maar bar slecht. Al maanden aan het in contact over een defect en elke keer word gezegd dat ze contact opnemen met de leverancier, maar vervolgens hoor je nooit meer iets.

Echt actief de klanten helpen met een probleem na aankoop doen ze niet aan hier.

Yvonne 22-05-2022

Handig site en prettige chat ondersteuning. Binnen enkele minuten advies voor de juiste tv en deal gesloten. dinsdagavond besteld en zaterdag geleverd. Levering exact op de afgesproken tijd. Duidelijke ondersteuning en advies van vriendelijke bezorger. TV voldoet aan alle verwachting. Heel blij mee!!!!!