HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5077 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Ronald en angeline 24-01-2023

We kwamen binnen met het idee een tv met soundbar te kopen maar wij konden hem niet meenemen en daar onze appartement pas maart opgeleverd wordtdachten wij dat ging hem niet worden en daar kwam een lieve dame genaamd xxxx met een prettige mededeling geen probleem wij gaan hem leveren als u op uw woning woont en hij wordt gratis bezorgd we zijn heel fijn en klasse geholpen door dame genaamd xxxx.

Twan 24-01-2023

Top omruil service na fabrieksfout

Echt een aanrader
Goede service
Enigste minpunt slecht telefonisch bereikbaar de winkel

de Gier 24-01-2023

Ik ben slecht ter been en een slechte hand maar de service was grandioos, alles verliep gladjes 2 man die wisten waar ze mee bezig waren!! Dat is niet alleen leuk om te zien maar ook en hele geruststelling. Ja een verademing om op deze manier een dergelijk product te zien plaatsen en aansluiten.

JanS 24-01-2023

Goed bereikbare chat op de website, vriendelijk gesprek met goed advies. Daarnaast interessante inruilprijs voor onze tv. Leuke korting bij aankoop tv met soundbar.

Bert 24-01-2023

We hebben een Sonos set gekocht bij HelloTV in Groningen en zijn daar geholpen door medewerker xxxx.
Wat zijn op een geweldige manier geholpen door xxxx, goed advies en beslist geen opdringerigheid of naar een bepaald merk te zijn opgeduwd. We hadden ons van tevoren al goed verdiept in de materie, en het advies sloot daar naadloos op aan.
Super tevreden!

Uitstekende Service 24-01-2023

Zowel online tijdens het bestellen als tijdens de installatie van onze tv, uitstekend geholpen. Ze denken met je mee en dragen goede en bruikbare ideeen aan.

Wendy 24-01-2023

Zeer klantvriendelijk goede uitleg en advies, direct mooie tv gekocht!
Service is de super!

Maurits 24-01-2023

Ik had 2 schermen nodig met uiteenlopende specifieke wensen.
Bij Hello TV trof ik personeel met veel productkennis.
.... , bedankt voor het passende advies!

Thijs Janmaat 24-01-2023

Naarden.
Kennis aanwezig, eerlijk geholpen, ook nog gekeken naar andere andere mogelijkheden. Prima.

Maarten 24-01-2023

We waren op zoek naar een grotere TV. Na deskundig advies gekozen voor een Samsung Neo QLED 4K QN93B. Prima geholpen door .........bij HelloTV in Zoeterwoude.
Vanwege de grootte van de TV hebben we de TV thuis laten installeren. De installatie is professioneel uitgevoerd door ....... Ik kan HelloTV van harte aanbevelen.

FVT 24-01-2023

de Neo QLED van 65 inch . Volgens mij, heeft deze televisie een prachtig beeld en een aanvaardbare prijs. Dit lijkt een geweldige optie voor iemand op zoek naar een nieuwe televisie met een goede beeldkwaliteit en een redelijke prijs.

Jeroen 24-01-2023

Via de site korting aangevraagd en binnen 1 uur antwoord met een mooie aanbieding. Vervolgens via de mail geregeld dat ik het de volgende dag al in de winkel kon ophalen voor de aangeboden prijs.

Goede en snelle service via de mail.

Mohamed Alsobeh 24-01-2023

Zeer aardige beleefde man hielp snel alles en het was een plezier om in deze winkel te kopen

Fokke 24-01-2023

Aantal weken geleden een LG Oled 48 inch gekocht. Uiteindelijk vonden we dat we toch een groter scherm konden hebben. Via de chat aangegeven dat ik de 55 inch wilde. Helaas net voorbij de omruilgarantie, maar inruilen kon wel. Mooi bescheiden bedrag moeten bijbetalen.
Vandaag kwam .... de tv omruilen. Uiterst vriendelijk heeft hij geholpen met de oude inpakken. Hele nette jongen en zeer behulpzaam.

Edwin 24-01-2023

Word geadverteerd met product wat niet meer leverbaar is vervolgens een nieuwe aanbieding een vernieuwd product met 3 verschillende prijzen !!

Ruben 24-01-2023

Top service met deskundig advies! Er wordt meegedacht met onze wensen zonder opdringerig over te komen!

Jordi Weijer 24-01-2023

Goede en snelle service en nette prijzen in verhouding tot hun ( concurrent) graag tot een volgende keer

Kenan. 24-01-2023

Wat een geweldige service.
Ik ben 2x aan toe goed geholpen.
Erg vriendelijk personeel en een mooi winkel.
Het hoefde allemaal niet maar bij de bedrijf gaat het service echt heel ver.
Een dikke 10 van mij.

Bram 24-01-2023

Mooie en overzichtelijke winkel met veel aanbod een scherpe prijzen. Daarnaast ook nog eens goed advies en uitleg rondom het product en de service. Ik ben een erg tevreden klant!

Elisa 24-01-2023

Ontzettend vriendelijk personeel. Fijne energie, denken mee, niet pushy. Voelt vertrouwd. We zijn goed geholpen met de keuze voor onze nieuwe tv. Dat we hem thuis mochten uitproberen en weer terug brengen als hij niet zou bevallen gaf veel rust.

Bruno Schulz 24-01-2023

Dit is - door de jaren heen - de derde TV die ik van Hello TV heb aangeschaft. Ook deze keer kan ik 'alleen maar' positief zijn, ook over de service als een apparaat technisch wat haperingen vertoont.
Kortom: zeer tevreden over het hele traject: advies - aankoop - aflevering - + (event.) nazorg!
Wat mij betreft aanbevolen!

Jens 24-01-2023

Per ongeluk een verkeerd product besteld, na een mailtje aan de klantenservice snel geholpen door Robin en de dag erna het goede product in huis.

Noud 24-01-2023

Top Service. De online klanten service is geweldig responsive en meedenkend. Ik had een sonos arc met inruil van oude sonos playbar besteld. Goede prijs gekregen voor de playbar en zo geregeld dat de arc klaar lag in Naarden! Super geregeld. Kunnen anderen een voorbeeld aan nemen.

fam. van Oosterhout 24-01-2023

Verkoper was goed op de hoogte van de verschillende TV merken; heeft goed geluisterd naar de klant en de eisen die gevraagd/gesteld werden aan het product. Wat vooral fijn was dat er niet gepusht werd naar een ander/duurder product of merk. daardoor gevoel echt serieus genomen te worden en goed advies gekregen. Tevreden met de aankoop

Marcel Oosterman 24-01-2023

Personeel weet waar ze over praten daar om is het fijn om daar te kopen na aanschaf van mij sonos en tv sony super te vrede