HelloTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over HelloTV.

HelloTV stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 5203 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,5

peter 04-04-2021

leuk personeel, meteen koffie, goed voorgelicht eerlijkheid over leeftijd tv

Johan 04-04-2021

Vandaag een k4 Philips oled tv gekocht. Ik had mij al goed verdiept in wat ik wilde kopen. De verkoper heeft samen met mij alle opties van de tv doorgenomen. Twijfel was 55 inch of 65 inch maar de verkoper gaf aan dat als je thuis niet tevreden bent je binnen 4 weken de tv mag omruilen. Ook de extra verzekering waar ik nood voor ga vond ik dit keer toch belangrijk om 3 jaar volledig kijk plezier te hebben. Dank jullie wel

j.j.leeflang 04-04-2021

Door onvoorziene personeelsproblemen moesten we lang wachten alvorens we werden geholpen terwijl er een tijd was vastgelegd i.v.m. de coronamaatregelen.
Doch eenmaal aan de beurt werden we op correcte, deskundige en behulpzame manier geadviseerd hetgeen resulteerde in een aankoop.

Brandon Tegelaar 04-04-2021

Uitermate tevreden over de (klanten)service van deze winkel. Zowel online als in de winkel (Zoeterwoude) uitstekend geholpen. Deal online gemaakt en vervolgens in de winkel positief benaderd door een medewerker die de tijd voor je neemt en geen overdreven aansmeer techniekjes gebruikt. Bovendien super transparant wat betreft prijs en garanties. Overigens ook een super aantrekkelijk garantiepakket wat zij aanbieden met 100% pixelgarantie voor een schappelijke prijs. Al met al geen minpunten, alleen maar positief te spreken over deze winkel! zou voor geen andere winkel meer kiezen! Extra credits gaan naar xxx( uitstekend geholpen in de winkel) en naar xxx( super aantrekkelijk inruilvoorstel gekregen).
Officiële reactie van HelloTV 06-04-2021

Beste Brandon,

Bedankt voor de 10! Wat fijn dat u ons zowel online als via de winkel in Zoeterwoude heeft weten te vinden en zo de TV die u wilde voor een aantrekkelijk prijs heeft kunnen aanschaffen. Heel veel plezier gewenst van uw nieuwe TV en tot de volgende keer.

Jelske - PlatteTV

Joëlle 04-04-2021

Vandaag zijn we super geholpen door Thomas bij platte tv winkel in Breda! Super service en name goed de tijd om een tv te vinden die echt bij je past. Hij wist ook over elke tv echt zoveel te vertellen. Zeker een aanrader om even langs te gaan dus!

R.van Ruiten 04-04-2021

Prima Informatie en Service bij PlatteTV.nl
Ze namen in de winkel en ook bij de bezorging aan huis alle tijd voor de vragen en gaven ruim voldoende informatie.
En de Sony Televisie overschrijdt ruim onze verwachtingen. Het was een Beste aankoop

Hero 03-04-2021

Nette showroom, locatie goed bereikbaar, vriendelijke adviseur (N. Uit Showroom Utrecht) met veel kennis. Fijne verkoper waar ik ook mijn andere tv’s/speakers zal gaan aanschaffen. Demonstratie in verschillen/type tv’s was zeker geen moeite voor hem, aandacht en tijd besteden aan de klant deed hij perfect. Op basis van deze fijne ervaring heb ik besloten om de deal direct in orde te maken.

Ab 03-04-2021

Ik raad iedereen aan om naar PlatteTV te gaan.
V.w.b. service..!! TOP TOP !!
Nogmaals bedankt Marc.

J 03-04-2021

Lastige corona tijd, maar alsnog heel snel te woord gestaan bij Platte TV.
Sonos One duo set aangeschaft , en geholpen door een enthousiaste medewerker , zou zeker nog een keer iets kopen hier en de winkel ook zeker aanbevelen aan mijn kennissen/vrienden

Marieke 03-04-2021

Snelle service, behulpzaam.
Komen afspraken na, goed bereikbaar.
Geen afschuifcultuur.

Ronald 03-04-2021

Goede uitleg en goed de tijd genomen!!
Rafael was een vriendelijke jongen die wist waar die het over had.
Mooie winkel in Zoeterwoude

eric 03-04-2021

het is een mooie schop en klantvriendelijk
ik ben er met zeer vriendelijk heit geholpen
is een aanrader voor iedereen die een tv nodig heeft
goede uitleg en garantie voorwaarden

Sio 03-04-2021

Goed geholpen in de winkel. Hier nemen ze echt de tijd voor je. Wij zijn erg blij met onze nieuwe Samsung TV!

Eddy 03-04-2021

Het bestellen van de Jamo speakerset ging ontzettend soepel en klantvriendelijk, eerst via de chat geholpen door Jari en toen ik de bestelling kon ophalen in Eindhoven ben ik geholpen door Quint. Top gedaan jongens!

Ruben 03-04-2021

Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen!

Medewerker was zeer objectief en hielp ons goed in de zoektocht naar een juiste TV

Remco 03-04-2021

Platte tv geeft een heel eerlijk advies wat betreft de TV's en daardoor ben ik behoed van een aankoop elders die misschien iets voordeliger zou kunnen zijn, maar dat ik dan een buitenlands model zou krijgen en dat problemen op zou kunnen leveren wat betreft updates/ garantie etc. (dit is inderdaad na te lezen op internet). Verder na 2 keer problemen te hebben gehad met een bepaald model/ type TV hebben ze meegedacht voor een andere keuze en alle keren hebben ze de TV netjes bij mij thuis omgeruild. Ook hele correcte bezorgers en als ze ook maar een paar minuten later waren (1 keer 5 minuten), hebben ze netjes gebeld met excuses. AL met al nu een hele mooie TV van Samsung met een schitterend beeld en de beste prijs gekregen t.o.v. de concullega's.

Klaas 03-04-2021

Ik was al enige tijd aan het rond kijken voor een OLED tv. Door enkele specificaties naast elkaar te leggen kwam ik uiteindelijk tot besluit om telefonisch contact te zoeken met Platte TV, de winkel in Groningen. Ik werd daar erg correct te woord gestaan door de verkoper. Door een goed en eerlijk advies m.b.t. de vijf jaar garantie heb ik gelijk, binnen één telefoon gesprek de knoop door gehakt. Nu een mooie en voor een scherpe prijs de Philips 48OLED935 gekocht! Ik was bekend met de kwaliteitslijn van Philips en mijn gesprek heeft dit bevestigd. Ik hecht waarde aan het concept van Platte TV. Online op de website erg duidelijk en veel informatie over de verschillende TV's. Mooi dat je ook fysiek nog terecht kunt in het filiaal in Groningen.

Irmo 03-04-2021

Ik heb een tv opgehaald, eerst goed online geholpen, door medewerker, gelijk de order aangemaakt en na paar uur kon ik de tv al ophalen.
De medewerkers zijn vriendelijk en zeer deskundig.
Ook hebben ze vaak leuke kortingen.
Service is echt top.
Ik geef ze dus een dikke 10.

Max 03-04-2021

Wij hadden aanvankelijk een 55 inch Oled van Sony besteld en gekregen. Maar na 1 dag al wisten we dat er een maatje groter moest komen. Geen enkel probleem voor de mensen van PlatteTV. Vandaag werd de KE-65A8 bezorgd en geinstalleerd. Wat een fantastisch apparaat. Geluid en beeld ongeevenaard goed. Vantevoren waren we nog enigszins bang dat 65 inch te kolossaal zou zijn. Niet dus. Binnenkort maar eens kijken wat er zoal nog meer mogelijk is met deze grandioze thuisbioscoop. Heel tevreden dus met de tv en met de deskundigheid en service van PlatteTV.

Marcel 03-04-2021

De beste service gehad via de chat. En in de winkel ook fantastisch geholpen. Zelfs nog wat gemeten voor de nieuwe tv. Echt een top winkel

Rob 03-04-2021

Website zeer overzichtelijk.
Winkelsluiting door C19 vergeten, maar ondanks geen afspraak wel heel netjes en snel geholpen bij afhaal.
Uiterst vriendelijke medewerkster, die verstand van zaken heeft en meedenkt.
Warme douche (oftewel gewoon een aanrader).

Britt 03-04-2021

Super geholpen. Kwam oorspronkelijk voor een andere tv maar toch met een goedkoper en betermodel naar huis gegaan. Bedankt voor de hulp.

Rien 03-04-2021

Prima service en vriendelijk personeel vooral de bezorger. Minder vond ik de online verkoper die me allerlei extras probeerde te verkopen. Dat zal wel tot zijn opdracht horen , maar een verzekering voor pixelgarantie is belachelijk. Fabrieksgarantie is voor mij voldoende en ik heb heel lang geleden geleerd dat je je alleen moet verzekeren voor risico's die je niet kan dragen.

Ruud 03-04-2021

Al vaker TV’s gekocht, altijd snel en deskundig advies
Ook deze keer weer top

HC 03-04-2021