HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5186 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

Frank 03-02-2023

Duidelijke site, scherpe prijs, goed advies via de chat, alles makkelijk online geregeld, heldere communicatie. Ophalen in de winkel ook prima.

Gianfranco 03-02-2023

Ik ben vandaag uistekend geholpen door XXX van vestiging Utrecht. Het is altijd leuk om terug te keren naar de winkel. Het verveelt nooit. Wat een hele sterke punt is van deze winkel is dat je altijd je oude toestel kunt inruilen tegen een mooie prijs bij aanschaf van een nieuwe televisie. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Astrid 03-02-2023

Zeer prettig geholpen door medewerkers van Hello TV. De medewerker die de TV kwam brengen was ook zeer aardig. Al met al een goede ervaring.

Rein 02-02-2023

Via de vraag korting formulier contact gehad met Tim over een Samsung soundbar, samen een bedrag afgesproken kon de Samsung soundbar de volgende dag ophalen, bleek dat het afgesproken bedrag op de bon klopte niet, kon het mailtje met het afgesproken bedrag niet zo snel vinden, de persoon die mij hielp (denk Marco) geloofde mij op mijn blauwe ogen (die ik niet heb) en veranderde het bedrag in wat was afgesproken. hielp ondanks het slechte weer met het tillen naar de auto.
Kortom een fijne zaak met vriendelijk doe maar gewoon personeel.

Cees 02-02-2023

Vorige week vakkundig en prima geholpen bij Hello TV in Amsterdam. XXX heeft ons over de drempel geholpen om een LG aan te schaffen. Ook bij het thuis installeren van de tv heeft hij ons telefonisch uitstekend bij gestaan. Kortom voor ons twee is het nu op naar Hello TV!

S de Waal 02-02-2023

Een heel overzichtelijke winkel in Breda.
Perfecte uitleg van de producten en eerlijke antwoorden op onze vragen.
Goed opgeleid en vriendelijk personeel.
Nemen de tijd voor juni klanten, TOP

Paul 02-02-2023

Ik heb een niet goed werkende tv ontvangen.
Beeld verspringt steeds van licht naar donker en andersom.
Meerdere keren contact over gehad met de klantenservice.
Ik kon wel naar de dichtbijzijnde winkel komen. (Dit is 50 minuten rijden)
Ik vroeg of er misschien een andere oplossing was, ik kon de tv ook eventueel opsturen maar dan zou ik 3-6 weken geen tv hebben.
Dit vond ik ook niet de juiste oplossing. Dus ik vroeg of wij dit niet anders op konden lossen.
Ik kreeg als antwoord ja u kunt een nieuwe tv kopen.

Verstappen 02-02-2023

Goede klantenservice en objektieve voorlichting. Daarnaast nog een aantrekkelijke prijs.

Danny H 02-02-2023

Geweldige winkel met snelle service en goede hulp bij het kiezen van een tv

Ina 02-02-2023

De winkel ziet er heel mooi uit, goed verzorgd met verschillende hoeken, waar je kan luisteren en kijken. Je krijgt alle gelegenheid om rustig naar muziek te luisteren met goede uitleg.

Diana 02-02-2023

Na een prettig chat contact gehad te hebben en een deal prijs gekregen. Over gegaan tot aankoop can onze nieuwe tv. Netjes op tijd geleverd en na installatie een hele vriendelijk duidelijke uitleg gehad.
Super service van Hellotv.

Martin 02-02-2023

bedankt voor de goede info, je heb ons een prachtige 65 ich tv verkocht wij zijn jou daarvoor dankbaar mede door de goede info die wij kregen van hellotv.

Martin 02-02-2023

Soundbar gekocht goede uitleg door het personeel met veel verstand van de dingen die ze ook verkopen en waar ze ook achter staan ga zo door

Arie P.J. 02-02-2023

Hello TV is een aanrader. LG 55 inch tv online met korting besteld, waarbij ik een aanbieding kreeg om voor dezelfde prijs het 2022 model CS i.p.v. het 2021 model C1 geleverd te krijgen. Hello TV communiceert helder via e-mail. Ik heb dit als bijzonder prettig ervaren.

Thomas Tel 02-02-2023

Goed en leuk ontvangen in de winkel in Groningen. Gelijk goed geïnformeerd over de versterkers! Uiteindelijk tevreden de deur uitgegaan!!

Denny 02-02-2023

Super service bij aankoop en montage. Heel vriendelijk en ook heel goede prijs ;-)

Ben 02-02-2023

Alles volgens afspraak verlopen, terwijl ik 2x de keuze heb gewijzigd. Inruil tv snel nagekeken, nieuwe tv stond al klaar.

Rob Kleijn 02-02-2023

18 januari Zoeterwoude geweest en werd ontvangen door Amit. Mooie winkel en hij bood ons koffie aan. Ging voor een overjarig Philips Oled scherm. Was nog leverbaar maar....in open doos. Dan toch maar voor de opvolger gegaan. Kreeg van Amit uitgebreid info over meerwaarde en kreeg een fikse korting.
2 februari tv op afgesproken tijd bezorgd, opgehangen en geïnstalleerd door Pascal.
Een prima deskundige kerel die zeer netjes en snel werkte, totdat het scherm kijkklaar was. Hij demonstreerde de gave kleuren en scherpte van 4K met een natuurfilmpje op You Tube. Gaf ook nog een goed advies mbt tot scart aansluiting.
Kortom een prettige en prima ervaring met HelloTV.

Marlijn 02-02-2023

Gebruik gemaakt van de inruilservice. Onze Samsung The Frame voor een mooie prijs ingeruild voor de nieuwste Samsung Neo 8k. Goed geholpen, mooie winkel en vriendelijk personeel.

Abderrahman 02-02-2023

TopService, werd geholpen om me keuze te maken. En daarna heeft een medewerker N in Amsterdam meegedacht over de financiering. Heel blij met me aankoop.

StephanDC 02-02-2023

Zeer netjes geholpen door Collin van Kemenade, en mooie inruil deal kunnen maken.
Alles op voorraad en zelf de auto mee geladen :)

Fons & Marga 02-02-2023

Goede voorlichting en goede prijs/kwaliteitverhouding.
Prettig en vriendelijk geholpen..

Yetkin 02-02-2023

LG oled CS serie tv aangeschaft nadat ik online een offerte heb ontvangen met inruil oude tv. In Duiven naar de winkel daar ben ik goed geholpen en de mogelijkheid gehad om te vergelijken en wat extra informatie in te winnen.

Zeer tevreden met de nieuwe tv, prachtige beeld en in combinatie met een Dolby Atmos soundbar heb ik een mini bioscoop in huis. Kortom zeer tevreden met het product en de service.

Maurice 02-02-2023

Nadat het aanvankelijk even duurde voordat ik geholpen werd, ben ik daarna uiteindelijk zeer deskundig en fijn geholpen.

Karel Coppoolse 02-02-2023

De winkel is goed bereikbaar en de hulp bij het maken van een keuze was erg goed. Wij zijn fijn geholpen en zijn tevreden met de gekochte TV.