HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

9,5

P. Shringi 06-10-2020

Great job! I ordered Samsung soundbar HW-800T from Plattetv which is a great product for music lovers and home cinema. The service was excellent, price was right and delivery was fast.

Tristan 06-10-2020

Super geholpen door (*) en (%).
Nemen de tijd voor je en beschikken over een flinke dosis kennis. Daarnaast denken zij ook mee om een goede keus te maken voor het beschikbaar gestelde budget.

M 06-10-2020

Zeker aan te bevelen, al aan menigeen verteld waar mijn t.v vandaan kwam, en erop gewezen dat de medewerker bekwaam overkwam en goed wist waar hij het overhad. Hierover wist ik weinig, ben overtuigd en uiteindelijk hier de tv gekocht.

Jan en Jose 06-10-2020

Winkel is overzichtelijk, ruime keus uit toestellen en zeer bekwaam, kundig en vriendelijk personeel. Tevens nemen ze alle tijd voor je ongeacht de drukte in de zaak en het tijdstip.

Mark 06-10-2020

Mooie winkel met vriendelijk personeel en een uitgebreid assortiment, ondanks dat de tv die ik zocht niet op voorraad was kreeg ik een mooi alternatief aangeboden voor een goede prijs. Waardoor ik dus niet voor niets heen ben gegaan en alsnog met een tv naar huis kon. Dus ik raad deze winkel zeker aan!

Ingrid Calis 05-10-2020

Nadat ik mijn keuze had gemaakt ben ik verder super geholpen door (*)!
Helaas door drukte moet ik nog even geduld hebben voor ik van mijn nieuwe tv kan genieten..

Geert-Jan 05-10-2020

Vandaag in Utrecht tv gekocht. Heel prettig ontvangst, duidelijke en geduldige uitleg zonder poespas. En ik werd ook nog geholpen met alles naar en in de auto te krijgen.
Super!

L Maatkamp 05-10-2020

we zijn zeer tevreden over deze winkel , goed geholpen en de uitleg was heel duidelijk. de mogelijkheid tot inruil was ook een argument. de installatie werd ook op de afgesproken tijd vakkundig gedaan.

Maurice 05-10-2020

Ik ging langs om te luisteren naar wat Sonos apparatuur. Vriendelijke bediening. Maar het mag wel beter worden voorbereid. De subwoofer kreeg men even niet aan de praat en voor het beluisteren van meer boxen ging er een andere soundbar aan. Het is dat ik het toch al wilde kopen maar iets beter voorbereiden kan geen kwaad.

Mildrid 05-10-2020

Samsung QLED tv gekocht in Breda. Verkoper is erg behulpzaam en geduldig en duidelijk in zijn uitleg over alle verschillende tv's. Hij heeft alle tijd voor ons als klant. Minpuntje vind ik dat je altijd pas bij het afrekenen hoort wat er aan extra kosten bij komen (andere hdmi kabel, verzekering en schoonmaakmiddel).
Mildrid 06-10-2020

AANVULLING:
Het is jammer dat pas bij aankoop van de tv wordt verteld dat deze niet op voorraad is, de levertijd zou 3 dagen zijn.

Rens 05-10-2020

Na online gezocht te hebben naar een nieuwe TV voor de slaapkamer zijn wij toch naar de winkel in Amsterdam gegaan. Daar werden we direct vriendelijk gevraagd of verkoper ons ergens mee kon helpen. Wij vertelde hem naar welk toestel wij stonden te kijken. Hij gaf ons goede informatie en liet ook een alternatief zien. Uiteindelijk hebben we een mooie tv uitgezocht.

Willem 05-10-2020

Ik heb daar een platte tv gekocht omdat ik deze zocht, en een Sonos Arc , en de keuzen is erg groot en de informatie is van de medewerkers is uitstekend en erg beleefd. Ik heb het allemaal laten bezorgen en aansluiten. En een woord een topzaak.

M. Vermorken 05-10-2020

Ik heb zaterdag samen met onze dichter een bezoek gebracht aan de winkel gelegen in Amsterdam.
Bij binnenkomst werden we netjes begroet door het verschillende aanwezige personeel.
Uiteindelijk werden wij geholpen door een jongedame.
Zij heeft zeker verstand van de vele televisies die daar uitgestald staan en weet op alle gestelde vragen een goed en duidelijk (jip en janneke taal) voor mij als leek een antwoord!!
Ik zal zeker deze winkel aan andere mensen aanbevelen.

Strato 05-10-2020

Fijne ruime winkel, heel goed geholpen en duidelijke demonstratie van de producten en advies.

Pascal 05-10-2020

Top service goed geholpen geen fratsen en snelle levering kunt ten alle tijden vragen stellen

De Pasjes 05-10-2020

Mensen wete waar ze over praten. Voldoende keus. Gezellig personeel, niet opdringerig. Fijne zaak.

Carola 05-10-2020

We zijn heel goed geholpen bij de aanschaf van onze televisie en soundbar. Er werd gevraagd wat onze wensen waren en dat werd een top 3 op samengesteld. Fijn dat daarmee de keuze makelijker wordt gemaakt. Er werd echt de tijd voor ons genomen zodat we de juiste keuze konden maken. Wij zijn zeer tevreden over de klantvriendelijkheid service!

Rik 05-10-2020

Ik was in de winkel in Amsterdam en werd snel geholpen. Ik was op zoek naar een specifiek model die ik online had gezien. Een vergelijkbare tv voor een scherpe prijs is uiteindelijk mee naar huis gegaan. Personeel heeft verstand van zaken.

Frits 05-10-2020

Na enkele malen een defect aan de TV te hebben gehad, is deze retour gehaald. Daar ik het vertrouwen in het geleverde merk verloren had, Heft men mij de keuze gegeven om een ander merk uit te zoeken. Super goed opgelost xxx van Plattetv

Garby 05-10-2020

Ik heb mijn tv gekocht in Nijmegen en ben geholpen door Y. Ik wilde een beetje rondkijken voor een nieuwe tv. Na een uitgebreide uitleg van Y besloot ik met mijn zoon eerst koffie te gaan drinken, eigenlijk was ik al verkocht maar het is toch een grote uitgave.( Met een leuke korting) nou wij dus terug en ik heb een mooie, grote LG gekocht. Ze wilde hem thuis bezorgen, maar zo ongeduldig als ik ben wilde ik hem meteen meenemen. Zo gezegd zo gedaan, in een veel te kleine auto met een mega tv op huis aan. Ik dubbel op de bijrijdersstoel tegen de voorruit aan want er was echt geen plek voor mij in de auto. Zo hebben we ook nog tranen gelachen, met een prachtige tv. Bedankt Y van Platte tv voor de fijne hulp, ik ben er echt blij mee. G.R te G

Niels 05-10-2020

In het verleden televisie gekocht bij een webshop, ik merk dat ik toch meer behoefte heb aan een fysieke winkel om de tv welke je aanschaft even in real-life te bekijken.
Verder zijn de medewerkers van PlatteTV kundig en weten waar ze over praten!
Ik vond het ook prettig dat ze niet sturen naar een bepaalde tv, omdat die zogenaamd beter of mooier is. Ze luisteren wat dat betreft goed naar de klant.
Daarnaast heb ik ook de additionele service afgenomen, hopelijk heb ik die niet nodig, maar het voelt wel goed!
Kortom, ze zien mij de volgende keer weer terug.
Reden van de 9 en geen 10: er is altijd wat te verbeteren, nu was het wat rommelig in de winkel en werd ik niet direct welkom geheten.

Voor de rest, ga zo door!

Rrooyy 05-10-2020

Klantvriendelijk en schappelijk qua tv prijs. Bij aangeven over hdmi 2.1 aansluiting waar ik specifiek naar vroeg is mij niet aangegeven dat het niet de "echte" is, die kan namelijk 48 gbs overdragen en deze ca. 40. Hdmi kabels voor de tv zijn er wel erg aan de prijzig.

M 05-10-2020

m weber 05-10-2020

via internet op jullie site gekomen, ik kende Plattetv niet. ik ben uiterts netjes en goed geholpen eerst door een medewerkster, aan de telefoon, die me een super mooie deal maakte voor een Oled tv 55 inch. Met de mail van de deal ben ik naar de winkel in Breda gegaan,, hier binnen gekomen werden we keurig ontvangen, wat mij opviel was de ontspannen sfeer van alle verkopers. er word per klant alle rust en tijd genomen om alles uit teleggen , de verschillen te laten zien, zonder dat er druk op je word uitgeoefend.
De keus die ik op internet al had uitgewerkt bleek in de praktijk ook precies te zijn wat ik wilde. doordat we zo correct werden geholpen hebben ook een mooie Denon soundbar, wat kabels een een muurbeugel meegenomen. Hier heeft hij trouwens ook een mooie prijs van gemaakt.
We zijn geholpen door xxx, een dikke pluim voor zijn vakkennis en manier waarop hij ons heeft geholpen.
We hebben een groot sociaal netwerk, en iedereen vertellen we laaiend enthousiast wat voor fijne winkel we hebben ontdekt.
We gaan zeker in de toekomst terug komen.
top gedaan luitjes ga zo door.
met vriendelijke groet,

Looy 05-10-2020

Zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik kon mijn oude tv inruilen op een nieuwe oled tv en kreeg ook een goede prijs er voor mijn oude toestel terug ! Echt super, echt een aanrader !!!!!!!!