HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

Melvin en Martine 15-10-2022

Vandaag zijn wij prima geholpen door Renzo in de vestiging in Duiven. We wisten niet goed wat we wilde maar zijn met veel geduld en technische hulp toch bij een mooie tv uitgekomen.

Bedankt voor de goede service en ga zo door👍

Jaco 15-10-2022

Ik moest wel lang wachten maar daarna heeft Stephano mij prima geholpen , met prima advies.

Stoffer greven 15-10-2022

Goede opstelling van de tv goede uitleg en vriendelijke benadering bediening van verschillende tv bekeken

Rob Jonker 15-10-2022

Vriendelijk, goed en snel geholpen. Lekker bakkie koffie erbij om het af te maken!

Jeroen 15-10-2022

In Mei een nieuwe Sony OLED TV aangeschaft bij Hello TV (toen nog Platte TV) in Groningen. We hadden al wat voorwerk gedaan en een shortlist gemaakt van een paar modellen van verschillende fabrikanten. In de winkel in Groningen waren al deze modellen in de showroom én op voorraad! De verkopers Henk-Jan en André waren beide enorm gespecialiseerd en konden antwoord geven op alle vragen die we nog hadden. Heel erg blij met onze prachtige tv en we raden deze winkel enorm aan! Veel persoonlijker dan andere grote electronica winkels/ketens. Dikke 10!

Ronny 15-10-2022

Zeer goed geholpen om één en de juiste keuze te kunnen maken voor een tv met sound bar

Bas 15-10-2022

Was op zoek naar een nieuwe tv voor een goeie prijs. Even gechat met Dylan (volgens mij), mooie prijs kunnen maken en een dag later stond het toestel al thuis. Heel tevreden

Theo Kouwenberg 15-10-2022

Heel goed geholpen, zowel in de winkel. Maar vooral bij de levering en installatie van de tv en de Soundbar. Zeer vakkundige medewerker heeft alles goed uitgelegd en niets was teveel. Ben zeer tevreden over hellotv.

Corine 15-10-2022

2e keer dat we een tv hier aanschaffen. Prima bedrijf, update van levering door Postnl. Volgende keer weer :)

Beerda 15-10-2022

vriendelijk en goed geholpen, bij aanschaf van onze tv.
Ruime keuze aanwezig, en goed uitleg!

Henk 15-10-2022

Je word goed geholpen door de medewerkers van Hello tv + dat er van de prijs altijd nog een korting afgaat wat je aankoop nog aantrekkelijker maakt..!!
De beste winkel voor Tv en geluid…!!!
Dag media markt dag BCC enz… van deze service kunnen velen winkels wat leren..!!

Lambert 15-10-2022

Vlot geholpen, duidelijke uitleg, tot nu toe prima toestel. Mooie korting gehad doordat “buitenkansje” niet meer er was maar wel op de website stond nog.

Ad 15-10-2022

Goed en snel geholpen in de winkel en via de mail.
Uitgebreid assortiment in de winkel.
Scherpe prijs.

Daan Borst 15-10-2022

Eerst mail contact gehad. Super snelle en vriendelijke reactie. Bij afhalen van de tv duidelijke uitleg. Vriendelijk personeel. Persoonlijke benadering erg fijn. Kortom fijne winkel.

Marja 15-10-2022

Ik ben zeer goed geholpen.
Het was een aardige verkoper met verstand van zaken.

Anja 15-10-2022

Ik heb de tv online gekocht en deze is gebracht door een heel vriendelijke installateur. Hij heeft de tv geïnstalleerd en alles werkt prima. Hele mooie tv met prachtig beeld

Gerrit 15-10-2022

prijs kwaliteit verhouding met concurrentie / dienstverlening is goed en zeer snelle levering en service

Rubke 15-10-2022

Prima service, duidelijke chatservice en hulp. Tv werd op juiste tijdstip geleverd en voldoet aan de verwachting

Albertdelgado 14-10-2022

Afgelopen weken de winkel in Amsterdam bezocht waar we enorm goed zijn geholpen door medewerker 1 met de aanschaf van een tv.
Ondanks dat ik nog twijfelde tussen 2 tv's hebben zij ons kunnen overtuigen en hebben wij bij ons tweede bezoek (dit keer door medewerker 2 bij afwezigheid van medewerker 1) een prachtige tv aangeschaft.
Deze mensen weten echt waar ze het over hebben, zijn vriendelijk en behulpzaam.
Een dikke pluim voor dit bedrijf.

Eric Schuurman 14-10-2022

Nette winkel, behulpzame verkoper. De verkoper had duidelijk verstand van zaken.

Henk H 14-10-2022

Vandaag de Sonos arc hier gekocht, het mooie is dat ik mijn oude Sonos playbar kon inruilen. Alles online geregeld in een chat de deal gemaakt. Ik ben dik tevreden en alles is volgens afspraak afgehandeld.
Super 👍🏻👍🏻👍🏻

Ben 14-10-2022

Super goed geholpen.alles heel goed uitgelegd en ook de tijd er voor genomen.Zal het zeker doorvertellen aan mijn Fam en kennissen

R.van den Heuvel 14-10-2022

Vandaag de winkel in Naarden bezocht voor de aanschaf van een televisie. Na eerst rustig de modellen te hebben bekeken werden wij aangesproken door de heer Thoren, één van de verkopers.
Gevraagd naar zijn advies kwamen meerdere modellen in aanmerking. Wij hebben - mede door het goede advies waarbij de voors en tegens duidelijk zijn uitgelegd en het aantrekkelijke voorstel m.b.t. inruil - gekozen voor een tv, maar ook een mooie soundbar, die ons in de toekomst veel plezier zullen geven.

Rudy Huybrechts 14-10-2022

snel advies en snelle reactie betreft de kortingen alsook de technische uitleg.
Geen wachttijden of chatrobot dat je bezig houdt zonder extra informatie.
Uit 3 keuzes gemaakt met behulp van uitleg op webshop en extra advies online.
besteld om 17 uur en dag nadien geleverd voor de middag, netjes op tijd en met de nodige goede communicatie betreffende de vracht en tijdstip.
top service.

Ton 14-10-2022

Goed geholpen met aankoop sonos arc en one, goed kunnen luisteren naar de setting in de winkel, ook nog wat advies gekregen van een klant die thuis sonos apparatuur heeft en ervaring, jammer genoeg niet op voorraad maar zal morgen bezorgd worden