HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5185 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Henri van Klaveren 28-03-2023

Via mijn zwager ben ik bij HelloTV in Duiven terecht gekomen voor de aanschaf van een sonos systeem. Bij veel winkels moet je wachten of en wanneer er iemand komt om te helpen maar niet bij HelloTV. Binnen een paar minuten werd ik aangesproken door een verkoper genaamd ....... Zijn deskundigheid viel direct op en hij kon mij een heel goed advies geven over het product wat het meest voor mij geschikt was. Toen de keus was gemaakt op een sonos Beam en sonos mini sub werd duidelijk uitgelegd hoe het met de garantie is geregeld, een aanvulling op de sonos garantie werd uitgelegd en ook wat voor kabel er nodig is om een optimaal geluid te krijgen. Normaliter zou men een systeem kopen en dat is het dan maar door de deskundige uitleg van ..... heb ik meteen ook gebruik gemaakt van de aanvullende garantie en een speciale HDMI kabel waardoor ik in één keer alles heb wat ik nodig heb. Vervolgrns was ..... ook nog zo vriendelijk en attent om de gekochte spullen naar de auto te brengen. Ik ben blij dat ik, dankzij het advies van mijn zwager, mijn artikelen bij HelloTV heb gekocht. Wat mij betreft , super bedankt voor de geweldige service en het deskundig advies. Speciale vermelding: ...../ D.O. Duiven.
Henri van Klaveren.

Peter 28-03-2023

Afgelopen week contact gehad via chat en Denon receiver laten reserveren voor winkel in Amsterdam. Kreeg nog een korting. Winkel in Amsterdam ziet er prachtig uit. Kon helaas het model niet testen in Amsterdam. Het afhalen en betalen verliep vlot. Het is me gelukt om alles werkend te krijgen. Zou zo weer iets bij HelloTV aanschaffen

Ron 28-03-2023

Mooie grote winkel, vriendelijk personeel, goed advies. Verkoper nam alle tijd. (Was ook niet druk)

Van Dorst RGJ 28-03-2023

Goed en snel geholpen via de email, snelle afhandeling storing door her levering nieuwe tv van zelfde merk. Kan altijd gebeuren.

E. v/d Vorm 28-03-2023

Erg tevreden over Hello-tv. Inmiddels al twee keer een tv besteld. Je word vriendelijk geholpen in de winkel door zeer bekwaam personeel. Het assortiment is zeer uitgebreid. Levering is super snel en mocht er een probleem zijn wordt dit zeer adequaat opgelost. Hello-tv is echt aan aanrader!

Hello tv Zoeterwoude 28-03-2023

Helaas grote problemen met mijn vorige tv. Heel goed geholpen door medewerkers van Zoeterwoude en Hello tv Nijmegen. Perfect gegaan allemaal. Ik zal Hello tv bij iedereen aanbevelen voor klant vriendelijkheid en service.

Aad T 28-03-2023

Gisteren werd mijn Samsung the frame bezorgd, die ik graag an de muur geplaatst wilde hebben. Zeer snel na de koop kreeg ik een sms met de afspraak voor 27-03. Vooraf kreeg ik het telefoontje dat de installateur onderweg was.
(*) uit Zoeterwoude was keurig op tijd. Een vakbekwame man die precies wist en ook vertelde wat hij precies ging doen. Na controle van mijn in te ruilen tv. Werd mijn nieuwe tv geplaatst én geïnstalleerd. Ook kreeg ik uitleg over de tv en afstandsbediening. Kundig en zakelijk.
(*) komt zeer betrouwbaar en bovendien ook erg sociaal over. Ik ben erg tevreden met de installatie en uiteraard ook met de tv.

Nijmegen 28-03-2023

Netjes geholpen in de winkel in Nijmegen.
Geen opdringerig gedrag door de verkoper. Netjes en duidelijk de product informatie gegeven.
Dus ja met 1 woord een prima winkel met goede mensen.

Bert 28-03-2023

Mijn TV gekocht bij Hello TV in Den Bosch.
Een mooie zaak waar verschillende merken goed met elkaar te vergelijken zijn.
Ondanks het feit dat je even moet wachten tot je geholpen wordt, ben ik erachter dat dit is omdat iedereen een duidelijk en goed advies voorgeschoteld krijgt.
Denk dus niet wat duurt het lang ik ga wel naar een andere winkel het is echt het wachten waard.
Ze nemen echt de tijd voor jou. Ook alle leveringsafspraken zijn ze nagekomen.
Al met al een prima winkel met prima deskundig en vriendelijk personeel (*). Voor een volgende TV zal ik zeker eerst naar Hello TV gaan.

Kees 28-03-2023

Ik heb afgelopen weekend een grote aankoop gedaan bij Hello tv in Naarden.
Ik ben bij Hello tv terecht gekomen omdat zij voor de tv die ik zocht (philips 55oled807) de goedkoopste waren.
Eenmaal bij de winkel werd ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen.
Naast dat Hello tv al de goedkoopste was hebben ze mij een grote korting kunnen aanbieden. Hier was ik heel erg blij mee natuurlijk. Door deze korting ben ik ook toch maar even gaan kijken op de audio afdeling. Mijn oog viel op een mooie surround set van Sonos. Eigenlijk kwam dit boven mijn budget uit maar wederom hebben ze mij een mooie korting op de set gegeven.
Werkelijk waar, waar ik ook kijk ik kan nergens de producten vinden voor zo'n scherpe prijs als dat ik het heb gekocht bij Hello tv. En dan werd ik ook nog eens goed geholpen.
Dus zoek jij een nieuwe tv of een mooie soundbar o.i.d ga dan zeker langs bij Hello tv (of chat met een medewerker op de site) dan kunnen ze altijd een persoonlijk aanbod doen.

Frans 27-03-2023

Vanwege prijs en eerdere goede ervaring bij deze winkel uitgekomen. Via internet. Het artikel wat ik graag wilde was helaas niet meer te krijgen. Dat was wel jammer. Maar ik werd bijzonder vriendelijk en enthousiast geholpen, op zoek naar een alternatief.

Raymond 27-03-2023

Mooie overzichtelijke winkel en goed geholpen door de medewerkers van Duiven. We kregen een goed en eerlijk advies. We komen nog eens terug voor een nieuwe TV in de huiskamer.

Malik 27-03-2023

Super geholpen vandaag! De winkel heeft veel tv’s opgesteld staan, wat erg fijn was. De medewerker heeft ons van A tot Z geholpen met het maken van een keuze en uiteindelijk hebben we ook een mooie deal kunnen maken :)

Dennis Fluit 27-03-2023

Kwam HelloTV tegen op Google met mooie prijzen, meteen even check gedaan met laagste prijs. Kreeg een mooi aanbod en die heb ik aangenomen, LG55inch OLED (want dat zijn tenslotte de beste schermen). Heb al een OLED 65inch en nu een 55inch voor de slaapkamer. MAAR de tv werd door PostNL leuk gebracht NOT!!!!

Scherm van links naar rechts gebroken, dank je wel PostNL!! Top service!!

Ik kan dit bedrijf geen 10 geven, want na meteen melden van schade moest ik bijna een week wachten op een nieuwe. Terwijl alles voor 21 uur bestellen morgen in huis is mocht ik lekker wachten. Een fout waar ik als koper niets aan kan doen, dus medewerking helaas dat was minder.

Vandaar mijn 8 en geen 10, heb de 55inch om laten ruilen voor een 65 inch.

marc 27-03-2023

top, goede uitleg over product waar in interesse in hebt.
geeft aan waaraan je product moet doen en dan krijg je alle mogelijke optie's te zien

Tom 27-03-2023

Ik ben eerst online en later in de winkel in Utrecht zeer goed en vriendelijk geholpen

Hannie Rooze 27-03-2023

We werden goed geholpen met de koop van de tv ,en xxx de installateur heeft alles goed uit gelegd.

John 27-03-2023

Prima geholpen en is keurig uitgelegd wat de verschillen waren tussen de verschillende merken, 4K of 8K, beeldkwaliteit van de verschillende merken en types, erg goed meegedacht over welk soort TV het beste bij ons past en uiteindelijk hebben we een hele mooie aankoop gedaan. Top gedaan!

Ben 27-03-2023

Vakkundig personeel en ze zijn erg klantvriendelijk. xxx is een hele aardige jongen met een duidelijke uitleg.

Frans 27-03-2023

Voor de aankoop van TV en Soundbar heb ik contact gehad via de chat en e-mail met Hello TV. Via deze weg hebben de medewerkers mij goed geholpen een eerste keuze te maken.
Daarna heb ik een bezoek aan de winkel in Duiven gebracht waar ik zowel de TV als Soundbar kon zien en horen. Al met al een zeer prettige en deskundige ervaring met het personeel, dit geldt voor het online als offline contact.

Frans Dinnessen 27-03-2023

De ruimte is overzichtelijk ingericht. Je voelt je op je gemak. Persoon die me geholpen heeft, heeft verstand van zaken en wat belangrijk is niet opdringerig. Ik ging met een goed gevoel naar buiten. Jullie werden door iemand aangeraden en dit zal ik ook zeker doen bij andere.

Koelewijn 27-03-2023

Hele fijne en mooie winkel waar je de tv's echt even in hun eigen recht goed kan bekijken en vergelijken. We waren eerst in de mediamarkt geweest voor The Frame tv en we vonden hem hier een beetje teleurstellen, voornamelijk omdat je het contract met de andere tv's eromheen zo duidelijk ziet in combi met de harde verlichting. Daarom naar HelloTv gegaan om nog een keertje ergens anders te bekijken. Hier hing hij mooi in zijn eigen ruimte met verlichting dat meer leek op hoe je het thuis ook zou hebben. En we vonden hem toch wel echt mooi dus snel en vriendelijk geholpen door het personeel. Zou er zeker weer heen gaan als ik iets in die hoek nodig zou hebben!

leon 27-03-2023

snel geholpen via mail, goede prijs gekregen, duidelijke uitleg over garantie ed

Gerarda 27-03-2023

Zeer vriendelijk geholpen door medewerker achter de balie. Goede uitleg ook. Voor mij altijd Hello tv!

René Wardenier 27-03-2023

Prima geholpen. Fijne locatie. Goed advies
Jammer dat de door mij aangeschafte tv niet te zien was. Wel zou er in plaats van een 85 inch een 75 inch te zien zijn naar die was inmiddels ook al weggehaald.