HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5187 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Hans v D 15-09-2021

Prima geholpen door een medewerker van filiaal Den Bosch, vakkundig en goede service,alleen een klein puntje, wij moesten het hele bedrag van te voren betalen of 10 euro met achteraf pinnen. Kwestie van vertrouwen.

Martijn 15-09-2021

Vandaag een nieuwe Samsung tv gekocht in het mooie nieuwe filiaal Den Bosch. Erg goed en deskundig geholpen door vriendelijke Quint en collega. En ook de prijs was helemaal in orde. Ik ben erg blij met mijn aankoop!

T 15-09-2021

Geholpen door Danny,
Zeer goed en uitgebreid advies. Ook in de winkel werd dit door een collega nog eens overgedaan.
Klant is koning en zo voelt het ook.....

Dhr F.H. Clercx 15-09-2021

Ben hier toevallig terecht gekomen door een doorvewijzing vanuit een concollega. Uitstekend voorzien van advies en uiteindelijk een dusdanig aanbod gekregen dat ik ervoor gekozen heb om 2 Sonos Five boxen aan te schaffen bij deze winkel. Als ze de afspraak nakomen m.b.t het leveren op de volgende dag hebben ze het prima gedaan en wil ik de volgende keer best nog eens binnen lopen.

Ben van der Vegt 15-09-2021

Prima uitleg goede kennis en fijne benadering erg tevreden. Raad deze zaak zeker aan bij kennissen.

Toine van Moorsel 15-09-2021

Ondanks het wat late tijdstip zijn wij meer dan goed geholpen door de medewerker van de winkel in Rotterdam. Deskundig, vriendelijk, enthousiast en gedreven met een goede balans tussen de belangen van de klant en de werkgever.
Tijdens de prijsonderhandelingen, inmiddels een half uur na sluitingstijd, in alle redelijkheid voor beide partijen een goede deal kunnen sluiten.
Verder een bijzonder mooie ruime winkel. Een voorbeeld voor andere ketens!

Ferri Somogyi 15-09-2021

Zeer zeer tevreden over de installateur. Vriendelijk, perfectionist, veel kennis, effectief!!

Bdeboerderoos 14-09-2021

een 9++ voor plat TV in Naarden, ik ben fantastisch geholpen in de zaak en
een 10 voor de levering en installatie TV, een grote 👍 voor de installateur .
Hartelijk dank.

jan 14-09-2021

Goede service, breed assortiment. en altijd de laagste prijs, wij zagen onze TV elders goedkoper en zij maakte de slogan waar, het verschil werd binnen 3 dagen op onze rekening terug gestort.

Jan 14-09-2021

Erg fijn en deskundig geholpen door xxxx van PlatteTV in Utrecht. Duidelijke uitleg op iedere vraag en daarbij goede tips gekregen. Ieder aspect van randapparatuur werd doorlopen en ook geholpen tijdens het inladen.

Adjai 14-09-2021

Topverkoper xxxx.
Mooie winkel. Goed advies. mooie aanbiedingen. Gratis parkeren voor de deur. Echt een aanrader!

Paul 14-09-2021

Vriendelijk, hulpvaardig. Deskundig advies zonder opdringerig te zijn. Praten je ook niet naar je mond.

Ben E 14-09-2021

Samen met mijn vriendin bij u in de winkel Rotterdam geweest. Wij hadden toevallig alle twee een nieuwe TV nodig.
Mooie ruim opgezette winkel. We werden na een paar minuten benaderd door ........ Hij bood ons netjes een kop koffie aan. Door de juiste vragen te stellen wist hij goed wat onze behoefte was. Omdat hij een goed beeld had kon hij ons de juiste TV adviseren. Wij hadden toch wat technische en produkt vragen. ........ heeft een hele goede kennis hiervan, en wist ons dan goed uitleg en advies te geven. Na 1 1/2 uur zijn we met twee TV's tevreden naar huis gegaan.
Echt een aanrader als u op zoek bent naar een "PlatteTV".

Ben 14-09-2021

Mooie winkel, kundig en behulpzaam personeel. Ben goed geholpen en heb een leuke inruilkorting gekregen.

Biri 14-09-2021

Omdat jullie meerdere merken hebben en vriendelijk zijn Kunnen sommige nog van leren Rijnstraat en Beethovenstraat En goed geholpen ook korting gekregen

Fam. Brugmans 14-09-2021

Geholpen door een zeer deskundige verkoper die alle moeite nam om niet alleen vragen te beantwoorden maar ook om andere op- en instellingen op de tv te realiseren.
Dit met een leuke, vrolijke babbel waardoor alles heel gemakkelijk aanvoelt.
Zijn zeer tevreden met een nieuwe tv naar huis gegaan.

Henk 14-09-2021

Via Google bij deze zaak in Utrecht terecht gekomen. Geen spijt. Winkel is overzichtelijk ingedeeld. Verkoper uitstekend ter zake kundig en weet prima een cliënt te overtuigen zonder opdringerig te zijn.

Ramon 14-09-2021

Ik ben bij PlatteTV terecht gekomen voor het aanschaffen van een nieuwe TV doordat zij de enige betrouwbare webshop zijn die gebruikte tv's overnemen tegen een nader te bepalen vergoeding. Dit kan je dan vervolgens direct inzetten als korting op de nieuwe TV.
Verder heeft PlatteTV een heel uitgebreid assortiment en hebben ze veel en juiste specificaties per product. Ook heb ik de live chat als zeer prettig ervaren. De medewerkers waren zeer kundig en vriendelijk, hebben mij voorzien van advies en houden zich aan de afspraak.
Ook de levering en installatie van de nieuwe tv verliep perfect en vlot. De bezorger (*) was op tijd, zeer communicatief en vriendelijk.
Het enige minpuntje was dat de nieuwe TV na 2 dagen helaas wat kapotte pixels vertoonde. Dit kan natuurlijk altijd gebeuren en is direct opgelost nadat ik het gemeld heb. De nieuwe tv is binnen 3 dagen vervangen voor een andere waar ik nu met veel plezier van aan het genieten ben.

Kortom: ik zal PlatteTV zeker bij mijn vrienden en kennissen aanbevelen.

AR 14-09-2021

Uitstekende service! Vooral het meedenken met mijn behoeftes en daar de tijd voor nemen wordt gewaardeerd.

fam van Riel 14-09-2021

Geweldig geholpen zowel in de winkel als met de online chat. Prachtige tv met mooie beeld gekocht in Den Bosch. Personeel is super behulpzaam en vriendelijk.

Danny 14-09-2021

Netjes geholpen, goede prijs.
Gewoon een aanrader.
Laagste prijsgarantie en vakkundig personeel.
Zo hoort het te zijn.

Marc van Blijderveen 13-09-2021

Afgelopen weekend ging onze Panasonic 55" Plasma scherm defect die wij in 2012 aangekocht hadden bij de zelfde winkel "Platte TV Nijmegen" Het merk was ons goed bevallen ondanks dat de Smart TV niet zo smart meer was. De software was outdated en werd een beetje traag met laden van Netflix. Maar toch weer wat op het internet gezocht en graag wilde we weer een Panasonic terug. Dus met het typenummer wat we hadden uitgekozen hop naar de winkel.

Bij aankomst in de winkel, waar overigens niets veranderd is in dik 10 jaar is de service nog steeds even top! Het is een smalle winkel, vrij diep en achterin een leuk gezellig nisje. Al snel viel ons op dat er niet zoveel Panasonic TV's meer hingen. Op het moment van binnenkomst was het vrij druk. Daar stond ik met een luisterend oor gericht naar de balie. Alle medewerkers waren bezet, maar uiterst rustig en professioneel / vakkundig stonden ze hun klanten te woord. We hadden geen haast het was immers zondag. Maar toch zo brutaal dat mijn zoontje van 6 jaar is (die normaal altijd heel bescheiden is) stelde hij een vraag aan medewerker, Platte TV Nijmegen die nog druk bezig was met het verwerken van administratieve handelingen. waarop mijn zoon vroeg: Mag ik wat vragen? Mijn papa wilt graag een nieuwe Panasonic televisie waar staan die ?!?! Hij glimlacht en verteld dat er nog één voorin de winkel staat. Maar, zegt hij, ik kom jullie zodra ik klaar ben helpen.

Enkele seconden later kwam de verkoper naar me toe "Waar kan ik u mee helpen". Bijna direct ontstond er een klik. Ik vertelde hem dat ik een typenummer bij me had die we graag wilde hebben. Maar helaas i.v.m. een verouderd model 2020 kon deze niet meer worden geleverd. Maar zegt hij, ik kan jullie eventueel een goede vervanger aan bieden.

Teleurgesteld keek ik wat voor me uit. Ik ben altijd zo gehecht geweest aan Panasonic. Door mijn vragen en door de technische beantwoordingen werd mijn gedachten overgehaald om niet te blijven hangen in het wel vertrouwde Plasma scherm. Tegenwoordig is het OLED scherm ook "Diep zwart" en niet zoals LCD dat zwart een beetje flets grijs is. Dat was het kantel punt om toch te gaan voor de LG OLED65G1RLA. Eerlijk gezegd ben ik nu wel zo blij met de nieuw aankoop! Dat is toch wel te danken aan Platte TV!

Na de betaling konden we met ons bestelbusje achter bij de winkel terecht om vervolgens het OLED scherm in te laden. Snel werd de deur geopend en daar stond het team van Platte-TV klaar om de handen uit de mouwen te steken. Heren bedankt nog voor de geweldige Service! Van ons krijgen jullie alle een welverdiende 10! Succes in de toekomst.

Een zeer tevreden klant ;)
Officiële reactie van HelloTV 14-09-2021

Beste Marc,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven over uw ervaring in onze winkel in Nijmegen. Erg prettig om te lezen dat uw oorspronkelijke teleurstelling over het ontbreken van uw gewenste Panasonic TV, omgezet is naar blijdschap met uw nieuwe LG OLED TV. Heel veel kijkplezier gewenst en hopelijk zien we u nog eens terug in onze winkel in Nijmegen.

Jelske - PlatteTV

Elie Speelman 13-09-2021

Via de chat in het weekend gesproken en goed geholpen, en een toch te grote tv besteld ,en kon zonder problemen hem omruilen voor een 50 inch tv. vriendelijke service .Toppie

Fred 13-09-2021

Zeer vriendelijke en hulpvaardige afhandeling. Ik ruilde een oude tv in en kocht een nieuwe. De oude werd voor mij uit de auto gehaald en de nieuwe werd ingeladen. Perfecte service.

Jimmy 13-09-2021

Website is overzichtelijk en heeft een professionele zoekfunctie met snelle resultaten tot gevolg. Twee keer gebruik gemaakt van de online chatfunctie, goed geholpen, met transparant advies dat hout snijdt. UIteindelijk een good old Denon CD speler gekocht via PlatteTV