HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5190 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Lars Roossien 07-09-2021

De medewerkers in de winkel schieten te hulp als je het nodig hebt. Het is alsof ze aanvoelen wanneer ik in gedachten om hulp vroeg. Ben er twee keer geweest omdat ik twijfels had maar die hebben ze volledig weggenomen. Ook de technisch inhoudelijke kennis is top. Kortom, zeer positief en een dikke 10.

Jan Kwant 07-09-2021

Zeer goed geholpen in Groningen.
Verkoper xxxx is zeer deskundig en neemt alle tijd om alles uit te leggen.
Binnenkort kunnen we onze tv verwachten.
Groetjes

Ps de cappuccino was lekker

Jaspers 07-09-2021

Wij zijn door beide medewerkers ..... en .... van PlatteTV in de winkel in Nijmegen uitstekend geadviseerd en geholpen. LG is een top merk en heeft een zeer gebruiksvriendelijke bediening.
We zijn zeer tevreden met deze aankoop.

Goede advisering en snelle levering 07-09-2021

Aanschaf CD speler: de winkelmedewerker was uitstekend op de hoogte van de verschillende mogelijkheden, en kon ons uitstekend adviseren. Dat gebeurde op een heel prettige manier. Hoewel het apparaat nieten de winkel op voorraad was, bleek het elders wel aanwezig te zijn, en werd het binnen 24 uur per post.nl bezorgd.

Astrid 07-09-2021

Dit is mij 2e tv die ik bij platte.tv heb gekocht. De uitleg in de winkel is duidelijk en ze nemen de tijd voor je als je iets meer wilt weten.
Ik heb de tv in Nijmegen gekocht en ben geholpen door ..... Super vriendelijke en fijne verkoper.

Jan Smorenburg 07-09-2021

Wij wilden een nieuwe tv kopen maar wisten nog niet welke. Wij werden geholpen door ... in Naarden. Na uitgelegd wat we wilden ging hij aan de slager ons. Uitgelegd wat de verschillen waren tussen de tv's kwamen we uit bij een LG Oled. We zijn zo goed geholpen en zijn ook zeer tevreden. Ik krijg net bericht dat de LG vrijdag de 17e tussen 12.00 en 15.00 geïnstalleerd gaat worden. Dis nog 1x Max Verstappen op de oude tv kijken!!
Officiële reactie van HelloTV 07-09-2021

Beste Jan,

Bedankt voor de 10! Wat ontzettend fijn om te lezen dat u zo prettig geholpen bent door Redney in onze winkel in Naarden. U heeft een zeer mooie keuze gemaakt met een LG OLED TV, hopelijk kunt u daarop nog vele overwinningen van Max bekijken!

Jelske - PlatteTV

R. v Steensel 07-09-2021

Vandaag een nieuwe Samsung Frame tv gekocht in de vestiging Rotterdam en super vakkundig geholpen door ...., hij gaf ons uitgebreide uitleg over alle mogelijkheden en een perfecte service! Wij komen zeker terug voor onze volgende tv.

van Kemenade 07-09-2021

Vorige week zondag hier een nieuwe OLED gekocht. Een leuke en informatieve rondleiding gehad door de beschikbare topmodellen onder het genot van een kop koffie. ....... heeft mij alle inzichten gegeven tot de juiste keuze en nu die eenmaal hangt heb ik er geen seconde spijt van. Mijn volgende tv zal hier ook zeker vandaag komen en kan het iedereen aanraden. Ook betreft de nazorg denken zij hier overal in mee. Zoek je een nieuwe tv is dit het juiste adres. Ik zal denk ik niet snel meer een andere zaak hiervoor benaderen. Plattetv bedankt!

Bert 07-09-2021

In de winkel Naarden vriendelijk en vakkundig geholpen. Tv en Bluray speler geïnstalleerd door ....zeer vriendelijke man en heeft als heel netjes geplaatst en geïnstalleerd👍

Bram 07-09-2021

Zeer positieve ervaring met de winkel in Den Bosch. Kwam eigenlijk voor een topmodel uit 2020 maar medewerker ......heeft mij laten inzien dat een nieuwer model wel degelijk een betere keuze zou zijn en heeft ook een prima prijs voor mij opgesteld! Al met al ging ik met een zeer positieve ervaring de winkel uit. Dank daarvoor en ga zo door, top winkel en vriendelijk personeel!

Ronnie van der sluis 07-09-2021

Bij platte tv in Groningen geweest na een lange speurtocht naar een soundbar.
Er zijn er nogal wat en zag door de bomen het bos niet meer zo te zeggen.
Heb mijn wensen aan hun voorgelegd evenals mijn budget.
Kon ook nog een zeer goede deal met ze maken omdat de soundbar die ik uitgekozen heb elders goedkoper werd aangeboden.
Ook hier werd niet moeilijk over gedaan en ze zijn er zelfs 10€ onder gaan zitten!!
Kortom, geïnteresseerd personeel die niet enkel wil verkopen maar even meedenkt.
Goede deal kunnen maken,en met kers op de taart een prachtige winkel!
Niet twijfelen, gewoon heen gaan is mijn advies.

Nathan 07-09-2021

Erg goede service en prijs. Er wordt meegedacht en ophang service voor de tv was uitstekend. Prettige communicatie en strak opgehangen, alles netjes achter gelaten, en belangrijkste tv eigenschappen en bon uitgelegd.

Denis Odobasic 06-09-2021

Na lang te hebben gezocht naar een goede tv in verschillende winkels kwamen we bij Platte tv uit. In eerste instantie heb ik via chat een mooie deal kunnen maken met (*), paar dagen later hebben we toch maar de winkel in Utecht bezocht en daar zijn we ontzettend vakkundig, vriendelijk, relaxed, totaal niet opdringerig, geduldig en vooral meedenkend geholpen door (#) Uiteindelijk de winkel uitgelopen met een Sony Brazilië, Denon soundbar en een zak briketten voor een ontzettend mooie prijs! PLATTE TV IS ZEER ZEKER EEN AANRADER!!

Francois 06-09-2021

prettige ruime zaak, keurig ingericht, heerlijk fris, ruime keuze. Het apparaat wat ik wilde hebben was niet in dit filiaal(eindhoven) op voorraad, er werd meteen gebeld en opdracht gegeven het op te sturen. Waarschijnlijk de volgende dag gratis thuis bezorgd

Paul 06-09-2021

Gisteren in het nieuw filiaal te Den bosch een tv gekocht. Uitstekende service. De medewerker was kundig en dacht met onze wensen én ons budget mee. Het is een meerwaarde om in deze winkel je tv uit te zoeken i.p.v. bij de grotere elektronica zaken. Een aanrader!

J. Jansen 06-09-2021

De winkel in Eindhoven (Ekkersrijt) was heel rustig en er hing een prettige sfeer tijdens mij bezoek. De medewerkers hebben mee gekeken naar mijn wensen en hier een bijpassende tv gezocht.

Ze weten je hier veel te vertellen over wat handig is en komen je altijd tegemoet met de prijs en extra's. Ik heb na even nadenk tijd gekregen te hebben een aankoop gedaan net een op maak gemaakte deal en ik ben heel tevreden met de service en mijn aankoop.

Ik hoorde al vaker een vriend dat dit een goede winkel is maar nu kan ik ook zelf zeggen dat dit echt goede service is en ik beveel het zeker aan

Nanda 06-09-2021

Wij zijn heel blij met onze mooie tv en complimenten voor Edwin de monteur die onze tv kwam ophangen. Hij was heel vriendelijk en heeft de tv netjes opgehangen en ook ingesteld. Verder heeft hij met veel geduld laten zien hoe alles werkt. Kortom een prettige ervaring!

Vink 06-09-2021

Deskundig geholpen en veel uitleg gehad.
Over de tv en een eventuele verzekering van het product.
Verkoper was vriendelijk en nam ruim de tijd voor mij en kon alle vragen vlot beantwoorden die ik had.

P.L Janssen 06-09-2021

Goed bedrijf waar ze de tijd nog nemen voor de klant. Luisteren goed naar wat je wilt als klant. Zeker een bedrijf die ik zou aanbevelen bij andere aan komende klanten. Ook de installatie bij ons thuis is super verlopen. Alles netjes uitgelegd en keurig geinstaalleer. Platte Tv echt super.

Sander 06-09-2021

Ben vriendelijk geholpen vandaag! Uitstekende service. Kwam eigenlijk voor een andere tv, maar heb me laten adviseren door de verkoper en met een andere tv naar huis gegaan.

John 06-09-2021

Uitstekende service gekregen bij aankoop van een TV. Vriendelijk en behulpzaam.

Ivenho 06-09-2021

Alles helemaal top gewoon alles ging snel en correct en ze waren ook uitermate vriendelijk

A.j.p. 05-09-2021

Ruime opzet van alle produkten. Zeer deskundig advies van het personeel gekregen op vragen mijnerzijds

Jeroen Nauta 05-09-2021

Na PlatteTV op internet ontdekt te hebben, de winkel in Groningen opgezocht, prachtige winkel, zeer veel keus en vriendelijk en vooral vakkundig personeel. Ben zeer kieskeurig en zij hebben echt alle tijd en aandacht gegeven om de perfecte tv te vinden die aan mijn wensen voldoet. Na een model gehad te hebben die thuis toch tegen viel heb ik kennis mogen maken met de ongelofelijk goede service van PlatteTV. De zorg die ik op voorhand had: is het een betrouwbare winkel met goede service? Het antwoord is: de service is ongeëvenaard, denken echt in het belang van de klant en geen enkele moeite wordt gespaard om de klant zo goed mogelijk te helpen. Zeer tevreden, grote complimenten voor de personeelsleden die zelfs de moeite nemen om in overleg met elkaar tot het beste advies/resultaat te komen! Nogmaals dank voor de perfecte service en de prachtige TV!

A.J.B. van der Linden 05-09-2021

Bij platte tv mooie tv met soundbar gekocht, waarbij ze me een mooie aanbieding hebben gedaan.
Tv op laten hangen en laten installeren.
Onze monteur was Edwin, aardige jongen met kennis en verstand van zaken.
Hij heeft de tv netjes opgehangen en daarna de randapparatuur aangesloten.
Gechecked of alles werkte en daarna wat dingen uitgelegd over de tv.
Echt hele goede service en een mooie aanbieding.
Kan platte tv aanraden voor een ieder.